Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373271 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #870 på: Juni 12, 2012, 23:22:29 »
Kan det være Sinochem Group fra Kina som er vår nye eier? De driver med mye, også hotell og utvikling av eiendom  ???
...på waccoe har iallefall 'takeover' blitt 'takeaway' i beste kinesiske tradisjon  :D

Det mest håndfaste er vel at Thom Kirwin skriver at 'It definitely hasn't fallen through, talks are 100% still ongoing. ' :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ole G

Sv: Takeover
« Svar #871 på: Juni 13, 2012, 01:21:22 »
Ryktene begynner å nå nye høyder, det begynner å bli langt ned for enoptimist:-)
Optimist !

langva

Sv: Takeover
« Svar #872 på: Juni 13, 2012, 06:43:19 »
vel har gjort litt reesearch på sinorchem group mens jeg har jobbet nattevakt, det viser seg at dem er verdt for over 105 milliard  ;D dem kommer til å stå med sjekkheftet klart vis dem tar over :)
Henrik Høiberg Langva

ibster

Sv: Takeover
« Svar #873 på: Juni 13, 2012, 11:50:36 »
LP ‏@parsons_no_7
Yippe! Takeover will b announced today, heard bated will stay on till end of 2012/2013 then will leave cash injection around 10mill

Sakset fra twitter... Ser flere steder at Bates blir et år til og at penga kommer på bok over helgen.. Ryktes om rundt £10m.. Den som venter får se. ::)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #874 på: Juni 13, 2012, 12:03:25 »
Vanviitg spennende nå, men litt urolig over at ikke YEP nevner dette med et ord¨så langt i dag... :(!! Der står det om Lee Peltier og at Hudderfield og Simon Grayson kanskje snyter oss for Green fra Rams...det betyr vel at Green ikke er en kar å satse på siden SG vil ha ham.... ;D
Yeboahs vitne

ØBS

Sv: Takeover
« Svar #875 på: Juni 13, 2012, 12:25:43 »
Dette tror jeg ikke før pengene er på konto...  MIN konto...

Vanskelig å tro på noe som helst av kapitalinnsprøytninger så lenge Bates fortsatt er inne i bildet...

Forøvrig er vel Green på utlån om Grayson vil ha ham, er det ikke sånn han pleier å operere? :D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #876 på: Juni 13, 2012, 12:34:33 »
Trenger nyheter NÃ…!!
Leksvik whites

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #877 på: Juni 13, 2012, 12:50:07 »
Dette tror jeg ikke før pengene er på konto...  MIN konto...

Vanskelig å tro på noe som helst av kapitalinnsprøytninger så lenge Bates fortsatt er inne i bildet...

Forøvrig er vel Green på utlån om Grayson vil ha ham, er det ikke sånn han pleier å operere? :D
Jeg tipper at Bates gir fra seg kontrollen, og sitter igjen med aksjer tilsvarende 30%...ihvertfall 49% eller mindre. Da kan han om noen år cashe inn disse og tjene enda flere penger på sin skakkjørte klubb :(
Tar nok tid for potensielle kjøpere å finne ut av eiervirvaret i klubben.Så får vi se da, hvem som hadde rett mht eierskap i ER og TA.....

Lazy

Sv: Takeover
« Svar #878 på: Juni 13, 2012, 13:34:33 »
Så ryktene er sterke for at vi får kinesiske eiere... ???
Kan ikke være verre enn en sjeik det, vel?  ::)

Ønsker avklaring på dette snarest, så en kan starte å bygge lag mot en ny æra i Leeds historien.
Nå er vi alle klar for suksess, champions league finale i 2015?  ;D

MOT!

SupALeedS

Sv: Takeover
« Svar #879 på: Juni 13, 2012, 15:19:03 »
Forholder meg til kun den offisielle siden jeg, LeedsUnited.com, alt annet er sprøyt, fatter ikke at dere gidder å poste hundre linker, og enda mere rykter rundt, for dem fleste som har fulgt engelsk fotball vet at ved et transfer vindu er det millioner av rykter.

Men skal vel inrømme at jeg er veldig spent nå, og som mange skriver her  inne, så er det bra tenker jeg at det er stille fra klubben, det betyr at det jobbes intenst i kulissene.

Selv om det er spådd takeover, så vil jeg si det er MEGET bekymringsverdig at det ikke skjer tidligere, jeg håper vi har mange nye spillere på plass i Pre-Season, å starte et halveis lag når serien starter er ikke bra.

Så vi må nok smøre oss tykt inn med toldmodighet en stund til folkens, vi får trøste oss med en ting, og det er at det ikke kan gå så mye værre enn det har gjort i år.

Og at det faktisk skjer ting, er positivt.

For min del håper jeg vi beholder Snodgrass, White, Mccormack.
Det tror jeg er spillere som kan bite seg i PL.
Alex

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #880 på: Juni 13, 2012, 17:23:06 »
Forholder meg til kun den offisielle siden jeg, LeedsUnited.com, alt annet er sprøyt, fatter ikke at dere gidder å poste hundre linker, og enda mere rykter rundt, for dem fleste som har fulgt engelsk fotball vet at ved et transfer vindu er det millioner av rykter.

Men skal vel inrømme at jeg er veldig spent nå, og som mange skriver her  inne, så er det bra tenker jeg at det er stille fra klubben, det betyr at det jobbes intenst i kulissene.

Selv om det er spådd takeover, så vil jeg si det er MEGET bekymringsverdig at det ikke skjer tidligere, jeg håper vi har mange nye spillere på plass i Pre-Season, å starte et halveis lag når serien starter er ikke bra.

Så vi må nok smøre oss tykt inn med toldmodighet en stund til folkens, vi får trøste oss med en ting, og det er at det ikke kan gå så mye værre enn det har gjort i år.

Og at det faktisk skjer ting, er positivt.

For min del håper jeg vi beholder Snodgrass, White, Mccormack.
Det tror jeg er spillere som kan bite seg i PL.


Enig i det meste her, men er i tvil om White er god nok. Siden det stort sett alltid har vært "bad news"  rundt denne klubben siden nedrykket fra PL (en stund før det også egentlig) er det ikke rart at man drømmer og fantaserer om "good news" når det faktisk foreligger en uttalelse fra LUST om forhandlinger.  Takeover-tråden på Waccoe har svulmet opp til 540 sider på få dager, det meste er riktignok meningsløs babling, men det viser desperasjonen.
« Siste redigering: Juni 13, 2012, 17:26:20 av Joe Jordan »
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #881 på: Juni 13, 2012, 18:03:51 »
Forholder meg til kun den offisielle siden jeg, LeedsUnited.com, alt annet er sprøyt, fatter ikke at dere gidder å poste hundre linker, og enda mere rykter rundt, for dem fleste som har fulgt engelsk fotball vet at ved et transfer vindu er det millioner av rykter.



Så du mener at vi på dette forumet skal KUN diskutere nyheter fra den offisielle siden?
Hadde blitt et nitrist forum om vi de siste dagene skulle berre diskutere at Robbie Rogers trener med LA Galaxy, at det er et nytt tilbud til familier på Elland Road, at vi er seeda i Capital One Cup og at han Neil Redfearn er fornøgd med Academy framgangen....
Rykter(drømmer), sanne eller usanne, er det som har holdt meg flytende den siste tida iallefall...
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #882 på: Juni 13, 2012, 19:00:42 »
Forholder meg til kun den offisielle siden jeg, LeedsUnited.com, alt annet er sprøyt, fatter ikke at dere gidder å poste hundre linker, og enda mere rykter rundt, for dem fleste som har fulgt engelsk fotball vet at ved et transfer vindu er det millioner av rykter.

Men skal vel inrømme at jeg er veldig spent nå, og som mange skriver her  inne, så er det bra tenker jeg at det er stille fra klubben, det betyr at det jobbes intenst i kulissene.

Selv om det er spådd takeover, så vil jeg si det er MEGET bekymringsverdig at det ikke skjer tidligere, jeg håper vi har mange nye spillere på plass i Pre-Season, å starte et halveis lag når serien starter er ikke bra.

Så vi må nok smøre oss tykt inn med toldmodighet en stund til folkens, vi får trøste oss med en ting, og det er at det ikke kan gå så mye værre enn det har gjort i år.

Og at det faktisk skjer ting, er positivt.

For min del håper jeg vi beholder Snodgrass, White, Mccormack.
Det tror jeg er spillere som kan bite seg i PL.
Her mener jeg du ikke har skjønt et døyt....den offisielle siden er helt patetisk etter min mening,alt er styrt fra Bates,og det er alltid en ren skjønnmaling av alle saker:-)Jeg tror faktisk de fleste supportere ser minst på akkurat denne siden,av ovennevnte argumenter :)
Jeg synes teamtalk..com er en god side, der kommenterer James Marshment alt som har med Leeds United å gjøre,og han er objektiv -  etter min mening da :)

SupALeedS

Sv: Takeover
« Svar #883 på: Juni 13, 2012, 19:26:23 »
Joa forsåvidt, men for meg er det helt meningsløst å snakke i timesvis om rykter som er ut av det blå!!
Alex

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #884 på: Juni 13, 2012, 23:40:10 »
Nå går det litt rykter om noen som kjenner noen som vet at Warnock sier opp som manager kommende uke.
Rogaland Whites

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #885 på: Juni 13, 2012, 23:51:12 »
Nå går det litt rykter om noen som kjenner noen som vet at Warnock sier opp som manager kommende uke.

Hvor du har lest dette?

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #886 på: Juni 13, 2012, 23:53:11 »
Jeg har lest også dette, på samme plass hvor alle rykterne starter... TWITTER.

Jeg tror ikke på dette

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #887 på: Juni 14, 2012, 00:26:34 »
Det er faktisk Agenten til Clayton som sier han har kilder som sier at Warnock drar neste uke.

Tom S

Sv: Takeover
« Svar #888 på: Juni 14, 2012, 07:26:53 »
Nå går det litt rykter om noen som kjenner noen som vet at Warnock sier opp som manager kommende uke.

H Redknapp forlot spurs i går (ifølge BBC).
Bates OUT og nye eigarar - Warnock ut og inn med HR, kommende uke (ifølge meg).
COME ON LEEDS !!

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #889 på: Juni 14, 2012, 07:39:28 »
Nå går det litt rykter om noen som kjenner noen som vet at Warnock sier opp som manager kommende uke.

Hvor du har lest dette?

Facebook
Rogaland Whites

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #890 på: Juni 14, 2012, 08:38:35 »
Forholder meg til kun den offisielle siden jeg, LeedsUnited.com, alt annet er sprøyt, fatter ikke at dere gidder å poste hundre linker, og enda mere rykter rundt, for dem fleste som har fulgt engelsk fotball vet at ved et transfer vindu er det millioner av rykter.

Men skal vel inrømme at jeg er veldig spent nå, og som mange skriver her  inne, så er det bra tenker jeg at det er stille fra klubben, det betyr at det jobbes intenst i kulissene.

Selv om det er spådd takeover, så vil jeg si det er MEGET bekymringsverdig at det ikke skjer tidligere, jeg håper vi har mange nye spillere på plass i Pre-Season, å starte et halveis lag når serien starter er ikke bra.

Så vi må nok smøre oss tykt inn med toldmodighet en stund til folkens, vi får trøste oss med en ting, og det er at det ikke kan gå så mye værre enn det har gjort i år.

Og at det faktisk skjer ting, er positivt.

For min del håper jeg vi beholder Snodgrass, White, Mccormack.
Det tror jeg er spillere som kan bite seg i PL.
Her mener jeg du ikke har skjønt et døyt....den offisielle siden er helt patetisk etter min mening,alt er styrt fra Bates,og det er alltid en ren skjønnmaling av alle saker:-)Jeg tror faktisk de fleste supportere ser minst på akkurat denne siden,av ovennevnte argumenter :)
Jeg synes teamtalk..com er en god side, der kommenterer James Marshment alt som har med Leeds United å gjøre,og han er objektiv -  etter min mening da :)

Leeds sin offisielle side er et gjesp og den er ikke jeg heller inne på i særlig grad!! Rykter, babling, kommmentarer eller hva det nå er!! Spennende er det uansett og jeg håper inderlig vi snart får en avklaring. Liker dårlig det som sies vedrørende NW og ryktene om at han fordufter, men det er kanskje bare babbel det også!! Når det gjelder takeover er mitt håp at det er reelt og at stillheten beviser at ting er på gang. Har nemlig aldri opplevd det så dødt som nå- tror jeg ihvertfall....hukommelsen er jo veldig selektiv når det gjelder slike ting.
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #891 på: Juni 14, 2012, 09:21:07 »
Det er faktisk Agenten til Clayton som sier han har kilder som sier at Warnock drar neste uke.

Skulle det være sant, er det ett av to tilfeller som ligger foran oss:

1. NW ble ført bak lyset ved ansettelsen; han skulle få lov til å få en siste skikkelig utfordring og mer eller mindre frie tøyler (innenfor visse rammer, selvsagt), til å bygge sitt Leeds over sommeren. Min påstand: Bates og løpehunden Harvey brukte NW til å foreta en clear out, for å spare ytterligere på lønn og cashe inn på enkelte salgsobjekter, som Snoddy, Clayton og McCormack. Kort kontrakt og klausuler om å part ways i sommer, gjør dette til en billig løsning og en finfin måte for gribbene til å legge skylden på andre - igjen.

2. De som er i samtaler om overtakelse har en egen manager på blokka.

Jeg må innrømme, dersom dette skulle være sant, at jeg tror punkt 1 er mest sannsynlig. Muligens er det bare pessimistisk tankegang etter årevis med sulteforing og pisken som Leedsfan...?

Uansett, igjen, SKULLE det skje, hadde det vært en trist sorti for Neil Warnock og hans gode karriere.
« Siste redigering: Juni 14, 2012, 09:22:44 av Mr Kaizer »
Marching on together!

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #892 på: Juni 14, 2012, 09:35:19 »
Artikkel i dagens Yorkshire Post ang. at Paddy Kenny vil ha klarhet i framtiden i løpet av juni.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/exclusive-leeds-will-need-to-move-quickly-if-they-are-to-make-sure-kenny-opts-for-reunion-with-warnock-1-4642397

Greit nok, men jeg biter meg merke i to ting i artikkelen:
However, the on-going discussions over possible investment in Leeds mean the club’s transfer dealings have had to be put on hold over the past three weeks.

og

Warnock, too, is keen to clarify when United can give him the go-ahead to step up his attempts to make Kenny his second signing of the summer and flew out to Monaco yesterday to speak at length with chairman Ken Bates.

Vet ikke hvor gode kilder journalisten (Richard Sutcliffe) har, men ut fra det han skriver så pågår altså fortsatt forhandling om "investment", og som vi har antatt så er dette en årsak til at det har vært helt dødt på transferfronten den siste perioden.

Videre er (heldigvis) Warnock utålmodig og vil komme i gang med å hente folk så fort som mulig.

Så det er fortsatt håp om at det kommer investeringer/takeover, og at Warnock blir værende i managerstolen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #893 på: Juni 14, 2012, 09:49:37 »
Artikkel i dagens Yorkshire Post ang. at Paddy Kenny vil ha klarhet i framtiden i løpet av juni.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/exclusive-leeds-will-need-to-move-quickly-if-they-are-to-make-sure-kenny-opts-for-reunion-with-warnock-1-4642397

Greit nok, men jeg biter meg merke i to ting i artikkelen:
However, the on-going discussions over possible investment in Leeds mean the club’s transfer dealings have had to be put on hold over the past three weeks.

og

Warnock, too, is keen to clarify when United can give him the go-ahead to step up his attempts to make Kenny his second signing of the summer and flew out to Monaco yesterday to speak at length with chairman Ken Bates.

Vet ikke hvor gode kilder journalisten (Richard Sutcliffe) har, men ut fra det han skriver så pågår altså fortsatt forhandling om "investment", og som vi har antatt så er dette en årsak til at det har vært helt dødt på transferfronten den siste perioden.

Videre er (heldigvis) Warnock utålmodig og vil komme i gang med å hente folk så fort som mulig.

Så det er fortsatt håp om at det kommer investeringer/takeover, og at Warnock blir værende i managerstolen.



Takk, det hjalp lit dette. Fortsatt samtaler med investorer og NW rykker i lenkene etter å komme i gang!!!
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Takeover
« Svar #894 på: Juni 14, 2012, 10:49:42 »
Skjønner godt at kjøp av nye spillere blir satt på vent inntil forhandlingene er avsluttet. Dersom det blir en takeover med en pengesterk eier, kan kanskje Warnock få lov til å velge fra øverste hylle?
Masinga, medl.nr. 1250

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #895 på: Juni 14, 2012, 11:03:08 »
Litt utålmodig nå. Mye snakk med lite skjer. Får håpe pengesterke folk som vil bruke penger på oss er inne før helga. Silly season er halveis allerede og lite nytt er kommet inn.,.
Det er tøft for oss som er svake for Leeds

MOT

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #896 på: Juni 14, 2012, 11:28:54 »
Tror nesten jeg ville ofret kommende sesong, opprykk og til og med NW for et "kvalitets-takeover".  Et brudd i forhandlingene, useriøs ny eier eller en halvveis løsning der Bates fortsatt styrer i kulissene er scenarier jeg frykter.  Er det en kvalitets-takeover på gang - bruk den tiden dere trenger for å finne en best mulig, langsiktig løsning for Leeds United Football Club.
 

LEO

Sv: Takeover
« Svar #897 på: Juni 14, 2012, 16:51:48 »
se på Cardiff som skal spille i røde drakter og skulle visst nok endre kallenavn  :o

Noe slikt må ikke skje med vårt lag
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #898 på: Juni 14, 2012, 17:29:12 »
Tror nesten jeg ville ofret kommende sesong, opprykk og til og med NW for et "kvalitets-takeover". 

Støtter dette.  NW er uansett ikke en manager for fremtiden og hvis vi forhåpentligvis får nye eiere i sommer har nok de sine ønsker om hvem som skal styre laget fremover.  En sesong fra eller til spiller liten rolle så lenge vi får inn solide eiere som vil klubben det beste.

Er bare fortvilende å vente og vente uten at noe kommer ut om hva som skjer rundt klubben.  Men trøsten får være at vi er blitt vant til å lide etter hvert, så der har Bates delvis fått oppfylt drømmene sine. ;)

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #899 på: Juni 15, 2012, 09:03:58 »
Så lenge det er stille er jeg fornøyd, at det ikke er kommet store lekkasjer ser jeg på som noe positivt.

Jeg er også villig til å "ofre" kommende sesong hvis nye eiere er på plass snart, derimot sier jeg ikke nei takk til nye eiere og opprykk...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.