Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373102 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1200 på: Juni 27, 2012, 21:24:54 »
http://www.leedsunited.com/news/20120627/club-announces-compass-partnership_2247585_2824517?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Leeds United has agreed a partnership with Levy Restaurants, the Sport and Leisure division of Compass Group UK & Ireland.

har dette noe med en takeover å gjøre ?

kanskje de nye eierne har skaffet disse ?

Ifølge den offisielle siden handler dette om catering....  ;)
Synes denne kommentaren var bra(teamtalk.com)
Sums up Leeds Utd and the current owners. Weeks of speculation and talk of takeovers/investments. All fans are bothered about is this news. And then today the current idiot owners post a pointless article on the site about a 5yr catering deal. Serious I couldnt care less about food at the ground. All I want to know about is the future of our club and the hope that we finally have owners who put the interest of fans ans successful football and promotion to the premier league as part of their business plan.

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1201 på: Juni 27, 2012, 21:27:48 »
hehehe :P


MEN det kan jo være nye eiere, som har gJort dette :P

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1202 på: Juni 27, 2012, 21:29:33 »
dette er faktisk gode nyheter, det kan bety at oppkjøper ikke er Venky's Chicken - de får holde seg i Blackburn og dra de videre nedover :-)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #1203 på: Juni 27, 2012, 22:04:54 »
RoarG tenker vel mere på skrekksenariet som Pompyfansen opplevde.... Vanstyrt klubb lenge,nye eiere som lovde gull og grønne skoger,(det gikk til h...) nye eiere som kom inn med store plane,(det gikk vel også rett til h...)og nå ligger de på konkursens rand i L1 og sliter med å betale sine daglige reininger..... men er helt enig,Bates kan ikke bli sittende lenger,samme hva som kommer inn så gir det uansett en positiv "boost" for klubben. Om vi får den berømte katta i sekken gjenstår å se, etterpåklokskap er vel den beste  :D
Men tviler uansett på opprykk og store navn inn nå i sommer med nye pengesterke eiere.....tar gjerne feil angående siste setning ;)
Ser den, men så langt er vel Portsmouth mer unntaket enn regel. Men klart, det kan jo skje, gud forby.
Tror det skal mye til om dette ikke vil bli en forbedring i forhold dagens tilstand.
Skal jo bli godt da, å gå tilbake til å være supporter igjen, ikke bare "so-called"..slippe å lese om sjefen som hopper fra en injurie-anklage til neste, pluss alt det andre dusteriet Ken har bedrevet i media som har vært alt annet enn positivt for klubben...
Nei, dette tror jeg blir bra...bare så synd ikke min kjære Simon Grayson får oppleve det  ;)
Han får jo oppleve det, men bare som tilskuer og fan;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1204 på: Juni 28, 2012, 00:08:24 »
http://www.leedsunited.com/news/20120627/club-announces-compass-partnership_2247585_2824517?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Leeds United has agreed a partnership with Levy Restaurants, the Sport and Leisure division of Compass Group UK & Ireland.

har dette noe med en takeover å gjøre ?

Nei, DET har vel mest med takeaway å gjøre.  ;D
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1205 på: Juni 28, 2012, 07:57:29 »
RoarG tenker vel mere på skrekksenariet som Pompyfansen opplevde.... Vanstyrt klubb lenge,nye eiere som lovde gull og grønne skoger,(det gikk til h...) nye eiere som kom inn med store plane,(det gikk vel også rett til h...)og nå ligger de på konkursens rand i L1 og sliter med å betale sine daglige reininger..... men er helt enig,Bates kan ikke bli sittende lenger,samme hva som kommer inn så gir det uansett en positiv "boost" for klubben. Om vi får den berømte katta i sekken gjenstår å se, etterpåklokskap er vel den beste  :D
Men tviler uansett på opprykk og store navn inn nå i sommer med nye pengesterke eiere.....tar gjerne feil angående siste setning ;)
Ser den, men så langt er vel Portsmouth mer unntaket enn regel. Men klart, det kan jo skje, gud forby.
Tror det skal mye til om dette ikke vil bli en forbedring i forhold dagens tilstand.
Skal jo bli godt da, å gå tilbake til å være supporter igjen, ikke bare "so-called"..slippe å lese om sjefen som hopper fra en injurie-anklage til neste, pluss alt det andre dusteriet Ken har bedrevet i media som har vært alt annet enn positivt for klubben...
Nei, dette tror jeg blir bra...bare så synd ikke min kjære Simon Grayson får oppleve det  ;)
Han får jo oppleve det, men bare som tilskuer og fan;)
Riktig  ;)
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1206 på: Juni 28, 2012, 09:54:02 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-won-t-hold-warnock-up-1-4686704


