Skrevet av Emne: So far so good.....  (Lest 50058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Sv: So far so good.....
« Svar #60 på: Juli 08, 2009, 17:52:10 »
Big Mc...

Vil du ikke... eller klarer du ikke å få med deg hva som skrives???

I gjentatte svar på maset ditt om hva kvalitet er har jeg og noen andre prøvd å forklare... men du blir tydeligvis ikke fornøyd... Jeg har forklart hva som ligger i begrepet... jeg har prøvd å navngi spillere vi har hatt siden nedrykket fra PL som har det lille ekstra som vinner fotball kamper uke inn og uke ut...( og hvem som ikke har det)

Hva mer vil du vite...

Jeg mener vi har for dårlig keeper... Parker tror jeg ikke er god NOK ( la oss se hva den nye backen kan bringe på motsatt side...
Ifjor var begge backene stort sett for svake...( for å rykke opp)
Vi mangler er ventrekant... og tildels en sentral midtbane.
Bechio kan også diskuteres...

Hvis laget ifjor var så fantastisk bra... hvorfor rykket vi ikke opp? ( ååhh Macca sin feil!!..
han alle trodde var frelseren når han kom)

Tross alt er mye av kritikken iberegnet av vi sannsynligvis mister Beckford og Delph.
Hva gjør vi da? - Finner en ny 40 måls mann over natten.. Erstatter en av de mest spennende talentet på øyriket som sikkert tar et gigant steg fremover dette året.. også med et knips?

Beviset på at vi ikke har en krone er jo at vi slipper fri Douglas og setter Beckford på transferlisten pga lønnskrav.

I så hensene har jeg et stort ønske om en eier med finansiell kraft... for suksess i fotball = tilgang til penger... hvis ikke må vi begynne å produsere for full fart på Academiet ... ergo mitt ut med Bates krav... Hvis det runget utover ER under og etter hver hjemmekamp kanskje det ville hjelpe... ;)


PS! - hjelper ikke med ny keeper om han ikke er bedre en han vi har... kan ha 300 keepere avc samme kvalitet... kun en kan stå av gangen!!!

Og ikke gi meg... "på vårt nivå så kan vi kun signere ukjente spillere"... hvis vi hadde penger kunne vi fått hvem vi ville... med utsikter om opprykk pga at laget var 1000% godt nok...
WE ARE LEEDS!!! - mange ser ut til å tro at vi er Hereford..

DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #61 på: Juli 08, 2009, 18:22:45 »
.... Klarer ikke å forklare kvalitet?Vi har jo skrevet 100 ganger at dette har med nivå på fotballferdigheter å gjøre.Vi har jo bare enkelt sagt at vi synes spillerne i stallen er for ustabile/dårlige for å sikre opprykk.derfor har vi ment at man bør kjøpe 2-3 spillere som har høyere kvalitet enn de vi har nå.Så er du uenig i at stallen er for dårlig-greit,men å si at vi ikke klarer å forklare hva vi mener er bare latterlig.Det at du er uenig er greit,men å hevde at vi bare slenger ut ordet kvalitet uten å underbygge eller forklare det synes jeg er en simpel argumentasjonsteknikk.

Når jeg utfordret deg på dette tidligere, fikk jeg vel til svar at ’Jeg gidder ikke å begynne å forklare hva kvalitet er….’

Kvalitet er et begrep som kan romme svært mye, og om du begrenser din forståelse til kun å handle om de enkelte spillernes basis fotballferdigheter, synes jeg det blir veldig snevert, og gir et fryktelig tynt grunnlag for å trekke noen som helst konklusjon om et helt fotballag sin kvalitet.

Om du ser kvalitet som ’summen av egenskaper’ en spiller eller et lag har, synes jeg derimot det er interessant å diskutere hvilke kvaliteter som må styrkes. Ã… si at vi trenger spillere med ’høyere kvalitet’ synes jeg derfor blir ganske meningsløst….

Tidligere har jeg forstått deg slik at omtrent hele spillerstallen ikke har nok ’kvalitet’, men nå mener du altså at vi kun trenger 2-3 spillere…. ?

Hvilke framtredende kvaliteter mener du at disse 2-3 spillerne skulle ha da?  Fysikk? Teknikk? Ballkontroll? Hurtighet? Spilleforståelse? Taktiske kvaliteter? Avslutteregenskaper? Erfaringer/holdninger fra et høyere nivå?

Nå har nok Jarle svart mye av det jeg ville sagt,men etpar ting.Hadde klubben vært i en økonomisk harmonisk situasjon ville jeg hatt minst 5 nye spillere som slet benken i PL klubber.hvorfor?fordi de hadde tilført oss kvalitet og klubben ville gitt et signal om at den ville noe.Men vi har ikke penger så jeg håper vi kan tilføre troppen 2-3 spillere som er noe bedre enn de vi har.Trenger man egentlig å analysere kvalitet?er ikke det ganske åpenbart: å ha et høyere nivå på alle de aspekter du nevner over her?Hvis vi hadde vært så heldig å få låne 5 spillere av feks Newcastle: hadde disse 5 spillerne ikke tilført oss en dritt?regner med at du har sett en del kamper med Leeds iår.Synes du virkelig at teknikk,ballkontroll og hurtighet har vært frembragende hos oss sett igjennom league1 briller?Hadde den vært det hadde vi vunnet divisjonen klart.Men neida,Macca har alene skylda,og hva skal du si neste år hvis vi ikke rykker opp?At Grayson er helt håpløs?Spillerne skal visst fredes....Etter min mening bør vi be til Gud om at Grayson lykkes-Bates vil ikke satse noe særlig ser det ut til,så da får vi håpe at vi er langt bedre enn andre klubber i å få tak i kanonspillere gratis....

berlin

Sv: So far so good.....
« Svar #62 på: Juli 08, 2009, 18:23:45 »
hepp folkens, her diskuteres det så det lukter svidd, hehe. Bra. LUSCOS-forumet skal jo ikke være konflikt-rådet heller.

Mitt inntrykk:

Begge "parter" "anklager" hverandre for å ha mer ekstreme synspunkter/meninger enn de i virkeligheten har, dermed blir det temperatur og innlegg med dash "stikk i siden" og ironisering.

Den ene "parten" mener altså ikke at vi har et topp (3-5) CCC-lag i dag ei heller et klart opprykkslag fra L1.

Den andre parten mener ikke vi er dømt til middelhavsfarer i League 1 ei heller et klart opprykkslag fra L1.

Altså, faktisk likheter, men seff forskjeller også.

Så, en påstand som det ikke er isikkert holder vann:  Begge parter vil føle seg litt mer bekvemme med et par "gode" signeringer ASAP (det er faktisk bare 1 mnd igjen nå),
men jeg tør ikke prøve å definere "gode".

Ble dette litt vel diplomatisk?  ???

Hei berlin!

Jo, det der blir for tynt, du saboterer diksusjonen jo! Hadde du ventet svar, må du være passe tjukk i hodet! Ja, unnskyld at jeg går til angrep på person, men i dette tilfellet håper jeg modsa ser gjennom med det, det får være måte på til festbrems!  >:(

Hilsen Axel
« Siste redigering: Juli 08, 2009, 18:30:05 av berlin »

berlin

Sv: So far so good.....
« Svar #63 på: Juli 08, 2009, 18:25:59 »
hepp folkens, her diskuteres det så det lukter svidd, hehe. Bra. LUSCOS-forumet skal jo ikke være konflikt-rådet heller.

Mitt inntrykk:

Begge "parter" "anklager" hverandre for å ha mer ekstreme synspunkter/meninger enn de i virkeligheten har, dermed blir det temperatur og innlegg med dash "stikk i siden" og ironisering.

Den ene "parten" mener altså ikke at vi har et topp (3-5) CCC-lag i dag ei heller et klart opprykkslag fra L1.

Den andre parten mener ikke vi er dømt til middelhavsfarer i League 1 ei heller et klart opprykkslag fra L1.

Altså, faktisk likheter, men seff forskjeller også.

Så, en påstand som det ikke er isikkert holder vann:  Begge parter vil føle seg litt mer bekvemme med et par "gode" signeringer ASAP (det er faktisk bare 1 mnd igjen nå),
men jeg tør ikke prøve å definere "gode".

Ble dette litt vel diplomatisk?  ???

Hei berlin!

Jo, det der blir for tynt, du saboterer diksusjonen jo! Hadde du ventet svar, må du være passe tjukk i hodet! Ja, unnskyld at jeg går til angrep på person, men i dette tilfellet håper jeg modsa ser gjennom med det, det vår måte på til festbrems!  >:(

Hilsen Axel

Jasså, Axel, har du endelig mistet besinnelsen og gått over streken!  :P Jaja, håper modsa har vett til å slette kontoen din, slik skal det ikke være. Ta deg en valium du....og finn Yeovil-forumet, din nerd!

berlin
« Siste redigering: Juli 08, 2009, 18:32:32 av berlin »

berlin

Sv: So far so good.....
« Svar #64 på: Juli 08, 2009, 18:27:51 »
hepp folkens, her diskuteres det så det lukter svidd, hehe. Bra. LUSCOS-forumet skal jo ikke være konflikt-rådet heller.

Mitt inntrykk:

Begge "parter" "anklager" hverandre for å ha mer ekstreme synspunkter/meninger enn de i virkeligheten har, dermed blir det temperatur og innlegg med dash "stikk i siden" og ironisering.

Den ene "parten" mener altså ikke at vi har et topp (3-5) CCC-lag i dag ei heller et klart opprykkslag fra L1.

Den andre parten mener ikke vi er dømt til middelhavsfarer i League 1 ei heller et klart opprykkslag fra L1.

Altså, faktisk likheter, men seff forskjeller også.

Så, en påstand som det ikke er isikkert holder vann:  Begge parter vil føle seg litt mer bekvemme med et par "gode" signeringer ASAP (det er faktisk bare 1 mnd igjen nå),
men jeg tør ikke prøve å definere "gode".

Ble dette litt vel diplomatisk?  ???

Hei berlin!

Jo, det der blir for tynt, du saboterer diksusjonen jo! Hadde du ventet svar, må du være passe tjukk i hodet! Ja, unnskyld at jeg går til angrep på person, men i dette tilfellet håper jeg modsa ser gjennom med det, det vår måte på til festbrems!  >:(

Hilsen Axel

Jasså, Axel, har du endelig mistet besinnelsen og gått over streken!  :P Jaja, håper modsa har vett til å slette kontoen din, slik skal det ikke være. Ta deg en valium du....og finn Yeovil-forumet, din nerd!

berlin

Berlin, ikke for å være ufin, men du gikk akkurat i fellen selv....og tenk, det er ikke Yeovil jeg heier på, det er Exeter City, bare så du vet det. Megafjott!

Axel
« Siste redigering: Juli 08, 2009, 18:31:55 av berlin »

Dennis

Sv: So far so good.....
« Svar #65 på: Juli 08, 2009, 18:33:13 »
Fant noen piller her, berlin, er de dine?  :)
Marching on together!

berlin

Sv: So far so good.....
« Svar #66 på: Juli 08, 2009, 18:35:43 »
Fant noen piller her, berlin, er de dine?  :)

ehh...nei, har du funnet de akkurat nå, kan de ikke være mine. De har jeg svelget og suser dermed rundt om i blodet, faktisk rett inn i sentralforsvaretnervesystemet.

berlin

Sv: So far so good.....
« Svar #67 på: Juli 08, 2009, 18:37:49 »
ellers folkens, er jeg bare innom på besøk, og konstaterer at det var smart å slakke av på engasjementet i agurktiden. I'll be back in a month or so!  :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: So far so good.....
« Svar #68 på: Juli 08, 2009, 22:25:09 »
Det har vært interessant å spille ping-pong med dere, Jarle og DenHviteYeboah....

Håper dere klarer å komme dere ut av marerittene deres en gang... :)

Innerst inne gleder dere dere kanskje til en ny fotballsesong, allikevel....?

Nå tar også jeg sommerferie - så da kan dere puste lettet ut...  :)

God ferie til dere også, berlin og berlin.  ;D
« Siste redigering: Juli 08, 2009, 22:33:21 av McMidjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #69 på: Juli 08, 2009, 22:30:55 »
Det har vært interessant å spille ping-pong med dere, Jarle og DenHviteYeboah....

Håper dere klarer å komme dere ut av marerittene deres en gang... :)

Innerst inne gleder dere dere kanskje til en ny fotballsesong, allikevel....?

Nå tar også jeg sommerferie - så da kan dere puste lettet ut...  :)
God ferie Mc :)Hygelig med en rå diskusjon :)Egentlig er jeg enda mer nedtrykt etter å ha lest at Southampton er kjøpt av en sveitsisk milliardær.Hvorfor i helv.... kan ikke vi få oppleve noe slikt?Er ikke klubben til salgs?Tviholder Bates på klubben?jeg griner....

tori_no

Sv: So far so good.....
« Svar #70 på: Juli 09, 2009, 08:40:39 »
Burde ikke de siste 4 sidene av denne tråden være flyttet til tråden "So far so bad"?
Trodde i min naivitet at dette var en positivitetstråd.
 

trondt

Sv: So far so good.....
« Svar #71 på: Juli 09, 2009, 08:47:06 »
Burde ikke de siste 4 sidene av denne tråden være flyttet til tråden "So far so bad"?
Trodde i min naivitet at dette var en positivitetstråd.
Støttes fullt ut !!!

torivar

  • Gjest
Sv: So far so good.....
« Svar #72 på: Juli 09, 2009, 08:57:00 »
Burde ikke de siste 4 sidene av denne tråden være flyttet til tråden "So far so bad"?
Trodde i min naivitet at dette var en positivitetstråd.
Støttes fullt ut !!!

Samme her. Håper det er flere som skal ha ferie snart

peacock

Sv: So far so good.....
« Svar #73 på: Juli 09, 2009, 10:55:45 »
Det har vært interessant å spille ping-pong med dere, Jarle og DenHviteYeboah....

Håper dere klarer å komme dere ut av marerittene deres en gang... :)

Innerst inne gleder dere dere kanskje til en ny fotballsesong, allikevel....?

Nå tar også jeg sommerferie - så da kan dere puste lettet ut...  :)
God ferie Mc :)Hygelig med en rå diskusjon :)Egentlig er jeg enda mer nedtrykt etter å ha lest at Southampton er kjøpt av en sveitsisk milliardær.Hvorfor i helv.... kan ikke vi få oppleve noe slikt?Er ikke klubben til salgs?Tviholder Bates på klubben?jeg griner....

Er drømmen virkelig oppkjøp av en utenlending uten følelser for engelsk fotball?

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #74 på: Juli 10, 2009, 12:31:34 »
Leser en uttalelse av Bates idag. Dette er da positivt.

Leeds United chairman has declared that the days of Premiership clubs "paying peanuts" for promising Leeds players is over.




"The days of nicking Leeds players and paying peanuts are over.






Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Bites Yer Legs

Sv: So far so good.....
« Svar #75 på: Juli 10, 2009, 13:19:54 »
Æsj, peanøtter! Pistasjnøtter derimot, da snakker vi... 
KEEP FIGHTING!!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: So far so good.....
« Svar #76 på: Juli 11, 2009, 19:32:13 »
Gleder meg til imorgen, Kamp mot York og greier ;D. vi får sett Jason Crowe og den nye keeperen ( husker ikke hva han het) i aksjon. ;D

Lykke til!!

Tom S

Sv: So far so good.....
« Svar #77 på: Juli 12, 2009, 19:14:49 »
"drømmelag" med dagens stall:

Casper
Crowe - Naylor - Hunty - White
Snoddy - Prutts - Delph - Robbo
Becks - Bechio

Sub:
Higgs, Rui, Howson, Kilkenny, Kandol
COME ON LEEDS !!

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #78 på: Juli 15, 2009, 17:07:57 »
 :D
Endelig LUTV er tilbake med daglige sendinger

Herved anbefales en daglig dose av LUTV, for å forebygge svarte tanker og mismot.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #79 på: Juli 17, 2009, 11:13:27 »
Kan ikke dy meg, men i alle disse negative innleggene om at Delph og Becks helt sikkert forsvinner osv osv, så vil jeg bare poengtere at det må vel være positivt at vi sier nei til 6 millioner bud på Delph og på bud på Becks.   ;)

Det må være lenge siden vi har vært i en slik posisjon og deter veldig positivt

Synes også det er bra at vi setter grenser for hva spillerne kan forlange, Lønningene blant spillerne er på veg nedover i England( minus de fem øverste i PL). Bare vent når de røde tallene for virke litt til.

Tror dere Douglas og Frazer fikk lønnshopp når de gikk til Swindon og Charlton.?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #80 på: Juli 17, 2009, 16:48:36 »
 ;D

Leeds United have removed Jermaine Beckford from the transfer list.

The 34 goal top scorer from last season was placed on the transfer list at the end of last season after failing to agree terms on a new contract with the club.

Beckford still has one year left on his current contract so could still run down the final year of his contract and leave on a free next summer.

A number of clubs have been reported to have shown an interest in the striker with the club admitting to turning down two offers for him.

Newcastle and Sheffield United have been rumoured to be leading the chase for his signature.

Ken Bates has decided after discussion with Leeds boss Simon Grayson to take Beckford off the transfer list, speaking on Yorkshire Radio Bates said "We`re quite happy to keep him, he`s under contract until the end of the season, and we`re looking forward to him playing his part in getting us promoted this season".
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #81 på: Juli 19, 2009, 20:26:28 »
Så 11 minutters klipp fra Glentorant-kampen igår. Vi har mye fine kombinasjoner framover på banen.

I år som ifjor tror jeg at offensivt er vi gode nok til opprykk, håper vi kommer tidsnok i rute defensivt, da ser sesongen lys ut
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Sv: So far so good.....
« Svar #82 på: Juli 20, 2009, 11:37:34 »
At noen her inne er misfornøyd med Becchio "provoserer" meg ( har jo Becchio trøye)!

09-10 sesongen kommer til å bli enda bedre for Becchio, det mener jeg vi har all grunn til å tro.

bECKS beholder vi ut sesongen. Med 50 mål tilsammen på radar-paret vårt, så blir det 1. plass i serien.

Come on Leeds (Grayson) - CCC next

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #83 på: Juli 20, 2009, 13:21:42 »
Hvem hadde trodd dette etter hans alvorlige sykdom rundt juletider. Enoch i form vil være en joker å hive innpå i slutten av kamper vi sliter med å få scoring


ENOCH: TO SCORE AGAIN FEELS GREAT
 20 Jul 2009
United striker enjoys a happy return...


Less than seven days after returning to action, Leeds United striker Enoch Showunmi was delighted to celebrate his return to the football pitch with a goal.

The former Bristol City striker returned from a seven-month lay-off at York City nine days ago, and his first goal of pre-season came in the final moments of last weekend's win against Glentoran.

Enoch, who scored five goals in six starts last season, was unable to play from December onwards following a blood clot on his lung
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Sv: So far so good.....
« Svar #84 på: Juli 20, 2009, 17:48:43 »
Hvem hadde trodd dette etter hans alvorlige sykdom rundt juletider. Enoch i form vil være en joker å hive innpå i slutten av kamper vi sliter med å få scoring


ENOCH: TO SCORE AGAIN FEELS GREAT
 20 Jul 2009
United striker enjoys a happy return...


Less than seven days after returning to action, Leeds United striker Enoch Showunmi was delighted to celebrate his return to the football pitch with a goal.

The former Bristol City striker returned from a seven-month lay-off at York City nine days ago, and his first goal of pre-season came in the final moments of last weekend's win against Glentoran.

Enoch, who scored five goals in six starts last season, was unable to play from December onwards following a blood clot on his lung

Spennende med en skadefri ENOCH...Begynner sånn smått å bli opptimistisk foran sesongen. MOT

J-R

Sv: So far so good.....
« Svar #85 på: Juli 20, 2009, 19:43:29 »
At noen her inne er misfornøyd med Becchio "provoserer" meg ( har jo Becchio trøye)!

09-10 sesongen kommer til å bli enda bedre for Becchio, det mener jeg vi har all grunn til å tro.

bECKS beholder vi ut sesongen. Med 50 mål tilsammen på radar-paret vårt, så blir det 1. plass i serien.

Come on Leeds (Grayson) - CCC next
Enig.. Becchio var konge sist sesong. Spesielt på slutten!

sveifors

Sv: So far so good.....
« Svar #86 på: Juli 21, 2009, 16:02:15 »
Jeg må si at jeg er imponert over presesongen som SG har lagt opp til. Masse treningskamper  med stigning i programmet. I dag deles laget i to slik at alle få gjennomkjøring.Positivt

Simon Grayson til YEP"

"That's going to be good for them at this stage and it'll be important to have another good work-out because the games are about to come thick and fast. We've got Blackburn, Newcastle and Burnley ahead of us and I want to be standing in three weeks' time talking about a positive result against Exeter.  ;D
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

rd1

Sv: So far so good.....
« Svar #87 på: Juli 21, 2009, 21:20:56 »
Postivit at Bechs og Delph(???) ser ut til å være i Superleeds også neste sesong. Det var et minimumskrav for at håp om direkte opprykk skulle være realistisk.

Forrige sesong var vi ikke i nærheten av direkte opprykk eller opprykk via play off. Min påstand er at vi er svekket i forhold til forrige sesong. Bakgrunnen er at Sodje ikke er signet, eller erstattet med tilsvarende kvalitet.

Dersom Grayson klarer å signe en kvalitetsstopper er vi mao på samme nivå, som da vi rundet av i mai. Det holder ikke til direkte opprykk i år heller.

Jeg er veldig skuffet over at vi ikke henter inn kvalitet på keeperplass, 2-3 stykker i backrekken, venstre ving, defensiv sentral midtbane og kansje en spiss til.

Nå er det selvsagt mulig grayson henter inn slike spillere innen seriestart, men inntill det skjer har jeg ikke noe tro på opprykk denne sesongen heller.
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Sv: So far so good.....
« Svar #88 på: Juli 22, 2009, 11:35:09 »
Enig med deg, rd1...

Fem treningskamper:

1 seier

3 uavgjort

1 tap

.....mot ganske så middelmådige motstandere!  :(


Jeg er ganske så forundret over at Leeds ikke har signet bedre spillere. Den høyrebacken og keeperen vi har sikret oss er spillere fra lag i divisjonen under oss..... Og hva er det godt for? Kanskje Grayson igjen vil benytte seg av lånemarkedet?

Forsvaret er tilbake til start, virker det som. Når kommer Naylor tilbake? Greier vi å signe Sodje? Greier vi å holde på våre beste: Beckford, Delph og Snodgrass?

Spillere som aldri vil slå til i klubben: Johnson, Grella, Enoch, Sheehan, Prutton, Elliott + ungguttene som var med til Irland. Vi spiller i 3.divisjon, og jeg er også bekymret for kontraktslengdene til spillere som Higgs, Crowe, osv.... Er dette noe for oss?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: So far so good.....
« Svar #89 på: Juli 22, 2009, 13:49:37 »
Enig med deg, rd1...

Fem treningskamper:

1 seier

3 uavgjort

1 tap

.....mot ganske så middelmådige motstandere!  :(


Jeg er ganske så forundret over at Leeds ikke har signet bedre spillere. Den høyrebacken og keeperen vi har sikret oss er spillere fra lag i divisjonen under oss..... Og hva er det godt for? Kanskje Grayson igjen vil benytte seg av lånemarkedet?

Grunnen til dette er jo at det ikke skal brukes en penny på nye spillere.Det finnes ikke penger! Jeg er alvorlig bekymret,men det er ikke så farlig.Det er jo vi som er idioter og ikke skjønner en dritt og aldri har argumenter ifølge en del på forumet...tror jeg venter med neste innlegg til sluten av august.fortsatt god sommer :)