So far so good.....

Started by sveifors, July 06, 2009, 18:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Quote from: Promotion 2010 on July 22, 2009, 11:35:09
Enig med deg, rd1...

Fem treningskamper:

1 seier

3 uavgjort

1 tap

.....mot ganske så middelmådige motstandere!  :(

Jeg er ganske så forundret over at Leeds ikke har signet bedre spillere. Den høyrebacken og keeperen vi har sikret oss er spillere fra lag i divisjonen under oss..... Og hva er det godt for? Kanskje Grayson igjen vil benytte seg av lånemarkedet?

Forsvaret er tilbake til start, virker det som. Når kommer Naylor tilbake? Greier vi å signe Sodje? Greier vi å holde på våre beste: Beckford, Delph og Snodgrass?

Spillere som aldri vil slå til i klubben: Johnson, Grella, Enoch, Sheehan, Prutton, Elliott + ungguttene som var med til Irland. Vi spiller i 3.divisjon, og jeg er også bekymret for kontraktslengdene til spillere som Higgs, Crowe, osv.... Er dette noe for oss?

Er det noe du IKKE er bekymret for? Laget har ikke vært spisset for seier. Hadde vi hatt bare seirer til nå , vet jeg bestemt hvem som hadde presisert at dette ikke var noe å ta på vei for da det bare er treningskamper.

Dette skal liksom være en positiv tråd der vi prøver å lete positive signaler......

so far so good.....

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Svend Anders

Forsvaret er tilbake til start, virker det som. Når kommer Naylor tilbake? Greier vi å signe Sodje?

Naylor ble rapportert å være ute i seks uker fra han ble skadet. Dvs ut i august en gang.

HVorfor skal vi signe Sodje? Han var veldig god, spesielt i duellene, men han er en ekstrem risiko mtp skade, og han ønsker seg til en CCC-klubb (med høyere lønn).

Spillere som aldri vil slå til i klubben: Johnson, Grella, Enoch, Sheehan, Prutton, Elliott + ungguttene som var med til Irland. Vi spiller i 3.divisjon, og jeg er også bekymret for kontraktslengdene til spillere som Higgs, Crowe, osv.... Er dette noe for oss?

Jeg er enig med deg i at Johnson aldri blir en hit i Leeds, og trolig skjer det samme med Sheehan og Prutts (dessverre). Grella får en make-or-break-sesong som vi har lite å tape på.

Hvordan du derimot avfeier utviklingspotensiaet til både Elliott og flere 17-åringer som var med seks dager til Irland, er jeg derimot forundret over. Flere av de klarte seg bra, Whitwell scoret og Aidy White vet vi alle at har et enormt potensiale. Tom Lees har overbevist såpass at han har fått kontrakt på over to sesonger, selv før han har spilt en seniorkamp.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Bjorn

Promo..
Det tapet mot Wealdstone du refererer til vil jeg nesten ikke kalle en treningskamp en gang da den omtrent  fortonet seg som en vennskapskamp for "reservelaget". Den var ihvertfall ikke satt opp som noen offisiell kamp i noe pre-season program.. Dvs 1 Seier og 3 uavgjort.. Ikke så værst, og slett ikke unormalt for treningskamp å være.

Bekymret?? ABSOLUTT IKKE!!

Vinner vi mot Blackburn til helgen?? SIKKERT IKKE!!

Bryr jeg meg?? VELDIG LITE!!

Gleder meg til sesongen begynner om et par uker. Kribler i hele kroppen nå!  :D
Marching On! 4276

Promotion 2010

Troppen mot Wealdstone som ligger i noe sånt som 6 divisjon eller lavere!

vs Wealdstone
Higgs, Darville, Milne, Huntington, Sheehan, Showunmi, Johnson, Falkingham, Prutton, Kandol, Beckford, Elliott, Whitwell, Hatfield, R Jones, Williams

Ikke mindre enn 8 spillere som har spilt på nivå opp til 2.divisjon - CCC - i troppen!  ;) I tillegg stiller laget med noen "lovende" unggutter! 6-0 til Leeds hadde vel vært er ok resultat!

Meget svakt synes nå jeg! Ikke det at jeg bryr meg altfor mye da...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Quote from: h.b on July 24, 2009, 09:42:09
Dette er utrolig svakt. At noen av dere ikke bryr dere om disse treningskampene er for meg totalt bak mål. Det er i disse treningskampene at spillerne skal vise Grayson at de er gode nok for laget. Og med slik holdning og resultat. Ja da burde hele bunten settes i tvangsarbeid. Beckford er her unntaket. Han vet at han er i førsteelveren og legger derrfor ikke noe særlig i en slik kamp. Men de andre derimot

Becks vet han er i førsteelleveren, derfor kan han gå rundt og gjøre som han vil?

Og nok en gang, dette er i en knallhard treningsperiode. Hvorfor skal dere på død og liv avgjøre sesongens utfall nå? Forstår godt at flere kutter ut å svinge innom siden når man finner eder og galle i hver eneste tråd. Realisme som det visstnok kalles.  >:(
Marching on together!

Promotion 2010

YEP:
Blackburn's visit to Elland Road is the only home friendly arranged by Leeds this summer, and the fixture against Premier League represents a significant step up in class of opposition after matches against York City, Shelbourne, Glentoran, Grimsby Town and Wealdstone.

Tomorrow's match precedes United's games against Newcastle United and Burnley, bringing their summer to a high-profile conclusion before the new season starts on August 8, and Grayson admitted he was placing great importance on the quality of the performances produced by his side in their three remaining friendlies.

Grayson said: "Blackburn's a step up in level and we've used the other friendlies to build up to these three big games.

"Looking at them on paper, they're great games involving great individual players.

"It's a good test for us and if we want to get to a higher level then we have to be performing against teams like Blackburn, Newcastle and Burnley.

"I'm looking for a little bit more now than I did in the first few matches. These are going to really test us, physically and mentally, so I'll see who's up to speed and who wants to be in my team."

Tickets for tomorrow's friendly are priced £10 for adults and £5 for concessions and will sold on the day from the ticket office.
Min første Leeds-kamp:

jarle

Eder og kalle... hadde du hørt om Wealdstone Mr Kaizer?
om det ikke hadde vært for at Beckford kommer derfra?

Wealdstone Football Club is an English semi-professional football club based in Ruislip, London. The club are currently members of the Isthmian League Premier Division. They play in royal blue shirts and are nicknamed "The Stones", or "The Royals".

Det er ikke bra nok å tape slike kamper selv om det er treningskamp!!! FAKTA....
Enig i at det ikke betyr all verden men det må da være lov å poengtere hva som skjer... positivt eller negativt...

Er du bedre og har så mye mer kvalitet i hver spiller som Leeds burde ha kontra Wealdstone når det gjelder teknikk, fart, spilleforståelse, kondisjon etct etc burde vi ha vunnet lett...
De burde rett og slett ikke vært i nærheten av oss...

Hva er feil med å poengtere dette???

sveifors

Quote from: jarle on July 24, 2009, 11:48:44

Fordi mine venner dette er en positiv tråd, ment for positive ting i sesongen, dere har uendelig mange tråder med dommedagsprofetier og bruke til å kose dere med misnøyen.

Sveifors

Dennis

Jeg gidder ikke en ny krangel som ender med drittslenging om mangel på Norway Cup-meritter eller utdanning på barnehagenivå, jarle, men jeg blir lut lei av den overhengende negativiteten som har rådet her i sommer. En ting er å poengtere at tap mot Wealdstone ikke er godt nok, det er greit, noe annet er å "get off" av kun negative saker som skjer i klubben man liksom skal være supporter av - fra store ting til de minste bagateller. Skulle nesten tro man ønsket Wise tilbake så man kunne våkne opp til skandaler hver dag og dermed ha noe å skrive om. Det er ikke tapet mot Wealdstone jeg reagerer på, det har vært slik i hele sommer og hvis du er uenig i det, så bør du lese trådene en gang til.

