Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373370 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Sletten1919

Sv: Takeover
« Svar #1380 på: Juli 04, 2012, 02:26:59 »
Med nye, riktige eiere; Hvor fort tror dere vi når Premier League, og blir et stabilt PL-lag?



Nå PL? I år.
Bli et stabilt PL-Lag, 2 sesonger.
Kjempe i toppen, 4 sesonger!
Husk alle sammen dere hørte det herfra først!

Bye

Sv: Takeover
« Svar #1381 på: Juli 04, 2012, 03:23:01 »
Får ikke sove. Katta har vært borte i 5 dager, og Leeds holder på å få nye eiere. Blir en flott dag på jobb imårra tidlig..kommer til å sjekke internett i hele mårra for evt. Nyheter!!
Trønder i Bergen!

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1382 på: Juli 04, 2012, 03:31:08 »
Får ikke sove her heller. Heldigvis sammenfaller dette med at en er på vei til Portugal for et par ukers tid. Så får en se om det har skjedd noe innen 17.juli.

Bye

Sv: Takeover
« Svar #1383 på: Juli 04, 2012, 03:57:12 »
God tur til Portugal, du får melde fra til de nye eierne om du ser noe talentfullt nede på stranda:)
Trønder i Bergen!

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1384 på: Juli 04, 2012, 11:05:55 »
Sheik Nosob Sggih?
Rykter om pressekonferanse i dag i følge denne artikkelen:

http://thegamesgonecrazy.blogspot.no/2012/07/first-indication-of-identity-of-new.html

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1385 på: Juli 04, 2012, 11:08:54 »
HEHE!
Der ble jeg lurt gitt!
Nosob Sggih er Higgs boson bakvendt, partikkel guruen.
Fadern altså,  :-[

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #1386 på: Juli 04, 2012, 11:10:23 »
Sheik Nosob Sggih?
Rykter om pressekonferanse i dag i følge denne artikkelen:

http://thegamesgonecrazy.blogspot.no/2012/07/first-indication-of-identity-of-new.html

Det er bare han der WestHam-idioten som skriver tull om Leeds for å få treff på bloggen sin.

Nosob Sggih er Higgs Boson baklengs, og er av Wikipeida beskrevet som "en hypotetisk partikkel som er en viktig bestanddel i standardmodellen for elementærpartikler, for å forklare det faktum at de fleste partikler har en hvilemasse.".

Hiigs Boson er også kjent som "Guds partikkel", og er aktuell i dagspressen fordi "Nesten-bevisene for at Higgs boson eksisterer, skal legges frem på onsdag." (http://www.aftenposten.no/viten/Forskere-skal-ha-funnet-flere-bevis-pa-at-Guds-partikkel-finnes-6934483.html)
The future's so White I've got to wear shades 8)

rd1

Sv: Takeover
« Svar #1387 på: Juli 04, 2012, 11:15:43 »
Sheik Nosob Sggih?
Rykter om pressekonferanse i dag i følge denne artikkelen:

http://thegamesgonecrazy.blogspot.no/2012/07/first-indication-of-identity-of-new.html
Bare tull.. snu navnet.
"Who needs Cantona??"

rober

Sv: Takeover
« Svar #1388 på: Juli 04, 2012, 11:17:24 »
The Waiting Game


Askertiger

Sv: Takeover
« Svar #1389 på: Juli 04, 2012, 11:37:51 »
Sheik Nosob Sggih?
Rykter om pressekonferanse i dag i følge denne artikkelen:

http://thegamesgonecrazy.blogspot.no/2012/07/first-indication-of-identity-of-new.html

Det er bare han der WestHam-idioten som skriver tull om Leeds for å få treff på bloggen sin.

Er det ikke en mulighet for å få fjernet den siden fra søket som gjøres av newsnow? Drittlei den fyren som morer seg på vår bekostning - og får treff så det holder.....
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #1390 på: Juli 04, 2012, 12:03:30 »
Sheik Nosob Sggih?
Rykter om pressekonferanse i dag i følge denne artikkelen:

http://thegamesgonecrazy.blogspot.no/2012/07/first-indication-of-identity-of-new.html

Det er bare han der WestHam-idioten som skriver tull om Leeds for å få treff på bloggen sin.

Er det ikke en mulighet for å få fjernet den siden fra søket som gjøres av newsnow? Drittlei den fyren som morer seg på vår bekostning - og får treff så det holder.....
du kan klikke på navnet på nettsiden (ikke selve artikkelen) og velge "hide ...", så skal ikke dustebloggen hans vises mer for deg...
men nå ser jeg at du må være registrert bruker hos NewsNow for at han ikke skal dukke opp igjen senere....
« Siste redigering: Juli 04, 2012, 12:05:03 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1391 på: Juli 04, 2012, 13:32:21 »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1392 på: Juli 04, 2012, 13:47:44 »
http://www.leedsunited.com/news/20120704/live-events-test_2247585_2831926     Hva er dette?


På denne linken sto det "live article news" for så et par minutter senere stå " Coming Soon...
 This new section will appear shortly. Please check back later"   

Skjer det noe nå?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #1393 på: Juli 04, 2012, 13:48:18 »
http://www.leedsunited.com/news/20120704/live-events-test_2247585_2831926     Hva er dette?


På denne linken sto det "live article news" for så et par minutter senere stå " Coming Soon...
 This new section will appear shortly. Please check back later"   

Skjer det noe nå?

Nekter å håpe på noe.
Leksvik whites

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #1394 på: Juli 04, 2012, 13:54:12 »
Sikkert noen som bøller med oss  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1395 på: Juli 04, 2012, 13:54:32 »
http://www.leedsunited.com/news/20120704/live-events-test_2247585_2831926     Hva er dette?


På denne linken sto det "live article news" for så et par minutter senere stå " Coming Soon...
 This new section will appear shortly. Please check back later"   

Skjer det noe nå?

Nekter å håpe på noe.

Og med rette .... klubben gikk ut og beklaget at det bare var en feil..  :-(
For the sake of Leeds United he would break himself in two

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #1396 på: Juli 04, 2012, 14:06:02 »
http://www.leedsunited.com/news/20120704/live-events-test_2247585_2831926     Hva er dette?


På denne linken sto det "live article news" for så et par minutter senere stå " Coming Soon...
 This new section will appear shortly. Please check back later"   

Skjer det noe nå?

Nekter å håpe på noe.

Og med rette .... klubben gikk ut og beklaget at det bare var en feil..  :-(
Holder sikkert bare på å teste noe ny funksjonalitet på nettsiden.
Tviler uansett på at nyheten om takeover vil bli presentert i en livesending på leedsunited.com.
Tror heller det kommer en vanlig nyhetsartikkel og en pressemelding med navn og litt bakgrunnsinfo på ny(e) eiere, og så en pressekonferanse noen dager senere med både Bates og ny(e) eiere.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1397 på: Juli 04, 2012, 14:32:44 »
Er det ikke på tide med denne pressemeldingen nå da, preseason er bare noen få dager unna og NW må ha stallen på plass!! Det er interessant å registrere at han går for erfaring og styrke istedetfor "de unge nesten gode nok for PL lag" gutta. Det blir spennende å se hva dette kan resultere i neste sesong.

Champonship er nok for folk med hår på brøstet og Neil har erfaring med hva som skal til i denne divisjonen. Samtidig er det jo helt åpent neste sesong hvem som skal ta seg opp. Vi går mot særdeles spennende tider som Leeds folk og jeg er mer forventningsfull enn jeg kan huske noen gang å ha vært. Oppkjøp og alt det dærre der!!!

MOT folkens!!!!
Yeboahs vitne

J-R

Sv: Takeover
« Svar #1398 på: Juli 04, 2012, 14:35:15 »
La det skje........

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1399 på: Juli 04, 2012, 14:56:53 »
Jeg har fått en sterk antydning fra en heller usjekket kilde av meg som sier det er et familiemedlem i Bahrains kongefamilie som står bak budet. Såvidt jeg vet er flere av de Leeds-supportere.

Denne personen er ofte opptatt med en del andre ting, så det vil være forståelig at det drøyer om det gjenstår noen signaturer, og i tillegg tar slike prosesser vanligvis lang tid i den kretsen. Intet hastverk.

SA

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1400 på: Juli 04, 2012, 15:54:13 »
Jeg har fått en sterk antydning fra en heller usjekket kilde av meg som sier det er et familiemedlem i Bahrains kongefamilie som står bak budet. Såvidt jeg vet er flere av de Leeds-supportere.

Denne personen er ofte opptatt med en del andre ting, så det vil være forståelig at det drøyer om det gjenstår noen signaturer, og i tillegg tar slike prosesser vanligvis lang tid i den kretsen. Intet hastverk.

SA
Dette har "Bahrain White" hevdet på teamtalks forum i ukesvis.han har hele tiden skrevet at fremtiden er lys for Leeds,han kjenner sjeiken, men vil ikke si for mye som kan skade vennskapet.Blir spennende å se om dette medfører riktighet.Håper han har rett...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1401 på: Juli 04, 2012, 16:08:56 »
Jeg har fått en sterk antydning fra en heller usjekket kilde av meg som sier det er et familiemedlem i Bahrains kongefamilie som står bak budet. Såvidt jeg vet er flere av de Leeds-supportere.

Denne personen er ofte opptatt med en del andre ting, så det vil være forståelig at det drøyer om det gjenstår noen signaturer, og i tillegg tar slike prosesser vanligvis lang tid i den kretsen. Intet hastverk.

SA

Da snakker vi altså Al Khalifa, Leedsfans hele familien  ;D skjer det er det ingen grenser for hvor det kan ende  :)

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1402 på: Juli 04, 2012, 16:24:04 »
Prince of Bahrain - Sheikh Hamad bin Isa al Khalifa
In Central London today so can I put 2 and 2 together?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1403 på: Juli 04, 2012, 16:38:21 »
Jeg har fått en sterk antydning fra en heller usjekket kilde av meg som sier det er et familiemedlem i Bahrains kongefamilie som står bak budet. Såvidt jeg vet er flere av de Leeds-supportere.

Denne personen er ofte opptatt med en del andre ting, så det vil være forståelig at det drøyer om det gjenstår noen signaturer, og i tillegg tar slike prosesser vanligvis lang tid i den kretsen. Intet hastverk.

SA

He-he. Det forklarer jo alt!   :)
Jon R.

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1404 på: Juli 04, 2012, 16:50:02 »
Noen som vet hvor NW var på "ferie" nå i forrige uke?  Tipper han var å snakket med de forhåpentligvis nye eierne jeg. Tviler også på at det kommer så fryktelig mye penger fra de, når en ser hva som har kommet inn. For al del, de er sikkert brukbare championship spillere, men ikke hva en kan vente seg hvis vi plutselig skulle få penger til å handle på øverste hylle.  Bolton og Blackburn har skumle hensikter ser jeg og både Watford og Forrest får jo også nye eiere in. Er fryktelig redd for at forventningene til årets sesong er skrudd alt for høyt opp, dette blir en knallhard divisjon å komme opp fra .....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

fjellhaugen

Sv: Takeover
« Svar #1405 på: Juli 04, 2012, 18:07:13 »
Jeg har fått en sterk antydning fra en heller usjekket kilde av meg som sier det er et familiemedlem i Bahrains kongefamilie som står bak budet. Såvidt jeg vet er flere av de Leeds-supportere.

Denne personen er ofte opptatt med en del andre ting, så det vil være forståelig at det drøyer om det gjenstår noen signaturer, og i tillegg tar slike prosesser vanligvis lang tid i den kretsen. Intet hastverk.

SA

He-he. Det forklarer jo alt!   :)

vel skulle jeg vært opptatt en del med de konene han har :o :o :o

derimot skulle det for fankern være mulig å ta seg tid til å skrive under på et papir og to i pausene :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

newsome

Sv: Takeover
« Svar #1406 på: Juli 04, 2012, 18:46:14 »
Vakkert bilde!!!!

ENDELIG!!!

Leeds United 365‏@LeedsUtd365

RT @brownbear__ "@LeedsUtd365 http://twitter.com/brownbear__/status/220556814851375104/photo/1" brilliant stuff, I'm convinced the deal is done! LOL

MrK

Sv: Takeover
« Svar #1407 på: Juli 04, 2012, 19:32:51 »
Inshallah!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

GeirO

Sv: Takeover
« Svar #1408 på: Juli 04, 2012, 19:36:48 »
Fototriks eller den gode sannhet?
MOT

oivindh

Sv: Takeover
« Svar #1409 på: Juli 04, 2012, 19:42:39 »
Fototriks eller den gode sannhet?
Hva tror du??  Tar ingenting for gitt før det står helt andre steder enn her :-) ... YEP eller de offisielle hjemmesidene..
« Siste redigering: Juli 04, 2012, 19:44:37 av oivindh »