So far so good.....

Started by sveifors, July 06, 2009, 18:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: Evig Pint on July 25, 2009, 03:41:34
Jarle!

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12513.0

Kanskje du husker denne? Du lagte den. Tror neppe trådstarters idé med denne tråden var å høre på svartmalinga di.

Sveifors skrev nemlig: "Denne tråden er et forsøk på å se positive tegn foran sesongen. Alt er ikke helsvart. Så kom igjen å hjelp til med å lage en tråd fyllt med håp.."
Dette begynner å bli ganske dumt...vi hadde også en negativitetstråd.Jeg mener å huske at vi fikk "negative" fikk de samme tiradene fra de "positive".Hva med å diskutere aspekter ved Leeds United?Herregud for et kjedelig forum det hadde blitt hvis 100% av innleggene KUN hadde vært ensidig positive eller negative.Når det er sagt er jeg uffattelig trist over at det virker som klubbens supportere liksom bare har godtatt at denne klubben aldri vil nå toppen igjen.Premier League blir omtalt som en nesten uoppnåelig drøm på linje med Huddersfields supportere.Hvordan vi skal komme dit med Bates er et mysterium for meg og mange andre, men han er jo låst i klubben og har tydligvis all makt,så vi bare godtar alt egentlig.Selvfølgelig er jeg like fanatisk supporter som før,jeg skal over en tur og ukehumøret mitt kommer fortsatt til å bli preget av klubbens resultater(ifølge min samboer)Etter over 30 år som supporter er jeg i tvil om jeg orker en ny nedtur.Hvis vi ikke rykker opp i år tror jeg det vil for min del utvikle seg en apati.Man orker bare ikke å engasjere seg pga klubbens drift og sportslige forfall.Ellers legger jeg merke til en grenseløs naivitet hos noen på forumet som sier at de ikke vil bli kjøpt opp av en uten hjerte for klubben...ja hvem har hjerte for klubben av de finansakrobatene som eier de rikeste klubbene?For de fleste er dette kun business.Jeg tror faktisk Abramovitsj elsker klubben sin og ikke tenker kun økonomi hele tiden-da hadde han kvittet seg med pengesluket.Men Randy Lerner elsker liksom Aston Villa?eller Malcolm Glazer elsker Manure?Nei, for noe tull,vi må bare håpe at noen som har midler kjøper klubben.Ã... komme tilbake til PL med Bates som eier vil jeg tro er like sannsynlig som en snøballs overlevelseevne i sahara....

Torpe-do

Quote from: DenHviteYeboah on July 25, 2009, 09:11:17
Quote from: Evig Pint on July 25, 2009, 03:41:34
Jarle!

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12513.0

Kanskje du husker denne? Du lagte den. Tror neppe trådstarters idé med denne tråden var å høre på svartmalinga di.

Sveifors skrev nemlig: "Denne tråden er et forsøk på å se positive tegn foran sesongen. Alt er ikke helsvart. Så kom igjen å hjelp til med å lage en tråd fyllt med håp.."
Dette begynner å bli ganske dumt...vi hadde også en negativitetstråd.Jeg mener å huske at vi fikk "negative" fikk de samme tiradene fra de "positive".Hva med å diskutere aspekter ved Leeds United?Herregud for et kjedelig forum det hadde blitt hvis 100% av innleggene KUN hadde vært ensidig positive eller negative.Når det er sagt er jeg uffattelig trist over at det virker som klubbens supportere liksom bare har godtatt at denne klubben aldri vil nå toppen igjen.Premier League blir omtalt som en nesten uoppnåelig drøm på linje med Huddersfields supportere.Hvordan vi skal komme dit med Bates er et mysterium for meg og mange andre, men han er jo låst i klubben og har tydligvis all makt,så vi bare godtar alt egentlig.Selvfølgelig er jeg like fanatisk supporter som før,jeg skal over en tur og ukehumøret mitt kommer fortsatt til å bli preget av klubbens resultater(ifølge min samboer)Etter over 30 år som supporter er jeg i tvil om jeg orker en ny nedtur.Hvis vi ikke rykker opp i år tror jeg det vil for min del utvikle seg en apati.Man orker bare ikke å engasjere seg pga klubbens drift og sportslige forfall.Ellers legger jeg merke til en grenseløs naivitet hos noen på forumet som sier at de ikke vil bli kjøpt opp av en uten hjerte for klubben...ja hvem har hjerte for klubben av de finansakrobatene som eier de rikeste klubbene?For de fleste er dette kun business.Jeg tror faktisk Abramovitsj elsker klubben sin og ikke tenker kun økonomi hele tiden-da hadde han kvittet seg med pengesluket.Men Randy Lerner elsker liksom Aston Villa?eller Malcolm Glazer elsker Manure?Nei, for noe tull,vi må bare håpe at noen som har midler kjøper klubben.Ã... komme tilbake til PL med Bates som eier vil jeg tro er like sannsynlig som en snøballs overlevelseevne i sahara....

Sier meg på langt vei enig. Ett av dine bedre innlegg etter mine skjønn.

sveifors

Ingen er redde for kritikk og kommentarer, det er det som gjør at verden går framover.

Men den konstante taklingen av mannen og ikke ballen(for å bruke et fotballfaglig sammenligning) er det som i mine øyne gjør at enkelte mister helt troverdighet.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jarle

http://www.guardian.co.uk/football/2009/jul/24/tottenham-barcelona-wembley

Les det her... vi spiller med 8 a lags spillere mot et gatehjørne og taper 2-1
Barcelona stiller med spillere fra C-laget (jr spillere) og rundspiller et toppet Spurs lag.

Jeg er møkklei alle unnskyldninger og bortforklaringer... Arry Redknapp var voksen nok til å si at det var en amazing football lesson...( gjenta det en gang til... en amazing football lesson... av jr spillere!!!!!!)

Vi er sååå langt unna noe som kan kalles fotball og for en fan som har fulgt laget siden vi slo Barcelona med Johan Cruyff i spissen er det trist ... veldig trist å se hvor vi har havnet...

Vi er ikke nærheten... det vi driver med omdagen i Leeds kan ikke kalles fotball... så ille er det.
Basis ferdigheter er på steinalder nivå i forhold til de vi burde konkurert med driver med ( Les Barcelona)...

Så jeg vil gjerne motta en liste over disse fantastiske positive ting fra felles fans... (og ikke sammenlign oss med Histon men med fotball lag....)

Svend Anders

Quote from: jarle on July 25, 2009, 12:41:36
Vi er sååå langt unna noe som kan kalles fotball og for en fan som har fulgt laget siden vi slo Barcelona med Johan Cruyff i spissen er det trist ... veldig trist å se hvor vi har havnet...

Vi er ikke nærheten... det vi driver med omdagen i Leeds kan ikke kalles fotball... så ille er det.
Basis ferdigheter er på steinalder nivå i forhold til de vi burde konkurert med driver med ( Les Barcelona)...

Så jeg vil gjerne motta en liste over disse fantastiske positive ting fra felles fans... (og ikke sammenlign oss med Histon men med fotball lag....)

Hvis du sammenligner vårt spill med Barcelonas, da skjønner jeg at du er skeptisk jarle. Og jeg tror vel egentlig alle her inne kan konstatere at vi ikke kommer til å vinne La Liga kommende sesong.

De fleste av oss derimot, har gjennom de siste årene blitt klar over at vi er på League One-nivå. Spillet blir deretter, dommerne blir deretter, signeringene blir deretter. Målet er å rykke opp fra League One. Ikke vinne den spanske cupen. Ikke hamle opp med Spurs.

Det har flere, om du faktisk leser innleggene her inne, gitt en rekke argumenter for at det er meget gode sjanser for vil skje kommende sesong. En garanti derimot, får du ikke. Det får du aldri i fotball. Selv ikke i Barcelona eller Spurs.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

DenHviteYeboah

Quote from: Svend Anders on July 25, 2009, 13:02:26

Hvis du sammenligner vårt spill med Barcelonas, da skjønner jeg at du er skeptisk jarle. Og jeg tror vel egentlig alle her inne kan konstatere at vi ikke kommer til å vinne La Liga kommende sesong.

De fleste av oss derimot, har gjennom de siste årene blitt klar over at vi er på League One-nivå. Spillet blir deretter, dommerne blir deretter, signeringene blir deretter. Målet er å rykke opp fra League One. Ikke vinne den spanske cupen. Ikke hamle opp med Spurs.

Det har flere, om du faktisk leser innleggene her inne, gitt en rekke argumenter for at det er meget gode sjanser for vil skje kommende sesong. En garanti derimot, får du ikke. Det får du aldri i fotball. Selv ikke i Barcelona eller Spurs.

SA
La oss si at vi knuser alle og vinner league1 lett.Kanskje optimistene har rett-at Grayson får til et kanonlag.Hva skjer da?Jo da kommer Spurs og andre møkkaklubber og skal kjøpe de som har utviklet seg i Leeds.Så selger selvfølgelig Bates de 3-4 beste og vi tjener store penger.Tror dere virkelig at disse spillerne blir erstattet da?Sannsynligvis ikke, basert på tidligere erfaringer.Derfor lurer jeg på hva i all verden vi skal i ccc?Bli rundingsbøyer en sesong før det er tilbake i league1...All ære til Bates hvis han reddet klubben, men kan det være noe poeng å eie en klubb som Leeds United hvor alle forventer at målet er PL ,hvis man ikke er villig til å satse noe på å komme dit?Her mener jeg vi er ved kjernen:Bates gir inntrykk av det satses mot PL.Egentlig har vel ingen sett noe til dette de 2 siste årene....Da er det bedre at han kvitter seg med klubben  istedenfor å lure oss supportere.Jeg synes det hadde vært mere realt hvis Bates hadde sagt at det ikke er særlig med midler til å satse mot PL, så ccc er det mest realistiske for klubben under hans ledelse.Han har jo faktisk sagt tidligere at det er supporterne som må betale for å få klubben tilbake....vel da tror jeg supporterne etterhvert kommer til å presse ut Bates hvis resultatene uteblir til høsten....

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on July 25, 2009, 13:23:35

SA
La oss si at vi knuser alle og vinner league1 lett.Kanskje optimistene har rett-at Grayson får til et kanonlag.Hva skjer da?Jo da kommer Spurs og andre møkkaklubber og skal kjøpe de som har utviklet seg i Leeds.Så selger selvfølgelig Bates de 3-4 beste og vi tjener store penger.Tror dere virkelig at disse spillerne blir erstattet da?Sannsynligvis ikke, basert på tidligere erfaringer.Derfor lurer jeg på hva i all verden vi skal i ccc?Bli rundingsbøyer en sesong før det er tilbake i league1...All ære til Bates hvis han reddet klubben, men kan det være noe poeng å eie en klubb som Leeds United hvor alle forventer at målet er PL ,hvis man ikke er villig til å satse noe på å komme dit?Her mener jeg vi er ved kjernen:Bates gir inntrykk av det satses mot PL.Egentlig har vel ingen sett noe til dette de 2 siste årene....Da er det bedre at han kvitter seg med klubben  istedenfor å lure oss supportere.Jeg synes det hadde vært mere realt hvis Bates hadde sagt at det ikke er særlig med midler til å satse mot PL, så ccc er det mest realistiske for klubben under hans ledelse.Han har jo faktisk sagt tidligere at det er supporterne som må betale for å få klubben tilbake....vel da tror jeg supporterne etterhvert kommer til å presse ut Bates hvis resultatene uteblir til høsten....

Jarle har et godt poeng over hva vi savner. Snart er det bare et fjernt minne dette med PL-spill. Det jeg ikke liker  er denne sutringen over hva den grusomme Bates vil og ikke vil bggjøre når vi evt rykker opp. Det er etter min oppfatning INGEN som helst tvil om at Bates vil opp i PL. Jeg ser også på investeringen som må gjøres før november i forhold til Thorpe Arch - en investering som vil koste oss £ 6 mill. DET er en investering veldig få andre L1 lag klarer innen sine rammer. Bates har valgt å IKKE involvere supportere i denne hasndelen. Dermed er dette også en utgift som klubben må gjhøre...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Dersom Leeds er  nødt til å være favoritt til champions League eller i toppen av PL  er basisen for å være et lykkelig  Leedsfan, da har man funnet seg feil fotballlag å holde med.

Jeg har vært Leeds fan i 40 år, det har jaggu meg ikke vært noen dans på roser. Vi har vært høyt oppe og langt nede og oppe igjen og vi vil komme opp igjen.

Sett med bakgrunn i Champions league semien for noen år siden er nå vi langt nede sportslig

Sett med bakgrunn på begynnelsen av 80 årene så er vi ikke så langt unna

Sett med bakgrunn på noen år siden da vi nesten ikke lenger eksisterte, så er vi langt oppe derifra økonomisk.

