Skrevet av Emne: Troppen til Irland  (Lest 1442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Troppen til Irland
« på: Juli 13, 2009, 12:31:31 »
http://www.leedsunited.com/news/23-on-irish-trip-quartet-miss-out-20090713_2247585_1720773

De 23 som får være med til Irland er;

Ankergren
Higgs
Martin

Crowe
Darville
Huntington
Michalik
Lees
Parker
Sheehan
White

Snodgrass
Hughes
Howson
Delph
Prutton
Robinson
Johnson

Becchio
Beckford
Showunmi
Grella
Elliott

Verdt å merke seg;
- Naylor, Marques og Kilkenney er ikke med på grunn av skade
- Kandol er den eneste av førstelagsspillerne som ikke er med, og han er vel trolig ferdig i klubben? Iflg Hjemmesiden skal han "working on his fitness..."
- Både Delph og Beckford er med
- Blir spennende å følge unggutta; Martin, Darville, Lees, White og Elliott. Kan noen av disse ta steget i år?
marching on together,
derudaf forever...

Svend Anders

Sv: Troppen til Irland
« Svar #1 på: Juli 13, 2009, 16:18:26 »
Jeg synes det flott at vi har med unggutta, men jeg stusser litt over hvor Johnny Webb og Josh Falkingham er plassert.

De har begge til 1. januar på å vise seg frem, men det ser unektelig vanskelig ut når de ikke er med Irland-troppen. Men det er selvsagt kamper etter det også.

Det kan ellers virke som Liam Darville kan bli 1. cover på høyreback utover.

SA

torivar

  • Gjest
Sv: Troppen til Irland
« Svar #2 på: Juli 13, 2009, 16:28:57 »
Jeg savnet også Josh Falkingham. Har hatt håp om at han kunne bli en ny Brian Flynn.

Runar

Sv: Troppen til Irland
« Svar #3 på: Juli 13, 2009, 19:10:20 »
Jeg synes det flott at vi har med unggutta, men jeg stusser litt over hvor Johnny Webb og Josh Falkingham er plassert.

De har begge til 1. januar på å vise seg frem, men det ser unektelig vanskelig ut når de ikke er med Irland-troppen. Men det er selvsagt kamper etter det også.

Det kan ellers virke som Liam Darville kan bli 1. cover på høyreback utover.

SA

Kan jo håpe det, men tror nok Hughes er første cover som høyreback, om ikke han er førstevalget da.
 

Erik_

Sv: Troppen til Irland
« Svar #4 på: Juli 14, 2009, 01:26:47 »
Hva med Hotchkiss... er det over og ut for han i Leedstrøya?

Tror forøvrig Elliott kunne ha blitt en habil stopper, men har ikke store troen på at han slår gjennom som spiss på høyere nivå. Blir spennende å se om noen nye talenter kan blomstre denne sesongen. :)

TK20

Sv: Troppen til Irland
« Svar #5 på: Juli 14, 2009, 11:50:00 »
Godt å se at Grella er med. Noen som vet hvorfor han ikke var med mot York?