So far so good.....

Started by sveifors, July 06, 2009, 18:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on July 26, 2009, 03:59:10
Quote from: Andersen on July 25, 2009, 22:07:01
Ja jeg holder med Leeds United FC  så langt inn i sjela som det går an hvis det finnes sjeler i oss Leeds gutta !! og ja jeg håper Leeds rykker direkte opp i mai neste år. Dagens kamp mot Blackburn viser kanskje det, men det er mange kamper fram til slutttabellen i mai. Det må og SKAL være lov til å komme med både positive og negative innspill på forumet her! >:( Folk må få lov å si sin mening her uansett hvor rosenrødt mange av oss Leeds gutta tror det er i klubben vår . For alt er vel ikke bare bra i klubben .......... eller ?  Det skal ikke være en gjeng her inne på forumet , som skal sitte å bedømme andre nord og ned , hvis de kommer med et kritisk innlegg eller fler ! Så for klubben vår er det vel : SO FAR SO GOOD!   LEEDS4EVER.

Kjære Andersen!
Det er vel ikkje snakk om ikkje kunne vere kritisk?
For min del handler det litt om korleis desse kritiske kommentarene vert formulert. Eg kjenner på at de går meir på mann enn sak, det er problemet etter mi meining.
Alt er på ingen måte rosenrødt i Leeds United - vi er fortsatt på nivå 3 i engelsk fotball og det er ikkje holdbart for ein storklubb som Leeds.

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on July 26, 2009, 03:59:10
Quote from: Andersen on July 25, 2009, 22:07:01
Ja jeg holder med Leeds United FC  så langt inn i sjela som det går an hvis det finnes sjeler i oss Leeds gutta !! og ja jeg håper Leeds rykker direkte opp i mai neste år. Dagens kamp mot Blackburn viser kanskje det, men det er mange kamper fram til slutttabellen i mai. Det må og SKAL være lov til å komme med både positive og negative innspill på forumet her! >:( Folk må få lov å si sin mening her uansett hvor rosenrødt mange av oss Leeds gutta tror det er i klubben vår . For alt er vel ikke bare bra i klubben .......... eller ?  Det skal ikke være en gjeng her inne på forumet , som skal sitte å bedømme andre nord og ned , hvis de kommer med et kritisk innlegg eller fler ! Så for klubben vår er det vel : SO FAR SO GOOD!   LEEDS4EVER.

Kjære Andersen!
Det er vel ikkje snakk om ikkje kunne vere kritisk?
For min del handler det litt om korleis desse kritiske kommentarene vert formulert. Eg kjenner på at de går meir på mann enn sak, det er problemet etter mi meining.
Alt er på ingen måte rosenrødt i Leeds United - vi er fortsatt på nivå 3 i engelsk fotball og det er ikkje holdbart for ein storklubb som Leeds.
Kjære Tom S: hvordan skulle de negative innleggene blitt formulert da? hvis en mener at stallen er for dårlig til å rykke opp-hvordan i all verden skal man formulere dette?eller hvis man mener at Bates ikke er bra for klubben-hvordan skal dette formuleres da?eller at vi fortsatt er i league1 og man blir frustrert-hvordan skal dette formuleres?til stadighet blir negative innlegg omtalt som dårlig formulert,dårlig argumentasjon og sure oppstøt.Jeg har ihvertfall ikke beskyldt noen som har klokkertro på driften og sportslig utvikling at de formulerer seg feil,har dårlige argumenter og kommer med positive oppstøt....for noen er det tydligvis en automatikk å hevde at negative innlegg er dårlig argumentasjon mens positive innlegg kun er god argumentasjon.Barnslig hersketeknikk synes jeg.Uansett var jo gårsdagens kamp en sportslig opptur-jeg ble faktisk litt positiv av dette.Tror nok vi ser hvilken tendens og muligheter dette laget har etter 10 kamper....

Promotion 2010

Quote from: Sleivind on July 26, 2009, 03:44:55
Jeg såg ikke hele kampen i går.  Men det virker som om vi spiller en god fotballkamp mot et PL-lag. Nå skal ikke jeg glemme det svake resultatene vi har hatt tidligere i pre-season, men spiller vi slik vi gjorde i går i alle kampene denne sesongen så rykker vi direkte opp.

