Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372247 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1290 på: Juni 30, 2012, 14:16:26 »
Hva går det mot? Amerikanere eller en riking fra midtøsten? Eller er det helt uklart..?

Følger du ikkje med, Ole Morten? ;)

Sakser iallefall fra dagens YEP:

Sitat
The club confirmed on May 29 that talks with investors were underway and announced on Tuesday that they had entered into an “exclusivity period” with a group of buyers, allowing due diligence to take place.

Initial interest from North America is thought to have faded quickly, leaving the way clear for an un-named party from the Middle East to table an offer.

Any new shareholder at Leeds would be required to pass the Football League’s Owners and Directors Test but United insisted earlier this week that the buyers would have “no issues” in meeting the governing body’s requirements.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ozzy96

Sv: Takeover
« Svar #1291 på: Juni 30, 2012, 14:20:00 »
money, money money :P

rd1

Sv: Takeover
« Svar #1292 på: Juni 30, 2012, 14:21:49 »
Det begynner å lukte fugl av dette Take over caset nå...
"Who needs Cantona??"

ollan

Sv: Takeover
« Svar #1293 på: Juni 30, 2012, 20:36:22 »
Siste dagen som eier og styreformann i dag Ken Bates?? Håper virkelig det!!
Ollan

Moaning on together

Sv: Takeover
« Svar #1294 på: Juni 30, 2012, 20:57:26 »
skal ha en kjempefest i kveld med turbaner, laken og sandaler.
Vi satser alt på sjeik Mohammed!

Leeds96

Sv: Takeover
« Svar #1295 på: Juli 01, 2012, 00:01:54 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/milliardaerer-fra-kuwait-naer-nottingham-forestovertakelse-3822643.html

Artikkel om at Nottingham er i ferd med å bli kjøpt opp, i samme artikkel nevner de vårt kjære lag som også er i ferd med å bli kjøpt opp.

Også Leeds kan bli kjøpt opp
Tidligere denne uken bekreftet også Leeds United på sine hjemmesider at de er i samtaler med investorer i forbindelse med oppkjøp av klubben, og også her har det vært spekulert i at det er milliardærer fra Midtøsten som er involvert. Elland Road-klubben skriver på sine sider at de ikke vil kommentere hvem investorene er, men at de føler seg sikre på at de det gjelder har de finansielle ressursene som trengs for å ta klubben tilbake til gamle høyder.

I samme artikkel står det også nevnt at
 " Businessmennene fra Kuwait skal i følge ryktene være interessert i å hente Leeds-manager Neil Warnock til klubben som erstatter for nåværende sjef Steve Cotterill dersom overtakelsen går i orden."
« Siste redigering: Juli 01, 2012, 00:03:39 av Leeds96 »

Andersen

Sv: Takeover
« Svar #1296 på: Juli 01, 2012, 14:50:56 »
Rykter .....? Nottingham Forest vil ha NW  ? What the h...... ? >:( 

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #1297 på: Juli 01, 2012, 15:09:19 »
Avkreftet i YEP

Nottingham Forest have ruled out an audacious move to prise Neil Warnock from Leeds United, despite confirming that a buy-out is on the cards at the City Ground.


Forest, like Leeds, are on the verge of a takeover and the club’s would-be owners were strongly rumoured to be planning a raid to appoint Warnock as manager once their deal was rubber-stamped.

Current Forest boss Steve Cotterill looks increasingly vulnerable with the Championship side poised for a change of ownership but the YEP understands the club’s prospective buyers do not intend to explore the possibility of luring Warnock from Elland Road.

Warnock was reported to have been among candidates shortlisted to replace Cotterill should Forest opt to bring in a new management team.

But the 63-year-old is under contract at Leeds until the end of next season and, despite the frustration of a recent shortage of transfer funds, appears to have been reassured and encouraged by the prospect of an imminent takeover at Elland Road.

Confirmation of investment would allow Warnock to increase his activity in the transfer market. United have entered latter stages of negotiations after granting an unnamed party permission to undertake due diligence on their accounts. Work on the takeover deal looks likely to extend into next week
Super Leeds since 1968

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1298 på: Juli 01, 2012, 15:26:16 »
BREAKING: #lufc #takeover to be completed tomorrow fans to be informed via website tuesday morning and press conference later in the day.

bare en vanlig gutt som sier at kildene hans er vennene.... bare tull.

men jeg tror kanskje dt kommer en annonsering imorgen.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1299 på: Juli 01, 2012, 15:42:14 »
Hvis det er amerikanere som står bak oppkjøpet kommer nok en offisiell uttalelse 4. juli...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1300 på: Juli 01, 2012, 17:18:26 »
BREAKING: #lufc #takeover to be completed tomorrow fans to be informed via website tuesday morning and press conference later in the day.
bare en vanlig gutt som sier at kildene hans er vennene.... bare tull.

men jeg tror kanskje dt kommer en annonsering imorgen.