Som sagt før, det er en god del som knapt skrev et ord her inne fra nyttår og frem til sesongslutt som nå antakelig "koser seg" med tap mot ymse publag, kontra å se frem til en ny sesong med fotball fra sitt favorittlag. Og ja, kanskje var det ikke behov for å si noe negativt i vårsesongen som var meget bra, men personlig syns jeg ikke mottoet "klag når det bør klages og hold kjeft når ting går bra" er sunt. Ros og ris bør gis som fortjent. Når skrev du senest noe positivt om klubben?

Antakelig syns Yeboah at dette innlegget er arrogant og belærende og det er helt i orden. Jeg sitter jo selv her og klager. Det er bare så utrolig trist at mange gode debattanter etterhvert tar både midlertidige og mer permanente pauser fra forumet grunnet innleggene som blir skrevet for tiden. Det må selvsagt være lov å klage, men synes du virkelig selv det er artig og gå rundt en hel dag med en kar som kun sier negative ting? "Det er så varmt, jeg er sliten, jeg er sulten, så mye folk det er her, bla bla bla." Jeg blir sur av konstant klaging.

For oss som liker å se positivt på ting i livet, så er det vanvittig slitsom når det - husker ikke hvem som skrev det - blir blåst opp til ti høns at Ken Bates slapp en fis, mens den vanvittig gode vårsesongen gikk hus forbi. Jeg tror det er noe med prioritering av hvordan man ser ting - glasset er for meg halvfullt og alt det der.

Som sagt, du/dere skal selvsagt få lov til å lire av dere, men har dere ikke allerede en egen tråd til fri bruk av det? Denne tråden ble startet med håp om at den skulle inneholde positive ting; nå er snart nedrykket til L2 vedtatt alt.

Utover de som ikke gidder å skrive noe særlig mer på dette forumet, er det også utrolig trist at vi i hver eneste tråd setter hverandre i båser. Det er tydeligvis om å gjøre å sette merkelappene realist, pessimist, optimist, naiv, Bates-lover/hater etc på hverandre til enhver anledning og det gjelder både fra deres side og fra vår optimistiske side. "Vi" er selvsagt ikke uten skyld.

Så jeg tar meg nok en pause fra skriving her selv, noe du sikkert setter pris på.

Marching on together!

fjellhaugen

Quote from: sveifors on July 24, 2009, 12:10:10

Fordi mine venner dette er en positiv tråd, ment for positive ting i sesongen, dere har uendelig mange tråder med dommedagsprofetier og bruke til å kose dere med misnøyen.

flott innlegg sveifors.
kort og konsist, lett å få med seg :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

En ting er i hvert fall sikker: For å holde på her inne og følge klubben vår så må man ha en iboende positiv holdning til et aldri så lite håp inne i en selv i tillegg til en utrolig evne til å nullstille seg før hver kamp...egentlig før hver nye dag som Leeds-supporter!

Nå går vi ut og slår Blackburn på lørdag! Det hadde vært noe det!  :)
Min første Leeds-kamp:

Tom S

Her er spissen vi alle venter på, har høyrt at han er ihuga Leedsfan og!
http://www.firda.no/sporten/fotball/article4459430.ece
;D
COME ON LEEDS !!

sveifors

LUFC Busy week of transfer activity to come

Leeds United chairman Ken Bates says boss Simon Grayson still has positions to fill in his squad before the season starts.

With the first game of the season now only 15 days away Bates expects a lot of action in the next week on the transfer front.

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said "I think we`ll start to see things buzzing next week with more movement. There are areas that Simon is keen to strengthen."

The Whites have so far brought in three players, defenders Jason Crowe and Patrick Kisnorbo and goalkeeper Shane Higgs.

All Leeds fans will be waiting with much anticipation on the developments in the weeks before the season.
Sveifors

peacock

Quote from: h.b on July 24, 2009, 15:01:18
Trode det ikke var så mange som var ledige på free transfers omkring nå

Hva? Har du ikke fått med deg at fotball-Europa flommer over av fotballspillere på jakt etter kontrakter?

Torgeir

Quote from: Mr Kaizer on July 24, 2009, 10:09:34
Quote from: h.b on July 24, 2009, 09:42:09
Dette er utrolig svakt. At noen av dere ikke bryr dere om disse treningskampene er for meg totalt bak mål. Det er i disse treningskampene at spillerne skal vise Grayson at de er gode nok for laget. Og med slik holdning og resultat. Ja da burde hele bunten settes i tvangsarbeid. Beckford er her unntaket. Han vet at han er i førsteelveren og legger derrfor ikke noe særlig i en slik kamp. Men de andre derimot

Becks vet han er i førsteelleveren, derfor kan han gå rundt og gjøre som han vil?

Og nok en gang, dette er i en knallhard treningsperiode. Hvorfor skal dere på død og liv avgjøre sesongens utfall nå? Forstår godt at flere kutter ut å svinge innom siden når man finner eder og galle i hver eneste tråd. Realisme som det visstnok kalles.  >:(

Hva f.... er npoenget med treningskamer da....???? vri og vreng...haleluja...Snakk om galle.
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Rudi G.

Må bare si at det har vært en utrolig slitsom lesning på forumet i det siste. Jeg har rett og slett ikke orket å begi meg ut på evigvarende diskusjoner om hvor dårlig allt står til med mitt Leeds United. Nå gleder jeg meg bare til kampen mot Blackburn i morgen og ikke minst til sesongstarten 8. august mot Exter City. Jeg har klokke tro på SG og mitt Leeds United. Vi skal imponere kommende sesong og belønnes med direkte opprykk i mai 2010.

Jeg har troen!

Evig Pint

Quote from: sveifors on July 24, 2009, 12:10:10

Korrekt.
Marching on together

Evig Pint

Quote from: Mr Kaizer on July 24, 2009, 12:25:47
Jeg gidder ikke en ny krangel som ender med drittslenging om mangel på Norway Cup-meritter eller utdanning på barnehagenivå, jarle, men jeg blir lut lei av den overhengende negativiteten som har rådet her i sommer. En ting er å poengtere at tap mot Wealdstone ikke er godt nok, det er greit, noe annet er å "get off" av kun negative saker som skjer i klubben man liksom skal være supporter av - fra store ting til de minste bagateller. Skulle nesten tro man ønsket Wise tilbake så man kunne våkne opp til skandaler hver dag og dermed ha noe å skrive om. Det er ikke tapet mot Wealdstone jeg reagerer på, det har vært slik i hele sommer og hvis du er uenig i det, så bør du lese trådene en gang til.

Som sagt før, det er en god del som knapt skrev et ord her inne fra nyttår og frem til sesongslutt som nå antakelig "koser seg" med tap mot ymse publag, kontra å se frem til en ny sesong med fotball fra sitt favorittlag. Og ja, kanskje var det ikke behov for å si noe negativt i vårsesongen som var meget bra, men personlig syns jeg ikke mottoet "klag når det bør klages og hold kjeft når ting går bra" er sunt. Ros og ris bør gis som fortjent. Når skrev du senest noe positivt om klubben?

Antakelig syns Yeboah at dette innlegget er arrogant og belærende og det er helt i orden. Jeg sitter jo selv her og klager. Det er bare så utrolig trist at mange gode debattanter etterhvert tar både midlertidige og mer permanente pauser fra forumet grunnet innleggene som blir skrevet for tiden. Det må selvsagt være lov å klage, men synes du virkelig selv det er artig og gå rundt en hel dag med en kar som kun sier negative ting? "Det er så varmt, jeg er sliten, jeg er sulten, så mye folk det er her, bla bla bla." Jeg blir sur av konstant klaging.

For oss som liker å se positivt på ting i livet, så er det vanvittig slitsom når det - husker ikke hvem som skrev det - blir blåst opp til ti høns at Ken Bates slapp en fis, mens den vanvittig gode vårsesongen gikk hus forbi. Jeg tror det er noe med prioritering av hvordan man ser ting - glasset er for meg halvfullt og alt det der.

Som sagt, du/dere skal selvsagt få lov til å lire av dere, men har dere ikke allerede en egen tråd til fri bruk av det? Denne tråden ble startet med håp om at den skulle inneholde positive ting; nå er snart nedrykket til L2 vedtatt alt.

Utover de som ikke gidder å skrive noe særlig mer på dette forumet, er det også utrolig trist at vi i hver eneste tråd setter hverandre i båser. Det er tydeligvis om å gjøre å sette merkelappene realist, pessimist, optimist, naiv, Bates-lover/hater etc på hverandre til enhver anledning og det gjelder både fra deres side og fra vår optimistiske side. "Vi" er selvsagt ikke uten skyld.

Så jeg tar meg nok en pause fra skriving her selv, noe du sikkert setter pris på.

Kjempeinnlegg.

Bare vent til ligastart - når vi begynner å vinne. Da antar jeg antall søppelinnlegg går kraftig ned.
Marching on together

sveifors

Flott innlegg, ikke la deg målbinde. Verden og vi trenger alle positive mennesker som finnes.
Sveifors

Leif Egil

Meget bra innlegg! Støtter dette 100%!

Vi er da supportere! Har trua på kommende sesong og ser frem til opprykk neste vår! MOT

DenHviteYeboah

Quote from: Evig Pint on July 24, 2009, 17:25:22

Kjempeinnlegg.

Bare vent til ligastart - når vi begynner å vinne. Da antar jeg antall søppelinnlegg går kraftig ned.
Så det er søppelinnlegg de innleggene som er kritiske?Dette har dessverre blitt et totalitært forum hvor enhver kritisk ytring blir sett på som sabotasje,sure oppstøt,og ensidig negativ tirade mot klubben.En del av kommentarene til innleggene til undertegnede,hb,jarle og andre blir møtt med massiv anklagelse om ensidig negativitet.Etter min mening begynner dette forumet å ligne på et diktatur.Det er altså ikke plass til kritiske/negative ytringer?Det neste er vel at vi som har kritiske/negative innlegg ,etterhvert blir vårt navn merket med en rød N (for negativ)....

Evig Pint

Ok så du trakk den slutningen.... Nei negative innlegg er ikke automatisk søppelinnlegg. Slapp av. Det har jeg da ikke sagt.

Søppelinnlegg er meningsløs sytring uten bakgrunn eller hold i fakta. USERIØSE sure oppstøt ja sure oppstøt, det har vært mye av dem. Alle kan si: "Dette er drit. Vi er drit. Stallen er drit". Men man blir jæ*lig lei av å lese dem etter hvert. Det må være lov å kreve et visst nivå, i hvert fall når det postes i en slik mengde som det gjøres.  Hva med litt seriøs og sakelig argumentering av og til?

En annen ting: Ok, dere er misfornøyde - med alt. Ja vi har fått det med oss. Så da trenger dere ikke ødelegge en hver tråd med de samme innleggene gang på gang?

Det er lov å være negativ, det er jeg selv også det til tider, alt er selvsagt ikke rosenrødt. Alle innlegg som kan sees på som seriøse er selvsagt hjertelig velkommen. Og ja, det er lov å være usakelig av og til også. Men når 50 innlegg i uken er samme oppgulpet, samme maset,...... Da er det søppel.

Tenk over det: hadde så mange reagert hvis det ikke var grunn? Det er ikke positive mot negative. Handler ikke om det. Så slutt med forsøkene på å vri det over på det.
Marching on together

Promotion 2010

Quote from: Evig Pint on July 24, 2009, 21:30:44
Ok så du trakk den slutningen.... Nei negative innlegg er ikke automatisk søppelinnlegg. Slapp av. Det har jeg da ikke sagt.

Søppelinnlegg er meningsløs sytring uten bakgrunn eller hold i fakta. USERIØSE sure oppstøt ja sure oppstøt, det har vært mye av dem. Alle kan si: "Dette er drit. Vi er drit. Stallen er drit". Men man blir jæ*lig lei av å lese dem etter hvert. Det må være lov å kreve et visst nivå, i hvert fall når det postes i en slik mengde som det gjøres.  Hva med litt seriøs og sakelig argumentering av og til?

En annen ting: Ok, dere er misfornøyde - med alt. Ja vi har fått det med oss. Så da trenger dere ikke ødelegge en hver tråd med de samme innleggene gang på gang?

Det er lov å være negativ, det er jeg selv også det til tider, alt er selvsagt ikke rosenrødt. Alle innlegg som kan sees på som seriøse er selvsagt hjertelig velkommen. Og ja, det er lov å være usakelig av og til også. Men når 50 innlegg i uken er samme oppgulpet, samme maset,...... Da er det søppel.

Tenk over det: hadde så mange reagert hvis det ikke var grunn? Det er ikke positive mot negative. Handler ikke om det. Så slutt med forsøkene på å vri det over på det.

Det er vel lov å være litt negativ når man har skiftet bolig til de grader som vi har. Ã... være Leedssupporter er som å ha byttet ut slottet vi bodde i i 2001 med en ettroms på Torshov som vi idag ikke greier å betale de måndelige avdragene på!  ::)
Min første Leeds-kamp:

Evig Pint

Ja selvsagt!  :) Men nå skulle denne tråden være en mottråd - for det positive. Jeg foreslår at den blir det igjen.

Nå har vi fått inn en midstopper som ser ut til å være et kupp. Top of the league - going up up up :D ;D
Marching on together

LeedsUnited

Quote from: Evig Pint on July 24, 2009, 21:39:29
Ja selvsagt!  :) Men nå skulle denne tråden være en mottråd - for det positive. Jeg foreslår at den blir det igjen.

Med det menes altså at i den "positive" tråden skal det kun være positive innlegg, men i den "negative" tråden kan alle skrive?

jarle

For de som ikke "aksepterer" at en klubb som Leeds skal rave rundt i blinde i 3 divisjon og tape mot gatehjørner og andre amatør lag så JA... da er det kanskje ikke lett å være så positiv "hele" tiden.

Når man i tillegg møter en iboende motstand mot all konstruktiv kritikk og forslag til hvordan ting kunne vært annerledes så blir det merkelig...

Legg fra disse kommentarene om fotballkunnskaper og annet "tull" som er nevnt i et opphetet øyeblikk... ( selv om det sikkert hjelper å ha spilt fotball på et høyt nivå for å kommentere fotball... det er vel derfor ekspertkommentatorene rundt i TV studier har spilt fotball selv og ikke bare sett på fotballkamper på tribunen... opps nå var jeg vel ... igjen!) så er det vel på sin plass å rette et kristisk øye til det klubben man elsker driver med.

Men som jeg har sagt her noen ganger... la oss se hvordan dette utvikler seg utover sessongen... litt av det som ser bra ut for Leeds er at alle de andre klubbene sliter så Kredit krisen har vært bra for oss... lite aktivitet og innkjøp andre steder også. Det kan utjevne litt av min kritikk på at stallen ikke holder høy nok kvalitet for å garantere direkte opprykk.. ( noe annet har vi ikke råd og tid med... spør du meg, andre for mene noe annet)

Og til slutt jeg håper selvsagt at optimistene har rett.. dette går bra og dette går rett opp.. og vi er best... men jeg har hørt det før uten at det har hjulpet!)

