Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373276 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Borge

Sv: Takeover
« Svar #2070 på: August 09, 2012, 15:45:13 »
sjelden kjedelig å være leeds fan...
Borge

Bjorn

Sv: Takeover
« Svar #2071 på: August 09, 2012, 15:45:46 »
Godt jeg ikke hadde så store forhåpninger på forhånd da, så slepper jeg å falle så langt!  ::)

Tilbake til tegnebrettet Bates!
Marching On! 4276

Woody

Sv: Takeover
« Svar #2072 på: August 09, 2012, 15:47:04 »
Har ingen tro på noe kollaps. Tror dette vil ordne seg....
Ryktene florerer over alt og det siste jeg oppserverte var at kjøperne går tilbake til forhandlings bordet vis Bates senker budet sitt slik devar enighet om i juli.
MOT



Måtte du ha rett,for dette var triste saker rett før helg.FAAAAN >:(
LIFE IS LEEDS

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #2073 på: August 09, 2012, 15:50:18 »
OK. Så hva VET vi foreløpig om kollapsen?

Vi har bare en melding fra LUST om at det har kollapset, ingenting annet. Ingen Journalister, ingen meldinger fra klubben.

Den sterkeste indikasjonen er vel at Rogers og Pugh er transferlistet, men det kan like mye være fordi Warnock mener at det er mulig å hente inn noen kroner som kan brukes til EN ny spiller som totalt sett vil styrke våre opprykkssjanser.

Tror vi skal vente litt med å male fanden på veggen, men hvis det er noe hold i disse siste ryktene, så er det bare å hente fram den breieste penselen og den svarteste malinga....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2074 på: August 09, 2012, 15:51:18 »
OK. Så hva VET vi foreløpig om kollapsen?

Vi har bare en melding fra LUST om at det har kollapset, ingenting annet. Ingen Journalister, ingen meldinger fra klubben.

Den sterkeste indikasjonen er vel at Rogers og Pugh er transferlistet, men det kan like mye være fordi Warnock mener at det er mulig å hente inn noen kroner som kan brukes til EN ny spiller som totalt sett vil styrke våre opprykkssjanser.

Tror vi skal vente litt med å male fanden på veggen, men hvis det er noe hold i disse siste ryktene, så er det bare å hente fram den breieste penselen og den svarteste malinga....

+ 1  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2075 på: August 09, 2012, 15:52:25 »
OK. Så hva VET vi foreløpig om kollapsen?

Vi har bare en melding fra LUST om at det har kollapset, ingenting annet. Ingen Journalister, ingen meldinger fra klubben.

Den sterkeste indikasjonen er vel at Rogers og Pugh er transferlistet, men det kan like mye være fordi Warnock mener at det er mulig å hente inn noen kroner som kan brukes til EN ny spiller som totalt sett vil styrke våre opprykkssjanser.

Tror vi skal vente litt med å male fanden på veggen, men hvis det er noe hold i disse siste ryktene, så er det bare å hente fram den breieste penselen og den svarteste malinga....

Jeg er egentlig litt glad (tror jeg) at LUST har lekket dette. Da må det komme en avklaring snarest, enten på om det stemmer eller om det ikke gjør det.

Verre hvis alt hadde fortsatt som det gjorde frem til 1. sept...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Sv: Takeover
« Svar #2076 på: August 09, 2012, 15:52:59 »
Dette må jo være det største kukstykket Bates gjør som "buisiness-man". Om ikke alle hatet ham før  den evt. takeoveren..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

rd1

Sv: Takeover
« Svar #2077 på: August 09, 2012, 16:08:50 »
Bates må hate oss..
"Who needs Cantona??"

bjørnb

Sv: Takeover
« Svar #2078 på: August 09, 2012, 16:11:41 »
We're gonna have the hap hap happiest season since Bing Crosby tapdanced with Danny f**king Kaye!
BjørnB

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2079 på: August 09, 2012, 16:21:15 »
Leeds United takeover in crisis: Your views on video

Takeover i krise! Ikke brudd (?)! Fra YP.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ziganda

Sv: Takeover
« Svar #2080 på: August 09, 2012, 16:21:33 »
Dette var i grunnen som forventet, når ting tok så lang tid.