Avtalen i havn neste uke ser det ut til....!! Er i sluttfasen iflg. denne artikkelen men NW står på videre i arbeidet med å skaffe nye spillere. Jeg må si at dette er gedigent gode meldinger!!!
Yeboahs vitne

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1207 på: Juni 28, 2012, 10:22:20 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-won-t-hold-warnock-up-1-4686704


Avtalen i havn neste uke ser det ut til....!! Er i sluttfasen iflg. denne artikkelen men NW står på videre i arbeidet med å skaffe nye spillere. Jeg må si at dette er gedigent gode meldinger!!!

På freddan.. ;D

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1208 på: Juni 28, 2012, 10:56:33 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-buyout-agreement-in-principle-with-middle-eastern-investor-1-4686878

A BUYOUT deal at Leeds United appears now to have been agreed in principle, with the prospective Middle Eastern purchaser working to acquire the controlling stake held by chairman and current owner Ken Bates.

Work on the deal is expected to run into next week as the club grants the possible buyer access to their books. There has been no word from elland road on a likely timescale.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1209 på: Juni 28, 2012, 11:06:37 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-buyout-agreement-in-principle-with-middle-eastern-investor-1-4686878

A BUYOUT deal at Leeds United appears now to have been agreed in principle, with the prospective Middle Eastern purchaser working to acquire the controlling stake held by chairman and current owner Ken Bates.

Work on the deal is expected to run into next week as the club grants the possible buyer access to their books. There has been no word from elland road on a likely timescale.



 :)
Yeboahs vitne

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1210 på: Juni 28, 2012, 11:25:30 »
Men HVEM? Snakker vi sjeiker alá Ben Redik Fy Fasan eller et britisk selskap med sterke bånd til Midt-Østen? Ser ut til at Phil Hay var rimelig spot-on tidligere i uka ihvertfall;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  26-06-12
Very strong suggestions that money behind #lufc deal is coming from the Middle East but no official confirmation on that yet

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 27-06-12
Highly unlikely that a deal to buy #lufc will be concluded or confirmed this week. But it's clearly very close
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1211 på: Juni 28, 2012, 13:32:57 »
So what is due diligence? It is best described as: “The process of systematically evaluating information, to identify risks and issues relating to a proposed transaction, i.e. to verify that information is what it is proposed to be”.

Due diligence must in every case be measured, reasonable investigation into a company, group of companies or individuals to obtain intelligence which allows you to make an informed decision based on what you have discovered, without being totally reliant on it.

The definition of due diligence is simple. What is not simple is how to carry it out, when to carry it out or even how much should be built into the budget to pay for carrying it out.



....hvis noen har lurt på hva due dilligence er liksom....det som skjer i klubben nå altså.
Yeboahs vitne

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1212 på: Juni 28, 2012, 15:14:07 »
http://www.leedsunited.com/news/20120627/club-announces-compass-partnership_2247585_2824517?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Leeds United has agreed a partnership with Levy Restaurants, the Sport and Leisure division of Compass Group UK & Ireland.

har dette noe med en takeover å gjøre ?

Nei, DET har vel mest med takeaway å gjøre.  ;D
På noen områder er du uovertruffen, lojo  ;D

MorleyWhite77

Sv: Takeover
« Svar #1213 på: Juni 28, 2012, 15:39:51 »
Sterke rykter om at det er Familen Lowys (Les Frank Lowys) som ligger bak budet
Time will tell...

Sander

Sv: Takeover
« Svar #1214 på: Juni 28, 2012, 16:54:59 »
Virker som om folk nærmest har en religiøs tro på at eierskiftet automatisk blir en endring til det bedre. At Leeds United blir det "nye" Man City over natta. Hvor kommer denne hodeløse beundringen av alt det nye i fra? Hvem vet om ikke Leeds United blir det "nye" Portsmouth i stedet? Ikke bare Bates som er "gnomer".

Selvfølgelig et svært viktig poeng dette her. Roar. Vi vet godt hva vi har men vet ikke hva vi får.

Hvis eierskifte: Selv kommer jeg ikke til å slippe jubelen løs før jeg vet hva slags eiere vi har fått , hva slags visjoner de har for klubben, og om disse samsvarer med mine egne forventninger til hva et bra eierskap bør innebære.

Den auraen av negativitet som Bates skaper i sin omgang med andre mennesker tror jeg dog ikke vi noensinne vil få se maken til. Etter 7 år med Bates ved roret foreligger det en viktig jobb med å gjenoppbygge klubbens omdømme som jeg mener det er helt nødvendig at nye eiere de tar på dypeste alvor!  

Jeg forlanger ikke så mye egentlig: Eiere som forstår betydningen av å spille på lag med supporterne og som har noen klar utrykte langsiktige planer og visjoner for klubben der sportslig satsing er viktigere en realisering av foretningsideer.  Eiere som forstår at åpenhet, gjestfrihet og respekt for andre mennesker er kjerneverdier når man skal bygge en klubb som supporterne kan identifisere seg med. Hodeløs økonomisk satsing står definitivt ikke på min ønskeliste.  Heller et nytt Swansea enn et nytt Man C eller Chelsea.

(I mine øyne er Arsenal klubben som nye eiere bør se og lære av.  Har veldig respekt for  måten Wenger & co driver klubben på.)



Everton er litt min favorittklubb nr. 2, de har jo drevet fornuftig i MANGE år. At klubben er driftet fornuftig virker det ikke som mange Evertonians syns.


Moro å lese.Everton er også min klubb nr.2.Dette fordi jeg i 1998 var på Goodison og så Everton-Leeds.Var på hovedtribuna i Leedsdrakt,var ikke noe problem i det hele tatt.Heller ikke utenfor på pubene.Leedsfansen ble godt mottatt selv om vi da lå på 5. plass og Everton lå på nedrykk,dette var i april.Kom i prat med en eldre kar,snakket med ham igjennom hele kampen-han hadde vært på HVER eneste hjemmekamp siden 1948.Ble griseimponert.Siden har jeg fulgt Everton med et halvt øye.Positive supportere,sunn økonomi,fornuftig og flink manager-bra drift!

OT:

Husker du om denne kampen gikk på TV2, DHY? Husker jeg hadde sterke bånd til både Leeds og Everton som yngre, men etter en tippekamp der det ble 0-0, etter en haug med sløsing fra Leeds` side, mista jeg alt jeg følte for Everton :)

Husker spesielt godt at Brian Deane enkelt skulle skli ballen inn i et åpent mål, men ballen traff stolpen og ut.
 

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1215 på: Juni 28, 2012, 17:05:06 »
Fortsatt OT:

Jeg har også sansen for Everton, som sikkert kan kalles mitt lag i PL. Moyes har gjort en vanvittig jobb i en "selling club". Hadde laget plukket like mange poeng før jul som etter hvert år, hadde de presset på for CL stadig vekk. Tynn stall og mange skader må ta skylden for det.

Ellers liker jeg arbeidslag med ærlige spillere; hadde Leeds kunne kopiert noe av deres modell, supplert med å beholde gode spillere og hente inn en og annen stjerne (relativt sett) hadde det vært ideelt for min del!

