Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373013 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #450 på: Mai 30, 2012, 13:06:55 »
Hvis Al Hasawi kjøper Nottingham Forest, mens vi blir stuck med Bates etter forhandlingene med partene i vår klubb som foregår nå, da blir jeg så til de grader skuffet. Men, ting skjer tydeligvis også i vår klubb. *crossing fingers*

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #451 på: Mai 30, 2012, 13:10:49 »
Det som jeg synes virker mest troverdig akkurat nå er denne gruppen fra Chicago.
Virker som de sitter i førersetet og har kommet langt i forhandlingene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #452 på: Mai 30, 2012, 13:15:25 »
Fy ass. Finner liksom ikke roen mens detta pågår. Vil vite hva som skjer NÃ…!!!  :o Men som jeg ser det. Bates har ikke mye valg her. Enten må han selge seg ut. Eller få inn noen som virkelig spytter penger i laget. Eller gjøre nettopp dette selv. Det siste er veeeeeldig lite sannsynlig. Ser heller ikke helt for meg at han vil dele makta i Leeds med noen. Skjer det ingenting med salg el investrering nå med påfølgende unnskyldninger/svada kommer helvete til å bryte løs for han å det veit han. Han kommer til å lynsjet å alderen hans og helsa tilsier vel at det kanskje ikke er så lurt. Så jeg kan liksom ikke se at han har så mye valg enn å komme seg ut mens han kan få en del igjen for det nå. Jeg heller mot at vi helt sikkert får ny eier nå. Spørsmålet er vel egentlig bare hvem.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #453 på: Mai 30, 2012, 13:15:59 »
Det ryktes at Al Hasawi trodde han hadde kjøpt Leeds men det viste seg å være Forest!  ;D



Sier i tilfelle litt om hvor SINNSYKT grønne mennesker det er vi snakker om ;D Vet ikke helt hvilken klubb de bruker noen hundre millioner på engang  ;D

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #454 på: Mai 30, 2012, 13:19:07 »
Bates har jo selv offentlig uttalt at hans største drøm er å få Leeds ut av fotballens verden. Så først så tapper han klubben for alle verdier. Så sørger han for at klubben går overende. For han har jo ikke bruk for disse pengene uansett.
Leeds er ute av buisness og Bates har tjent bøttevis med penger på å tappe klubben. En våt drøm for Bates som kanskje betyr mer enn disse millonene han ikke har bruk for

Du kan ikke mene alt du skriver, eller? Så Bates "reddet" klubben for så å la den gå til helvete bare for å gni det inn...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #455 på: Mai 30, 2012, 13:21:04 »
Det ryktes at Al Hasawi trodde han hadde kjøpt Leeds men det viste seg å være Forest!  ;D



Sier i tilfelle litt om hvor SINNSYKT grønne mennesker det er vi snakker om ;D Vet ikke helt hvilken klubb de bruker noen hundre millioner på engang  ;D
Jeg vet ikke om jeg ville hatt en eier som har så lite interesse og peiling av HVEM han kjøper. Vi er ikke hvem som helst. Vi er Leeds United! Det viktigste for meg, er at vi får en eier som ivaretar supporternes og klubbens interesse, og en eier som er villig til å bruke litt penger, uten at det går over styr. Vil ikke havne i noe gjeldshelvete igjen.

nord

Sv: Takeover
« Svar #456 på: Mai 30, 2012, 13:29:54 »
Vi ikke ejes af en som ikke elsker mig!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #457 på: Mai 30, 2012, 13:34:41 »
Bates har jo selv offentlig uttalt at hans største drøm er å få Leeds ut av fotballens verden. Så først så tapper han klubben for alle verdier. Så sørger han for at klubben går overende. For han har jo ikke bruk for disse pengene uansett.
Leeds er ute av buisness og Bates har tjent bøttevis med penger på å tappe klubben. En våt drøm for Bates som kanskje betyr mer enn disse millonene han ikke har bruk for

Du kan ikke mene alt du skriver, eller? Så Bates "reddet" klubben for så å la den gå til helvete bare for å gni det inn...


Trokke du finner et neste sitat hvor jeg har skrevet at Bates redda klubben. Bates har hele tiden tappa klubben for penger. Og ved deretter å legge ned klubben. Ja da har oppnådd sitt mål hvis det ikke er mer å hente ved å tappe klubben mer for penger

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #458 på: Mai 30, 2012, 13:36:50 »
Bates har jo selv offentlig uttalt at hans største drøm er å få Leeds ut av fotballens verden. Så først så tapper han klubben for alle verdier. Så sørger han for at klubben går overende. For han har jo ikke bruk for disse pengene uansett.
Leeds er ute av buisness og Bates har tjent bøttevis med penger på å tappe klubben. En våt drøm for Bates som kanskje betyr mer enn disse millonene han ikke har bruk for

Du kan ikke mene alt du skriver, eller? Så Bates "reddet" klubben for så å la den gå til helvete bare for å gni det inn...


Trokke du finner et neste sitat hvor jeg har skrevet at Bates redda klubben. Bates har hele tiden tappa klubben for penger. Og ved deretter å legge ned klubben. Ja da har oppnådd sitt mål hvis det ikke er mer å hente ved å tappe klubben mer for penger

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Takeover
« Svar #459 på: Mai 30, 2012, 13:37:56 »
Vil ikke ejes af en som ikke elsker mig   >:(
 

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #460 på: Mai 30, 2012, 13:39:44 »
Han har ikke bekreftet at han skal til NottF, vi er fortsatt iløpet

A close friend to Al Hasawi has confirmed that he will not announce anything until he finalise the deal #LUFC (1time siden)

How do you know all of this? BBC in England have stated the club is not Leeds united.

I told you a close friend of Al Hasawi just tweeted that

o why you do sure it's closer to us??

because he mentioned the name of Warnock


så han skal ikke til NottF, dessuten hva tjerner han på der ? det er jo leeds med potensiale !
« Siste redigering: Mai 30, 2012, 13:42:53 av Leeds1996 »

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #461 på: Mai 30, 2012, 13:45:37 »
Det ryktes at Al Hasawi trodde han hadde kjøpt Leeds men det viste seg å være Forest!  ;D



Sier i tilfelle litt om hvor SINNSYKT grønne mennesker det er vi snakker om ;D Vet ikke helt hvilken klubb de bruker noen hundre millioner på engang  ;D
Jeg vet ikke om jeg ville hatt en eier som har så lite interesse og peiling av HVEM han kjøper. Vi er ikke hvem som helst. Vi er Leeds United! Det viktigste for meg, er at vi får en eier som ivaretar supporternes og klubbens interesse, og en eier som er villig til å bruke litt penger, uten at det går over styr. Vil ikke havne i noe gjeldshelvete igjen.

Så enig så enig.

rober

Sv: Takeover
« Svar #462 på: Mai 30, 2012, 13:56:45 »
Det ryktes at Al Hasawi trodde han hadde kjøpt Leeds men det viste seg å være Forest!  ;D



Sier i tilfelle litt om hvor SINNSYKT grønne mennesker det er vi snakker om ;D Vet ikke helt hvilken klubb de bruker noen hundre millioner på engang  ;D
Jeg vet ikke om jeg ville hatt en eier som har så lite interesse og peiling av HVEM han kjøper. Vi er ikke hvem som helst. Vi er Leeds United! Det viktigste for meg, er at vi får en eier som ivaretar supporternes og klubbens interesse, og en eier som er villig til å bruke litt penger, uten at det går over styr. Vil ikke havne i noe gjeldshelvete igjen.

Så enig så enig.


Han har sikkert samlet foppalkort i en bunke, og trukket ut et av de. ::)

raggen

Sv: Takeover
« Svar #463 på: Mai 30, 2012, 14:04:49 »
frem og tilbake mellom forest og leeds.. jaja.. blir gal av og lese diverse nettsteder nå.. får vente til det kommer noe offisielt!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #464 på: Mai 30, 2012, 14:05:48 »
ett trykk (F5) og du er hekta...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #465 på: Mai 30, 2012, 14:07:46 »
Bates har jo selv offentlig uttalt at hans største drøm er å få Leeds ut av fotballens verden. Så først så tapper han klubben for alle verdier. Så sørger han for at klubben går overende. For han har jo ikke bruk for disse pengene uansett.
Leeds er ute av buisness og Bates har tjent bøttevis med penger på å tappe klubben. En våt drøm for Bates som kanskje betyr mer enn disse millonene han ikke har bruk for

Du kan ikke mene alt du skriver, eller? Så Bates "reddet" klubben for så å la den gå til helvete bare for å gni det inn...


Trokke du finner et neste sitat hvor jeg har skrevet at Bates redda klubben. Bates har hele tiden tappa klubben for penger. Og ved deretter å legge ned klubben. Ja da har oppnådd sitt mål hvis det ikke er mer å hente ved å tappe klubben mer for penger

Håkon: Disse gjentatte teoriene om Bates ondsinnede planer for klubben blir veldig irriterende når man prøver å følge en nyhetsak som er svært viktig for alle oss som elsker denne klubben. Jeg legger herved inn økt sensitivitet på spamfileteret for denne tråden så lenge takeoverrykter og nyheter fortsetter å svirre med uforminsket styrke.
Jon R.

bakkjen

Sv: Takeover
« Svar #466 på: Mai 30, 2012, 14:09:37 »
Er det nå kun snakk om et oppkjøp av klubben? Eller kan vi risikere en langtidsinnvistering sammen med Bates?
Leeds United 4ever!!!

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #467 på: Mai 30, 2012, 14:11:47 »
Er det nå kun snakk om et oppkjøp av klubben? Eller kan vi risikere en langtidsinnvistering sammen med Bates?
det hadde vært et helvete >:( orker ikke mer av gnomen!

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #468 på: Mai 30, 2012, 14:12:53 »
Er det nå kun snakk om et oppkjøp av klubben? Eller kan vi risikere en langtidsinnvistering sammen med Bates?

Basert på summen av rykter og "lekkasjer": Begge deler er vel omtrent like sannsynlig.
Jon R.

rogak

Sv: Takeover
« Svar #469 på: Mai 30, 2012, 14:19:18 »
Twitter: برجس محمد البرجس ‏@BarjasMAlBarjas

@JWeareOfficial Its official. Fawaz Al Hassawi bought the club and I assure you both Kuwait and Leeds will share glory in the near future.


Retweeted by Kevin
MOT

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #470 på: Mai 30, 2012, 14:20:26 »
Skal sies at på Arabisk Wikipedia, så står Fawsan som Eier på Leeds !

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #471 på: Mai 30, 2012, 14:22:33 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Qadsia_SC

Qadsia Sporting Club (Arabic: نادي القادسية الرياضي‎) was founded in the State of Kuwait on 20 October 1960. Qadsia was first called Al Jzzira club. Based in Kuwait City Qadsia Club is one of the most popular clubs[citation needed] in Kuwait and is owned by Fawaz al-Hasawi who has recently purchased English championship club Leeds united for a sum believed to be around 32 million pounds sterling. The club were voted the best team in Kuwait of 2007–2008[citation needed]. Al Qadsia currently play in the Kuwaiti Premier League and have won this league thirteen times.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rogak

Sv: Takeover
« Svar #472 på: Mai 30, 2012, 14:24:15 »
På YEP står det at samtalene er strandet, så ballen ruller videre...eller?
MOT

B-m

Sv: Takeover
« Svar #473 på: Mai 30, 2012, 14:24:57 »
Twitter: برجس محمد البرجس ‏@BarjasMAlBarjas

@JWeareOfficial Its official. Fawaz Al Hassawi bought the club and I assure you both Kuwait and Leeds will share glory in the near future.


Retweeted by Kevin

Regel nummer 1! 99.997 % på Twitter er bullshiat!
 
Fan altså, håper det ikke blir en ny nedtur. Men kjøpere bør kanskje være litt inspirert over Man City, samt at alle laga som rykket opp denne sesongen holdt seg i PL. Samtidig tror jeg at vi har et perfekt utgangspunkt for å starte fra scratch med noen investments;-) God manager og en tynn stall(mange spillere som kan kjøpes ut om vi ikke får dem solgt uansett).
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #474 på: Mai 30, 2012, 14:26:06 »
På YEP står det at samtalene er strandet, så ballen ruller videre...eller?
hehe, plutselig fant gnomen ut at klubben var verdt £200m ;D

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #475 på: Mai 30, 2012, 14:31:55 »
På YEP står det at samtalene er strandet, så ballen ruller videre...eller?
hehe, plutselig fant gnomen ut at klubben var verdt £200m ;D
Det finner jeg ikke noe om. YP skriver at samtalene har strandet. YEP's oppslag kan du se her: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news


Se hva folk mener om en evt. Takeover: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-takeover-talks-fans-have-their-say-video-1-4595129

 - LOL - Hør på den første duden der om Bates.  ::)


Edit: Etter å ha sett denne videoen her, lurer jeg nesten på om Bates har satt ut folk rundt ER...  ;D Fryktelig positive man skulle være om Bates da.
« Siste redigering: Mai 30, 2012, 14:37:03 av kalle_92 »

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #476 på: Mai 30, 2012, 14:43:46 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Qadsia_SC

Qadsia Sporting Club (Arabic: نادي القادسية الرياضي‎) was founded in the State of Kuwait on 20 October 1960. Qadsia was first called Al Jzzira club. Based in Kuwait City Qadsia Club is one of the most popular clubs[citation needed] in Kuwait and is owned by Fawaz al-Hasawi who has recently purchased English championship club Leeds united for a sum believed to be around 32 million pounds sterling. The club were voted the best team in Kuwait of 2007–2008[citation needed]. Al Qadsia currently play in the Kuwaiti Premier League and have won this league thirteen times.

hehe, nå var det editert bort  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bolsen

Sv: Takeover
« Svar #477 på: Mai 30, 2012, 14:45:26 »
La nettopp merke til at qadsia_news følger alt som er av officiele og uoffisielle leeds sider og fans. Lite forrest

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #478 på: Mai 30, 2012, 14:47:11 »
La nettopp merke til at qadsia_news følger alt som er av officiele og uoffisielle leeds sider og fans. Lite forrest

Det kan jo kanskje være et tegn.
her tar vi det vi kan få av positive signal  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #479 på: Mai 30, 2012, 14:48:47 »
Har jeg blitt blind? Hvor på YEP står det at samtalene har strandet?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson