PRE SEASON: vs. BLACKBURN ROVERS 25/7

Started by kjelvi, July 19, 2009, 00:21:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Pre season ruller videre!

Kamp mot BLACKBURN ROVERS på Elland Road lørdag 25. juli, kl. 16.

Kampen sendes som TV-kamp live på LUTV!

Overall Record: 91 40-22-29   137-119
- Home  25-11-10 79-49
- Away: 15-11-19 58-70

Mer statto, facts, m.m.: http://www.leedsfans.org.uk/leeds/links/BlackburnRovers.html

http://www.rovers.co.uk/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Blackburn_Rovers_F.C.

sveifors

;D ;D ;D

Kampen sendes som TV-kamp live på LUTV!, med bilder Hipp HURRA
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kjelvi

Evig Pint

http://www.leedsunited.com/news/footballs-back-at-er-20090720_2247585_1727385

It all returns to Elland Road on Saturday...
Blackburn

Football returns to Elland Road on Saturday (3pm) with a visit from Premier League opposition.

Sam Allardyce's Blackburn Rovers are the visitors for our only game of pre-season on home soil.

While Leeds have now returned from a pre-season trip to Ireland, Blackburn have been in Croatia and their two-game stay ended on Saturday with a 1-0 defeat at the hands of Hajduk Split.

Tickets for Saturday's game are selling well, priced at just £10 adults and £5 concessions, and fans are advised to buy in advance to avoid congestion on the day.

Hospitality packages are also available from just £40 adults and £25 concessions.

The game will also be screened live on LUTV.
Marching on together

Kickthemdown

Quote from: sveifors on July 19, 2009, 13:10:05
;D ;D ;D

Ahhh herlig !!! Jeg tror vi tar Blackburn  :D

Alta-White

LUFC MOT

Quote from: Alta-White on July 23, 2009, 18:14:10
Quote from: sveifors on July 19, 2009, 13:10:05
;D ;D ;D

Ahhh herlig !!! Jeg tror vi tar Blackburn  :D

Alta-White

ja du skal bare se på det, håper på ett heltend super leeds!!!!!!

MARCHING ON TOGETHER (back to premier league) ;D

DenHviteYeboah

Vi kommer til å tape lett.Vårt lag er rett og slett ikke  godt nok til å slå Blackburn,Burnley og Newcastle-dessverre.Alt annet enn tap vil være et massivt resultat for oss i disse kampæne.
Pessimist?Ã... ja, dette er bare for å være negativ...

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on July 24, 2009, 15:17:29
Vi kommer til å tape lett.Vårt lag er rett og slett ikke  godt nok til å slå Blackburn,Burnley og Newcastle-dessverre.Alt annet enn tap vil være et massivt resultat for oss i disse kampæne.

Klart vi ikkje har godt nok lag til å slå Blackburn, men det går an å glede seg til kampen lell. Eller....?

Forventer du at vi i L1 skal ha god nok stall med samme "kvalitet" som lag i PL eller topp CCC?
Hvis så er tilfelle forstår eg din frustrasjon og synes synd i deg.
Wake up!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on July 24, 2009, 15:47:20
Vi kommer til å tape lett.Vårt lag er rett og slett ikke  godt nok til å slå Blackburn,Burnley og Newcastle-dessverre.Alt annet enn tap vil være et massivt resultat for oss i disse kampæne.

Klart vi ikkje har godt nok lag til å slå Blackburn, men det går an å glede seg til kampen lell. Eller....?

Forventer du at vi i L1 skal ha god nok stall med samme "kvalitet" som lag i PL eller topp CCC?
Wake up!
Selvfølgelig forventer jeg ikke at vi skal ha like god stall som klubber i ccc eller PL(selv om enkelte her på forumet har sagt at vi hadde hevdet oss i ccc)Jeg bare mener helt personlig at vi dessverre er for langt unna i nivå til å ha noen særlig mulighet til å slå disse klubbene-dessverre.Min frustrasjon er som tidligere: vi er ikke gode nok til å rykke opp i år heller.Jeg konstaterer at du mener jeg må våkne....vel andre mener kanskje at du bår våkne :)
MOT ;) ;) ;)

Sleivind

Vi kommer til å tape lett.Vårt lag er rett og slett ikke  godt nok til å slå Blackburn,Burnley og Newcastle-dessverre.Alt annet enn tap vil være et massivt resultat for oss i disse kampæne.

Vi kommer til å vinne lett. Vårt lag er rett og slett for godt til å tape for Blackburn, Burnley og Newcastle. Seiere i disse kampene, og vi vil cruise gjennom sesongen i League 1.
Optimist? Ã... ja, dette er bare for å være positiv...

Rudi G.

Quote from: Sleivind on July 24, 2009, 17:37:27

Vi kommer til å vinne lett. Vårt lag er rett og slett for godt til å tape for Blackburn, Burnley og Newcastle. Seiere i disse kampene, og vi vil cruise gjennom sesongen i League 1.

Det er helt rett Sleivind, vi vinner lett ;D

DenHviteYeboah

Quote from: Sleivind on July 24, 2009, 17:37:27

haha- veldig bra! :) :) :)

Evig Pint

Quote from: DenHviteYeboah on July 24, 2009, 17:16:53
Quote from: Tom S on July 24, 2009, 15:47:20

Wake up!
Selvfølgelig forventer jeg ikke at vi skal ha like god stall som klubber i ccc eller PL(selv om enkelte her på forumet har sagt at vi hadde hevdet oss i ccc)Jeg bare mener helt personlig at vi dessverre er for langt unna i nivå til å ha noen særlig mulighet til å slå disse klubbene-dessverre.Min frustrasjon er som tidligere: vi er ikke gode nok til å rykke opp i år heller.Jeg konstaterer at du mener jeg må våkne....vel andre mener kanskje at du bår våkne :)
MOT ;) ;) ;)

Hvem er de andre? Du og Jarle?
Marching on together

jarle

Men hvis vi slår Blackburn er det jo fordi de er tunge i beina... og vi som små og 2 div under er mye mer motivert....eller???

Så dette er en tap / tap situasjon slik endel har forklart våre dårlige pre season resultater...

Vinner vi er det fordi de er tunge i beina og umotivert og stille rmed mixed lag.
Taper vi er det fordi de er mye bedre...

God kamp!!!

Tom S

Ser at Herr Grønningen skriver bl.annet følgende på forsiden:
"Både Richard Naylor og Neil Kilkenny er ventet tilbake i spill til i morgen ettermiddag i et oppgjør der det er ventet at ca. 10 000 tilskuere vil gjeste Elland Road når Premier League-klubben  Blackburn kommer på besøk."

Er det korrekt at Naylor er tilbake i trening og aktuell for kamp allerede no?
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on July 24, 2009, 23:17:26

Siste jeg har fått med meg er nok at Naylor skulle være klar i august en gang...
Tipper at det fortsatt er tilfelle.   :P

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

Quote from: Tom S on July 24, 2009, 23:17:26
Ser at Herr Grønningen skriver bl.annet følgende på forsiden:
"Både Richard Naylor og Neil Kilkenny er ventet tilbake i spill til i morgen ettermiddag i et oppgjør der det er ventet at ca. 10 000 tilskuere vil gjeste Elland Road når Premier League-klubben  Blackburn kommer på besøk."

Grayson sa på lutv at Kilkenny høyst sannsynlig ikke skulle spille.. og Naylor er uaktuell enda.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Crazyleeds

Denne kampen kan man se live på LUTV ikke sant folkens?? Er på jobb tidlig i dag, er ferdig kl 1400, og gleder meg som en unge til å se kampen, man kan liksom late som at vi er i premier league idag:) hehe..God kamp folkens, ha en fin helg, og husk å feire seieren med måte! :P

h.b

Vinner vi ikke denne kampen så vil vi heller ikke vinne League one. Dette ifølge de som har peiling på det og sier at treningskamper ikke betyr noe fordi i utgangspunktet bedre lag vil tape mot dårligere motstand i treningskampene

sveifors

Quote from: h.b on July 25, 2009, 10:22:47
Vinner vi ikke denne kampen så vil vi heller ikke vinne League one. Dette ifølge de som har peiling på det og sier at treningskamper ikke betyr noe fordi i utgangspunktet bedre lag vil tape mot dårligere motstand i treningskampene

