Skrevet av Emne: So far so good.....  (Lest 50057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

So far so good.....
« på: Juli 06, 2009, 18:34:02 »
Denne tråden er et forsøk på å se positive tegn foran sesongen. Alt er ikke helsvart. Så kom igjen å hjelp til med å lage en tråd fyllt med håp..

Det har skjedd endel positive ting i troppen vår i sommer:

 ;D Enoch is back training. Striker Enoch Showunmi says he is "feeling good" after taking part in a full training session for the first time in seven months this week.
 Må jo absolutt være en positiv nyhet, etter han nærmest var døden nær for 7 måneder siden. En Enoch i form vil utvilsomt være et "våpen" å ha på benken på dette nivået.

 :D
Paul Huntington back to training . Etter skadeavbrekk på 10 måneder er Hunty tilbake for å jempe om en plass.

Det var litt, hjelp søkes for å ha ihvertfall en tråd som ikke er en avgrunn i depressive tanker. Kom igjen folkens,

Always look on the bright side of life


Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Sv: So far so good.....
« Svar #1 på: Juli 06, 2009, 18:38:43 »
Vi har en talentfull manager og en tropp som er mer enn god nok til opprykk. Supplert med et par nye fjes utover sommeren, står Leeds sterkt som en av favorittene til opprykk. Vi får antakelig se en ny unggutt eller to komme igjennom - er dette sesongen hvor White spiller seg inn i elleveren?

Deilig med positivitet, men vi nøkterne optimister får neppe beholde tråden fri for anti-Bates- (og selvsagt, er man ikke anti-, så er man tydeligvis Bates-lover  ::) ::)) og dommedagspropaganda lenge.  ;)
Marching on together!

Budda

Sv: So far so good.....
« Svar #2 på: Juli 06, 2009, 19:24:28 »
Håper på at Huntington slår tilbake. Trur at han har mye fotball i seg
Endre

DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #3 på: Juli 06, 2009, 21:36:52 »
Vi rykker opp!Stallen oser av kvalitet.. :)

jarle

Sv: So far so good.....
« Svar #4 på: Juli 06, 2009, 21:57:55 »
De andre lagene i divisjonen er i enda mer råtten forfatning enn oss...

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #5 på: Juli 06, 2009, 22:46:15 »
De andre lagene i divisjonen er i enda mer råtten forfatning enn oss...

Ja, MK Dons blir ufarlige iår, Paul Ince har overtatt managerstolen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #6 på: Juli 06, 2009, 22:49:53 »
Leeds united midfielder Neil Kilkenny has insisted he is committed to Leeds after being linked with a move away from Elland Road.

Rumours and speculation suggest that the 23 year old is linked with
championship side Doncaster Rovers.

Doncaster failed with a bid for the Australian and United manager Simon Grayson has said he is not for sale.

Kilkenny is looking forward to the start of next season and is confident
Leeds will win promotion to the championship and wants to play a key role.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lojosang

Sv: So far so good.....
« Svar #7 på: Juli 06, 2009, 23:56:52 »
Vi rykker opp!Stallen oser av kvalitet.. :)

Yeboah, dette er ikke Den Store Sarkasmetråden!  ;D ;D ;D
- Leif Olav

trondt

Sv: So far so good.....
« Svar #8 på: Juli 07, 2009, 08:07:28 »
Og vi har heller ikke tapt ennå denne sesongen......... ;D ;D ;D ;D

DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #9 på: Juli 07, 2009, 08:33:20 »
Vi rykker opp!Stallen oser av kvalitet.. :)

Yeboah, dette er ikke Den Store Sarkasmetråden!  ;D ;D ;D
Hva?tenkte å kaste meg litt på positivitetsbølgen sammen med dere andre :) ;D

jarle

Sv: So far so good.....
« Svar #10 på: Juli 07, 2009, 09:37:42 »
Ligaens beste stadion
..flotteste drakter
Best og flest fans... også på bortebane

Ligaens beste spiss.. ( enn så lenge)
Ligaens mest talentfulle midtbanespiller ( enn så lenge)


Behold Becks og Delph og gi meg de 2/3 kanon signeringene vi trenger så er jeg fornøyd ( Bates ut for vi ta senere)

Vi har sett hvor viktig spillere som Naylor og ikke minst Sodje er... KVALITET VIL TA OSS OPP!!!
Til nå har vi desverre ikke hatt denne kvaliteten... ( bortsett fra siste innspurt i fjor...men det var ikke bra NOK!!! siden vi er her fortsatt)

SODJE
TAYLOR
?? ( hva med en virkelig god keeper som det oser litt trygghet av...VIKTIG!)

da er vi der....