Everton er en klubb med sjel og dersom det er slik DHY forklarer i generell grad, bidrar dette til mitt inntrykk av klubben..
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1216 på: Juni 28, 2012, 19:06:01 »
ryktes på twitter om AEG gruppen. de eier de klubbene som har samme cateringleverandør som Leeds nå har fått. (LA Galaxy etc..)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1217 på: Juni 28, 2012, 19:17:00 »
ryktes på twitter om AEG gruppen. de eier de klubbene som har samme cateringleverandør som Leeds nå har fått. (LA Galaxy etc..)

Yorkshire reporteren ANdrew Haigh har skevet noe om dette.

I could be barking up the wrong tree but here's a theory based on what I posted this morning regarding Compass debentures with #lufc

So, yesterday #lufc announced a five-year deal with Levy Restaurants, based in Chicago and owned by Compass Group...http://en.wikipedia.org/wiki/Levy_Restaurants

Levy Restuarants do catering at number of stadiums, including Houston Dynamo & LA Galaxy. These clubs are owned by AEG Worldwide. #lufc

AEG Worldwide includes AEG Facilities (stadiums) which is 49% owned by Compass Group. CG are exclusive service provider for AEG. #lufc

Compass Contact Services (UK) Limited, who have debentures with #lufc (agreed June 14, Companies House), are wholly owned by Compass Group.

The security on the Compass/#lufc debentures includes Elland Road, despite Ken Bates not currently owning it.

n short... are AEG Worldwide buying #LUFC? Yesterday's deal & debentures would guarantee Compass/Levy Restaurants' five-year catering deal.

It all could just be a coincidence and I could be talking rubbish (not for the first time) but thought it was worth tweeting. #lufc

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1218 på: Juni 28, 2012, 20:41:37 »
Virker som om folk nærmest har en religiøs tro på at eierskiftet automatisk blir en endring til det bedre. At Leeds United blir det "nye" Man City over natta. Hvor kommer denne hodeløse beundringen av alt det nye i fra? Hvem vet om ikke Leeds United blir det "nye" Portsmouth i stedet? Ikke bare Bates som er "gnomer".

Selvfølgelig et svært viktig poeng dette her. Roar. Vi vet godt hva vi har men vet ikke hva vi får.

Hvis eierskifte: Selv kommer jeg ikke til å slippe jubelen løs før jeg vet hva slags eiere vi har fått , hva slags visjoner de har for klubben, og om disse samsvarer med mine egne forventninger til hva et bra eierskap bør innebære.

Den auraen av negativitet som Bates skaper i sin omgang med andre mennesker tror jeg dog ikke vi noensinne vil få se maken til. Etter 7 år med Bates ved roret foreligger det en viktig jobb med å gjenoppbygge klubbens omdømme som jeg mener det er helt nødvendig at nye eiere de tar på dypeste alvor!  

Jeg forlanger ikke så mye egentlig: Eiere som forstår betydningen av å spille på lag med supporterne og som har noen klar utrykte langsiktige planer og visjoner for klubben der sportslig satsing er viktigere en realisering av foretningsideer.  Eiere som forstår at åpenhet, gjestfrihet og respekt for andre mennesker er kjerneverdier når man skal bygge en klubb som supporterne kan identifisere seg med. Hodeløs økonomisk satsing står definitivt ikke på min ønskeliste.  Heller et nytt Swansea enn et nytt Man C eller Chelsea.

(I mine øyne er Arsenal klubben som nye eiere bør se og lære av.  Har veldig respekt for  måten Wenger & co driver klubben på.)



Everton er litt min favorittklubb nr. 2, de har jo drevet fornuftig i MANGE år. At klubben er driftet fornuftig virker det ikke som mange Evertonians syns.


Moro å lese.Everton er også min klubb nr.2.Dette fordi jeg i 1998 var på Goodison og så Everton-Leeds.Var på hovedtribuna i Leedsdrakt,var ikke noe problem i det hele tatt.Heller ikke utenfor på pubene.Leedsfansen ble godt mottatt selv om vi da lå på 5. plass og Everton lå på nedrykk,dette var i april.Kom i prat med en eldre kar,snakket med ham igjennom hele kampen-han hadde vært på HVER eneste hjemmekamp siden 1948.Ble griseimponert.Siden har jeg fulgt Everton med et halvt øye.Positive supportere,sunn økonomi,fornuftig og flink manager-bra drift!

OT:

Husker du om denne kampen gikk på TV2, DHY? Husker jeg hadde sterke bånd til både Leeds og Everton som yngre, men etter en tippekamp der det ble 0-0, etter en haug med sløsing fra Leeds` side, mista jeg alt jeg følte for Everton :)

Husker spesielt godt at Brian Deane enkelt skulle skli ballen inn i et åpent mål, men ballen traff stolpen og ut.
tror ikke denne gikk på TV!Everton vant 2-0,og klarte seg med et nødskrik denne sesongen.Usikker på hvem som var manager i Everton da..Walter Smith?Thomas Myhre stod i mål,John Oster(senere Leeds)spilte bla på Toffees.

LeifMorten

Sv: Takeover
« Svar #1219 på: Juni 28, 2012, 20:59:15 »
Er dette en tråd for Everton? ;)
 

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #1220 på: Juni 28, 2012, 21:00:04 »
Virker som om folk nærmest har en religiøs tro på at eierskiftet automatisk blir en endring til det bedre. At Leeds United blir det "nye" Man City over natta. Hvor kommer denne hodeløse beundringen av alt det nye i fra? Hvem vet om ikke Leeds United blir det "nye" Portsmouth i stedet? Ikke bare Bates som er "gnomer".

Selvfølgelig et svært viktig poeng dette her. Roar. Vi vet godt hva vi har men vet ikke hva vi får.

Hvis eierskifte: Selv kommer jeg ikke til å slippe jubelen løs før jeg vet hva slags eiere vi har fått , hva slags visjoner de har for klubben, og om disse samsvarer med mine egne forventninger til hva et bra eierskap bør innebære.

Den auraen av negativitet som Bates skaper i sin omgang med andre mennesker tror jeg dog ikke vi noensinne vil få se maken til. Etter 7 år med Bates ved roret foreligger det en viktig jobb med å gjenoppbygge klubbens omdømme som jeg mener det er helt nødvendig at nye eiere de tar på dypeste alvor!  

Jeg forlanger ikke så mye egentlig: Eiere som forstår betydningen av å spille på lag med supporterne og som har noen klar utrykte langsiktige planer og visjoner for klubben der sportslig satsing er viktigere en realisering av foretningsideer.  Eiere som forstår at åpenhet, gjestfrihet og respekt for andre mennesker er kjerneverdier når man skal bygge en klubb som supporterne kan identifisere seg med. Hodeløs økonomisk satsing står definitivt ikke på min ønskeliste.  Heller et nytt Swansea enn et nytt Man C eller Chelsea.

(I mine øyne er Arsenal klubben som nye eiere bør se og lære av.  Har veldig respekt for  måten Wenger & co driver klubben på.)



Everton er litt min favorittklubb nr. 2, de har jo drevet fornuftig i MANGE år. At klubben er driftet fornuftig virker det ikke som mange Evertonians syns.


Moro å lese.Everton er også min klubb nr.2.Dette fordi jeg i 1998 var på Goodison og så Everton-Leeds.Var på hovedtribuna i Leedsdrakt,var ikke noe problem i det hele tatt.Heller ikke utenfor på pubene.Leedsfansen ble godt mottatt selv om vi da lå på 5. plass og Everton lå på nedrykk,dette var i april.Kom i prat med en eldre kar,snakket med ham igjennom hele kampen-han hadde vært på HVER eneste hjemmekamp siden 1948.Ble griseimponert.Siden har jeg fulgt Everton med et halvt øye.Positive supportere,sunn økonomi,fornuftig og flink manager-bra drift!

OT:

Husker du om denne kampen gikk på TV2, DHY? Husker jeg hadde sterke bånd til både Leeds og Everton som yngre, men etter en tippekamp der det ble 0-0, etter en haug med sløsing fra Leeds` side, mista jeg alt jeg følte for Everton :)

Husker spesielt godt at Brian Deane enkelt skulle skli ballen inn i et åpent mål, men ballen traff stolpen og ut.
tror ikke denne gikk på TV!Everton vant 2-0,og klarte seg med et nødskrik denne sesongen.Usikker på hvem som var manager i Everton da..Walter Smith?Thomas Myhre stod i mål,John Oster(senere Leeds)spilte bla på Toffees.

Mer OT..
Var på samme kampen. Vi fikk en spiller utvist, tror det var Radebe. Veldig godt trøkk på stadion. Husker at Kew*** var god i den kampen.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1221 på: Juni 28, 2012, 21:42:08 »
Er dette en tråd for Everton? ;)
Overhodet ikke!Bare litt vissvass mens vi venter på nyheter...håper for Guds skyld det ikke er han australske Lowy,skal være verre enn papa smurf....men like gammel......

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1222 på: Juni 28, 2012, 21:55:18 »
Er dette en tråd for Everton? ;)
Overhodet ikke!Bare litt vissvass mens vi venter på nyheter...håper for Guds skyld det ikke er han australske Lowy,skal være verre enn papa smurf....men like gammel......
Så det finnes noen du mener er verre enn Gnomefar?  :o
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1223 på: Juni 28, 2012, 22:02:43 »
Er dette en tråd for Everton? ;)
Overhodet ikke!Bare litt vissvass mens vi venter på nyheter...håper for Guds skyld det ikke er han australske Lowy,skal være verre enn papa smurf....men like gammel......
Så det finnes noen du mener er verre enn Gnomefar?  :o
Tja, ikke for meg, men har lest på flere forum at denne Lowy visstnok skal være en ubehøvlet S****n som overgår KB...høres jo utroøig ut.. ;D

LeifMorten

Sv: Takeover
« Svar #1224 på: Juni 28, 2012, 22:11:01 »
Er dette en tråd for Everton? ;)
Overhodet ikke!Bare litt vissvass mens vi venter på nyheter...håper for Guds skyld det ikke er han australske Lowy,skal være verre enn papa smurf....men like gammel......

Hva med en egen tråd for vissvass...? ;D
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1225 på: Juni 28, 2012, 22:25:07 »
Er dette en tråd for Everton? ;)

Hehe, tydeligvis mange skapsupportere for Everton her. :P  Og det atpåtil i en Leeds takeovertråd! ::)

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1226 på: Juni 29, 2012, 08:02:55 »
Tja, ikke for meg, men har lest på flere forum at denne Lowy visstnok skal være en ubehøvlet S****n som overgår KB...høres jo utroøig ut.. ;D
Kanskje derfor Kenneth nå vil trekke seg ut?? Fordi han endelig har kommet opp med en som kan ut-usympatisere ham??  :-\
Ups & Ups!!

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1227 på: Juni 29, 2012, 08:11:19 »
Sterke rykter om at det er Familen Lowys (Les Frank Lowys) som ligger bak budet
Time will tell...

Hvor er de ryktene og hva gjør dem sterke?

Ferre

Sv: Takeover
« Svar #1228 på: Juni 29, 2012, 08:20:22 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP

The takeover at #lufc appears to be reaching its end-game. I understand that the deal with a group from the Middle East is all but done

Ferre

Sv: Takeover
« Svar #1229 på: Juni 29, 2012, 08:30:07 »
Gary Cooper sier på Radio Leeds akkurat nå at avtalen så og si er klar, og det er bare formaliteter igjen. Han forventer en kunngjøring "sooner rather than later".

:D :D :D