EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Promotion 2010

Og så ble vår mann byttet ut ved pause: Helt skadefri!  :D

Men likevel:

"Kisnorbo hasn't had a huge amount to do, but what he did he did well. Went off for treatment on his head for a short time Looked as if his cut had opened up a little."

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sier det igjen, sikker på at denne mannen blir/er en kjempesignering a la Naylor.
Marching on together!

h.b

Håper han er mer spillende enn Naylor da.

ooh aah

h.b

Quote from: ooh aah on August 12, 2009, 23:34:35
Kritisk til Naylor også ??

I league one holder antagelig begge 2. Men hvis Leeds rykker opp. Ja da må nok denne plassen styrkes med spillere som er bedre teknisk = spillende midtstoppere

Sleivind

Quote from: h.b on August 12, 2009, 23:49:02

I league one holder antagelig begge 2. Men hvis Leeds rykker opp. Ja da må nok denne plassen styrkes med spillere som er bedre teknisk = spillende midtstoppere

Fra topp 10 i PL og nedover finnes det knapt en eneste "spillende" midtstopper. Til og med topp 4 har ikke engang to "spillende" midtstoppere.

Men jøssesja, ser poenget ditt. Hadde ikke vært meg i mot med et par stoppere som var mer spillende og samtidig holder tett bakover. Hvem ønsker ikke det?

Dennis

Quote from: Sleivind on August 13, 2009, 01:21:49
Quote from: h.b on August 12, 2009, 23:49:02

Fra topp 10 i PL og nedover finnes det knapt en eneste "spillende" midtstopper. Til og med topp 4 har ikke engang to "spillende" midtstoppere.

Men jøssesja, ser poenget ditt. Hadde ikke vært meg i mot med et par stoppere som var mer spillende og samtidig holder tett bakover. Hvem ønsker ikke det?

Enig her, både i ønsket til begge og resonnement fra sistnevnte.

Skrtel, Carragher, Vidic. Ingen av de er særlig kjent for sine playmakerferdigheter. Utover dette skal jeg selvsagt ikke sammenligne disse med våre stoppere.

Tror forøvrig begge holder greit i CCC, spesielt Kisnorbo som også har alderen på sin side. CCC er er vel neppe blitt så forskjellig fra L1 når det gjelder spillestil siden sist vi var der? Husker jeg riktig var det mange snødekte baller som kom ned med langpasningene og ble stanget ut av tunge, trege midtstoppere også der.
Marching on together!

bwirum

QuotePADDY MAKES IT 100

Defender Patrick Kisnorbo's appearance for Australia in Wednesday night's friendly international against the Republic of Ireland gave him the distinction of becoming Leeds United's 100th full international player.

Kisnorbo fikk altså æren av å være Leeds' 100. landslagsspiller, grattis!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2009, 21:00:09
Spiller idag for Australia borte mot Irland i en treningskamp!

Australia: Mark Schwarzer, Patrick Kisnorbo, David Carney, Jade North, Rhys Williams, Tim Cahill, Luke Wilkshire, Marco Bresciano, Mile Jedinak, Harry Kewell, Scott McDonald Subs: Aaron Mooy, Nikita Rukavytsya, Brett Holman, James Holland, Dario Vidosic, Olivier Bozanic, Nick Carle, Matthew Spiranovic, Adrian Madaschi, Ante Covic

Og hvilken spiller er han i rekken over landslagsspillere som også representerer Leeds United! Det finnes en platte - hel vegg - innenfor inngangen på Elland Roads West Stand!

Paddy er gutten sin!

Hvem blir da nummer 101....?  ::)
Min første Leeds-kamp:

Dennis

Marching on together!

sveifors

Quote from: Mr Kaizer on August 14, 2009, 16:40:47
Beckford for England!

Nei, ikke før han har skrevet ny kontrakt med Leeds. Da gjerne  ;D
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Budda

Endre

Sleivind

Et røverkjøp av Grayson. Har vært en av våre beste spillere denne sesongen. I går var han outstanding!

Killa

Quote from: Sleivind on September 23, 2009, 10:56:52
Et røverkjøp av Grayson. Har vært en av våre beste spillere denne sesongen. I går var han outstanding!
Helt enig!  Kan ikke fatte at Leicester ikke hadde bruke for denne mannen, han er jo Premiership klasse!!
Forresten er det nien som fikk med seg årsaken til den "Terry Butcher-hodepryden" han hadde i går?

auren

Quote from: Killa on September 23, 2009, 11:58:22
Quote from: Sleivind on September 23, 2009, 10:56:52
Helt enig!  Kan ikke fatte at Leicester ikke hadde bruke for denne mannen, han er jo Premiership klasse!!
Forresten er det nien som fikk med seg årsaken til den "Terry Butcher-hodepryden" han hadde i går?

Han fikk en hodeskade for en måned tid siden. Trenger nok ikke bandasjen. Noe sier meg at han kommer til å bruke den i lang tid fremover. Akkurat som Young (?) i Crystal Palace og Jostein Flo (bandasjen på armen).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Quote from: B-m on September 23, 2009, 20:10:13
Genial spiller

yupp.

hva som er enda mer genialt, er at denne "Gråsønn" snapper opp en Leicester-reject og andre cirka-rejecter og gjør de til mer enn brukbare nok L1-spillere. Impressive!

Kanskje han kunne plukka av Marsjordre-ano og andre jålebukker fanteriet og tullballet også?
Det får vi kanskje aldri vite, kan ikke se for meg Gråsønn i Hughes-rollen, her blir det nok skummetmelkbleke briter så det holder, ispedd en og annen fremling som ikke virker som en fremling (Becchio). D.v.s det ryktes at Luciano Pava-becchio er litt av en jålebukk utenom banen.

Har jeg noe imot jålebukker? Neida, neida, bare henger meg på Kato-bølgen.

Asbjørn

Fin reportasje, men dette er ikke bra:

QuoteHis performance against Liverpool was indicative of his sound influence this season, regardless of a niggling scar on his forehead which is causing the defender constant pain and, according to him, may need plastic surgery.

Leeds United: Personal touch key to Pat's move

Patrick Kisnorbo

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Personal-touch-key.5681050.jp

By Phil Hay
"I got him up here, locked him in a cupboard for a couple of hours and told him to sign a contract. The FA never found out that we forged his signature."

A joke, of course, but told with sentiment by a manager who knows when he is onto a good thing. Two months on from a transfer he delighted in negotiating, Simon Grayson is as sure as he was on the day the paperwork was processed that Patrick Kisnorbo was not to missed.

The Leeds United manager, inset, defined the signing of Kisnorbo as a "big coup" when the free transfer was announced on July 22, and he has not be inclined to renege on that description.

At the time, it was taken as feather in United's cap that Leeds were able to sign Kisnorbo under the noses of certain Championship clubs. As they watched the defender lead United's rearguard against Liverpool on Tuesday night, other managers might have asked themselves why the Australian was either missing from their radar or allowed to slip the net.

No forging of signatures was required at Elland Road, or not once Grayson persuaded Kisnorbo to look around Thorp Arch and see how the idea of joining Leeds grabbed him.

"There's always a risk when, like us, you're a League One club and Championship clubs are in the running," said Grayson. "The question is â€" will you get him or will you not?

"We showed him around the training ground and tried to lure him with the promise of playing in front of 20,000 supporters every other week. Tried to convince him that this was the right place to be. When he looked me in the eye and told me he wanted to be here, the deal was done."

In terms of a transfer fee, Kisnorbo did not cost Leeds a penny, a remarkable fact when it is considered that the defender is likely to be taken by Australia to next year's World Cup in Australia. Rumour has it that two years ago he was on the verge of joining Fulham before a major knee injury made a transfer impossible.

Leicester City were happy to release the 28-year-old at the end of last season and the inactive nature of his final year in Leicester seemed to make his availability less eye-catching than it ought to have been. Grayson did not win Kisnorbo over with his first phone call but neither did he take the defender's initial hesitancy as a hint that Leeds were attempting the impossible by trying to sign him.

"He didn't take a lot of persuading," said Grayson. "I spoke to him a few times over the phone and then got him up here. Once that happened and I explained what my team would be like and what impact he could have in it, I'd like to think that sold him the move.

"If I can get a player in a room with me, show him my attitude and what I'm like then I'd be disappointed if I still lose him. I hope other managers are regretting not getting involved.

"When the list (of available players) came out, he was one we tried to get straight away. He was in Australia for a while and wanted to keep his options open but it's been a good signing for us. He didn't play a lot at Leicester last season but if you asked the people down there what he's about, you get the same answer â€" a leader, an example to the team and whole-hearted."

Grayson would not pretend that League One is an ideal stage for Kisnorbo but he promoted the transfer to the centre-back with the idea that the second half of his two-year contract would be played out in the Championship, the highest level that Kisnorbo has reached in England.

Should Leeds find a place in that division, Grayson's third summer signing is already making a fist of proving that he is good enough to go with them.

His performance against Liverpool was indicative of his sound influence this season, regardless of a niggling scar on his forehead which is causing the defender constant pain and, according to him, may need plastic surgery.

He has worn a bandage during every appearance since having 12 stitches in a cut sustained on the first day of the season.

"Someone told me he was wearing that out of superstition, or to prove he's a hardman," Grayson joked. "But it was serious injury and a lot of players wouldn't have played five days later like he did when he went off with Australia.

"He's a tough cookie, and against Liverpool the other night I thought he was immense. If (the bandage) is a lucky omen then he's going to be wearing it right the way through this season.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Så ut til at Paddy hadde nok en god kamp i midtforsvaret mot Soton på lørdag. Synes mye av holdningen til spilleren minner om en viss Lucas Radebe. Jeg tror Paddy vil bli en av de bedre midtstopperne i CCC hvis vi rykker opp. Forundrer meg ikke om han også kan holde et brukbart PL nivå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Quote from: auren on December 22, 2009, 11:10:06
Så ut til at Paddy hadde nok en god kamp i midtforsvaret mot Soton på lørdag. Synes mye av holdningen til spilleren minner om en viss Lucas Radebe. Jeg tror Paddy vil bli en av de bedre midtstopperne i CCC hvis vi rykker opp. Forundrer meg ikke om han også kan holde et brukbart PL nivå.

auren

Helt enig auren, Kisnorbo er en kvalitets stopper. Håper vi får beholde han hele veien tilbake til PL.

Geiremann

Ved siden av Beckford er Kisnorbo helt klart den spilleren jeg håper står i startoppstillingen til hver kamp. Akkurat i disse dager også mer ønskelig enn Beckford.
Leeds har klart seg godt uten Kisnorbo også, men jeg har savnet hans innstilling og ferdigheter allikevel. Det virker mye tryggere med Kisnorbo enn noen av de andre der bak.
Helt klart årets beste signering. :)

Jeg kommer nok til å holde ekstra med Australia i VM dersom Kisnorbo spiller.
Member of "The Peterborough eight".

sviper

Quote from: Geiremann on December 22, 2009, 21:39:03
Ved siden av Beckford er Kisnorbo helt klart den spilleren jeg håper står i startoppstillingen til hver kamp. Akkurat i disse dager også mer ønskelig enn Beckford.
Leeds har klart seg godt uten Kisnorbo også, men jeg har savnet hans innstilling og ferdigheter allikevel. Det virker mye tryggere med Kisnorbo enn noen av de andre der bak.
Helt klart årets beste signering. :)

Jeg kommer nok til å holde ekstra med Australia i VM dersom Kisnorbo spiller.

enig i det,de må vere bra forspendt med midtstoppere om de utelater Kisnorbo.
Men det kan jo vere en fordel om han ikke spiller i VM,kan fort vere noen som snapper han opp,og det vil vi jo alldeles ikke vil vi?? ;)
LIFE IS LEEDS

Evig Pint

En hyllest til dagens mann på Old Trafford. Premier League-klasse!!!!!!!!!
Marching on together

Torpe-do

Quote from: Evig Pint on January 03, 2010, 16:44:58

Absolutt! Imponerte gjennom hele kampen, både gjennom innsats og kvalitet!

Sander

Quote from: Evig Pint on January 03, 2010, 16:44:58

Skriver under på denne! Kan være med oss helt opp

anders

Klassespiller, vist både mot Pool og ManU at han kunne spilt på et høyere nivå. Men takke seg til at han valgte oss, vår beste spiller denne sesongen. Blir kjekt å følge han I Sør Afrika.

bwirum

En av beste (om ikke den beste) i går. Fantastisk prestasjon. Og han viser sin stabilitet og ro gang etter gang. Soleklart en som har kapasitet til å spille for oss i PL :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)