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: So far so good.....
« Svar #11 på: Juli 07, 2009, 10:10:17 »
Positivitet......? OK! We are Leeds rett og slett!!! Gir aldri opp støtten, håpet, troen, viljen, evnen, lidenskapen osv. osv.!!!   MOT!!!!
Yeboahs vitne

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: So far so good.....
« Svar #12 på: Juli 07, 2009, 10:47:14 »
....
Vi har sett hvor viktig spillere som Naylor og ikke minst Sodje er... KVALITET VIL TA OSS OPP!!!
Til nå har vi desverre ikke hatt denne kvaliteten... ( bortsett fra siste innspurt i fjor...men det var ikke bra NOK!!! siden vi er her fortsatt)

....

Begynner du også med dette kvalitetsmaset nå…..  :)

Kan du og DenHviteYeboah ta et lite møte og komme tilbake med hva dere mener med ’kvalitet’?

Ser dere kvalitet bare ift enkeltspilleres fotballevner og -erfaringer (som jeg oppfatter at dere gjør), eller ser dere kvalitet også i en litt større lag-/klubbsammenheng???
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #13 på: Juli 07, 2009, 11:24:51 »


SNODDY SETS HIS SIGHTS HIGH

 07 Jul 2009
Automatic promotion is the aim for Rob and co..

Rob Snodgrass enjoys pre-season training

United's flying Scotsman Rob Snodgrass is setting his sights high ahead of the new season.

The former Livingston goalscorer is determined to avoid a repeat of any potential Play-Off heartache, and is setting his sights firmly on finishing in the automatic promotion spots in League One.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #14 på: Juli 07, 2009, 12:46:41 »
....
Vi har sett hvor viktig spillere som Naylor og ikke minst Sodje er... KVALITET VIL TA OSS OPP!!!
Til nå har vi desverre ikke hatt denne kvaliteten... ( bortsett fra siste innspurt i fjor...men det var ikke bra NOK!!! siden vi er her fortsatt)

....

Begynner du også med dette kvalitetsmaset nå…..  :)

Kan du og DenHviteYeboah ta et lite møte og komme tilbake med hva dere mener med ’kvalitet’?

Ser dere kvalitet bare ift enkeltspilleres fotballevner og -erfaringer (som jeg oppfatter at dere gjør), eller ser dere kvalitet også i en litt større lag-/klubbsammenheng???

Gidder ikke å begynne å forklare hva kvalitet er-det vet du innmari godt.Selvfølgelig er det viktig å ha kvalitet mht lagsammensetning,spillestil og taktikk.dette er godt ivaretatt av Grayson.Det Grayson kan gjøre lite med er øke nivået på en fotballspillers ferdigheter over natta.Det hjelper svært lite at Grayson er flink på alle områder hvis Ankergren slipper inn enkle mål kamp etter kamp,eller at backene blir fraløpt kamp etter kamp pga alvorlige tempoproblemer, eller at midtbanespillerne sender feilpasninger gang på gang, eller at de tackler som elefanter og stadig er for sene og lager frispark.Dette har noe med kvalitet,eller nivået på hver spiller å gjøre etter min mening.Jeg håper at vi vinner divisjonen, men etter min enkle mening gjør vi ikke dette med dagens stall.Det trengs en bedre keeper,2 backer og 1-2 midtbanespillere.Så kan man diskutere seg grønn på om dette er riktig.Ideelt sett hadde det vært topp om dagens stall var mer enn god nok for å rykke opp.Mange mener det,jeg og noen andre noe annet.De kampene jeg så på TV forrige sesong gjorde meg bekymret: stadige klovnestreker i feltet fra Ankergren,Douglas treig i alt han gjorde,mens stort sett alle andre enn Delph på midtbanen slo feilpasninger og tacklet som elefanter.Vet at det er mange latterlige gresstepper i league1,så det får ta noe av skylda :)

jarle

Sv: So far so good.....
« Svar #15 på: Juli 07, 2009, 13:26:11 »
McMidjo... er du DUM eller bare later du som om du er det?

