EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torpe-do

Hehe litt artig

Legger merke til at det som ville før Manu-kampen vært "CCC" i en setning blir nå erstattet med "PL" stadig oftere :)

Per Arne

SÃ... dere bilde av Kisnorbo i Dagbladet i dag, eller...?

Noe av det råeste jeg har sett!

;D

lojosang

Dagbladet har muligens funnet det som skal til for å redde avisa fra konkursen?

Leeds på forsida. Og dermed kjøpte jeg mi første løssalgsavis på mange år, og mitt første Dagbla i dette årtusen.
;D
- Leif Olav

Rudi G.

Quote from: Per Arne on January 04, 2010, 21:44:24
SÃ... dere bilde av Kisnorbo i Dagbladet i dag, eller...?

Noe av det råeste jeg har sett!

;D

Jeg hadde noen tøffe bilder av Vinnie Jones før i tiden men dette bildet av Kisnorbo overgår disse fullstendig 8)

baste

Fy f*** for en mann. Med han på laget, så går dette vegen ja.

Marching on together

Promotion 2010

LUFC Kisnorbo back soon
Leeds United`s influential defender Patrick Kisnorbo could be back for Leeds in the next few weeks according to Leeds boss Simon Grayson.

A report on Radio Leeds on Saturday suggested that Kisnorbo was going to miss the rest of the season with an Achilles injury, but Grayson says that Kisnorbo will hopefully be back by mid February to quickly quash the rumour.

Kisnorbo hasn`t played since the 3-0 defeat at Swindon Town at the back end of January and he`s missed the last five games with Leeds only managing one clean sheet in the process.

The Australian international as quickly become a fans favourite since arriving from Leicester City in the summer with his no nonsense defending.

The 29 year old suffered a head injury on the opening day of the season that required twelve stitches and he`s sported a bandage on his head ever since.

His attitude was epitomised in the FA Cup win over Manchester United when pictures were seen of him after the match celebrating the win with blood pouring down his face and into his mouth.

Leeds fans will be desperate to see him return to a defence that only conceded nineteen goals before the New Year in all competitions, but have now conceded eighteen goals since the turn of the year.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sheridan

Sheridan

Skal bli godt å få han tilbake....

Andersen

Skal bli godt å få ham med på laget igjen ja. Blir liksom litt roligere når vi vet at han er med bak der. LEEDS4EVER.

Tom S

Fantastiske bilder, Sheridan!
Sånt varmer eit Leedshjerte.
COME ON LEEDS !!

Oggy

Jævlig bra bilder!!!

Men nå må vi snart bli ferdig med DEN kampen,
noe helt annet som gjelder nå
Oggy

SDalen

Hørte i dag at Paddy sliter med en vond akilles, og at han kanskje er ute resten av sesongen?? Stemmer dette? Hørte også et rykte om at han har hatt en krangel med Grayson som er blitt litt vell seriøs?
Rogaland whites!

Tom S

Quote from: SDalen on February 14, 2010, 21:24:25
Hørte i dag at Paddy sliter med en vond akilles, og at han kanskje er ute resten av sesongen?? Stemmer dette? Hørte også et rykte om at han har hatt en krangel med Grayson som er blitt litt vell seriøs?

Dette liker eg ikkje å lese, dersom dette ryktet er sant vert eg urolig  :-\

Men, kor "hørte" du desse ryktene?
COME ON LEEDS !!

SDalen

Quote from: Tom S on February 14, 2010, 21:26:47

Om du har hørt om "Twitter" så har jeg lagt til en del Leeds grupper der som jeg følger og ser nyheter de legger ut, og flere nevner at Kisnorbo kanskje er ute resten av sesongen og den ene sier det skal være en krangel mellom Paddy og Grayson.. Har ikke peiling hvor seriøst dette er eller om det er verdt å høre på i det hele tatt, men som regel stemmer en god del av det som legges ut her :/ Men tenkte jeg skulle høre her om noen visste noe mer om saken?
Rogaland whites!

Roy

Quote from: SDalen on February 14, 2010, 21:38:54
Quote from: Tom S on February 14, 2010, 21:26:47

Om du har hørt om "Twitter" så har jeg lagt til en del Leeds grupper der som jeg følger og ser nyheter de legger ut, og flere nevner at Kisnorbo kanskje er ute resten av sesongen og den ene sier det skal være en krangel mellom Paddy og Grayson.. Har ikke peiling hvor seriøst dette er eller om det er verdt å høre på i det hele tatt, men som regel stemmer en god del av det som legges ut her :/ Men tenkte jeg skulle høre her om noen visste noe mer om saken?

Tar ikke dette på alvor. Først må det komme fra seriøse kilder, f.eks Leedunited.com
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Promotion 2010

Det går an å scrolle seg tre innlegg tilbake, gjør det ikke? I hvert fall håpløst å slenge ut en slik kommentar etter at det ligger en sakset melding om at han er på vei tilbake.  ::)

Og twitter, facebook, waccoe og oef..................... Ikke stol på noen av dem!  ;)

QuoteLUFC Kisnorbo back soon
Leeds United`s influential defender Patrick Kisnorbo could be back for Leeds in the next few weeks according to Leeds boss Simon Grayson.

A report on Radio Leeds on Saturday suggested that Kisnorbo was going to miss the rest of the season with an Achilles injury, but Grayson says that Kisnorbo will hopefully be back by mid February to quickly quash the rumour.

Kisnorbo hasn`t played since the 3-0 defeat at Swindon Town at the back end of January and he`s missed the last five games with Leeds only managing one clean sheet in the process.

The Australian international as quickly become a fans favourite since arriving from Leicester City in the summer with his no nonsense defending.

The 29 year old suffered a head injury on the opening day of the season that required twelve stitches and he`s sported a bandage on his head ever since.

His attitude was epitomised in the FA Cup win over Manchester United when pictures were seen of him after the match celebrating the win with blood pouring down his face and into his mouth.

Leeds fans will be desperate to see him return to a defence that only conceded nineteen goals before the New Year in all competitions, but have now conceded eighteen goals since the turn of the year.
Min første Leeds-kamp:

SDalen

Det var bare et spørsmål ;) Har også lest den ja, men lurte på om dette var noe nytt :) Men beklager så meget da, skal ikke bruke ?-knappen igjen :)
Rogaland whites!

Rudi G.

Patrick er tilbake i trening på onsdag ;D

Sitat: Patrick Kisnorbo Hi Everyone just like to say i should be back in training by Wednesday morning MOT. Keep Safe Paddy

Promotion 2010

Quote from: Rudi G. on February 15, 2010, 16:05:28
Patrick er tilbake i trening på onsdag ;D

Sitat: Patrick Kisnorbo Hi Everyone just like to say i should be back in training by Wednesday morning MOT. Keep Safe Paddy

Sender han DEG mail. Så bra!  ;D

Jeg har troen!  :D
Min første Leeds-kamp:

Allanclarke

baste

Quote from: Allanclarke on February 16, 2010, 23:19:15
VI TRENGER DEG

Enig, får håpe at Kisnorbo er tilbake til neste kamp. Og at Leeds vinner de neste 2 hjemmekampene. Vi trenger å snu trenden fort. Come on LEEDS

johnny gangster

SDalen

Quote from: johnny gangster on February 17, 2010, 09:41:08
Leeds viktigaste spelar?

Tror jeg, uten tvil! Går foran som et eksempel for hele laget når han er på banen med sin innsats og vinnervilje!
Rogaland whites!

Trond90

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8582143.stm

Utruligt trist for Kisnorbo! Og SYKT trist for oss, tror kanskje vi må hente en GOD midtstopper på lån ut sesongen hvis det skal bli noenlunde trygt bakover, hva mener dere?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

Med tanke på hvordan forsvaret opptrådte i dag trenger vi utvilsomt en ny mann inn på lån, ja.
- Leif Olav

Torpe-do

Har lyst å grine... At han er ute resten av sesongen kan bety svært mørke tider for oss....

Den raknede akillesen hans blir nesten symbolsk... Jeg ser alt rakne nå...

Trond90

Quote from: Torpedo on March 23, 2010, 01:22:11
Har lyst å grine... At han er ute resten av sesongen kan bety svært mørke tider for oss....

Den raknede akillesen hans blir nesten symbolsk... Jeg ser alt rakne nå...
Ja det ser mørkt ut nå.. MEEN vi ligger enda på 2. plass, og vi får håpe at Simon kan finne en god erstatter for Kisnorbo.. men det blir nok ikke lett.. Michalik og Marques er ikkje godt nok.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: auren on March 25, 2010, 15:03:26
http://www.leedsunited.com/news/20100325/lets-do-it-for-paddy_2247585_2005253

Grayson bruker Paddy's skade som ekstra motivasjon for opprykk.

auren

Det har eg gjort for lenge siden  ;)

Sv: Bursdagstråd
« Svar #540 på: Mars 24, 2010, 15:54:29 » Sitat Rediger Slett 

--------------------------------------------------------------------------------
Grattis Paddy!

La oss sikre opprykk for Paddy!! 
--------------------------------------------------------------------------------
COME ON LEEDS !!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Ser ut som at Paddy ikkje er tilbake på fotballbana før oktober neste sesong.
Det betyr at han mister preseason, det er aldri bra, berre sjå til Naylor.

http://www.leedsunited.com/news/20100420/paddy-puts-brave-face-on-nightmare_2247585_2030333
COME ON LEEDS !!