- Beckford kan fremdeles score mål.
- Vi har fått en keeper som kan utfordre Anker, og som er god i feltet.
- Vi har to ungutter sentralt på midtbanen som viser klasse i dag. (jeg har fremdeles ikke glemt de svake resultatene vi har hatt tidligere i pre-season ::) )
- Vi har fått en ny god midtstopper.
- Det virker som om Becchio og Snodgrass virker å ha utviklet seg videre.
- Vi har Grella og Enoch som forhåpentligvis kan gjøre en god jobb på topp når førstevalgene våre blir skadet.
-Vi har en bred stall.
-12 000 er og ser en treningskamp på nivå 3.
- Bates sier at vi fremdeles er på utkikk etter forsterkninger.

Jeg gleder meg som en unge til sesongen starter! I år rykker vi opp, garantert! Og jeg vil igjen minne på at jeg ikke har glemt de svake resultatene vi har hatt tidligere i pre-season  ::)

...hvis førstevalgene våre blir skadet!

Og så er jeg veldig imponert over vektingen innlegget ditt har. Det er klart at vi har hatt noen svake resultater i sesongoppkjøringen.  ::)  MEN jeg vil jo legge til at vi ledet både mot York og i den første kampen i Irland og nå sist mot Blackurn med de beste spillerne på banen og hadde nok vunnet hvis disse hadde spilt ut kampen.....  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

KJÆRE DERE!

I et innlegg i går kveld bad jeg om at vi holdt oss til trådemnet i denne tråden, og ikke fortsatte samme debatt som ellers har pågått i de fleste tråder denne sommeren (om hvordan enkelte poster/optimisme-pessimisme)...

Den debatten kan f.eks. fortsette her

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12541.0

(jeg tror de fleeeste har gått lei de samme argumentene gjentatt i tråd etter tråd nå, så la oss komme oss videre)

Trådstarter har flere ganger gitt uttrykk for hensikten med denne tråden...

PS! Håper man ikke fortsetter å ignorere henstillinger...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Jeg forsøker på nytt:

Sitat fra den orginale starten på denne tråden:

Denne tråden er et forsøk på å se positive tegn foran sesongen. Alt er ikke helsvart. Så kom igjen å hjelp til med å lage en tråd fyllt med håp..

Det har skjedd endel positive ting i troppen vår i sommer:

Dette var mitt forsøk på å få fram håp foran den nye sesongen. Om noen vil diskutere noe annet feel free,lag en annen tråd/diskuter der det temaet skal være, men prøv å respekter overskrift og intensjonen med tråden.

Synes igrunnen det er en fair måte å drive forumet, ellers hadde vi strengt tatt bare hatt en tråd for alt.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Synes dette er kostelig, endel år siden gikk våre beste spillere/talenter for småpenger:

Simon Grayson has told clubs that are chasing his star players that they better ready to do battle with Chairman Ken Bates.

Speaking in the Mirror Grayson said 'At this moment, none of the clubs have reached a figure for the players that we feel is acceptable for this football club.'

A number of clubs have been linked with Fabian Delph and Jermaine Beckford this year and the club have already turned down offers for the pair.

Ken Bates said in the January transfer window after receiving offers for Delph that he didn`t deal in 'petty cash`.
Sveifors

Rudi G.

Jeg har klokketro på det som Simon Grayson holder på med og det ser og høres ut som om han har brukbar støtte fra Bates. Ny signingene syntes jeg klarte seg meget bra mot Blackburn i går og spesielt mener jeg Higgs imponerte. Han viste klasse i feltarbeidet. Casper skal få noe å bryne seg på her. Nå trenger vi bare en ny sentral midtbanespiller som kan pese Howson og Delph og en "klassespiss" som cover på topp. Vi rykker opp, det er jeg 100% sikker på.

Jeg har troen!

Evig Pint

Quote from: sveifors on July 25, 2009, 23:47:21
Herregud
fordi jeg prøver å lete etter positive sider med lys og lykter, betyr det da at jeg mener alt er rosenrødt.......

:'(

Folk er rare. Føler seg diskriminert fordi de ikke får lov å syte i en tråd som utelukkende kun skulle handle om det positive i Leeds. De har et helt forum hvor de kan syte og klage så mye de vil, men opprettes det en bitte liten tråd der kun positive sider ønskes så er det plutselig helt forferdelig, og forumet styres av en gjeng og det er ikke måte på. Så kan de syte litt om det også...

Forstå det den som kan!

TOPIC: Oppløftende kamp igår, jeg har veldig tro på det SG og Leeds driver med for tiden. Håper jeg aldri får se Sheehan i Leeds-drakt igjen etter igår (og det er vel positivt?  :)). MOT!
Marching on together

Evig Pint

Quote from: Asbjørn on July 26, 2009, 12:09:41
KJÆRE DERE!

I et innlegg i går kveld bad jeg om at vi holdt oss til trådemnet i denne tråden, og ikke fortsatte samme debatt som ellers har pågått i de fleste tråder denne sommeren (om hvordan enkelte poster/optimisme-pessimisme)...

(jeg tror de fleeeste har gått lei de samme argumentene gjentatt i tråd etter tråd nå, så la oss komme oss videre)

Sorry, dette innlegget gikk meg forbi i farten! Skal holde den diskusjonen borte fra denn tråden fra nå av. :)
Marching on together

LeedsUnited

Quote from: Evig Pint on July 26, 2009, 15:50:45
Herregud
fordi jeg prøver å lete etter positive sider med lys og lykter, betyr det da at jeg mener alt er rosenrødt.......

Folk er rare. Føler seg diskriminert fordi de ikke får lov å syte i en tråd som utelukkende kun skulle handle om det positive i Leeds. De har et helt forum hvor de kan syte og klage så mye de vil, men opprettes det en bitte liten tråd der kun positive sider ønskes så er det plutselig helt forferdelig, og forumet styres av en gjeng og det er ikke måte på. Så kan de syte litt om det også...

Forstå det den som kan!

TOPIC: Oppløftende kamp igår, jeg har veldig tro på det SG og Leeds driver med for tiden. Håper jeg aldri får se Sheehan i Leeds-drakt igjen etter igår (og det er vel positivt?  :)). MOT!

Da må trådtittelen forandres da.  Og det er fortsatt mange "positive" her inne som syter og klager over negativiteten i de "negative" trådene her inne uten at det stoppes.  Trodde dette var et diskusjonsforum jeg, men der tok jeg visst feil.

Rudi G.

Quote from: LeedsUnited on July 26, 2009, 16:11:56
Herregud

Forstå det den som kan!

TOPIC: Oppløftende kamp igår, jeg har veldig tro på det SG og Leeds driver med for tiden. Håper jeg aldri får se Sheehan i Leeds-drakt igjen etter igår (og det er vel positivt?  :)). MOT!

Da må trådtittelen forandres da.  Og det er fortsatt mange "positive" her inne som syter og klager over negativiteten i de "negative" trådene her inne uten at det stoppes.  Trodde dette var et diskusjonsforum jeg, men der tok jeg visst feil.

I norsktimen diskuterer vi norsk og i engelsktimen diskuterer vi engelsk. I "so far so bad" er vi negativ og i "so far so good" er vi positiv. Er det så vanskelig å forstå?

PS! Og så er vi så heldig at vi også har fått en tråd som heter "Optimisme vs. pessimisme" der vi kan være både negativ og positiv. Fantastisk hva?!

Come on Leeds!

Promotion 2010

KJÆRE DERE!

Kjære administrator Asbjørn! Jeg skulle gjerne sett hvor i vedtektene det står noe om hva slags innlegg man kan bidra med under de forskjellige topic'ene.

Det er klart det er kjempeirriterende at noen driver med treadjacking, men å gå inn å styre at noen skal opptre positivt når de rett og slett bare er forbanna, går ikke!

Jeg skjønner godt at noen lirer av seg edder og galle over tingenes tilstand i en av Englands 5-6 største klubber. Personangrep burde imidlertid unngås. Der har administratoren en jobb. Det være seg personangrep mot dem som har en lav frustrasjonsterskel eller dem som finner et lyspunkt i et tilbakespill til keeper.
Så igjen en bønn til aministrator og moderatorene: Ta heller de som opptrer som oppviglere og som henger hverandre ut til tørk i annenhvert innlegg så renskes trådene automatisk opp for mye unødvendig skitt!

