EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Watt på twitter i dag:
Guess who came back to the training ground today....The fans favourite Patrick Kisnorbo #

;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Yeeeehhhhhh
Nå er ventetia over ;D
Bare han er klar til FA Cup finalen så er det greit :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Same

Spiller han fortsatt med pannebåndet? :D

Rudi G.

Quote from: Asbjørn on January 10, 2011, 17:59:19
Watt på twitter i dag:
Guess who came back to the training ground today....The fans favourite Patrick Kisnorbo #

;D

Liker veldig :)

Så spørs det om vi får gode gamle Paddy tilbake, krysser alt jeg har for det!

tobn på tur

Krysser med deg. Klassespiller.

sportcarl1

underbart skoj, men vi skall inte ha för stora förhoppningar på honom, den  klassen som han och hela laget höll mot Manchester united kan man inte räkna med i ligavardagen

p0ndus

Hadde vært stort med han tilbake 100% fit..   :) :) :)

Dennis

Herlig, men det er -ekstremt- viktig at Paddy trenes sakte, men sikkert tilbake i form. Dette vet selvsagt fysioterapeutene best, men det virker ofte som trenere og spillerne selv er litt for raske med å friskmelde alvorlige skader til kampene.

Legger med et av de mest ikoniske Leedsbildene på mange år  ;)

Marching on together!

oivindh

Quote from: Mr Kaizer on January 10, 2011, 20:05:49
Herlig, men det er -ekstremt- viktig at Paddy trenes sakte, men sikkert tilbake i form. Dette vet selvsagt fysioterapeutene best, men det virker ofte som trenere og spillerne selv er litt for raske med å friskmelde alvorlige skader til kampene.

Kongebilde  ;D  Legg merke til de tomme stolene i bakgrunnen.. Scum-fansen hadde allerede stukket av med halen mellom beina :-D  "We can see you sneaking out, osv" ..

kongsmo

Quote from: oivindh on January 10, 2011, 22:12:12
Quote from: Mr Kaizer on January 10, 2011, 20:05:49

Kongebilde  ;D  Legg merke til de tomme stolene i bakgrunnen.. Scum-fansen hadde allerede stukket av med halen mellom beina :-D  "We can see you sneaking out, osv" ..

LIKE LIKE LIKE
"SNIFFER"

viking

Fantastiske nyheter !!
Med forsiktig opptrening kan han bli en viktig mann i serieinnspurten ;D

Promotion 2010

Elsewhere, Sanchez Watt delighted Leeds United fans yesterday when he announced that fans favourite, Patrick Kisnorbo had returned to training with the team.

The Australian international made 29 appearances for Leeds United last season and became famous for wearing a headband after suffering an injury that required 12 stitches in the first game of the 2009/10  campaign. The injury required surgery to treat, but Kisnorbo delayed the operation to ensure he was available for first team selection.

It seemed fate was conspiring against Kisnorbo though and his season was brought to a halt in March when he injured his Achilles tendon against Millwall.

Despite failing to finish the season, Kisnorbo still cleared up at the end of season awards netting both the fans and players player of the year, alongside nationwide recognition as he was named in the PFA League One Team of the Year.

http://www.thescratchingshed.com/2011/01/zac-thompson-arrives-from-everton-and-kisnorbo-returns-to-training/
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

oivindh

"PS! Patrick Kisnorbo gjør fremskritt fra sin skade og returnerte i går til Thorp Arch etter behandling i USA."

;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D ;) ;) ;) ;) ;)

fmtj

bildet av Kong Kisnorbo er nesten så en blir sentimental og nostalgisk. Bildet kunne vært hentet fra de glade syttiårene, og det minner veldig om Vinnie Jones!!! Et vidunderlig bilde som viser fighteren i ham!! Dette kunne henge i glass og ramme på mitt kontor side ved side med hjemme og bortedrakta og en plakat med legendene Billy B. Lrimer, Sniffer, Strachan og John Charles!! Patrick er ikke legende enda, men han skaffet seg en plass i mitt hjerte 3. januar, 2010!! For en helt!!!!! Håper han er tilbake i laget snart!!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

'Onward and upward' for crocked Leeds United defender Kisnorbo
5:00pm Friday 11th February 2011

Leeds United defender Patrick Kisnorbo is optimistic that he can win his long battle for full fitness and earn a new contract.

Kisnorbo, whose present deal runs out in the summer, has been sidelined since tearing his Achilles tendon in the sixth minute of United’s 2-0 defeat against Millwall at Elland Road in March and has only recently packed away his crutches after a spell of rehabilitation in America.

The Australian, who will be 30 next month, said: “I’ve been through a lot since last March but hopefully it’s onward and upward now there are no more surgeons, doctors or crutches. People don’t realise how hard it is to be out so long, but I am looking forward to running soon and kicking a ball again.”

United manager Simon Grayson is still refusing to put an estimated date on Kisnorbo’s return but the central defender, who was in excellent form before his injury, will be given every opportunity to regain full fitness and capture a new deal.

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/8848958._Onward_and_upward__for_crocked_Leeds_United_defender_Kisnorbo/?ref=rss
Min første Leeds-kamp:

eros

Spiller Leeds i FIFA 11 på PS3, og i 5. Sesongen i PL bruker jeg han fortsatt. Han bøtter inn headinger på corner for meg.  Skikkelig fighter i FIFA verdenen også, håper han blir fit for fight snart.


Hobben

Noe nytt ang godeste Patrick? Set ut som han er ferdig som spiller etter som vi ikke hører noe mere om han. :(
Rogaland Whites

asLeeds

Quote from: hobberst on February 12, 2011, 12:01:10
Noe nytt ang godeste Patrick? Set ut som han er ferdig som spiller etter som vi ikke hører noe mere om han. :(

Har du lest dei siste innlegga??? :o
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Tenk om vi hadde hatt han hittil denne sesongen ..  :( :-[ :'(

Hobben

Quote from: asLeeds on February 12, 2011, 12:20:29

Arh, sorry!
Rogaland Whites

asLeeds

Quote from: hobberst on February 12, 2011, 12:29:36
Quote from: asLeeds on February 12, 2011, 12:20:29

Arh, sorry!

Heilt ok hobberst, lurte på om du prøvde deg på samme taktikk som under kampene, gå ut mega negativ med supert utfall ;D ;)
DALHEIM WHITES

Killa

Må si jeg savner den mannen Paddy Kisnorbo noe adeles enormt, sjøl om vi har flakset oss til to clean sheets de to siste kampene....
Håper virkelig vi får se han på laget igjen om ikke så lenge, som skrevet over her: Tenk om vi hadde hatt han på laget hele sesongen, tipper vi hadde vært suveren ligaleder da..... GET WELL PADDY, WE NEED YOU!!!

raggen

savne også paddy MEn spørsmålet som jeg og andre stiller seg er: Er han like god etter skadeavbrekket???

Har ikke høye forhåpninger men at den mannen spiller for drakta er det ingen tvil om
Forever Leeds United!!!!!!!!

4ever arcticwhite

Hvorfor tar det egentlig så lang tid med Kisnorbo? Slet ikke David **ckham akillesen omtrent samtidig som Kish? Og han er vel tilbake for lengst?

(Måtte sjekke litt ang **ckham, og i en artikkel om han på wikipedia står det at vanlig rekonvalesenstid for en avrevet achilles er 3-4 måneder.)

Det nærmer seg jo nå fort et år siden Kish ble skadet....

The future's so White I've got to wear shades 8)

Geir fra Grimstad

Noen som har dagsferske nyheter om denne mannen??
revie

Hallgeir *

Ja, jeg tør nesten vedde på at han hadde sitt daglige morgentoalett også i dag tidlig.  :o  :P
Super Leeds since 1968

Bredinho

Variere veldig kor lang tid da teke før ein e tilbake.. ei jenta i idretts-klassen min rauk sin i januar 2010 og slite enda, e ikkje 100%
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Evig Pint

Quote from: 4ever arcticwhite on February 18, 2011, 10:37:28
Hvorfor tar det egentlig så lang tid med Kisnorbo? Slet ikke David **ckham akillesen omtrent samtidig som Kish? Og han er vel tilbake for lengst?

(Måtte sjekke litt ang **ckham, og i en artikkel om han på wikipedia står det at vanlig rekonvalesenstid for en avrevet achilles er 3-4 måneder.)

Det nærmer seg jo nå fort et år siden Kish ble skadet....

Vil jo tro det er forskjellige grader av akillesskader.. Mener jo å huske det ble stilt spørsmålstegn om Paddy i det hele tatt ville kunne spille toppfotball igjen i ukene etter skaden inntraff. Kanskje han sliter mer enn vi vet..
Marching on together

Leedsfan

Jeg tuslet forbi han på tirsdag kveld og kan fortelle at han halter ikke..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on February 26, 2011, 03:16:32
Jeg tuslet forbi han på tirsdag kveld og kan fortelle at han halter ikke..

DA......begynner det å nærme seg!  :)
Min første Leeds-kamp: