Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373002 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Budda

Sv: Takeover
« Svar #1950 på: August 07, 2012, 21:10:19 »
En West Ham-supporter som liker å skrive dritt om oss ;)

JA; han har relativt fikse teorier. Han må ha et eller annet for eller i mot Leeds...

Det er visst en funksjon på newsnow-siden for å få fjernet skriveriene hans. Jeg har ikke leitet den opp ennå men...

Det er bare å trykke på kilden ved siden av tittelen og trykke 'hide publication'
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1951 på: August 07, 2012, 21:12:28 »
Det er bare å trykke på kilden ved siden av tittelen og trykke 'hide publication'
Thanks. Done :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1952 på: August 07, 2012, 23:23:51 »


I kveld har klubben FOR FØRSTE GANG takket ja til invitasjonen til LUST-møtet etter kampslutt. I utgangspunktet er det Shaun Harvey som skal stille.
Selv om temaet er vakthold mtp denne sesongen er det vel ikke noen bombe om noen fra salen (alle LUST-medlemmer har adgang) spør klubbens repr. om kommentarer mht takeover!

Spennende...

Hmm...

Må bare korrigere meg selv en tanke her. Det er etter kampen på lørdag denne happeningen er...  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Takeover
« Svar #1953 på: August 07, 2012, 23:51:27 »
Takeover er off iflg meldinger på twitter, lack of funds. Så lenge KB holder kjeft er jeg rolig .
Enn så lenge !

Så lenge Warnock holder kjeft er jeg fornøyd. Han tar nok hatten og går hvis han får beskjed om at kassa er tom når han sitter med halvbygd lag.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1954 på: August 07, 2012, 23:57:12 »
Takeover er off iflg meldinger på twitter, lack of funds. Så lenge KB holder kjeft er jeg rolig .
Enn så lenge !

Så lenge Warnock holder kjeft er jeg fornøyd. Han tar nok hatten og går hvis han får beskjed om at kassa er tom når han sitter med halvbygd lag.
..kroppsspråket hans i kveld var visst nærme noe sånt. Han virket sint/resignert osv...
Får håpe det var noen som pleier å overdrive som skrev det...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Takeover
« Svar #1955 på: August 08, 2012, 00:31:22 »
Takeover er off iflg meldinger på twitter, lack of funds. Så lenge KB holder kjeft er jeg rolig .
Enn så lenge !

Så lenge Warnock holder kjeft er jeg fornøyd. Han tar nok hatten og går hvis han får beskjed om at kassa er tom når han sitter med halvbygd lag.
..kroppsspråket hans i kveld var visst nærme noe sånt. Han virket sint/resignert osv...
Får håpe det var noen som pleier å overdrive som skrev det...

Vet du hvem som har sagt det?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Endre

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1956 på: August 08, 2012, 09:54:07 »
Takeover er off iflg meldinger på twitter, lack of funds. Så lenge KB holder kjeft er jeg rolig .
Enn så lenge !

Så lenge Warnock holder kjeft er jeg fornøyd. Han tar nok hatten og går hvis han får beskjed om at kassa er tom når han sitter med halvbygd lag.
..kroppsspråket hans i kveld var visst nærme noe sånt. Han virket sint/resignert osv...
Får håpe det var noen som pleier å overdrive som skrev det...

Vet du hvem som har sagt det?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2


 :( >:(
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1957 på: August 08, 2012, 10:05:06 »
..kroppsspråket hans i kveld var visst nærme noe sånt. Han virket sint/resignert osv...

Fin fin oppkjøring til sesong!
Akkurat det vi trengte å høre..  :-\
Ups & Ups!!

trondt

Sv: Takeover
« Svar #1958 på: August 08, 2012, 10:12:58 »
..kroppsspråket hans i kveld var visst nærme noe sånt. Han virket sint/resignert osv...

Fin fin oppkjøring til sesong!
Akkurat det vi trengte å høre..  :-\
Kan det ha noe med det som ble vist på banen, mon tro ??
Men som gode Leeds-supportere så bør vi jo selvfølgelig tolke dette som at takeover er "off" og at vi er stuck med onkel Kenny i all fremtid.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1959 på: August 08, 2012, 10:21:21 »
http://www.youtube.com/watch?v=ZMQA2h21dRA&feature=g-u-u

Må ha ut spillere, for å få inn nye. Virker ikke spesielt sint ut, men heller ikke spesielt entusiastisk med tanke på spillerkjøp/overganger inn.

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1960 på: August 08, 2012, 10:25:26 »
Kan det ha noe med det som ble vist på banen, mon tro ??
Men som gode Leeds-supportere så bør vi jo selvfølgelig tolke dette som at takeover er "off" og at vi er stuck med onkel Kenny i all fremtid.
Mulig jeg er litt bakpå om dagen, men føler det er en god stund siden det kom noe å virkelig juble for fra yorkshire lissom..
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1961 på: August 08, 2012, 10:28:49 »
Kan det ha noe med det som ble vist på banen, mon tro ??
Men som gode Leeds-supportere så bør vi jo selvfølgelig tolke dette som at takeover er "off" og at vi er stuck med onkel Kenny i all fremtid.
Mulig jeg er litt bakpå om dagen, men føler det er en god stund siden det kom noe å virkelig juble for fra yorkshire lissom..

ja, det siste var vel opprykket fra L1
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

trondt

Sv: Takeover
« Svar #1962 på: August 08, 2012, 10:29:58 »
Kan det ha noe med det som ble vist på banen, mon tro ??
Men som gode Leeds-supportere så bør vi jo selvfølgelig tolke dette som at takeover er "off" og at vi er stuck med onkel Kenny i all fremtid.
Mulig jeg er litt bakpå om dagen, men føler det er en god stund siden det kom noe å virkelig juble for fra yorkshire lissom..
Neida, ØD, for ifølge de som har greie på det så er Yorkshire nr. 11 på medaljestatistikken i London-OL.

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1963 på: August 08, 2012, 11:18:26 »
Neida, ØD, for ifølge de som har greie på det så er Yorkshire nr. 11 på medaljestatistikken i London-OL.
Aldri så galt at det ikke er godt for noe  :D....YAY!!!!!!!
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1964 på: August 08, 2012, 11:19:05 »
ja, det siste var vel opprykket fra L1
ja, det var tider det  :D
Ups & Ups!!

stian

Sv: Takeover
« Svar #1965 på: August 08, 2012, 11:21:11 »
http://www.youtube.com/watch?v=ZMQA2h21dRA&feature=g-u-u

Må ha ut spillere, for å få inn nye. Virker ikke spesielt sint ut, men heller ikke spesielt entusiastisk med tanke på spillerkjøp/overganger inn.

Tydelig at Warnock synes stallen er for tynn, men at det ikke finnes penger...

Jeg klarer virkelig ikke å forstå at oppkjøpet skal ta så lang tid dersom det ikke er skjær i sjøen. Selv om det er mye som har vært uklart for omverden rundt eierskap av klubb og fasiliteter, må vel Bates sitte på full informasjon om hvilke selskaper som er involvert?

Når ting er helt uavklart så tett opp til seriestart, må jeg si jeg begynner å frykte en heller grå sesong.

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1966 på: August 08, 2012, 11:58:47 »
Tenke seg til hvor høyt oppe jeg var for mange uker siden da det ble bekreftet due dilligence. Skulle det endelig komme en opptur etter alle disse årene i skyggenes dal?

Så forsvinner Clayton. Så Snodgrass. Samme gamle visa der de beste forsvinner og blir erstattet med middelmådigheter.

Det selges for mer enn det handles inn. Hørt den før? Her er det bare å brette opp ermene og belage seg på ny sesong midt på tabellen er jeg redd.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

Sv: Takeover
« Svar #1967 på: August 08, 2012, 12:10:08 »
Tenke seg til hvor høyt oppe jeg var for mange uker siden da det ble bekreftet due dilligence. Skulle det endelig komme en opptur etter alle disse årene i skyggenes dal?

Så forsvinner Clayton. Så Snodgrass. Samme gamle visa der de beste forsvinner og blir erstattet med middelmådigheter.

Det selges for mer enn det handles inn. Hørt den før? Her er det bare å brette opp ermene og belage seg på ny sesong midt på tabellen er jeg redd.


det har väl sagts i flera år att vi tar in medelmåttor, förutom när vi säljer då är de stjärnor, undrar hur det lät när gradel snodgrass och clayton kom in,i mina ögon är väl alla mittfältsspelare i minst claytonklass, backarna vi har tagit in är bättre än de vi hade, målvakten likaså, snodgrass däremot har vi inte ersatt
 

marve

Sv: Takeover
« Svar #1968 på: August 08, 2012, 12:52:43 »
Tenke seg til hvor høyt oppe jeg var for mange uker siden da det ble bekreftet due dilligence. Skulle det endelig komme en opptur etter alle disse årene i skyggenes dal?

Så forsvinner Clayton. Så Snodgrass. Samme gamle visa der de beste forsvinner og blir erstattet med middelmådigheter.

Det selges for mer enn det handles inn. Hørt den før? Her er det bare å brette opp ermene og belage seg på ny sesong midt på tabellen er jeg redd.



Enig er like redd.
 

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1969 på: August 08, 2012, 14:26:39 »

det har väl sagts i flera år att vi tar in medelmåttor, förutom när vi säljer då är de stjärnor, undrar hur det lät när gradel snodgrass och clayton kom in,i mina ögon är väl alla mittfältsspelare i minst claytonklass, backarna vi har tagit in är bättre än de vi hade, målvakten likaså, snodgrass däremot har vi inte ersatt
Vet ikke om jeg har registrert at noen har karakterisert verken Snoddy, Clayton eller Gradel som stjerner - men det er vel liten tvil om at de er blant de aller beste spillerne de siste par årene. Når laget da endte langt nede på tabellen, slik som i fjor, er det ikke tilstrekkelig med erstattere som er marginalt bedre hvis vi skal kunne kjempe om opprykk. Vi trenger spillere som er betraktelig bedre.

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1970 på: August 08, 2012, 14:28:35 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #1971 på: August 08, 2012, 14:41:14 »
http://www.thescratchingshed.com/2012/08/takeover-latest-ball-in-bates-court-lust/

Takeover blir bremset av Bates.... >:(

Hvis det er bare venting som trengs så kan jeg faktisk akseptere at denne sesongen går i vasken pga det. Hvis det derimot går i vasken så blir skuffelsen så stor at vi må få en usannsynlig god sesong for at jeg i det hele tatt skal klare å holde på entusiasmen min rundt klubben.

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1972 på: August 08, 2012, 16:28:39 »
http://www.thescratchingshed.com/2012/08/takeover-latest-ball-in-bates-court-lust/

Takeover blir bremset av Bates.... >:(

Hvis det er bare venting som trengs så kan jeg faktisk akseptere at denne sesongen går i vasken pga det. Hvis det derimot går i vasken så blir skuffelsen så stor at vi må få en usannsynlig god sesong for at jeg i det hele tatt skal klare å holde på entusiasmen min rundt klubben.
Det som trengs er å utebli fra Elland Road.Da skal dere se en gammal gubbe som selger fortere enn svint!Det eneste språket Bates forstår er økonomisk tap.At laget taper bekymrer ham lite så lenge pengene kommer inn, og at han kan selge noen spillere iblant.

auren

Sv: Takeover
« Svar #1973 på: August 08, 2012, 17:56:44 »
Blir vel takeover 1. september tenker jeg. Og da er det for sent med forsterkninger... Foruten lån da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peder

Sv: Takeover
« Svar #1974 på: August 08, 2012, 18:19:59 »
Blir vel takeover 1. september tenker jeg. Og da er det for sent med forsterkninger... Foruten lån da.

auren
+1

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1975 på: August 08, 2012, 22:01:21 »
Venter  gjerne  til september jeg på en to dersom  jeg må. Men ikke med akkurat positive  følelser for øyeblikket . 10 dager til laget  vårt skal gjøre oss happy evt pist ..
Men likevel knapt MOT

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1976 på: August 09, 2012, 08:14:34 »
Urovekkende!
Fra teamtalk: No need to wait for the 1st league game against Wolves on the 18th. Paul Dews (Press officer at LUFC) has confirmed that there will be a piece from KB (Chairman's Column) in this Saturday's Shrewsbury programme, if it includes anything of note on the take over front remains to be seen. The Leeds Supporters Trust is in communication with the bidders & they have confirmed that as far as the potential buyers are concerned the ball is very firmly in the current owners court. Make of that what you will...

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1977 på: August 09, 2012, 08:17:31 »
Urovekkende!
Fra teamtalk: No need to wait for the 1st league game against Wolves on the 18th. Paul Dews (Press officer at LUFC) has confirmed that there will be a piece from KB (Chairman's Column) in this Saturday's Shrewsbury programme, if it includes anything of note on the take over front remains to be seen. The Leeds Supporters Trust is in communication with the bidders & they have confirmed that as far as the potential buyers are concerned the ball is very firmly in the current owners court. Make of that what you will...

Viss Bates ødelegger dette nå, DA blir jeg forbannet!!  >:( >:( >:(
charterfly til Monaco next folkens?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Takeover
« Svar #1978 på: August 09, 2012, 08:43:36 »
Faen hvis den gamle gnieren kødder dette til..... har drøyd og drøyd dette og ikke ville trodd på take over før det var offisielt men hvis dette kun har vært ett spill for bates så ønsker jeg en dit peppern gror,mildt sagt!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1979 på: August 09, 2012, 08:56:23 »
hmm..ja hva skal/kan man forvente nå da?
dette påvirker vel også spillergruppe/manager vil jeg tro..kan ikke tenke meg at dette er den optimale oppkjøring til 18de aug..
Ups & Ups!!