EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Per-Stian

Det er smått utruleg at Kisnorbo var i bruttotroppen foran Burnley-kampen og igjen kjempar om ein plass i 16-mannstroppen! Eg håpar og trur Grayson har vett nok til å skåne forsvarskrigaren vår frå dei største fysiske utfordringane i sesongavslutninga, men eitt minutt eller to kan Paddy gjerne få for min del. Han fortener all den hyllesten han kan få frå leedssupporterane!

Hobben

La Patrick få de siste 15 på lørdag, Grayson! For en mann det der er :D
Rogaland Whites

Od

Quote from: hobberst on May 04, 2011, 08:48:16

Bifalles!

p0ndus

Quote from: Od on May 04, 2011, 09:52:30

Bifalles!
Absolutt et godt utspill.

peder

Quote from: p0ndus on May 04, 2011, 17:43:50
Quote from: Od on May 04, 2011, 09:52:30

Bifalles!
Absolutt et godt utspill.

Også hvis Leeds leder med 3 mål og Nottingham ligger under med 2 mål  ;D

Rudi G.

Bites Yer Legs

Quote from: Rudi G. on May 10, 2011, 13:25:49
Paddy kommer til å bruke "bandasjen" når han spiller kamper resten av karrieren 8)

http://www.leedsunited.com/news/20110510/paddys-reward-meant-the-world_2247585_2357040

Episk! Dette kommer sikkert til å bli en "ting" i Leeds som det Everton-fansen har med Fellaini-afroen og vi hadde med Gregan-maskene i gamle dager.  8)
KEEP FIGHTING!!

h.b

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_sure_kisnorbo_will_return_1_3476149

Hvis dette stemmer at det er andre klubber ute etter ham , og vi mister ham. Ja da er laget virkelig i ferd med å rakne.
Hvis Leeds nå ikke strekker seg lang etter å gi ham ny kontakt med betraktelig bedre betingelser. Ja hva vil dette gi for signaler til f.eks Snodgrass

B_Ød

kan ikke helt se at det skal rakne så voldsomt fordi en spiller som ikke har spilt for oss på et år blir borte, men for all del..vil gjerne beholde ham, hvis han finner igjen formen.. 
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Quote“He wants to stay, I want to keep him here, but as a football club we’ve got to make sure we cover ourselves. There’s no point in giving Paddy a two, three or five-year contract without him proving that he’s 100 per cent fit. He only needs to prove his fitness.”

Poenget til Grayson er jo soleklart, og jeg støtter det 100%. Om Paddy er fit er jeg selvfølgelig enig med deg i at vi må strekke oss for å beholde han, hadde vært fantastisk med en fit Paddy i flere år fremover  8)
KEEP FIGHTING!!

kalle_92

Unødvendig å lage ny tråd av dette, hvis du spør meg. For noe rot. Copycat på Bites Yer Legs innlegg, jeg støtter det.

Bredinho

Kisnorbo ha sagt at han blir i Leeds viss dei vil ha han!
Ferdig md dn saken! skjønne ikkje vitsen med å blåsa opp detta til ein ny diskusjon!
Nett tilbake etter å ha reve av akillessena, klubben ha gitt han allverden tid og tilbudt han ny kontrakt, og fyren ha sagt han meir enn gjerne vil bli...
Sikkert smart å gi fyren korttidskontrakt, for viss faktum e at han ikkje duge lenger, so keffør beholda han?
Grayson seie jo óg at viss han gjere da bra i pre-season får han bli "on a long-term basis".

No further comment needed
The Future Is Bright,
The Future Is White!

TK20

Om vi mister Kisnorbo også? Hva mener du med "også"?

Vi har da ikke mistet noen spillere enda. Det er ikke sikkert det skjer heller. Du har vel ikke begynt å ta sorger på forskudd, h.b?

::)

RuneSve

Har vel strengt tatt "mistet" Kilkenny og Johnson, men jeg (og de fleste andre virker det som) ser ikke på det som noe stort tap, heller en god mulighet til forsterkning.

Bjorn

Storm i et vannglass.. Tror jeg venter til overgangsvinduet er over før dette eventuellt blir et problem.
Marching On! 4276

Sleivind

Hvordan laget skal rakne på grunn av en spiller som ikke har spilt for klubben på over ett år, stiller jeg meg undrende til. For all del, Kisnorbo er en god spiller, men å gi han en "saftig" treårskontrakt før man er 100% sikre på at han vil bli matchfit igjen, er økonomisk selvmord.

Og hvorfor ikke legge dette inn i spillertråden til Kisnorbo? Eller silly season-tråden? Og jeg som trodde forumopprydderen Promotion 20xx hadde blitt moderator?  ::)

Leedsfan

Quote from: h.b on June 14, 2011, 10:13:50
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_sure_kisnorbo_will_return_1_3476149

Hvis dette stemmer at det er andre klubber ute etter ham , og vi mister ham. Ja da er laget virkelig i ferd med å rakne.
Hvis Leeds nå ikke strekker seg lang etter å gi ham ny kontakt med betraktelig bedre betingelser. Ja hva vil dette gi for signaler til f.eks Snodgrass

Nå må du nesten bestemme deg h.b!!! I flere tråder så oppfordrer du fansen til å ikke støtte Leeds United økonomisk for at det skal kunne tvinge Bates til å selge pga manglende suksess/økonomisk vinning. I andre tråder så roper du ulv ulv hver gang vi enten selger, eller ikke kjøper, og ikke betaler spillere nok i lønn. Ser du ikke en stor selvmotsigelse der?