Hvor tar du alt ifra?
Jeg prøver jeg også:
Scorer vi ikke i første omgang, kommer vi ikke til å score i første omgang i hele sesongen. ;D
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Bullshit !! >:(  hvis vi ikke vinner over Blackburn i dag, så skulle vi liksom ikke gjøre det noe særlig i sesongen, og atpåtil ikke rykke opp ? hva er det for slags vås ! HALLO dette Blackburn laget er bedre enn Leeds på alle måter! De har vel klassespillere på alle plassene på laget , i motsettning til Leeds. HALLO våkn opp vi er et Leage One lag!! Vinner vi i dag , er det helt topp !! Taper vi , med et anstendig resultat burde vel det være greit det også ?  :o  Det er vel et visst nivå skille her er det ikke ?  :o LEEDS4EVER.

Sølvreven

Jeg gleder meg til kamp i dag, uansett resultat. Bare det å se Leeds på TV igjen er en stoooor bonus i disse tider.
Jeg synes faktisk litt synd på dere som absolutt MÃ... se noe negativt i alt som skjer med Leeds. Hvorfor gidder dere å følge med et sånt drittlag?????? Jeg tipper at kjellern deres er full av kjetting, pisker og rare møbler........  ;D ;D ;D

Jeg skal kose meg med en pils (eller 2). Kjærring og unger ute av huset så her blir det å koble pc en til tv og full pakke. GLEDER MEG SAMMEN MED DERE ANDRE SOM VET Ã... VERDSETTE ALLE ØYEBLIKK MED LEEDS. GODE OG DÃ...RLIGE. MOT.
Svartens caps lock  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Crazyleeds

Heisann!

Er det ingen sending på LUTV før match? eller starter det ikke før 1600? noen som vet? svart bilde hos meg..står bare "stoppet" ? :S MOT!!!

Rudi G.

Quote from: Crazyleeds on July 25, 2009, 15:35:08
Heisann!

Er det ingen sending på LUTV før match? eller starter det ikke før 1600? noen som vet? svart bilde hos meg..står bare "stoppet" ? :S MOT!!!

Prøv nå :)

Yeboah

Quote from: Crazyleeds on July 25, 2009, 15:35:08
Heisann!

Samme problemet her. Står jo at det er sending fra halv fire, men det viktigste er at kampen kan ses fra kl 16 :) MOT!

LUFC MOT

Får bare en error melding på lutv... noen som vet hva som må gjøres
her er melding:

An error was encountered while attempting to play this content.

Error Code: C00D11D2 OR 0xC00D11D2
Error Number: -1072885294
Error Description: Får ikke tilgang til filen. Det kan hende at filen er i bruk, at du ikke har tilgang til datamaskinen der den er lagret, eller at proxy-innstillingene ikke er korrekte.

på forhånd takk, får sett match highlights osv...

Yeboah

Kampen utsatt i 15 minutter fordi så mange vil se kampen  ;D

Rudi G.

Quote from: MTG super LEEDS on July 25, 2009, 15:42:56
Får bare en error melding på lutv... noen som vet hva som må gjøres
her er melding:

An error was encountered while attempting to play this content.

Error Code: C00D11D2 OR 0xC00D11D2
Error Number: -1072885294
Error Description: Får ikke tilgang til filen. Det kan hende at filen er i bruk, at du ikke har tilgang til datamaskinen der den er lagret, eller at proxy-innstillingene ikke er korrekte.

på forhånd takk, får sett match highlights osv...

Jeg fikk det samme men trykket bare på "live" et par ganger og nå er jeg inne :D

h.b

får heller ikke opp kampen ingen feilmeding. men tror det er fordi innstillingene på min mac ike går overens med LUTV