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on July 24, 2009, 19:59:27
Så det er søppelinnlegg de innleggene som er kritiske?Dette har dessverre blitt et totalitært forum hvor enhver kritisk ytring blir sett på som sabotasje,sure oppstøt,og ensidig negativ tirade mot klubben.En del av kommentarene til innleggene til undertegnede,hb,jarle og andre blir møtt med massiv anklagelse om ensidig negativitet.Etter min mening begynner dette forumet å ligne på et diktatur.Det er altså ikke plass til kritiske/negative ytringer?Det neste er vel at vi som har kritiske/negative innlegg ,etterhvert blir vårt navn merket med en rød N (for negativ)....

Negativitet er ikkje søppel i seg sjølv (spesielt om den er begrunna og konstruktiv), men det har noko med måten den vert kommunisert på og hyppigheten av generelt samme argumentasjon.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Back to topic:

Sesongen 07-08: 91 poeng i league 1.  =  9 poengs margin til lag nr 3.
Sportslig sett mer enn godt nok ligakampene sett under et.

Sesongen 08-09: Etter en god start fulgte 3 katastrofemåneder fra okt - des som var nok til å ødelegge sesongen som helhet. Maccas mislykkede "pass and move" filosofi satte oss kraftig, men midlertidig tilbake. Under Grayson kom vi raskt på vinnersporet igjen:

GRAYSON's record (League): 25 Pl, 16 W (64%), 4 D (16%), 5 L (20%), Ave 2.1 pts per game
=  samme snitt som Champions Leicester ( men bedre målforskjell) og bedre enn nr 2 Peterboro i den nevnte perioden.

Dette er den nære historien fra ligaspillet og tallene er basert på fakta og ikke synsing. Dette er med andre ord det riktige grunnlaget å bedømme dagens stall, management og sportslig styrke ut fra.

Vil man lete etter det negative er det aldri vanskelig når det gjelder Leeds United, men man skal være så godt som blind for ikke å se at det faktisk skjer mye positivt også...

Grayson har nå hele sommeren til å sette ytterligere stempel på stallen og førsteelleveren. Stallen er så godt som intakt og vi har fått inn nye folk som bør klare å fylle hullene etter dem som dro. Mediokre resulater i pre-season til nå, bekymrer ihvertfall ikke meg. Vi er godt rustet før ligastart og denne sesongen er det all grunn til å være optimist. INGEN lag kan matche vår stall i bredde og kvalitet så vidt jeg kan bedømme. Viktigste utfordrere: MK Dons, Brighton, Southampton og Norwich. Dette blir ingen "walk in the park" og ingen kan "garantere" opprykk, men våre gutter vil ganske sikkert være bookienes favoritter når ballen sparkes av andre lørdag i august. Keep the faith kjære venner!   :)

Jon R.

jarle

Ja Jon R.... og merkelig nok er vi fortsatt i div 3...

Et år i PL... var vi liga mestere om vi regnet på poeng i 2 halvdel av en sessong og 1 halvdel av den neste...
ble desverre ikke noe liga gull av det heller!!!

Det er helt sikkert mye positivt og jeg har aldri prøvd å "svartmale" det positive...
Men har vanskelig for å se at det ikke går an å ha forskjellig oppfattelse om kvaliteten på stallen
og det faktum at vi uten Sodje ville være tilbake til et meget rufsete forsvar...( la oss se hva den nye mannen bringer)

Hvis meg det laget som rykker opp/ vinner titler med mye baklengsmål å slite med...

Jeg var i tillegg meget skeptisk til at vi puttet Beckford på transferlista... de aller fleste her mente det var et bra move av Bates og at han var grådig, ikke vanskelig å erstatte, får for mange gule kort etc etc.. 
nesten 40 mål på en sessong betyr tydeligvis ingeting
nå når han er tatt av lista mener plutselig de fleste at det var bra??? logisk!!!

Evig Pint

Jarle!

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12513.0

Kanskje du husker denne? Du lagte den. Tror neppe trådstarters idé med denne tråden var å høre på svartmalinga di.

Sveifors skrev nemlig: "Denne tråden er et forsøk på å se positive tegn foran sesongen. Alt er ikke helsvart. Så kom igjen å hjelp til med å lage en tråd fyllt med håp.."
Marching on together