Kvalitet på fotballspillere har sikkert noe med smak å gjøre og noen kvaliteter er viktigere enn andre avhengig av posisjon banen...
Men hurtiget, spilleforståelse, teknikk, er noen nøkkelord...

Når vi har spillere som ikke forstår eller evner å sette riktig press på ballfører... selger seg som en huggern lilleput spiller... ikke kan dempe ballen eller spille en normal pasning... som gjemmer seg å ikke vil ha ballen... lagdeler som ligger spredd over hele banen.. etc etc.. listen er uendelig...kan det ikke bli veldig bra... heldigvis er de fleste lag i div enda verre...
Men det jeg har sett de siste årene er ikke det jeg kaller KVALITET... med noen hederlige untak....

Regner med du også klarer å se forskjell på SODJE og de andre midtstopperne som prøvde seg ved siden av Naylor... ELLER?
Med slike spillere og da helst mange av de... som er overlegne de motstanderene vi møter så rykker vi opp!!! Har vi ikke det så blir det div 3 et år til.


trondt

Sv: So far so good.....
« Svar #16 på: Juli 07, 2009, 13:44:19 »
Gentlemen, please.......................
Kan vi ikke holde en tråd fri for tvilsomme personkaraktrestikker og negativt oppgulp.
Foreslår at vi som fortsatt har ett positivt syn på livet og Leeds United generelt, poster våre positive ytringer her, og lar annet sive ut i de negativitetstrådene som finnes. (Og de er det jo nok av.) :)

Totto

Sv: So far so good.....
« Svar #17 på: Juli 07, 2009, 14:27:03 »
....
Vi har sett hvor viktig spillere som Naylor og ikke minst Sodje er... KVALITET VIL TA OSS OPP!!!
Til nå har vi desverre ikke hatt denne kvaliteten... ( bortsett fra siste innspurt i fjor...men det var ikke bra NOK!!! siden vi er her fortsatt)

....

Begynner du også med dette kvalitetsmaset nå…..  :)

Kan du og DenHviteYeboah ta et lite møte og komme tilbake med hva dere mener med ’kvalitet’?

Ser dere kvalitet bare ift enkeltspilleres fotballevner og -erfaringer (som jeg oppfatter at dere gjør), eller ser dere kvalitet også i en litt større lag-/klubbsammenheng???

Gidder ikke å begynne å forklare hva kvalitet er-det vet du innmari godt.Selvfølgelig er det viktig å ha kvalitet mht lagsammensetning,spillestil og taktikk.dette er godt ivaretatt av Grayson.Det Grayson kan gjøre lite med er øke nivået på en fotballspillers ferdigheter over natta.Det hjelper svært lite at Grayson er flink på alle områder hvis Ankergren slipper inn enkle mål kamp etter kamp,eller at backene blir fraløpt kamp etter kamp pga alvorlige tempoproblemer, eller at midtbanespillerne sender feilpasninger gang på gang, eller at de tackler som elefanter og stadig er for sene og lager frispark.Dette har noe med kvalitet,eller nivået på hver spiller å gjøre etter min mening.Jeg håper at vi vinner divisjonen, men etter min enkle mening gjør vi ikke dette med dagens stall.Det trengs en bedre keeper,2 backer og 1-2 midtbanespillere.Så kan man diskutere seg grønn på om dette er riktig.Ideelt sett hadde det vært topp om dagens stall var mer enn god nok for å rykke opp.Mange mener det,jeg og noen andre noe annet.De kampene jeg så på TV forrige sesong gjorde meg bekymret: stadige klovnestreker i feltet fra Ankergren,Douglas treig i alt han gjorde,mens stort sett alle andre enn Delph på midtbanen slo feilpasninger og tacklet som elefanter.Vet at det er mange latterlige gresstepper i league1,så det får ta noe av skylda :)


Etter nyttår syntes mine øyne at det var Delph som slo flest feilpasninger, mens Kilkenny, Snoddy og til tider Howson gjorde ting langt bedre...

I forhold til sammenlignbare lag i samme divisjon, er det vanskelig å argumentere for at kvaliteten vår var så på tryne siste halvdel av sesongen. Tross alt samlet vi poeng i bøtter og spann.

At vi kan trenge mer kvalitet for å dominere i denne divisjonen er noe annet, men å svartmale helt synes jeg personlig blir skivebom.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: So far so good.....
« Svar #18 på: Juli 07, 2009, 15:01:18 »
McMidjo... er du DUM eller bare later du som om du er det?

Kvalitet på fotballspillere har sikkert noe med smak å gjøre og noen kvaliteter er viktigere enn andre avhengig av posisjon banen...
Men hurtiget, spilleforståelse, teknikk, er noen nøkkelord...

Når vi har spillere som ikke forstår eller evner å sette riktig press på ballfører... selger seg som en huggern lilleput spiller... ikke kan dempe ballen eller spille en normal pasning... som gjemmer seg å ikke vil ha ballen... lagdeler som ligger spredd over hele banen.. etc etc.. listen er uendelig...kan det ikke bli veldig bra... heldigvis er de fleste lag i div enda verre...
Men det jeg har sett de siste årene er ikke det jeg kaller KVALITET... med noen hederlige untak....

Regner med du også klarer å se forskjell på SODJE og de andre midtstopperne som prøvde seg ved siden av Naylor... ELLER?
Med slike spillere og da helst mange av de... som er overlegne de motstanderene vi møter så rykker vi opp!!!
Har vi ikke det så blir det div 3 et år til.


Jeg må nok være dum, for hver gang du og Yeboah åpner munnen forstår jeg mindre og mindre av hva dere baserer synspunktene deres på…..  :)

Ta eksemplet ditt da: ’De andre midtstopperne som prøvde seg ved siden av Naylor….’

De eneste to midstopperne som spilte ved siden av Naylor foruten Sodje var Rui Marques (flere kamper) og Lubo Michalik (noen korte innhopp som innbytter).

Objektivt sett, scorer vel Marques ganske høyt på alle de tre nøkkelkvalitetene du selv trekker fram – hurtighet, spilleforståelse, teknikk (til og med høyere enn Sodje vil mange si…), og vi trenger ikke å gå veldig langt tilbake for å finne at både Marques og Michalik hevdet seg svært bra i en høyere divisjon – den gang med den utskjelte Matt Heath som forsvarsmakker….

Med unntak av et svært kort låneopphold i Charlton, har Sodje aldri prestert noe som helst på et høyere nivå enn det han spilte på i Leeds –  allikevel framstår Sodje i dine øyne som en kvalitetsspiller – i motsetning til de andre to?

Fotball er et merkelig spill ikke sant…?

Om vi nå ser for oss at lagoppstillingen blir omtrent som følger: Higgs – Crowe – Naylor – Marques - White – Snodgrass – Howson – Kilkenny – Delph -  Beckford – Becchio (subs: Ankergren, Sheehan, Huntington, Prutton, Robinson) – hvor ser du de store kvalitetsbristene hen?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jarle

Sv: So far so good.....
« Svar #19 på: Juli 07, 2009, 15:11:35 »
McMidjo...

Hvis du mener Marques er i nærheten av Sodje som fotballspiller... hmmm... da skjønner jeg at det blir håpløst å få deg til å forstå hva jeg mener med kvalitet.

Forsvaret vårt gikk fra å se ut som MØKK til et godt forsvar med engang han satte beina sine på banen... at han i tillegg gir 300% i hver kamp og er en ledertyper gjør tingene enda bedre...

Men jeg rest my case til du forhåentligvis lærer deg hva kvalitet er. :))

Sydhagen

Sv: So far so good.....
« Svar #20 på: Juli 07, 2009, 15:14:56 »
McMidjo...

Hvis du mener Marques er i nærheten av Sodje som fotballspiller... hmmm... da skjønner jeg at det blir håpløst å få deg til å forstå hva jeg mener med kvalitet.

Forsvaret vårt gikk fra å se ut som MØKK til et godt forsvar med engang han satte beina sine på banen... at han i tillegg gir 300% i hver kamp og er en ledertyper gjør tingene enda bedre...

Men jeg rest my case til du forhåentligvis lærer deg hva kvalitet er. :))

vi gikk fra møkk til bra forsvar når captain fantastic kom inn!  forbedret seg enda litt til når Sodje kom inn....tenkte jeg måtte rette litt på deg der.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jarle

Sv: So far so good.....
« Svar #21 på: Juli 07, 2009, 15:15:24 »
By the way.. Higgs og Crowe... har du sett de spille? har du engang hørt navnet deres før?
svar = NEI!

Vi har brukt 6 år siden vi rykket ned og er fortsatt på nivå 3... må jo være sinnsykt uflaks med de super lagene vi tydeligvis har hatt og har ifølge deg!


DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #22 på: Juli 07, 2009, 15:21:17 »
McMidjo... er du DUM eller bare later du som om du er det?

Kvalitet på fotballspillere har sikkert noe med smak å gjøre og noen kvaliteter er viktigere enn andre avhengig av posisjon banen...
Men hurtiget, spilleforståelse, teknikk, er noen nøkkelord...

Når vi har spillere som ikke forstår eller evner å sette riktig press på ballfører... selger seg som en huggern lilleput spiller... ikke kan dempe ballen eller spille en normal pasning... som gjemmer seg å ikke vil ha ballen... lagdeler som ligger spredd over hele banen.. etc etc.. listen er uendelig...kan det ikke bli veldig bra... heldigvis er de fleste lag i div enda verre...
Men det jeg har sett de siste årene er ikke det jeg kaller KVALITET... med noen hederlige untak....

Regner med du også klarer å se forskjell på SODJE og de andre midtstopperne som prøvde seg ved siden av Naylor... ELLER?
Med slike spillere og da helst mange av de... som er overlegne de motstanderene vi møter så rykker vi opp!!!
Har vi ikke det så blir det div 3 et år til.


Jeg må nok være dum, for hver gang du og Yeboah åpner munnen forstår jeg mindre og mindre av hva dere baserer synspunktene deres på…..  :)

Ta eksemplet ditt da: ’De andre midtstopperne som prøvde seg ved siden av Naylor….’

De eneste to midstopperne som spilte ved siden av Naylor foruten Sodje var Rui Marques (flere kamper) og Lubo Michalik (noen korte innhopp som innbytter).

Objektivt sett, scorer vel Marques ganske høyt på alle de tre nøkkelkvalitetene du selv trekker fram – hurtighet, spilleforståelse, teknikk (til og med høyere enn Sodje vil mange si…), og vi trenger ikke å gå veldig langt tilbake for å finne at både Marques og Michalik hevdet seg svært bra i en høyere divisjon – den gang med den utskjelte Matt Heath som forsvarsmakker….

Med unntak av et svært kort låneopphold i Charlton, har Sodje aldri prestert noe som helst på et høyere nivå enn det han spilte på i Leeds –  allikevel framstår Sodje i dine øyne som en kvalitetsspiller – i motsetning til de andre to?

Fotball er et merkelig spill ikke sant…?

Om vi nå ser for oss at lagoppstillingen blir omtrent som følger: Higgs – Crowe – Naylor – Marques - White – Snodgrass – Howson – Kilkenny – Delph -  Beckford – Becchio (subs: Ankergren, Sheehan, Huntington, Prutton, Robinson) – hvor ser du de store kvalitetsbristene hen?
Etter min mening mht denne lagoppstilling: Higgs-32 åring fra storlaget Cheltenham..tvilsomt,Crowe-skeptisk-vi får se,midtstoppere-bra,White-skeptisk,Snodgrass-en bra spiller i mine øyne,Howson-talentfull men ujevnt nivå,Kilkenny-middels,Delph-meget bra men også ujevn,Beckford-meget bra,Becchio-meget bra.Subs: Ankergren-kun middels i denne divisjonen,Sheehan-middels,Huntington-har kun vist middels,Prutton-helt middels nivå-treig men vil mye,Robinson-synes han kun er middels-også treig som gjør mye rart.Blir vel korsfestet for dette,men som sagt vi er tydligvis uenig i hvor nivået ligger på stallen i forhold til direkte opprykk fra league1.Jeg mener altså at dette ikke holder...dessverre :'(

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: So far so good.....
« Svar #23 på: Juli 07, 2009, 15:27:46 »
McMidjo...

