Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372919 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1590 på: Juli 13, 2012, 08:38:13 »
Warnock sine kommentarer i dagens YEP kan ikke bety noe annet enn at BATES er HISTORY.. Det skjer noe snart...........:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Takeover
« Svar #1591 på: Juli 13, 2012, 08:43:49 »
Warnock sine kommentarer i dagens YEP kan ikke bety noe annet enn at BATES er HISTORY.. Det skjer noe snart...........:)

Tolket det slik jeg også
Ollan

Cbas10an

Sv: Takeover
« Svar #1592 på: Juli 13, 2012, 08:51:20 »
Nå har jeg vært relativt rolig mtp takeover de siste 2 ukene, men nå holder jeg virkelig på å bli gal!!  Noe bare må skje snart!!
MOT


Joachim

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1593 på: Juli 13, 2012, 08:59:26 »
Warnock sine kommentarer i dagens YEP kan ikke bety noe annet enn at BATES er HISTORY.. Det skjer noe snart...........:)

Tolket det slik jeg også

Det blir noen spennende uker frem mot 18. august!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ibster

Sv: Takeover
« Svar #1594 på: Juli 13, 2012, 09:05:34 »
En liten seriøs update:

http://www.itv.com/news/calendar/update/2012-07-12/days-away-from-a-leeds-united-takeover/

Du verden, en seriøs sak om takeoveren? Ikke verst!

Saken ble avsluttet i kjent stil med de etterhvert så velkjente ordene "sooner, rather than later". Optimisimen lever!

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #1595 på: Juli 13, 2012, 09:44:46 »
Fans must not expect spending spree:

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/fans-must-not-expect-spending-spree-says-warnock-1-4736147

Det virker som om Takeover ruller og går videre mot en positiv konklusjon - det tar bare så forbannet laaaaaaaaaaaaaaang tiiiiiiid
The future's so White I've got to wear shades 8)

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1596 på: Juli 13, 2012, 11:02:08 »
NW avfeier jo muligheten for at dette er eiere som skal bruke "silly-money" alá Man City, så de som fortsatt tror at vi blir en rik klubb vil nok bli skuffet. Men det viktige her er at Bates forsvinner og at NW får nok midler til å komponere et lag han mener kan ta oss til PL denne sesongen. Da er ihvertfall jeg strålende fornøyd.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

J-R

Sv: Takeover
« Svar #1597 på: Juli 13, 2012, 11:13:29 »
NW avfeier jo muligheten for at dette er eiere som skal bruke "silly-money" alá Man City, så de som fortsatt tror at vi blir en rik klubb vil nok bli skuffet. Men det viktige her er at Bates forsvinner og at NW får nok midler til å komponere et lag han mener kan ta oss til PL denne sesongen. Da er ihvertfall jeg strålende fornøyd.
Dummeste jeg har hørt....
We are rich and we love it!!
Rich and proud!!!!
MOT!

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1598 på: Juli 13, 2012, 11:19:00 »
NW avfeier jo muligheten for at dette er eiere som skal bruke "silly-money" alá Man City, så de som fortsatt tror at vi blir en rik klubb vil nok bli skuffet. Men det viktige her er at Bates forsvinner og at NW får nok midler til å komponere et lag han mener kan ta oss til PL denne sesongen. Da er ihvertfall jeg strålende fornøyd.

Tror det ville være ekstremt dumt å gå ut å si at man har myyyyyye penger som man kan bruke på transfers.
ville presset prisene i været.

Så dette tror jeg er taktisk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1599 på: Juli 13, 2012, 11:39:47 »
NW avfeier jo muligheten for at dette er eiere som skal bruke "silly-money" alá Man City, så de som fortsatt tror at vi blir en rik klubb vil nok bli skuffet. Men det viktige her er at Bates forsvinner og at NW får nok midler til å komponere et lag han mener kan ta oss til PL denne sesongen. Da er ihvertfall jeg strålende fornøyd.


Dette var kloke ord, og jeg er veldig enig!!!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1600 på: Juli 13, 2012, 12:18:04 »
NW avfeier jo muligheten for at dette er eiere som skal bruke "silly-money" alá Man City, så de som fortsatt tror at vi blir en rik klubb vil nok bli skuffet. Men det viktige her er at Bates forsvinner og at NW får nok midler til å komponere et lag han mener kan ta oss til PL denne sesongen. Da er ihvertfall jeg strålende fornøyd.

Tror det ville være ekstremt dumt å gå ut å si at man har myyyyyye penger som man kan bruke på transfers.
ville presset prisene i været.

Så dette tror jeg er taktisk.
Helt enig!

brenaldo

Sv: Takeover
« Svar #1601 på: Juli 13, 2012, 13:09:41 »
NW avfeier jo muligheten for at dette er eiere som skal bruke "silly-money" alá Man City, så de som fortsatt tror at vi blir en rik klubb vil nok bli skuffet. Men det viktige her er at Bates forsvinner og at NW får nok midler til å komponere et lag han mener kan ta oss til PL denne sesongen. Da er ihvertfall jeg strålende fornøyd.


Dette var kloke ord, og jeg er veldig enig!!!

+1
Medlem nr. 850

Hallgi

Sv: Takeover
« Svar #1602 på: Juli 13, 2012, 14:00:33 »
JA, lovende artikkel, fornuftig mann han Warnock med taktiske uttalelser, men ting vil nok skje jippija!!=)

En liten seriøs update:

http://www.itv.com/news/calendar/update/2012-07-12/days-away-from-a-leeds-united-takeover/

Du verden, en seriøs sak om takeoveren? Ikke verst!

Saken ble avsluttet i kjent stil med de etterhvert så velkjente ordene "sooner, rather than later". Optimisimen lever!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1603 på: Juli 13, 2012, 14:56:47 »
NW avfeier jo muligheten for at dette er eiere som skal bruke "silly-money" alá Man City, så de som fortsatt tror at vi blir en rik klubb vil nok bli skuffet. Men det viktige her er at Bates forsvinner og at NW får nok midler til å komponere et lag han mener kan ta oss til PL denne sesongen. Da er ihvertfall jeg strålende fornøyd.

Tror det ville være ekstremt dumt å gå ut å si at man har myyyyyye penger som man kan bruke på transfers.
ville presset prisene i været.

Så dette tror jeg er taktisk.
Helt enig!

Jeg tror faktisk dette er todelt. Det kan meget vel være at det er styggrike mennesker som kommer inn, men det betyr ikke at Neil Warnock kommer til å hente inn for alt det er verdt. Så sant at eierne tillater en forsiktig struktur (herregud så rart det føles å skrive), så tipper jeg NW går for en QPR-modell; ikke nødvendigvis de mest profilerte og dyreste spillerne, men de riktige (les: nPC-versjonen av QPR).

Så kan vi heller splash the cash i PL ;) 8)
Marching on together!

Andersen

Sv: Takeover
« Svar #1604 på: Juli 13, 2012, 19:41:50 »
håper bare på en veldig positiv nyhet , og det er KB out, og en grei tropp som kan kjempe om opprykk denne sesongen ! LEEDS4EVER

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1605 på: Juli 13, 2012, 20:19:24 »
Nå har det gått en stund. Begynner å bli rimelig utålmodig.

GeirO

Sv: Takeover
« Svar #1606 på: Juli 13, 2012, 20:59:57 »
Jeg har ikke noe nytt å komme med når det gjelder takeover'n......... :D :o >:(
MOT

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1607 på: Juli 13, 2012, 21:08:56 »
Nå har det gått en stund. Begynner å bli rimelig utålmodig.

Absolutt. Bates: vise ALLE regnskapstallene nå for sv.... !!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1608 på: Juli 13, 2012, 21:47:33 »
Nå har det gått en stund. Begynner å bli rimelig utålmodig.

Absolutt. Bates: vise ALLE regnskapstallene nå for sv.... !!
Haha,Bates har brukt hele livet sitt til å skjule ting.Ã… tro at han legger frem alle regnskapstall er like sannsynlig som at Messi blir klar neste uke....

ToreLA

Sv: Takeover
« Svar #1609 på: Juli 13, 2012, 23:10:11 »
Nå har det gått en stund. Begynner å bli rimelig utålmodig.

Absolutt. Bates: vise ALLE regnskapstallene nå for sv.... !!
Haha,Bates har brukt hele livet sitt til å skjule ting.Ã… tro at han legger frem alle regnskapstall er like sannsynlig som at Messi blir klar neste uke....

Han er neppe kriminell selv om han er sleip.


DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1610 på: Juli 14, 2012, 08:14:46 »
Nå har det gått en stund. Begynner å bli rimelig utålmodig.

Absolutt. Bates: vise ALLE regnskapstallene nå for sv.... !!
Haha,Bates har brukt hele livet sitt til å skjule ting.Ã… tro at han legger frem alle regnskapstall er like sannsynlig som at Messi blir klar neste uke....

Han er neppe kriminell selv om han er sleip.
haha den var god... :o

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #1611 på: Juli 14, 2012, 12:07:57 »
Nå har det gått en stund. Begynner å bli rimelig utålmodig.

Absolutt. Bates: vise ALLE regnskapstallene nå for sv.... !!
Haha,Bates har brukt hele livet sitt til å skjule ting.Ã… tro at han legger frem alle regnskapstall er like sannsynlig som at Messi blir klar neste uke....

Han er neppe kriminell selv om han er sleip.
haha den var god... :o

Han er vel så sleip at ingen klarer å få han dømt som kjeltring?
Super Leeds since 1968

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1612 på: Juli 15, 2012, 01:39:17 »
Er det noen plass bekrefta at denne bahrain mannen holder på et due dilligance?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2173689/Neil-Warnock-tracking-Craig-Mackail-Smith.html
Pontus ❤

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1613 på: Juli 15, 2012, 09:01:12 »
Hekta på Leeds siden 1974

stian

Sv: Takeover
« Svar #1614 på: Juli 15, 2012, 09:53:59 »
Er det noen plass bekrefta at denne bahrain mannen holder på et due dilligance?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2173689/Neil-Warnock-tracking-Craig-Mackail-Smith.html
Holder det med en erklæring på klubbens offisielle sider?

http://www.leedsunited.com/news/20120626/a-club-statement-on-investment_2247585_2823554


Hvis det er den godeste Abdulrahman bin Mubarak Al Khalifa som blir vår nye eier, så virker ikke være den mest velstående eieren vi kunne fått, selv om det kan ligge mye penger hos investorene bak.

MEN, jeg må si jeg liker det jeg leser i artiklene hvor det står at han er "lifelong Leeds fan". Når han i tillegg har vært inne i bildet for å kjøpe klubben tidligere, viser det at oppkjøpet ikke er et impulskjøp fra en tilfeldig riking som har lyst å spille Football Manager med ekte penger.

Vi kan faktisk havne i den meget heldige situasjonen at vi får en eier som både bidrar til å gjøre større investeringer i spillerstall og klubben for øvrig og har en genuin interesse for klubbens historie og identitet.  Hvis dette blir utfallet tror jeg vi har fått akkurat den utgangen av Bates-æreaen vi kunne håpet på.

Velkommen Abdulrahman!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1615 på: Juli 15, 2012, 16:03:34 »
Artig innlegg fra en muslimsk facebooker:

Sitat
Ramadan starts July 20th, finishes 19th August. Championship starts 18th August. IF the new owners are Arab, they have two choices - announce the takeover before July 20th or have the season kicked off before they can say any more.

With the Jehovah's out of the way - no self respecting Arab consortium would have made an announcement when they were in town, it leaves a reset of the point of sales to be done, and then it's just board announcements to be made and a formal handover.

Don't forget - NW is still wheeling and dealing - money is being available, so I believe DD isn't about how much money is to be paid, it is to which amount exactly to who for what given Papa Smurf's shell game of holding companies and I feel the new owner's desire to ensure the best way to shut him up permanently.

I know where my money is. The announcement is THIS WEEK by THURSDAY 19th, as business in the Arab world grinds to almost to a halt during Ramadan, and my belief that any new owner would want to be at the helm when the the season starts to bask in the reflected glory. MOT to a new era....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1616 på: Juli 15, 2012, 16:48:46 »
Artig innlegg fra en muslimsk facebooker:

Sitat
Ramadan starts July 20th, finishes 19th August. Championship starts 18th August. IF the new owners are Arab, they have two choices - announce the takeover before July 20th or have the season kicked off before they can say any more.

With the Jehovah's out of the way - no self respecting Arab consortium would have made an announcement when they were in town, it leaves a reset of the point of sales to be done, and then it's just board announcements to be made and a formal handover.

Don't forget - NW is still wheeling and dealing - money is being available, so I believe DD isn't about how much money is to be paid, it is to which amount exactly to who for what given Papa Smurf's shell game of holding companies and I feel the new owner's desire to ensure the best way to shut him up permanently.

I know where my money is. The announcement is THIS WEEK by THURSDAY 19th, as business in the Arab world grinds to almost to a halt during Ramadan, and my belief that any new owner would want to be at the helm when the the season starts to bask in the reflected glory. MOT to a new era....

Denne tror jeg faktisk litt på.
Det blir offentligjort denne uken :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Takeover
« Svar #1617 på: Juli 15, 2012, 17:48:05 »
Adam Pope på FB i dag:

An interesting development in the proposed takeover or major investment at Leeds United by Bahrain Sheikh Abdulrahman bin Mubarak Al-Khlaifa.
 
The Bahrain Information Affairs Authority, having recently told me at BBC Leeds, that no member of the Bahrain ruling family was considering a move for Leeds United have issued a statement to me.

Their acting director for International Media Affairs has now conceded that the Sheikh's interest is indeed possible.
 
"Having explored this further, it may be correct that the person in question is involved in a takeover bid for the club with financial investors. This is strictly a private deal and has nothing to do with any official department of the government."

Nothing concrete I know but it certainly does not rule him out.
« Siste redigering: Juli 15, 2012, 17:50:15 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1618 på: Juli 15, 2012, 18:33:53 »
..noe jeg lurer på:

HVEM `s penger bruker man av nå , når det handles spillere?
HVEM bestemmer over transferkit`n nå, er sittende styre de som "handler"?
HVEM kan si JA om at spillere skal/kan handles inn.....?

....må det komme news denne uke....
 

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1619 på: Juli 15, 2012, 19:30:47 »
..noe jeg lurer på:

HVEM `s penger bruker man av nå , når det handles spillere?
HVEM bestemmer over transferkit`n nå, er sittende styre de som "handler"?
HVEM kan si JA om at spillere skal/kan handles inn.....?

....må det komme news denne uke....

Jeg vil tro at han har en liten pott både Bates og investor kan godkjenne. Det er jo i både Bates og investors interesse at ikke alt går i stå denne sommeren da det kan koste oss en god sjanse til å rykke opp.'
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.