Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1368257 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #570 på: Mai 31, 2012, 08:43:11 »
Kuwaitiske spillere til oss????????

Ikke heeeelt trygg på at det er en slik typer eier jeg ønsker

Så lenge vi vinner uten sjel og ryggrad så har det vel ingenting å si hvilken nasjonalitet spillerne har?

Som jeg har sagt, ikke Bates OUT for enhver pris.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #571 på: Mai 31, 2012, 08:46:00 »
Bytter gladelig Bates mot Glazers jeg. Kan faktisk ikke tenke meg en eneste innvestor jeg ikke vil ha istedenfor Bates

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #572 på: Mai 31, 2012, 08:47:26 »
Kuwaitiske spillere til oss????????

Ikke heeeelt trygg på at det er en slik typer eier jeg ønsker

Så lenge vi vinner uten sjel og ryggrad så har det vel ingenting å si hvilken nasjonalitet spillerne har?

Som jeg har sagt, ikke Bates OUT for enhver pris.

+1
Leksvik whites

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #573 på: Mai 31, 2012, 08:56:04 »
Bytter gladelig Bates mot Glazers jeg. Kan faktisk ikke tenke meg en eneste innvestor jeg ikke vil ha istedenfor Bates

Så lenge SCUM kvalifiserer seg til CL og genererer nok penger til å betjene milliardlånet Glazers påførte klubben. Hadde SCUM tatt en Liverpool inn i skyggenes dal så skal jeg garantere at det hadde vært flere skjerf med grønnfarge i på tribunen.

Når du sier at du ville hatt eiere som Glazers så begynner jeg å lure på hva du egentlig tenker h.b?? Så lenge fasaden er fin så gjør det ikke noe at innholdet råtner på rot....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #574 på: Mai 31, 2012, 09:00:50 »
Bytter gladelig Bates mot Glazers jeg. Kan faktisk ikke tenke meg en eneste innvestor jeg ikke vil ha istedenfor Bates

Så lenge SCUM kvalifiserer seg til CL og genererer nok penger til å betjene milliardlånet Glazers påførte klubben. Hadde SCUM tatt en Liverpool inn i skyggenes dal så skal jeg garantere at det hadde vært flere skjerf med grønnfarge i på tribunen.

Når du sier at du ville hatt eiere som Glazers så begynner jeg å lure på hva du egentlig tenker h.b?? Så lenge fasaden er fin så gjør det ikke noe at innholdet råtner på rot....

Tja innholdet råtner på rot er vel en drøy overdrivelse. Manu er vel en mønsterbedrift  i forhold til Leeds. Problemet er at de har ekstremt mye gjeld. men etter det jeg har fått med meg så er det en nedbetalingsplan i det hele. De skal visst innen 15 år være totalt gjeldfrie

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #575 på: Mai 31, 2012, 09:05:29 »
Bytter gladelig Bates mot Glazers jeg. Kan faktisk ikke tenke meg en eneste innvestor jeg ikke vil ha istedenfor Bates

Så lenge SCUM kvalifiserer seg til CL og genererer nok penger til å betjene milliardlånet Glazers påførte klubben. Hadde SCUM tatt en Liverpool inn i skyggenes dal så skal jeg garantere at det hadde vært flere skjerf med grønnfarge i på tribunen.

Når du sier at du ville hatt eiere som Glazers så begynner jeg å lure på hva du egentlig tenker h.b?? Så lenge fasaden er fin så gjør det ikke noe at innholdet råtner på rot....

Tja innholdet råtner på rot er vel en drøy overdrivelse. Manu er vel en mønsterbedrift  i forhold til Leeds. Problemet er at de har ekstremt mye gjeld. men etter det jeg har fått med meg så er det en nedbetalingsplan i det hele. De skal visst innen 15 år være totalt gjeldfrie

De er avhengig av inntekter, eierne spytter ikke inn noen penger i det hele tatt og dette kaller du en mønsterbedrift? Da er jo Leeds også en mønsterbedrift? Eneste problemet er at vi ikke har sportslig suksess...

Det er STOR forskjell på hvordan eierne til Chelsea/City opptrer kontra Glazers...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #576 på: Mai 31, 2012, 09:14:42 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #577 på: Mai 31, 2012, 09:24:16 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Dette vet vi jo, SCUM var jo velfungerende og hadde sportslig suksess lenge før Glazers kom og påførte klubben mange milliarder i gjeld. Vet ikke hva summen er i dag, men for et par år siden brukte klubben 600-700 millioner nkr per år kun for å betjene rentene på lånet. Tenk hvor mange millioner Fergie kunne brukt på spillere hvis eierne ikke hadde vært fullt så grådige..

Når du sier at du kunne ønsket eiere som Glazers til Leeds så har du en som ikke er langt unna, nemlig Bates...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


martind

Sv: Takeover
« Svar #579 på: Mai 31, 2012, 09:26:55 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Selger man Utd med provisjon HB? Siste 10 sesonger har de kjøpt for 100 mill £ mer enn de har solgt for... det er dårlig provisjon!
MOT!! We are Leeds!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #580 på: Mai 31, 2012, 09:33:26 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Selger man Utd med provisjon HB? Siste 10 sesonger har de kjøpt for 100 mill £ mer enn de har solgt for... det er dårlig provisjon!

Han tenkte vel på Ronaldo..;) Man må nok se HELE bildet for å forstå, mange pene fasader...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

martind

Sv: Takeover
« Svar #581 på: Mai 31, 2012, 09:37:47 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Selger man Utd med provisjon HB? Siste 10 sesonger har de kjøpt for 100 mill £ mer enn de har solgt for... det er dårlig provisjon!

Han tenkte vel på Ronaldo..;) Man må nok se HELE bildet for å forstå, mange pene fasader...

Selv med det salget har de gått med 100 mill i underskudd siste 10 år.... Vil ikke si det er å selge de med provisjon :)
MOT!! We are Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #582 på: Mai 31, 2012, 09:38:41 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har


Selger man Utd med provisjon HB? Siste 10 sesonger har de kjøpt for 100 mill £ mer enn de har solgt for... det er dårlig provisjon!

Kan være enig i at de har kjøpt for mer enn de har solgt for. Men peonget mitt som jeg kanskje forklarte litt dumt er at man tjener store summer på de når de først selges. Ronaldo er et godt eksempel her.
Men tross alt så har de massive inntekter som Leeds pr idag bare kan drømme om. Kanskje vi får de med tiden vi også. Men da kreves det store pengesummer til verdenstjerne og deretter å vinne mange år på rappen. Og da kan vi snakke om et nytt stadion med 75.000 tilskuere på hver kamp. Men nå trengs det eiere som er villig til å bruke store pengesummer for å nå toppen. Om det er med lånte eller med egne penger er irrelevant. Leeds er en døende klubb som trenger nye eiere som vil bruke milliarder av kroner for å få laget dit de hører hjemme. Nemlig som Englands ledende fotball lag

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #583 på: Mai 31, 2012, 09:43:26 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har


Selger man Utd med provisjon HB? Siste 10 sesonger har de kjøpt for 100 mill £ mer enn de har solgt for... det er dårlig provisjon!

Kan være enig i at de har kjøpt for mer enn de har solgt for. Men peonget mitt som jeg kanskje forklarte litt dumt er at man tjener store summer på de når de først selges. Ronaldo er et godt eksempel her.
Men tross alt så har de massive inntekter som Leeds pr idag bare kan drømme om. Kanskje vi får de med tiden vi også. Men da kreves det store pengesummer til verdenstjerne og deretter å vinne mange år på rappen. Og da kan vi snakke om et nytt stadion med 75.000 tilskuere på hver kamp. Men nå trengs det eiere som er villig til å bruke store pengesummer for å nå toppen. Om det er med lånte eller med egne penger er irrelevant. Leeds er en døende klubb som trenger nye eiere som vil bruke milliarder av kroner for å få laget dit de hører hjemme. Nemlig som Englands ledende fotball lag

Du ville hatt eiere ala Glazers for å få oss tilbake til toppen igjen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #584 på: Mai 31, 2012, 09:43:59 »
...for å helle kaldt vann på en hel del her inne, YEP har hele tiden holdt seg nær klubbens uttale og tror mer på investments enn takeover.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-talks-us-bidders-in-pole-position-latest-1-4600795

By Phil Hay
Published on Thursday 31 May 2012 07:58


Leeds United will press ahead towards an investment deal with American buyers despite creeping interest in the Championship club.


United appear intent on striking an agreement with the American group who toured Elland Road and Thorp Arch last week as other potential investors consider their next move.

Interest in acquiring a shareholding in Leeds has been heightened by confirmation that the club are actively seeking an injection of cash and have entered into negotiations.

The development has sparked preliminary movements among another group with ties to the United States, adding to tentative interest from one other consortium comprising of businessmen from England and Dubai.

Click here to register and have your say on the Leeds United stories and issues that matter to you

But the American consortium who held talks with Leeds seven days ago – believed to be Chicago-based – are in pole position as they work to close out a deal with United’s owner and majority shareholder, Ken Bates.

The YEP understands that they are the only group whose interest in Leeds has reached an advanced stage of negotiation, and United attempted to progress the deal by inviting the individuals involved to England and view the club’s stadium and training complex last Thursday.

A number of North American investors have already distanced themselves from the situation at Elland Road, among them Chicago company Club 9 Sports and Canadian sports firm Maple Leaf Sports and Investment.