Hvis du mener Marques er i nærheten av Sodje som fotballspiller... hmmm... da skjønner jeg at det blir håpløst å få deg til å forstå hva jeg mener med kvalitet.

Forsvaret vårt gikk fra å se ut som MØKK til et godt forsvar med engang han satte beina sine på banen... at han i tillegg gir 300% i hver kamp og er en ledertyper gjør tingene enda bedre...

Men jeg rest my case til du forhåentligvis lærer deg hva kvalitet er. :))

He-he – så du fikk ikke med deg at Grayson og Naylor fikk skikk på forsvaret lenge før Sodje kom inn… ?  :)

Et par tankeeksperimenter: Hadde Sodje framstått som en like god fotballspiller uten Naylor ved sin side? Hvorfor har ikke denne kvalitetsspilleren spilt seg til en fast plass på noe lag siden Brentford i 2006?

By the way.. Higgs og Crowe... har du sett de spille? har du engang hørt navnet deres før?
svar = NEI!
…..

Ja, jeg har sett Crowe spille, men vil i motsetning til deg vente med å konkludere om han tilfører laget vårt mer kvalitet eller ikke.

Morsomt nok tror jeg faktisk Crowe kan være en ledertype som gir 300% i hver kamp.  :)

Hadde du hørt om Sodje før han kom til Leeds?
« Siste redigering: Juli 07, 2009, 17:23:03 av McMidjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: So far so good.....
« Svar #24 på: Juli 07, 2009, 15:40:47 »
...
Om vi nå ser for oss at lagoppstillingen blir omtrent som følger: Higgs – Crowe – Naylor – Marques - White – Snodgrass – Howson – Kilkenny – Delph -  Beckford – Becchio (subs: Ankergren, Sheehan, Huntington, Prutton, Robinson) – hvor ser du de store kvalitetsbristene hen?

Etter min mening mht denne lagoppstilling: Higgs-32 åring fra storlaget Cheltenham..tvilsomt,Crowe-skeptisk-vi får se,midtstoppere-bra,White-skeptisk,Snodgrass-en bra spiller i mine øyne,Howson-talentfull men ujevnt nivå,Kilkenny-middels,Delph-meget bra men også ujevn,Beckford-meget bra,Becchio-meget bra.Subs: Ankergren-kun middels i denne divisjonen,Sheehan-middels,Huntington-har kun vist middels,Prutton-helt middels nivå-treig men vil mye,Robinson-synes han kun er middels-også treig som gjør mye rart.Blir vel korsfestet for dette,men som sagt vi er tydligvis uenig i hvor nivået ligger på stallen i forhold til direkte opprykk fra league1.Jeg mener altså at dette ikke holder...dessverre :'(

Det der synes jeg er en nøktern og grei vurdering av spillerstallen til Leeds. Hvis du gjør en tilsvarende vurdering av de 5-6 lagene i Leauge One som du tror er bedre enn dette - hva finner du da?

Og så må du ikke glemme at du allerede har konkludert med at dette Leedslaget ville tape 8 av 10 kamper i The Championship....  ;)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #25 på: Juli 07, 2009, 15:57:34 »
...
Om vi nå ser for oss at lagoppstillingen blir omtrent som følger: Higgs – Crowe – Naylor – Marques - White – Snodgrass – Howson – Kilkenny – Delph -  Beckford – Becchio (subs: Ankergren, Sheehan, Huntington, Prutton, Robinson) – hvor ser du de store kvalitetsbristene hen?

Etter min mening mht denne lagoppstilling: Higgs-32 åring fra storlaget Cheltenham..tvilsomt,Crowe-skeptisk-vi får se,midtstoppere-bra,White-skeptisk,Snodgrass-en bra spiller i mine øyne,Howson-talentfull men ujevnt nivå,Kilkenny-middels,Delph-meget bra men også ujevn,Beckford-meget bra,Becchio-meget bra.Subs: Ankergren-kun middels i denne divisjonen,Sheehan-middels,Huntington-har kun vist middels,Prutton-helt middels nivå-treig men vil mye,Robinson-synes han kun er middels-også treig som gjør mye rart.Blir vel korsfestet for dette,men som sagt vi er tydligvis uenig i hvor nivået ligger på stallen i forhold til direkte opprykk fra league1.Jeg mener altså at dette ikke holder...dessverre :'(

Det der synes jeg er en nøktern og grei vurdering av spillerstallen til Leeds. Hvis du gjør en tilsvarende vurdering av de 5-6 lagene i Leauge One som du tror er bedre enn dette - hva finner du da?

Og så må du ikke glemme at du allerede har konkludert med at dette Leedslaget ville tape 8 av 10 kamper i The Championship....  ;)
Alt dette er sett igjennom league1 briller.I forhold til topp ccc er denne stallen revemat-mener jeg da.Stallen idag tilsvarer etter min mening 4-5 plass...Vi har en lei tendens til å tro at våre spillere er så mye mere talentfulle enn alle andre spillere i divisjonen.....

bwirum

Sv: So far so good.....
« Svar #26 på: Juli 07, 2009, 16:00:03 »
I forhold til topp CCC....

Så ettersom denne stallen evt. ikke skulle ende topp 3 i CCC, så har vi ikke mulighet til å rykke opp fra L1 og vi vil tape 8/10 kamper i CCC.

Logikken bare smeller i dørene her.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Sv: So far so good.....
« Svar #27 på: Juli 07, 2009, 16:03:13 »
Top 4-5 i League 1 B-Wirrrum... du leser det du vil tydeligvis...


DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #28 på: Juli 07, 2009, 16:10:00 »
Top 4-5 i League 1 B-Wirrrum... du leser det du vil tydeligvis...


Takk for oppklaringen Jarle.Denne stallen 4-5.plass i ccc..yeah right :)

Dennis

Sv: So far so good.....
« Svar #29 på: Juli 07, 2009, 16:35:43 »
Denne tråden holdt seg fri for barnslige innlegg i akkurat èn side, før motargumentet ble 'er du dum?'. Og så lures det på hvorfor ikke vi (de nøkterne optimistene) forstår at laget ikke er bedre enn et middels pub-lag?  >:(

Når det gjelder bevis for det motsatte (at Leeds i våres var bedre enn de fleste andre) så er det bare å lese tabellen fra nyttår. Joda, over hele sesongen var laget ikke på langt nær godt nok til direkte opprykk, men etter ankomstene til Grayson og Naylor (for det var Naylor som var forskjellen i forsvar) så var laget blant divisjonens aller beste. Hva sier det om de resterendes kvalitet? Ettersom fotball er og forblir et lagsspill, vil jeg tro at de andre spillerne holder et mer enn godt nok nivå i L1, men at det manglet en klar leder i laget og en klippe i forsvar for å gi utløp for det. Snoddy blomstret, Killer blomstret, Parker blomstret, Naylor blomstret, Sodje blomstret - alle etter jul, i tillegg til de som presterte også på høsten; Delph, Becchio, Beckford.

Leeds kunne ikke "vunnet" ligaen fra nyttår med et middelmådig lag og en ekstremt god leder, slik vi ikke kunne rykke opp grunnet en middelmådig (dårlig?) leder og et godt lag i høst. Om vi hadde rykket opp med Grayson som manager fra sommeren av, forblir helt hypotetisk, men det er jo også spørsmålet om vi er gode nok til å rykke opp neste sesong uten at Bates tar kvelden og stor kapital spyttes inn. Dette kan vi diskutere, men det krever at debattantene holder et noenlunde modent nivå på innleggene sine, fordi det ikke finnes noen fasit på dette før i mai.

Det artige hadde absolutt vært om de to sidene hadde kunnet holde en saklig diskusjon, hvor man kan i det minste erkjenne at andre har andre meninger enn seg selv. Når det hagler med at den gjennomsnittlige supporter har et ølkonsum på 4.000,- i mnd, manglende utdanning og meritter på junior- og kretsnivå, da blir liksom argumentene noe tynnslitt ettersom det tilsynelatende er voksne folk det diskuteres i mellom.

Og angående signeringen av Higgs og Crowe? Er det ikke vidunderlig deilig å vite at Grayson har LANGT større oversikt over spillere i fotballens bakgård enn oss her inne?
« Siste redigering: Juli 07, 2009, 16:40:35 av Mr Kaizer »
Marching on together!