Skal man være Leeds gutt/jente kreves det å ha hjertet på rett plass og TRO på at ting blir bedre.

Pingler er godværspatrioter.

Vi har vært på bunnen og det er bare en vei derifra,  oppover. Noen trøkk i trynet vil man få på vegen, men det må man tåle, skal man holde med dette laget.

Marching on together betyr mere enn et slagord. Det betyr at vi står sammen i gode og dårlige tider.
Vi blir vant til skuffelser, vi er Leeds supportere, men vi rister det av oss etter noen dager OG SÃ... MARSJERER VI VIDERE MOT NYE MÃ...L, det betyr ikke moaning on together.

Sveifors

Papi

Bra det er ulike meininger her inne.
Som jarle sier hadde det blitt eit dødskjedelig forum, om alle skulle vera einige, og alt er fryd og gammen.

I stedet for og hakke så veldig mykje på kvarandre bør vi fokusere på det viktigaste.
Vi elsker Leeds United, og håper å se Leeds tilbake i toppen av engelsk og europeisk fotball snarest mulig.
Det er jo det vil alle sammen ønsker, ikkje sant?

Om 14 små dager er vi i gang.
Gleder meg som ein unge

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

jarle

SA

Det er vel mer riktig å sammenligne oss med det vi engang var og det vi har potensiale til isteden for å sammenligne oss med Histon og synes vi er kjempegode???

Hvis Porsche en dag fremsto som en Lada... tror jeg også endel Porsche fans hadde vridd seg i skrekk og gru... og neppe godtatt argumenter som at.. ja ja vier på rett vei og bedre en Trabant...

LEEDS har vært og skal være en ledende klubb i England  med ambisjoner i Europa...
enkelt og greit... til vi er der igjen forbeholder jeg meg retten til å mene det jeg vil om styre og stell og avgjørelser som blir tatt...
Faktum er at vi har gått i feil retning etter at Bates tok over... ikke i riktig retning!!!
At det skal ta 6 år etter et nedrykk og ståa da er at vi er i div 3 og ikke engang i nærheten av PL er en skandale... hverken mer hverken mindre...

Vi er ikke et gatekryss men Leeds, et finans sentrum i England... det tettest befolkede området utenfor London... potensialet er enormt... vi er den eneste store klubben i området... de andre mindre stedene/ byene har 2 og 4 lag over oss for øyeblikket...

Lykke til idag... vi vet vel litt mer når vi legger oss...

Runar

[/quote]

Dette blir like nyttig som å spekulere i hva en vil gjøre dersom man vinner i lotto. Hvordan kan du budsjettere med at vi selger de 3-4 beste spillerne våre dersom vi rykker opp. Hvorfor skal PL klubber som spurs kjøpe League One spillere? Er det slik at de lagene som har rykket opp fra League one de siste sesongene har mistet mange spillere til PL? Og hvorfor skjedde ikke dette med oss da vi fikk nok poeng til å rykke opp i 08?

Dersom så skulle skje hvordan kan du vite at vi ikke vil erstatte disse spillerne, viser historien til Bates at han ikke erstatter solgte spillere etter opprykk?

Kan være enig i at CCC kanskje kan være de beste vi kan oppleve under BAtes, men dette med at han skal kvitte seg med klubben - hva mener du med det? I den grad vi vet noe om hvilke invisteringer Bates har gjort i Leeds, så bør vel en hver forretningsmann med respekt for seg selv vil vel ha igjen pengene sine. Skal han gi vekk klubben? Til hvem? Selvfølgelig er det supporterne som skal betale for et opprykk, jeg kan ikke si noe annet enn at det er slik det må være i en hver bedrift. Jeg trodde vi var imot eiere som skulle spytte inn hele formuen sin.

Sleivind

Quote from: h.b on July 25, 2009, 15:26:07
Det er bare en måte å få Leeds tilbake. Klubben må være til salgs. Bates bryr seg ikke. Han har her  muligheten til å være i rampelyset med Leeds til den dagen han dauer. For han er det viktigere en å selge Leeds.
Eneste muligheten til å få Bates til å selge klubben er at fansen boykotter hjemmekampene og har massedemonstrasjon mot den gamle mannen.
Nei få Bates ut og selg til en med masse penger. Om han er fra saudi Arabia. Ja det bryr jeg meg ikke om. Vi kan ikke få i både pose og sekk ved å ville ha en som brenner for klubben,og oppnå suksess. Skal Leeds opp igjen. Ja da kreves det masse penger til spillerkjøp slik at vi kommer oppover i systemet.

Ikke for å gni salt i såret på dere optimister. Men fotballverdenen er slik at det er de med masse penger som får suksess. De nye eierne til Man C har skjønt det. Innen 3 år så vinner de Premier League. Hvis disse eiierne går lei. Ja da vil nye eiere stå klare. ER man i Premier League og aller helst på toppen blandt de 10 beste. Ja da vil klubben være interresange for oppkjøp. Spiller man i League one. Ja da er interessen kjølig

So far so good? Kan ikke se at dette innlegget har noe som helst med denne topicen å gjøre!

DenHviteYeboah

Quote from: Sleivind on July 25, 2009, 16:39:34
Det er bare en måte å få Leeds tilbake. Klubben må være til salgs. Bates bryr seg ikke. Han har her  muligheten til å være i rampelyset med Leeds til den dagen han dauer. For han er det viktigere en å selge Leeds.
Eneste muligheten til å få Bates til å selge klubben er at fansen boykotter hjemmekampene og har massedemonstrasjon mot den gamle mannen.
Nei få Bates ut og selg til en med masse penger. Om han er fra saudi Arabia. Ja det bryr jeg meg ikke om. Vi kan ikke få i både pose og sekk ved å ville ha en som brenner for klubben,og oppnå suksess. Skal Leeds opp igjen. Ja da kreves det masse penger til spillerkjøp slik at vi kommer oppover i systemet.

Ikke for å gni salt i såret på dere optimister. Men fotballverdenen er slik at det er de med masse penger som får suksess. De nye eierne til Man C har skjønt det. Innen 3 år så vinner de Premier League. Hvis disse eiierne går lei. Ja da vil nye eiere stå klare. ER man i Premier League og aller helst på toppen blandt de 10 beste. Ja da vil klubben være interresange for oppkjøp. Spiller man i League one. Ja da er interessen kjølig

So far so good? Kan ikke se at dette innlegget har noe som helst med denne topicen å gjøre!
Dette er en type svar som bare forsurer miljøet på forumet.Kan ikke huske at noen ba de med posituve innlegg å forsvinne fra topic:"so far so bad"??Nok en gang blir folk altså bedt om å holde seg unna hvis innlegget er noe som helst negativt vinklet.Gratulerer!

Boxman

Kan du gi oss en forklaring på hvorfor Newcastle rykket ned? De har da brukt mer enn nok penger, så ifølge din logikk, skulle de vært i andre enden av tabellen...
Proud to be Leeds!

Sleivind

Quote from: DenHviteYeboah on July 25, 2009, 16:54:32

Dette er en type svar som bare forsurer miljøet på forumet.Kan ikke huske at noen ba de med posituve innlegg å forsvinne fra topic:"so far so bad"??Nok en gang blir folk altså bedt om å holde seg unna hvis innlegget er noe som helst negativt vinklet.Gratulerer!

Tjaaa, det er vel heller ditt innlegg som forsurer, og mitt nå da! Topicen heter "So far so good", og i den topicen skal det diskuteres positive ting som har skjedd rundt Leeds den siste tiden. Hele topicen ble laget for å han en morrotråd der man utelukkende kunne se på det positive tingene rundt Leeds. Bates-diskusjonen foregår i følgende tråder: Dere kloke fotballhoder, Bates: To nye hoteller på ER, So far so bad, disse tre trådene ligger på førstesiden på forumet. Så jeg synes det er litt rart at Bates-diskusjonen ikke kan holdes i disse trådene. Og hvis ikke det er nok, så ser jeg at det er ymse Bates-diskusjoner på side 2,3,4 osv osv på forumet.

Og til h.b. Jeg sier ikke hva som er rett og galt. Det eneste jeg ville frem til var at denne tråden utelukkende skulle handle om positive ting, og ikke nok en Bates-diskusjon.

Man diskuterer vel ikke scoringsferdighetene til Beckford i en tråd som heter "Nigel Martyn" ? ::)

Boxman

Quote from: Sleivind on July 25, 2009, 17:16:38

Man diskuterer vel ikke scoringsferdighetene til Beckford i en tråd som heter "Nigel Martyn" ? ::)

Nja, hvis hb skulle diskutere det, ville det nok heller vært de manglende scoringsferdighetene til Beckford...  ::)
Proud to be Leeds!

Evig Pint

Quote from: Sleivind on July 25, 2009, 17:16:38
Quote from: DenHviteYeboah on July 25, 2009, 16:54:32

Tjaaa, det er vel heller ditt innlegg som forsurer, og mitt nå da! Topicen heter "So far so good", og i den topicen skal det diskuteres positive ting som har skjedd rundt Leeds den siste tiden. Hele topicen ble laget for å han en morrotråd der man utelukkende kunne se på det positive tingene rundt Leeds. Bates-diskusjonen foregår i følgende tråder: Dere kloke fotballhoder, Bates: To nye hoteller på ER, So far so bad, disse tre trådene ligger på førstesiden på forumet. Så jeg synes det er litt rart at Bates-diskusjonen ikke kan holdes i disse trådene. Og hvis ikke det er nok, så ser jeg at det er ymse Bates-diskusjoner på side 2,3,4 osv osv på forumet.

Og til h.b. Jeg sier ikke hva som er rett og galt. Det eneste jeg ville frem til var at denne tråden utelukkende skulle handle om positive ting, og ikke nok en Bates-diskusjon.

Riktig riktig riktig
Marching on together

Tom S

Etter å ha sett kampen idag mot Blackburn er eg veldig positiv til det Larry og gutta får til. Spesielt fram til Larry bytter ut nesten heile elleveren imponerer vi med trygt forsvarspill og godt angrepspill.

Higgs, Crowe og Kisnorbo ser alle ut som solide tilvekster i laget.

Synd at Sheehan ødelegger ein flott resultat for oss på slutten.

Bring on the league!!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on July 25, 2009, 18:28:30
Etter å ha sett kampen idag mot Blackburn er eg veldig positiv til det Larry og gutta får til. Spesielt fram til Larry bytter ut nesten heile elleveren imponerer vi med trygt forsvarspill og godt angrepspill.

Higgs, Crowe og Kisnorbo ser alle ut som solide tilvekster i laget.

Synd at Sheehan ødelegger ein flott resultat for oss på slutten.

Bring on the league!!

BRING IT ON ;D

Asbjørn

Nå har trådstarter (og andre) flere ganger oppmodet om at vi holder oss til trådens tema.
Min oppfordring er at vi gjør nettopp det, i denne tråden (her har vært nok avsporinger).

Avsporinger skjer forsåvidt i de fleste tråder, og er noe vi bør kunne leve med (i liten målestokk...). Men akkurat nå er det tendenser til at samme tema touches uansett, med dertil følgende beskrivelser av med-debattanter.

Negative innlegg kontra optimisme kan f.eks. debatteres i denne tråden
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12541.0
(men husk, meddebattanter behandles med respekt!)

...dagens resultat hører vel i all hovedsak med under denne tråden :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeedsUnited

Quote from: Asbjørn on July 25, 2009, 19:05:43
Nå har trådstarter (og andre) flere ganger oppmodet om at vi holder oss til trådens tema.
Min oppfordring er at vi gjør nettopp det, i denne tråden (her har vært nok avsporinger).

Avsporinger skjer forsåvidt i de fleste tråder, og er noe vi bør kunne leve med (i liten målestokk...). Men akkurat nå er det tendenser til at samme tema touches uansett, med dertil følgende beskrivelser av med-debattanter.

Negative innlegg kontra optimisme kan f.eks. debatteres i denne tråden
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12541.0
(men husk, meddebattanter behandles med respekt!)

Da burde du jo skrevet tilsvarende i de andre trådene også da, men de er vel ikke startet av gutteklubben grei?

...dagens resultat hører vel i all hovedsak med under denne tråden :)

Asbjørn

Quote from: LeedsUnited on July 25, 2009, 19:28:24

Da burde du jo skrevet tilsvarende i de andre trådene også da, men de er vel ikke startet av gutteklubben grei?

Den diskusjonen tar vi altså ikke her

Men jeg kan godt svare deg i en PM
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

MOT står for Marching on together

ikke

Moaning on together som det later til at enkelte tror.

Jeg gir snart opp dette forumet
Sveifors

LeedsUnited

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on July 25, 2009, 19:31:16
Quote from: LeedsUnited on July 25, 2009, 19:28:24

Den diskusjonen tar vi altså ikke her

Men jeg kan godt svare deg i en PM

Du er ganske lumpen Asbjørn, synes nå jeg da!

Hadde vi ikke en formidabel tråd om treadjacking på det gamle forumet?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Ja jeg holder med Leeds United FC  så langt inn i sjela som det går an hvis det finnes sjeler i oss Leeds gutta !! og ja jeg håper Leeds rykker direkte opp i mai neste år. Dagens kamp mot Blackburn viser kanskje det, men det er mange kamper fram til slutttabellen i mai. Det må og SKAL være lov til å komme med både positive og negative innspill på forumet her! >:( Folk må få lov å si sin mening her uansett hvor rosenrødt mange av oss Leeds gutta tror det er i klubben vår . For alt er vel ikke bare bra i klubben .......... eller ?  Det skal ikke være en gjeng her inne på forumet , som skal sitte å bedømme andre nord og ned , hvis de kommer med et kritisk innlegg eller fler ! Så for klubben vår er det vel : SO FAR SO GOOD!   LEEDS4EVER.

sveifors

Herregud
fordi jeg prøver å lete etter positive sider med lys og lykter, betyr det da at jeg mener alt er rosenrødt.......

:'(
Sveifors

jacob burns

Vi gleder oss alle til ny sesong....Den tredje i League One,men vi er alle Leedsfans uansett divisjon.Kjør på med season long. "Tabelltipset mitt er   26-12-8  90p  Dette skal holde til opprykk,så gjelder det å tape mot "riktige" lag. btw...målforskjell blir  79-39.
Noen som synes dette høres ok ut? Opprykk er vel alltid ok;)

Sleivind

Jeg såg ikke hele kampen i går.  Men det virker som om vi spiller en god fotballkamp mot et PL-lag. Nå skal ikke jeg glemme det svake resultatene vi har hatt tidligere i pre-season, men spiller vi slik vi gjorde i går i alle kampene denne sesongen så rykker vi direkte opp.

- Beckford kan fremdeles score mål.
- Vi har fått en keeper som kan utfordre Anker, og som er god i feltet.
- Vi har to ungutter sentralt på midtbanen som viser klasse i dag. (jeg har fremdeles ikke glemt de svake resultatene vi har hatt tidligere i pre-season ::) )
- Vi har fått en ny god midtstopper.
- Det virker som om Becchio og Snodgrass virker å ha utviklet seg videre.
- Vi har Grella og Enoch som forhåpentligvis kan gjøre en god jobb på topp når førstevalgene våre blir skadet.
-Vi har en bred stall.
-12 000 er og ser en treningskamp på nivå 3.
- Bates sier at vi fremdeles er på utkikk etter forsterkninger.

Jeg gleder meg som en unge til sesongen starter! I år rykker vi opp, garantert! Og jeg vil igjen minne på at jeg ikke har glemt de svake resultatene vi har hatt tidligere i pre-season  ::)

Tom S

Quote from: Andersen on July 25, 2009, 22:07:01
Ja jeg holder med Leeds United FC  så langt inn i sjela som det går an hvis det finnes sjeler i oss Leeds gutta !! og ja jeg håper Leeds rykker direkte opp i mai neste år. Dagens kamp mot Blackburn viser kanskje det, men det er mange kamper fram til slutttabellen i mai. Det må og SKAL være lov til å komme med både positive og negative innspill på forumet her! >:( Folk må få lov å si sin mening her uansett hvor rosenrødt mange av oss Leeds gutta tror det er i klubben vår . For alt er vel ikke bare bra i klubben .......... eller ?  Det skal ikke være en gjeng her inne på forumet , som skal sitte å bedømme andre nord og ned , hvis de kommer med et kritisk innlegg eller fler ! Så for klubben vår er det vel : SO FAR SO GOOD!   LEEDS4EVER.

Kjære Andersen!
Det er vel ikkje snakk om ikkje kunne vere kritisk?
For min del handler det litt om korleis desse kritiske kommentarene vert formulert. Eg kjenner på at de går meir på mann enn sak, det er problemet etter mi meining.
Alt er på ingen måte rosenrødt i Leeds United - vi er fortsatt på nivå 3 i engelsk fotball og det er ikkje holdbart for ein storklubb som Leeds.
COME ON LEEDS !!