Both firms insist they have no intention of bidding for United.

Suggestions of interest in Middle East intensified yesterday amid conflicting claims that wealthy Kuwaiti businessman Fawaz al-Hasawi is closing in on a deal to buy a Championship club.

Al-Hasawi revealed his intentions during a press conference on Tuesday, saying he planned to take control of a “second tier English club” with “a big history in football”, but initial suggestions that he was targeting Leeds were swiftly followed by reports that he is focused instead on buying Nottingham Forest.

Forest are searching for new owners following the death of former chairman Nigel Doughty earlier this year but both the Nottingham club and Leeds appear unaware of al-Hasawi’s intentions.

United’s attempts to plan for next season are being delayed as the club work to secure outside investment.

Manager Neil Warnock flew out of England on holiday last Saturday with only one new player signed and is likely to return to Leeds next month with no further additions to his squad announced.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #585 på: Mai 31, 2012, 09:48:47 »
Når fikk manu tak i en skikkelig stjerne sist?? Berbatov i 2008 er vel det nærmeste jeg kan huske?? De har stort sett solgt dem. Er vel en grunn til det? Gjeld! De klubbene stjernene velger nå er Chelsea og City. Dette antakelig pga lønn. Har vel en følelse at SCUM ikke henger med i overgangsmarkedet lenger pga lønn. Sitter også med en følelse av at SCUM er i ferd med å sakke akterut. En dårlig sesong fra de nå å det kan beg å vokse STORE problemer på gamle traffers.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #586 på: Mai 31, 2012, 09:59:56 »
...for å helle kaldt vann på en hel del her inne, YEP har hele tiden holdt seg nær klubbens uttale og tror mer på investments enn takeover.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-talks-us-bidders-in-pole-position-latest-1-4600795

By Phil Hay
Published on Thursday 31 May 2012 07:58


Leeds United will press ahead towards an investment deal with American buyers despite creeping interest in the Championship club.


United appear intent on striking an agreement with the American group who toured Elland Road and Thorp Arch last week as other potential investors consider their next move.

Interest in acquiring a shareholding in Leeds has been heightened by confirmation that the club are actively seeking an injection of cash and have entered into negotiations.

The development has sparked preliminary movements among another group with ties to the United States, adding to tentative interest from one other consortium comprising of businessmen from England and Dubai.

Click here to register and have your say on the Leeds United stories and issues that matter to you

But the American consortium who held talks with Leeds seven days ago – believed to be Chicago-based – are in pole position as they work to close out a deal with United’s owner and majority shareholder, Ken Bates.

The YEP understands that they are the only group whose interest in Leeds has reached an advanced stage of negotiation, and United attempted to progress the deal by inviting the individuals involved to England and view the club’s stadium and training complex last Thursday.

A number of North American investors have already distanced themselves from the situation at Elland Road, among them Chicago company Club 9 Sports and Canadian sports firm Maple Leaf Sports and Investment.

Both firms insist they have no intention of bidding for United.

Suggestions of interest in Middle East intensified yesterday amid conflicting claims that wealthy Kuwaiti businessman Fawaz al-Hasawi is closing in on a deal to buy a Championship club.

Al-Hasawi revealed his intentions during a press conference on Tuesday, saying he planned to take control of a “second tier English club” with “a big history in football”, but initial suggestions that he was targeting Leeds were swiftly followed by reports that he is focused instead on buying Nottingham Forest.

Forest are searching for new owners following the death of former chairman Nigel Doughty earlier this year but both the Nottingham club and Leeds appear unaware of al-Hasawi’s intentions.

United’s attempts to plan for next season are being delayed as the club work to secure outside investment.

Manager Neil Warnock flew out of England on holiday last Saturday with only one new player signed and is likely to return to Leeds next month with no further additions to his squad announced.



Ja, lurt å kjøle ned og ha "investments" som forventning.
Noe utover det blir isåfall en kjempebonus for oss supportere.
Med null "investments" kan Bates gå en tøff høst imøte.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Boxman

Sv: Takeover
« Svar #587 på: Mai 31, 2012, 10:00:56 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har


Selger man Utd med provisjon HB? Siste 10 sesonger har de kjøpt for 100 mill £ mer enn de har solgt for... det er dårlig provisjon!

Kan være enig i at de har kjøpt for mer enn de har solgt for. Men peonget mitt som jeg kanskje forklarte litt dumt er at man tjener store summer på de når de først selges. Ronaldo er et godt eksempel her.
Men tross alt så har de massive inntekter som Leeds pr idag bare kan drømme om. Kanskje vi får de med tiden vi også. Men da kreves det store pengesummer til verdenstjerne og deretter å vinne mange år på rappen. Og da kan vi snakke om et nytt stadion med 75.000 tilskuere på hver kamp. Men nå trengs det eiere som er villig til å bruke store pengesummer for å nå toppen. Om det er med lånte eller med egne penger er irrelevant. Leeds er en døende klubb som trenger nye eiere som vil bruke milliarder av kroner for å få laget dit de hører hjemme. Nemlig som Englands ledende fotball lag

Hvis Leeds vinner mange år på rappen, så får jo det konsekvenser for de lagene som ikke vinner(f.eks Man u). Da synker inntektene deres, og hva skjer da? Ja da får de problemer med å betjene gjelden sin. Dermed er de ikke lenger noen mønsterklubb, og Glazer's står igjen som syndebukker for å ha påført klubben så stor gjeld.  ::)
Jeg skjønner at tingvirker enkelt i hodet ditt, men det er nok ikke alltid like enkelt i virkeligheten er jeg redd.  :-\
Proud to be Leeds!

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #588 på: Mai 31, 2012, 10:08:57 »
Kanke si annet enn at jeg sitter med en voldsom spenning om dagen. Kanskje mer spenning enn noen PO finale el kamp. Samtidig frykter jeg dette blir en gedigen nedtur. F.eks ikkeno oppkjøp av klubben men en investering i Casino/Stadio vi ikke eier el no annet snusk som ikke har noen innvirkning på vår økonomiske styrke men går rett til bates sine private geskjefter. Ergo fortsatt bates i stolen, fortsatt samme transferpolitikk og vi fortsetter der vi var.  ??? Mere følelsesmessig berg og dalbane nå enn noen sportslig event hittil.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #589 på: Mai 31, 2012, 10:24:23 »
LUFC Trust sier at det er flere (2?) som har sagt til de at de er interessert i å kjøpe ikke invistere.

36min siden:

The Bald One ‏@iaintaylor77
@lufctrust whats the chances of you confirming its a buy out or an investment

LUFC Trust ‏@lufctrust
@iaintaylor77 the groups that we have spoken to want to acquire the club.

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #590 på: Mai 31, 2012, 10:27:02 »
Håper inderlig de kjøper og ikke ivesterer ja. Men Gnomeguden er en slu jævel. Heia oppkjøp!!!  :P
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Takeover
« Svar #591 på: Mai 31, 2012, 10:50:39 »
Nå kan det jo hende at de LUST har kontakt med ønsker å kjøpe klubben, mens Bates er mest interessert i å få investorer til kasinoet sitt og ikke er interessert i noe salg pt. Tipper det koker ut i investering og ingen overtakelse. Dessverre...  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #592 på: Mai 31, 2012, 10:51:07 »
Jaja. Jeg sitter her på fødestua og venter på min førstefødte. Ikke akkurat noen hjelpende hånd å få fra Kenny enda...

Cbas10an

Sv: Takeover
« Svar #593 på: Mai 31, 2012, 10:52:55 »
Jaja. Jeg sitter her på fødestua og venter på min førstefødte. Ikke akkurat noen hjelpende hånd å få fra Kenny enda...

Oioi! Lykke til!!!
MOT


Joachim

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #594 på: Mai 31, 2012, 10:53:35 »
Jaja. Jeg sitter her på fødestua og venter på min førstefødte. Ikke akkurat noen hjelpende hånd å få fra Kenny enda...

Lykke til! Burde ikke tenke på Ken Bates i en slik stund!  :D

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #595 på: Mai 31, 2012, 10:53:42 »
Jaja. Jeg sitter her på fødestua og venter på min førstefødte. Ikke akkurat noen hjelpende hånd å få fra Kenny enda...

Trenger du hjelp frå Paddy Kenny til å ta i mot?  ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #596 på: Mai 31, 2012, 11:00:18 »
Seks minutter mellom hvert nye innlegg kan vel tyde på at optimismen er i ferd med å avta...

LUFC4EVER

Sv: Takeover
« Svar #597 på: Mai 31, 2012, 11:06:32 »
Er vel naturlig det... Men, vi vet at det skjer noe, nå dreier det seg vel mer om å vente til vi får noe fakta, heller enn bare rykter.

MOT
 

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #598 på: Mai 31, 2012, 11:12:38 »
Tar vel enda mange dager/uker får vi får noe fakta på bordet, og det blir vel neppe noen opptur vil jeg tro..
Leksvik whites

LUFC4EVER

Sv: Takeover
« Svar #599 på: Mai 31, 2012, 11:31:48 »
Tar vel enda mange dager/uker får vi får noe fakta på bordet, og det blir vel neppe noen opptur vil jeg tro..

Det kommer vel an på hva du definerer som en opptur. Selv lener jeg vel til at så lenge KB får inn cash til investeringer i STALLEN, så er det en aldri så liten opptur det også... Men, skulle det ikke komme noe som helst ut av det her, da hiver jeg meg med på "gi'n en på trynet" turen...