Sterke rykter på det nå, takoveren skal vist være done  :)

SirOlsen

Sv: Takeover
« Svar #1301 på: Juli 01, 2012, 17:36:59 »
Fanken altså.. kan det ikke komme noen offisielle uttalelser nå snart, da?.. Jeg begynner å merke at jeg begynner å bli sliten av denne ventinga, og det evinnelige håpet på at en mørk tid endelig er over...
-SirOlsen-

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1302 på: Juli 01, 2012, 18:18:43 »
Ser ryktene går ut på at det vil være en pressekonferanse på tirsdag. Hvis det stemmer så vil nyheten sprekke i morgen...

Krysser fingrene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Takeover
« Svar #1303 på: Juli 01, 2012, 18:33:21 »
Hei husker jeg feil eller var bates på ferie i dubai ved juletider .Mener å huske han var der ,mulig han var der for å selge leeds hmmmmm   ;D
 

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1304 på: Juli 01, 2012, 21:17:39 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1305 på: Juli 01, 2012, 23:04:49 »
Fanken altså.. kan det ikke komme noen offisielle uttalelser nå snart, da?.. Jeg begynner å merke at jeg begynner å bli sliten av denne ventinga, og det evinnelige håpet på at en mørk tid endelig er over...
Tror ikke du skal regne med offisielle uttalelser i helga.
Hekta på Leeds siden 1974

Erik_

Sv: Takeover
« Svar #1306 på: Juli 01, 2012, 23:22:08 »
Regner med vi får høre noe nytt på twitter i morgen. Gjerne noe i nærheten av "next week, next month, next year...".

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1307 på: Juli 02, 2012, 00:07:20 »
...da er helga endelig over. Kommer det ikke noe ny info snart !?!?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1308 på: Juli 02, 2012, 00:16:38 »
...nå, skjer det ikke noe snart da!?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1309 på: Juli 02, 2012, 01:29:25 »
Eneste unnskyldningen jeg har å komme med at annonseringen ikke kom igår ( 1juli)

er at dt var på en søndag :P

kommer den ikke idag, så har jeg ingen unnskyldning, men folk sier tirsdag, så jeg vet ikke

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1310 på: Juli 02, 2012, 07:44:43 »
I dag ??  Skjer det noe i dag? Nå er det bare litt over  en uke til stallen skal møte til sesongoppkjøringa og det er spennende å få vite hvem de nye eierne er og hva de ønsker å gjøre med klubben. Blir det penger til å kjøpe kvalitet, eller må vi nok en gang sitte skuffende tilbake .....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1311 på: Juli 02, 2012, 08:55:40 »
01 Jul 2012 16:57:06
New owners are based in the Mid East but are not who we hope/think they are.
Approx wealth of 350m similar to Fernandes @ QPR.
We won't be chasing city but will be a top Half PL club in 3-5 years
MOT

Helt greit om dette stemmer også, det viktigste er at Bates er borte og at Warnock får det han behøver til opprykk. Gjerne at ER og Torp Arch er tilbake i klubbens eie også. Jeg tror de som ser for seg milliardærer på linje med City kan bli noe skuffet?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1312 på: Juli 02, 2012, 09:27:23 »
LUFC Trust ‏@lufctrust
Our chairman is going to be talking on Radio Leeds any time now. Recording should be made available soon after.


4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #1313 på: Juli 02, 2012, 09:40:38 »
LUFC Trust ‏@lufctrust
Our chairman is going to be talking on Radio Leeds any time now. Recording should be made available soon after.


Svarte, da går vel enda en dag med til "Ffemming...." >:(
Blir jo ikke gjort noe vettig arbeid på den måten.....
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sv: Takeover
« Svar #1314 på: Juli 02, 2012, 09:41:39 »
Deal hopefully concluded by the end of the week. LUST can't tell anyone who the new owners are as the new owners want to do that. That was about it. This is becoming a real exercise in patience.

Hentet fra Waccoe. Da må vi nok vente til slutten av uka. Minst.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1315 på: Juli 02, 2012, 09:46:13 »
Et eller annet sted er jeg blitt spurt om hvem min ideelle eier er. Hun finnes neppe.
Jeg er fornøyd om det blir noen som arbeider ut fra valgspråket til Google: "Do no evil".
Drømmen er et Leeds som styres etter Ajax-modellen med nok omsetning til å beholde de fleste talentene.

Og at UEFA gjør alvor av sine økonomiske fair play-regler på en måte som gjør det umulig å jukse seg rundt dem.

Drømmen min er med andre ord en ren utopi.
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1316 på: Juli 02, 2012, 09:47:07 »
Jaja, gjøre noe fornuftig da, istedet for å sjekke twitter og waccoe. Ny uke med venting.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1317 på: Juli 02, 2012, 10:07:09 »
http://soundcloud.com/lufctrust/lust-chairman-gary-cooper-on-3

Gary Cooper bekrefter at det er folk fra midtøsten med engelsk representanter.
Må nok vente til slutten av uka ja...

rober

Sv: Takeover
« Svar #1318 på: Juli 02, 2012, 10:39:09 »
Ja ja... venting og tålmodighet er vel dagligdags blant oss supportere..... ::)

MOT!


Borge

Sv: Takeover
« Svar #1319 på: Juli 02, 2012, 10:53:27 »
venting...
Borge