Slik klubben blir drevet per dags dato i dine øyne er jo det som skal til for at Bates selger klubben, og derfor burde du jo glede deg over at vi selger "billig" og kjøper "dyrt"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: h.b on June 14, 2011, 16:14:43
Quote from: Leedsfan on June 14, 2011, 16:07:47
Quote from: h.b on June 14, 2011, 10:13:50

Nå må du nesten bestemme deg h.b!!! I flere tråder så oppfordrer du fansen til å ikke støtte Leeds United økonomisk for at det skal kunne tvinge Bates til å selge pga manglende suksess/økonomisk vinning. I andre tråder så roper du ulv ulv hver gang vi enten selger, eller ikke kjøper, og ikke betaler spillere nok i lønn. Ser du ikke en stor selvmotsigelse der?

Slik klubben blir drevet per dags dato i dine øyne er jo det som skal til for at Bates selger klubben, og derfor burde du jo glede deg over at vi selger "billig" og kjøper "dyrt"!

Du glemte nissen som tar ut utbytte så det holder. Altså salter ned penga på godt norsk

Hvor mye har han tatt ut?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Vi trenger _ikke_ enda en tråd om det.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

- Leif Olav

Bredinho

h.b.. keffø ska du snu alle tråda om til bates(gnomen/gnomefar so du seie)-diskusjona?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Jon R

Quote from: Bredinho on June 14, 2011, 17:56:05
h.b.. keffø ska du snu alle tråda om til bates(gnomen/gnomefar so du seie)-diskusjona?

Og hvorfor gidder folk å hive seg på de samme diskusjonene gang på gang?  ::)

Husker forresten forumet i fjor sommer. Nesten enhver tråd ble for og imot Bates diskusjoner som igjen utviklet seg til krangel og fokus på debattanter fremfor klubb. Tror ikke vi gidder en gjentagelse av det, så irrelevante Bates innlegg i feil tråd kommer jeg til å ha lav terskel for å slette uten forvarsel.  >:(
Jon R.

Giske

Quote from: Jon R on June 14, 2011, 22:19:20

Og hvorfor gidder folk å hive seg på de samme diskusjonene gang på gang?  ::)

Husker forresten forumet i fjor sommer. Nesten enhver tråd ble for og imot Bates diskusjoner som igjen utviklet seg til krangel og fokus på debattanter fremfor klubb. Tror ikke vi gidder en gjentagelse av det, så irrelevante Bates innlegg i feil tråd kommer jeg til å ha lav terskel for å slette uten forvarsel.  >:(

HURRA!!! JON R! *klappklappklapp* JON R!! *klappklappklapp* JON R *klappklappklapp*    ;)

Leedsfan

Quote from: Jon R on June 14, 2011, 22:19:20

Og hvorfor gidder folk å hive seg på de samme diskusjonene gang på gang?  ::)

Husker forresten forumet i fjor sommer. Nesten enhver tråd ble for og imot Bates diskusjoner som igjen utviklet seg til krangel og fokus på debattanter fremfor klubb. Tror ikke vi gidder en gjentagelse av det, så irrelevante Bates innlegg i feil tråd kommer jeg til å ha lav terskel for å slette uten forvarsel.  >:(

Hvorfor gjør ikke moderatorene "jobben" sin slik at dette ikke skjer. Er det for mye å gjøre for dere så burde det jo utnevnes flere moderatorer. Utnevn gjerne et par terminatorer i samme slengen.... ::)

h.b

Uansett hva dere mener om Bates eller ikke. Ja da handler absolutt alt i klubben om ham og hans gjerrighet. Hvis det skal signes/har bates penger, skal det gis kontrakt/bates. dasser/bates osv osv. Derfor har Bates relevans for en tråd om kisnorbo når kontrakta hans er gått ut

Leedsfan

Quote from: h.b on June 15, 2011, 07:57:07
Uansett hva dere mener om Bates eller ikke. Ja da handler absolutt alt i klubben om ham og hans gjerrighet. Hvis det skal signes/har bates penger, skal det gis kontrakt/bates. dasser/bates osv osv. Derfor har Bates relevans for en tråd om kisnorbo når kontrakta hans er gått ut

Kanskje det, men med den logikken så har Bates en relevans for alle tråder som omhandler Leeds. Ikke at det i utgangspunktet er noe galt i det, men Bates blir jo nevnt i negativt ordlag hele tiden. Hadde Bates operert slik du og DHY feks beskriver så hadde det jo ikke vært noe Leeds United. Virkeligheten er ikke helt slik dere tror/beskriver.

auren

Jeg håper Kisnorbo kommer tilbake med brask og bram og blir en bauta i forsvaret vårt kommende sesong.

Sorry. Det ble vel litt for ON topic??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on June 15, 2011, 10:33:35
Jeg håper Kisnorbo kommer tilbake med brask og bram og blir en bauta i forsvaret vårt kommende sesong.

Sorry. Det ble vel litt for ON topic??

auren

Det bli O'Brien og Kisnorbo i midtforsvaret og det holder i massevis for meg. Bruce og Lees i bakhånd er bra backup. Nå trenger vi bare å få signert Lichaj og en ny venstreback!