EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fmtj

Quote from: Tom S on April 21, 2010, 07:12:24
Ser ut som at Paddy ikkje er tilbake på fotballbana før oktober neste sesong.
Det betyr at han mister preseason, det er aldri bra, berre sjå til Naylor.

http://www.leedsunited.com/news/20100420/paddy-puts-brave-face-on-nightmare_2247585_2030333

En meget nedslående nyhet etter min mening!!! Vi savner Kong Kisnorbo veldig!!!
Yeboahs vitne

tobn på tur

Nå som opprykket er sikkret vil jeg benytte anledningen til hylle en av våre viktigste spillere i år. Har ikke spilt de siste viktige kampene, men nå etter å ha fått priser for player of the year og players player of the year, understreker det bare hvilken viktig brikke han har vært i dette Leeds laget.

Nå er det bare håpe han kommer tilbake like sterkt etter skade, til CCC begynner. Blir en veldig viktig mann å ha i CCC.

Har bare spilt en sesong for oss, men er det lov til å ane konturene av en 'ny Radebe'?
Iallefall ønsketenkning. Må jo selvsagt bevise på et høyere nivå enn L1 også.

B-m

Etter en syk syk start og høstsesong av Kisnorbo, så tror jeg nok han etterhvert måtte betale prisen av å være ute med alvorlig skade før denne sesongen(fikk vel med seg vårsesongen). Begynte som resten av laget å vise tretthetstegn. Utrolig synd at han skulle bli skadet på ny, men var nok en kombinasjon av tidligere skader og overbelastning. Leeds har spilt MANGE kamper i år.
Håper han får nødvendig hvile og kommer sterkt tilbake!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

baste

Kisnorbo Blir en meget viktig spiller i CCC... ;D

nå gleder jeg meg bare til neste sesong...come on Leeds

Promotion 2010

Evening Post skrev et lengre stykke om Kisnorbo på lørdag! Han ønsket sterkt å avslutte karrieren med Leeds og ville selvsagt ha en ny langtidskontrakt med klubben!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeifMorten

kom ikke med i bruttotroppen til Australia til fotball-VM.

pedro

Quote from: LeifMorten on May 11, 2010, 11:12:15
kom ikke med i bruttotroppen til Australia til fotball-VM.
Nei hva har han der å gjøre som er skadet frem til oktober???
Leedsomaniac

bwirum

Paddy forventes å være ute mesteparten av 2010 :( Minst november sier de. Jaja, bedre å la det bli helt bra enn at han skal være ut og inn resten av sesongen.

http://www.tribalfootball.com/leeds-united-expecting-kisnorbo-be-sidelined-most-2010-943391?
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Torpe-do

Quote from: bwirum on July 01, 2010, 08:07:29
Paddy forventes å være ute mesteparten av 2010 :( Minst november sier de. Jaja, bedre å la det bli helt bra enn at han skal være ut og inn resten av sesongen.

http://www.tribalfootball.com/leeds-united-expecting-kisnorbo-be-sidelined-most-2010-943391?

Arf...

ANNAN

Quote from: bwirum on July 01, 2010, 08:07:29

ikke bra det,da ryker nok mesteparten av denne sesongen også og ser man da kynisk på det så er vel den godeste Kisnorbo snart en aldrende spiller??
Nå er vinduet åpnet så løp å kjøp en killer i midtforsvaret og en på midtbanen
LIFE IS LEEDS

Budda

Er det mulig å forandre tittelen på denne tråden? Irriterer meg at det står 'ny spiller inn'. Kisnorbo er jo ikke akkurat ny
Endre

Promotion 2010

Er det ikke mulig å være LITT konsekvent:

Spiller: Patrick Kisnorbo

Det er umulig å søke opp sånne fleipetitler som det forsøkes med her!!!!!!  :o
Min første Leeds-kamp:

Trond90

Ã...å gud koss vi savner denne spilleren!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

newsome

Er Kisnorbo så alvorlig skadet at karrieren står på spill???

Må vise at han blir klar!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6369860,00.html

Trulsaren

Quote from: newsome on September 11, 2010, 15:49:14
Er Kisnorbo så alvorlig skadet at karrieren står på spill???

Må vise at han blir klar!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6369860,00.html
Vi driver da ikke med veldedighet? Jeg kan ikke tenke meg noen klubber som signerer en ny kontrakt med en spiller som er langtidsskadet, og det ikke er helt sikkert at han kommer tilbake 100 %.
Jeg stiller meg bak den avgjørelsen. Vi kan ikke signere kontrakter om vi ikke er 100 % sikker på at han vil bli 100 % igjen - i hvert fall ikke om vi har som målsetning å rykke opp i løpet av kort tid. Kisnorbo trenger å være 100 % om han skal spille i PL...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

mac_gyver

Blir sykt deilig å få tilbake skadede spillere snart. Kisnorbo er den beste stopperen. Snodgrass er den beste vingen. Parker er den beste backen. Scmeichel er (så vidt) den beste keeperen. Og Billy har jeg klokketro på ;D
Pride of Yorkshire

B-m

Jeg sier det igjen, tror det er liten sjanse for at Kisno er leeds spiller neste sesong! (og at han i det hele tatt spiller igjen for oss)..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

stian94

Quote from: B-m on September 13, 2010, 14:34:41
Jeg sier det igjen, tror det er liten sjanse for at Kisno er leeds spiller neste sesong! (og at han i det hele tatt spiller igjen for oss)..
hvorfor så positiv ???
SJ

Asbjørn

...høh, typisk grinebiter-takter  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Hvorfor`?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Fra mitt ståsted er spørsmålet om Paddy finner tilbake til nivået han hadde før han ble skadet! Gjør han det er jeg strålende fornøyd :)

Geir fra Grimstad

Når er denne mannen tilbake?? Noen som har litt info her?
Vår viktigste spiller sammen med Kasper.
revie

Hallgeir *

Rundt nyttår, antydet SG i et intervju nylig.
Super Leeds since 1968

kongsmo

spørsmålet er om han kommer tilbake på samme nivå som han var før han ble skadet?
"SNIFFER"

magnuer

Tror det kommer til å ta lang tid før han kommer tilbake på det nivået han var hvis han i det hele tatt kommer tilbake på det nivået. Han er definitivt en av våre viktigste spillere   

testo

United defender Paddy Kisnorbo has been continuing his re-hab from an Achilles injury in the USA.

The Aussie international, the club's Player of the Year last season, suffered the injury in the clash with Millwall in March and after undergoing major surgery is still in recovery.

"Paddy's in America doing his re-hab," explained manager Simon Grayson.

"He's due back here any time now and he is coming along nicely.

"In terms of timescales, it's the same as, in that he has had a major injury and you can't rush someone back after an injury like that."

Paddy hasn't figured in a Leeds shirt since March, but despite the lengthy recovery from the injury, Grayson is refusing to rule him out of the entire season.

"Firstly, we'll be delighted to get him back in the building and among everyone," he said.

"It's been a long, long road for him, but he's a strong character and he is a bubbly character.

"We're still hopeful he will play some part this season, but as I've said, there's no fixed timescale or anything like that."

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LEO

Merkelig at vi ikke får opplysninger om Patrick, helt tyst.

Han skulle være klar i desember, husker jeg.

Hvaskjera  ???

Promotion 2010

Quote from: LEO on December 27, 2010, 16:22:25
Merkelig at vi ikke får opplysninger om Patrick, helt tyst.

Han skulle være klar i desember, husker jeg.

Hvaskjera  ???

Da har noen oppdatert oss i feil tråd. Kisnorbo har nettopp kommet hjem fra opphold i USA hos en spesialist som jeg regner med har skrapet arrvev fra operasjonsstedet og hjulpet ham med restitusjonsarbeidet. Ifølge Grayson er han ikke klar ennå og det blir enda noen uker før han begynner med løping, men når han er igang med det vil det gå ganske kort tid til han kan prøve seg med ball igjen.

Personlig vil jeg ikke tro han er tilbake før i mars. Tidligst! Men alt før det vil nok være en enorm bonus for klubben.

Kisnorbo er en mentalt sterk spiller som jeg tror vil komme tilbake på nivået han hadde for et år siden.  :)
Min første Leeds-kamp: