Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373342 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #990 på: Juni 19, 2012, 13:33:20 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-bullish-despite-tough-start-interview-1-4656942


Her står det i det minste at forhandlinger pågår!!

Jøss, ja da kan en vel kanskje begynne å tro på det hvertfall...suvverent!!

Der kom du deg inn i A-stallen....grattis!! Stallen vår er større enn Leeds`...   ;D

Skal ikke så mye til.
Her er lagbildet for kommende sesong: http://www.leedsunited.com/javaImages/41/3d/0,,10273~10829121,00.jpg
;D




;D
også uten leggskinn, da gitt.
Blir fort stykke skader av slikt, og selv benken er jo totalt fraværende.  For ikke å snakke om de som skulle benyttet den. ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

rober

Sv: Takeover
« Svar #991 på: Juni 19, 2012, 14:55:59 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-bullish-despite-tough-start-interview-1-4656942


Her står det i det minste at forhandlinger pågår!!

Jøss, ja da kan en vel kanskje begynne å tro på det hvertfall...suvverent!!

Der kom du deg inn i A-stallen....grattis!! Stallen vår er større enn Leeds`...   ;D

Skal ikke så mye til.
Her er lagbildet for kommende sesong: http://www.leedsunited.com/javaImages/41/3d/0,,10273~10829121,00.jpg
;D




;D


Er det slik at hvis man strirrer lenge nok på hovedsponsorens logo, så dukker det opp 10 andre spillere i bildet.... ::)

job

Sv: Takeover
« Svar #992 på: Juni 19, 2012, 15:07:35 »
Når tar alle ryktene slutt og blir en realitet??

Bernard Arnault
Last updated 10 minutes agoFrom Wikipedia

Arnault has now become the owner of, English fallen giant soccer club, Leeds United as from the 19th June 2012. After reportedly purchasing the club from former Chelsea FC owner Ken Bates, who also masterminded the sale of the club to Roman Abramovich in July 2003. He has already funded a £500,000 move for veteran goalkeeper Paddy Kenny who has been brought by Neil Warnock (Leeds United Manager) for a fourth time in his career. (Bury, Sheffield United, Queens Park Rangers and now Leeds United). The takeover was kept quiet for a considerable time with Leeds supposedly already having signed 3 players from clubs that are to be unveiled on the 1st July to keep within League stipulations. The deal destined to be a fan favourite for the long time sufferers of Leeds United is reported to be in the region of £41,000,000.


Marching on together!                               Siden 1970

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #993 på: Juni 19, 2012, 16:31:55 »
Når tar alle ryktene slutt og blir en realitet??

Bernard Arnault
Last updated 10 minutes agoFrom Wikipedia

Arnault has now become the owner of, English fallen giant soccer club, Leeds United as from the 19th June 2012. After reportedly purchasing the club from former Chelsea FC owner Ken Bates, who also masterminded the sale of the club to Roman Abramovich in July 2003. He has already funded a £500,000 move for veteran goalkeeper Paddy Kenny who has been brought by Neil Warnock (Leeds United Manager) for a fourth time in his career. (Bury, Sheffield United, Queens Park Rangers and now Leeds United). The takeover was kept quiet for a considerable time with Leeds supposedly already having signed 3 players from clubs that are to be unveiled on the 1st July to keep within League stipulations. The deal destined to be a fan favourite for the long time sufferers of Leeds United is reported to be in the region of £41,000,000.




... og der var det borte fra Wiki :)

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #994 på: Juni 19, 2012, 17:55:18 »
Spretter ikke champagnen før det er offentliggjort i en pressemelding fra klubben. Men jeg er sterk i troen på at klubben har ny eier den 1. juli.
Hekta på Leeds siden 1974

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #995 på: Juni 19, 2012, 18:04:34 »
Det må visst minst være en sjeik som har overtatt klubben nå siden vi hadde råd til å signe kvalitet som Adam Drury i dag.   Minst... ::)

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #996 på: Juni 19, 2012, 19:32:02 »
Det må visst minst være en sjeik som har overtatt klubben nå siden vi hadde råd til å signe kvalitet som Adam Drury i dag.   Minst... ::)

Snarere en prest ...

Ã…gudhjelpemeg, blir jeg morsommere nå, kan jeg risikere at noen ler... litt
Hekta på Leeds siden 1974

ibster

Sv: Takeover
« Svar #997 på: Juni 19, 2012, 20:28:22 »
Det må visst minst være en sjeik som har overtatt klubben nå siden vi hadde råd til å signe kvalitet som Adam Drury i dag.   Minst... ::)

Snarere en prest ...

Ã…gudhjelpemeg, blir jeg morsommere nå, kan jeg risikere at noen ler... litt

Innenfor den, lett humring fra meg  :)

testo

Sv: Takeover
« Svar #998 på: Juni 19, 2012, 20:42:10 »
We have a connection...eller ihvertfall det nærmeste man kan konekte Leeds med Bernard Arnault  ::)

"Roubaix was the birthplace of:
Bernard Arnault (born 1949), businessman

Twin towns — Sister cities

Roubaix is twinned with:
 Mönchengladbach, Germany, since 1969
Bradford, England, United Kingdom
 Covilhã, Portugal
 Bouïra, Algeria
 Skopje, Macedonia[4]
 Prato, Italy
 Sosnowiec, Poland

http://en.wikipedia.org/wiki/Roubaix
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #999 på: Juni 20, 2012, 03:02:36 »
For en spennende, men samtidig så utrolig kjedelig sessongoppkjøring så langt.. Total mangel på offisielle nyheter, ikke bra for verken hjertet eller hodet, og iallefall ikke for nattesøvnen.

#Bates.
Leksvik whites

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1000 på: Juni 20, 2012, 07:17:19 »
Det må visst minst være en sjeik som har overtatt klubben nå siden vi hadde råd til å signe kvalitet som Adam Drury i dag.   Minst... ::)

Snarere en prest ...

Ã…gudhjelpemeg, blir jeg morsommere nå, kan jeg risikere at noen ler... litt

 ;D

Det er vel nervane som ligger litt tykt utenpå kroppen..:-)

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1001 på: Juni 20, 2012, 09:36:56 »
Gårsdagens signering støtter oppunder det jeg fanger opp av signaler om at man er helt i sluttfasen av eierskaps-greia. Selv om vi ikke har betalt en fee til klubb, så er det en avtale som garantert er godkjent av evt ny eier. Vi snakker om en avtale verdt millioner av kroner.

Jeg fikk høre fra andre hold mandag, fra folk som er godt informert, at Warnock var lovet penger tilgjengelig i løpet av tirsdag, og det stemmer jo forsåvidt. Jeg tror også Paddy Kenny vil bli annonsert innen kort tid. Kanskje også Green og Peltier, men det blir spekulasjon fra min side.

Signalet jeg fikk i helgen var at det lå an til at vi fikk høre noe på mandag. Bates nøling eller stunt fra Bates kunne i realiteten skyve på det. Nå kan det være detaljer som må løses selvsagt, men jeg tror dette er kommet så langt at Bates til slutt selger uansett.

Hva gjelder HVEM kjøperen er så har jeg ikke hørt noe annet enn at det er denne amerikanske gruppen. Kinesere, franskmann, arabere - dersom de ikke på finurlig vis og helt i det stille har kommet inn som ekstra budgivere (noe Bates ville ønsket), så blir jeg svært overrasket om noen av de er med her. Man vet aldri, men jeg er ganske sikker på at vi fortsatt snakker om amerikanere.

SA

LeifMorten

Sv: Takeover
« Svar #1002 på: Juni 20, 2012, 09:51:23 »
Tror nok du har rett Svend Anders. En overgang ville neppe ha blitt en realitert dersom en ny eier ikke hadde godkjent den. De er nok interessert at Warnock skal ha en best mulig tropp fortest mulig.


Gårsdagens signering støtter oppunder det jeg fanger opp av signaler om at man er helt i sluttfasen av eierskaps-greia. Selv om vi ikke har betalt en fee til klubb, så er det en avtale som garantert er godkjent av evt ny eier. Vi snakker om en avtale verdt millioner av kroner.

Jeg fikk høre fra andre hold mandag, fra folk som er godt informert, at Warnock var lovet penger tilgjengelig i løpet av tirsdag, og det stemmer jo forsåvidt. Jeg tror også Paddy Kenny vil bli annonsert innen kort tid. Kanskje også Green og Peltier, men det blir spekulasjon fra min side.

Signalet jeg fikk i helgen var at det lå an til at vi fikk høre noe på mandag. Bates nøling eller stunt fra Bates kunne i realiteten skyve på det. Nå kan det være detaljer som må løses selvsagt, men jeg tror dette er kommet så langt at Bates til slutt selger uansett.

Hva gjelder HVEM kjøperen er så har jeg ikke hørt noe annet enn at det er denne amerikanske gruppen. Kinesere, franskmann, arabere - dersom de ikke på finurlig vis og helt i det stille har kommet inn som ekstra budgivere (noe Bates ville ønsket), så blir jeg svært overrasket om noen av de er med her. Man vet aldri, men jeg er ganske sikker på at vi fortsatt snakker om amerikanere.

SA
 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Takeover
« Svar #1004 på: Juni 20, 2012, 11:08:05 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-bullish-despite-tough-start-interview-1-4656942


Her står det i det minste at forhandlinger pågår!!

Fantastisk kommentar under denne artikkelen:

zzzzzzzzzzzzzzzz wake me up when we are back in the premiership. Oh my to be 17 again with a Daytona yellow ford Anglia with a blue & white stripe down each side (Leeds away kit). Going to every match home or away and in full kit including number tags on the socks. Never take the shirt or scarves off and acquiring a new dint in the car as the skin heads bovver boots let rip into the odd car out LOL. Those were the days, standing on the barriers starting off the chant that would get the Kop in full voice, having a few beers in the Peacock with new friends from all over the country. yeah it was tough everyone hated us but we were the best off and on the pitch. The old cow shed would host the away fans and the walk back to the train station was like a scene from the film "Warriors". back then Lorimar was banging in goals at 90 miles an hour, Eddie Gray was sitting 7 defenders down against Burnley in the box before scoring now look at em a masterBates puppet. Yes it's true even before Wilko's barmy army we were famous worldwide and a dominant force, now we are just a shadow of the legends we once were. Such an amazing journey brought to a sad end by bad management at the top shame on you Bates MOT
We are Leeds and we are proud of it!

arneg

Sv: Takeover
« Svar #1005 på: Juni 20, 2012, 11:17:21 »
Total Rumours ‏@TotalRumours
Expect to see 2 more signings announced this week, possibly 3 and maybe even a bit of news on the investment/takeover! Exciting week ahead!

Enda et twitterrykte, alle ryktene peker samme vei. Det er bare å håpe!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1006 på: Juni 20, 2012, 11:18:10 »
The agreement with Drury is a possible indication of other developments behind the scenes at Elland Road as talks continue over a potential takeover deal.

Warnock’s summer transfer strategy was frustrated last month by financial constraints but a redoubling of his efforts following the end of his summer holiday has fuelled the suggestion that Leeds are close to securing major investment.
The Championship club have refrained from expanding on the statement issued by them on May 29, a statement which confirmed that negotiations had begun “regarding investment for the long-term”, but the YEP has been told that talks are at a “delicate” but advanced stage and edging towards a conclusion.
United appear reliant on a cash injection to fund the sizeable crop of signings planned by Warnock but the 63-year-old has captured Drury on the back of the meeting he held with chairman and owner Ken Bates in Monaco last Wednesday.


 :P :o : :))   Dæven....nå begynner jeg virkelig å se lys i tunnellen .........!!
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1007 på: Juni 20, 2012, 11:56:15 »
Det ryktes at Bates har forsvunnet allerede, siden prisene til kampen mot Shrewsbury er satt til £12 og £6  :D

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1008 på: Juni 20, 2012, 13:10:38 »
The agreement with Drury is a possible indication of other developments behind the scenes at Elland Road as talks continue over a potential takeover deal.

Warnock’s summer transfer strategy was frustrated last month by financial constraints but a redoubling of his efforts following the end of his summer holiday has fuelled the suggestion that Leeds are close to securing major investment.
The Championship club have refrained from expanding on the statement issued by them on May 29, a statement which confirmed that negotiations had begun “regarding investment for the long-term”, but the YEP has been told that talks are at a “delicate” but advanced stage and edging towards a conclusion.
United appear reliant on a cash injection to fund the sizeable crop of signings planned by Warnock but the 63-year-old has captured Drury on the back of the meeting he held with chairman and owner Ken Bates in Monaco last Wednesday.


 :P :o : :))   Dæven....nå begynner jeg virkelig å se lys i tunnellen .........!!

Håper inderlig!!! at det ikke er ett møtende tog evt trailer

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1009 på: Juni 20, 2012, 14:20:03 »
The agreement with Drury is a possible indication of other developments behind the scenes at Elland Road as talks continue over a potential takeover deal.

Warnock’s summer transfer strategy was frustrated last month by financial constraints but a redoubling of his efforts following the end of his summer holiday has fuelled the suggestion that Leeds are close to securing major investment.
The Championship club have refrained from expanding on the statement issued by them on May 29, a statement which confirmed that negotiations had begun “regarding investment for the long-term”, but the YEP has been told that talks are at a “delicate” but advanced stage and edging towards a conclusion.
United appear reliant on a cash injection to fund the sizeable crop of signings planned by Warnock but the 63-year-old has captured Drury on the back of the meeting he held with chairman and owner Ken Bates in Monaco last Wednesday.


 :P :o : :))   Dæven....nå begynner jeg virkelig å se lys i tunnellen .........!!

Håper inderlig!!! at det ikke er ett møtende tog evt trailer



Nei, tror det er tusenvis av fans som går i fakkeltog i pur glede........ :o ;D
Yeboahs vitne

auren

Sv: Takeover
« Svar #1010 på: Juni 20, 2012, 20:59:08 »
LUST har møte i kveld kl. 2030. Dette har de visstnok sagt (sakset fra Waccoe):

Couple of business men come froward to add to the pot to buy back TA and add to the transfer kitty.
Says there's money in Yorkshire.
Approached by several parties who have affluent wealth.
All reps spoke to want to buy it outright, not invest.
Members keen to see change at Leeds.
Trust can say that there's no breakthrough news from them tonight. They don't want to a spanner in the works if they release any statement or potential investors.
Two approaches came in Feb/March.
Knew people were interested in Leeds and have tried to buy before.
Three at the moment that LUST know about.
They don't know how far, or if there's anyone left trying to buy.
Time frame, end of month first week of July - Not based on fact, or any inside knowledge. Just a feeling.
Issue is the complex structure of Leeds, so it'll take a long while to get the paperwork done.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1011 på: Juni 20, 2012, 21:12:26 »
Men egentlig har vel ikke LUST peiling på hva som skjer? Bortsett fra at de har fått bekreftet fra klubben at "samtaler pågår" (eventuelt "pågikk"), har vel alle uttalelser vært synsing?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #1012 på: Juni 20, 2012, 21:37:52 »
Couple of business men come froward to add to the pot to buy back TA and add to the transfer kitty.
Says there's money in Yorkshire.
Approached by several parties who have affluent wealth.
All reps spoke to want to buy it outright, not invest.
Members keen to see change at Leeds.
Trust can say that there's no breakthrough news from them tonight. They don't want to a spanner in the works if they release any statement or potential investors.
Two approaches came in Feb/March.
Knew people were interested in Leeds and have tried to buy before.
Three at the moment that LUST know about.
They don't know how far, or if there's anyone left trying to buy.
Time frame, end of month first week of July - Not based on fact, or any inside knowledge. Just a feeling.
Issue is the complex structure of Leeds, so it'll take a long while to get the paperwork done.
Saying that a takeover would probably take this long to complete. Makes sense.
Calling for Warnock to sit down with Snoddy.
Message to the club : Give the fans something. A little statement either way.
Says if there is cash flow problems, why are we buying players?
Setting up wages, whilst low on funds suggests that maybe there's a takeover and it's in the final stages of takeover.
Time frame they gave = 1st of July. Signings = 1st July.
When the first paid transfer comes in, they'll know then if we are being bought or not. Either it'll be Ken, or they'll be a statement and a takeover.


Couple of questions thrown around, main point was the Leeds players talking. Players said they'd love to be known, but they fear they'd get sued by the club and potential fines/loss of contract.

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1013 på: Juni 21, 2012, 00:33:04 »
 to keep you all updated: The takeover is still very likely to be completed this week. Friday being the most likely.


kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1014 på: Juni 21, 2012, 00:39:28 »
to keep you all updated: The takeover is still very likely to be completed this week. Friday being the most likely.


Dette har man jo hørt i noen uker allerede... Dog. Lov å håpe.

mac_gyver

Sv: Takeover
« Svar #1015 på: Juni 21, 2012, 08:04:21 »
For meg er både Drury og Green megatypiske Bates-signeringer... Er fornøyd med de, men det er da ikke noe sensasjonelt over de signeringene?
Pride of Yorkshire

Ferre

Sv: Takeover
« Svar #1016 på: Juni 21, 2012, 08:42:51 »
For meg er både Drury og Green megatypiske Bates-signeringer... Er fornøyd med de, men det er da ikke noe sensasjonelt over de signeringene?

De er vel mer typiske Warnock-signeringer? Engelske, hardtarbeidende og kanskje litt grå signeringer.

Er sikkert gode spillere på dette nivået og greie å ha i stallen, men føler vi må hente inn spillere som er et hakk eller to bedre enn disse for å kjempe om opprykk kommende sesong.

rober

Sv: Takeover
« Svar #1017 på: Juni 21, 2012, 11:49:45 »
to keep you all updated: The takeover is still very likely to be completed this week. Friday being the most likely.


Dette har man jo hørt i noen uker allerede... Dog. Lov å håpe.

+ 1

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1018 på: Juni 21, 2012, 14:57:16 »
Er virkelig 7 magre år over!!!!???
Utrolige, og ensstemmige nyheter som kommer fortløpende nå....

Dette er julaften, nyttårsaften & sommerferie på en gang :D
 

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1019 på: Juni 21, 2012, 15:00:30 »
Er virkelig 7 magre år over!!!!???
Utrolige, og ensstemmige nyheter som kommer fortløpende nå....

Dette er julaften, nyttårsaften & sommerferie på en gang :D
Stand up and sing for the departure of KB....hopefully  :P
Ups & Ups!!