SVAR TIL Promo:
Til første spr:
Se   http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=4732.0  og spesielt tillegget til punkt 3:
Forumet er moderert for å ivareta behovet for at diskusjoner ikke skal degenere, eller utvikle seg til krangler og flame-wars.

Til Promo's siste punkt; Ja, vi følger med på trådene og er rede til å gripe inn ved behov. I det siste har det vært tilfeller som har vært nær inngripen, og vi henstiller postere til å unngå personsjikane.

For øvrig, finn evt opprett tråder der dette diskuteres. Denne tråden ble laget i en annen hensikt...
Asbjørn

Min første Leeds-kamp:

sveifors

Quote from: Promotion 2010 on July 26, 2009, 18:43:41
KJÆRE DERE!

Kjære administrator Asbjørn! Jeg skulle gjerne sett hvor i vedtektene det står noe om hva slags innlegg man kan bidra med under de forskjellige topic'ene.

Det er klart det er kjempeirriterende at noen driver med treadjacking, men å gå inn å styre at noen skal opptre positivt når de rett og slett bare er forbanna, går ikke!

Jeg skjønner godt at noen lirer av seg edder og galle over tingenes tilstand i en av Englands 5-6 største klubber. Personangrep burde imidlertid unngås. Der har administratoren en jobb. Det være seg personangrep mot dem som har en lav frustrasjonsterskel eller dem som finner et lyspunkt i et tilbakespill til keeper.
Så igjen en bønn til aministrator og moderatorene: Ta heller de som opptrer som oppviglere og som henger hverandre ut til tørk i annenhvert innlegg så renskes trådene automatisk opp for mye unødvendig skitt!

Dette er flisespikkeri, Kjære Promotion 2010 Alle kan være uenig med meg, men diskuter sak(les tråd). Om noen karakteriserer meg på sak ingen problem, men når vi ikke diskuterer det tråden handler om er man med respekt og melde OFF-TOPIC.

Jeg lagde en tråd om "Hva slags spiller tar steget i neste sesong", så er det noen som begynner å diskutere gamle spillere som ikke skal spille på Leeds neste sesong" Da er dette off topic.

Dersom vi skal ta Ken Bates debatten på alle tråder hele tiden da kommer vi ikke videre, og det gidder jeg ikke. Jeg er ingen Ken Bates tilhenger, men jeg kan vel få lov til å se sesongen imøte allikevel. Jeg har vært fan av Leeds i 40 år, i hele den tiden har det vært enten en eller annen spiller, trener,  manager, styreformann eller eier som jeg ikke har likt, men jeg må da kunne få lov å glede meg over andre ting vedrørede Leeds for det.

Jeg har vært off topic selv i enkelte tråder og om jeg er det og blir fortalt det, furter jeg ikke men starter en ny eller finner en der det passer til mitt innlegg. Sånn foregår det i alle lag av et demokratisk samfunn og det må da være mulig å følge dette i et Leeds-forum uten at man begynner å bable om personforfølgelse osv.

Sveifors

Promotion 2010

Nei-nei, er det snakk om flisespikking, så er det disse to trådene som gjelder:

Flisespikkertråd 1:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=4064.0

Flisespikkertråd 2:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9622.0

Her ble det i hvert fall debattert med humor og snert i innleggene!  ::)
Min første Leeds-kamp:

sveifors

Humor hadde vært morsomt det  ;D
Sveifors

LeedsUnited

Quote from: Rudi G. on July 26, 2009, 16:38:33
Quote from: LeedsUnited on July 26, 2009, 16:11:56
Herregud

Forstå det den som kan!

TOPIC: Oppløftende kamp igår, jeg har veldig tro på det SG og Leeds driver med for tiden. Håper jeg aldri får se Sheehan i Leeds-drakt igjen etter igår (og det er vel positivt?  :)). MOT!

Da må trådtittelen forandres da.  Og det er fortsatt mange "positive" her inne som syter og klager over negativiteten i de "negative" trådene her inne uten at det stoppes.  Trodde dette var et diskusjonsforum jeg, men der tok jeg visst feil.

I norsktimen diskuterer vi norsk og i engelsktimen diskuterer vi engelsk. I "so far so bad" er vi negativ og i "so far so good" er vi positiv. Er det så vanskelig å forstå?

PS! Og så er vi så heldig at vi også har fått en tråd som heter "Optimisme vs. pessimisme" der vi kan være både negativ og positiv. Fantastisk hva?!

Come on Leeds!

Så hvis Beckford skulle bi solgt til Millwall for 50 000 pund og jeg skriver her at det var flott og positivt for klubben da kan ingen motsi meg?  Herregud, nå forsto jeg meningen med denne tråden!!!

Andersen

Takker en viss gud  ;D hvis han finnes da ,  ;D  at vi alle ikke er like og har like meninger om fotball og alt annet i denne verden ! LEEDS4EVER.  ;D 

sveifors

1 baklengs (og det på straffe) på 2 kamper mot hendholdsvis Blackburn og Newcastle må vi være særdeles fornøyd med:

Let the game begin

Leeds followed up their 1-1 draw with Blackburn on Saturday with another disciplined display at St James' Park, creating several chances of their own as they finished the game strongly.

Grayson said: "It was another good test, but we kept a clean sheet. Newcastle were strong and with the team they had out it was a good peformance from us.

"We knew we would have to defend and had to make sure we were bang at it, and not concede goals.

"They had world-class players out there, players who have commanded millions of pounds worth of fees over the last few years and our players stood up to it."

Grayson added: "We've conceded one goal against two teams who were in the Premiership last season. We're not going to come up against back-fours like we have done either, so I'm very pleased with what we're doing."
Sveifors

sveifors

Uansett hvordan det går idag mot Burnley synes jeg dette har vært en meget bra presesong.

Mange managere bruker presesongen til å møte svakere motstand eller lag fra andre land kanskje for å ikke få for mange tap og bygge positive følelser.

SG har gjort det motsatte, han har matchet guttene kjempetøft. Delt laget i to. Spilt mot 2 klubber som ifjor var PL. Med en spillerstall med  kamp om plassene har dette  hevet nivået i treningskampene og ingen har kunnet hvile seg gjennom presesongen. Tøft av SG og det viser at han har tro på det han holder på med.

so far so good, vi krysser fingrene....... ;)
Sveifors

sveifors

;D ;D ;D

Første trepoenger, keep the faith, boys

;D ;D ;D
Sveifors

asLeeds

2 kampa, 2seira!! :)
Herligt!
DALHEIM WHITES

olsen leeds

Tom S

COME ON LEEDS !!

Dennis

Marching on together!

Dennis

Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on August 16, 2009, 22:34:58
Quote from: Rudi G. on August 16, 2009, 22:28:33
Quote from: Mr Kaizer on August 16, 2009, 22:19:22
Quote from: Tom S on August 16, 2009, 21:03:10
Quote from: olsen leeds on August 16, 2009, 21:00:35
3 Kamper, 3 seire ;D ;D

...men, berre 6p...
::)

BATES OUT!

Come on Leeds United!

Sier som lojosang, vi mangler en sarkasmesmiley.  ;)

Kunne kanskje brukt  ::)

Jeg er bare så lei av å se navnet til styreformannen vår i hver eneste tråd :(

Dennis

Quote from: Rudi G. on August 16, 2009, 22:41:26
3 Kamper, 3 seire ;D ;D

...men, berre 6p...

BATES OUT!

Come on Leeds United!

Sier som lojosang, vi mangler en sarkasmesmiley.  ;)

Kunne kanskje brukt  ::)

Det var ment som en liten spøk basert på dette. Han får skylden for alt, etc etc. Men jeg ser den.

Skakke gjørra det no'mer.  :)
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on August 16, 2009, 22:47:20
Quote from: Rudi G. on August 16, 2009, 22:41:26
3 Kamper, 3 seire ;D ;D

...men, berre 6p...

BATES OUT!

Come on Leeds United!

Sier som lojosang, vi mangler en sarkasmesmiley.  ;)

Kunne kanskje brukt  ::)

Det var ment som en liten spøk basert på dette. Han får skylden for alt, etc etc. Men jeg ser den.

Skakke gjørra det no'mer.  :)

Jeg forstod det var en spøk :) Men nå har vi 6 av 6 mulige poeng så, So far so good ;D

LeedsUnited

Herlig med seire i de to første kampene.  Må det  bare fortsette.  Og kanskje vinne med mer enn ett mål slik at kampnervene mine kan roe seg litt.  Men misforstå meg rett, er mer enn fornøyd hver gang vi vinner ;D