Regner med at det er en selskapsstruktur fra helvete med skatteparadiser og greier som ingen ved sine fulle fem vil klipe i. Det blir mange nye år med gniern.  :(

Men går Colin før eller etter helgen  ???

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #2081 på: August 09, 2012, 16:26:58 »
Setter penger på at vi har en ny manager før sesongslutt....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

ollan

Sv: Takeover
« Svar #2082 på: August 09, 2012, 16:30:22 »
Få den gamle geitebukken ut av klubben vår.... Geitehelvete >:(

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Milou

Sv: Takeover
« Svar #2083 på: August 09, 2012, 16:53:26 »
Eg meiner eigentleg ikkje å ta Bates i forsvar. For det første klarar han det fint sjøl, og for det andre er han ikkje veldig mykje meir populær hjå meg enn hjå ein del andre. Men når eg ser alle innlegga her som er hinsides fornuft, kunne eg ikkje la vere. At Bates handlar som han gjer fordi han hatar Leeds og Leedsfansen, eller at han gjer det fordi han vil bli hata av Leedsfansen blir for drøyt.

Bates har eit hovudmål med å eige Leeds og det er å tene pengar, og for å virkeleg tene pengar må klubben tilbake i PL. På det området er det uomtvisteleg at Bates og Leedsfansen har samme mål. Kvifor Bates ikkje spyttar inn meir pengar for å få klubben opp i PL kan ein berre spekulere i. Kanskje han ikkje har meir pengar, eller kanskje han er for gnien til å innsjå kor mykje pengar som skal til, eller (mest sannsynleg) veit han at uansett kor mykje pengar som blir spytta inn så er det ingen garanti for opprykk og skulle det misslykkast så er klubben tilbake i samme sumpa som før.

Når det gjeld takeover så har ikkje LUST så mykje truverdigheit igjen for min del. Det meste av informasjonen vi har om denne takeover'en kjem frå LUST, og eg må anta at det er kjøparane som bruker LUST for å lekke dette. (Om LUST har handla på eigenhand så kan  det kun ha innverka negativt på prosessen). Såleis må ein tolke LUST sitt utspel for det som det eigentleg er: Eit partsinnlegg frå ein av to partar i ein forhandlingssituasjon. Viss det verkeleg er "end of story" så er eg sikker på at vi får høyre Bates sin versjon om ikkje så lenge. No skårar ikkje Bates så veldig høgt på truverdigheitsskalaen heller , men vi skal likevel vere forsiktige med å ta alt som kjem frå den eine parten for den heile og fulle sanninga.

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #2084 på: August 09, 2012, 16:55:13 »
Kanskje Bates kommer med halen mellom beina og ber konsortiumet kjøpe til opprinnelig pris, siden vi ikke har hørt noe offisielt enda?

Ã… nei, vent, det er Ken Bates...
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2085 på: August 09, 2012, 17:05:48 »

DW

Sv: Takeover
« Svar #2086 på: August 09, 2012, 17:07:28 »
Få den gamle geitebukken ut av klubben vår.... Geitehelvete >:(

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

 ;D Dagens..Tenk å havne i geitehelvete...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2087 på: August 09, 2012, 17:18:22 »
Alle gode krefter forener seg: ;)

 ok. that means that both LUST and pope are in regular contact with the perspective owners (have at least an open line to pope and LUST), and that once the talks broke down, the first thing they did is tell LUST and then shortly afterwards they contact pope. then nothing. pope deletes twitters and LUST go quiet. meanwhile, club and potential new owners say nothing to anyone else in the world.

this seems less right than the takeover shit. something amiss here.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2088 på: August 09, 2012, 17:30:12 »
Eg meiner eigentleg ikkje å ta Bates i forsvar. For det første klarar han det fint sjøl, og for det andre er han ikkje veldig mykje meir populær hjå meg enn hjå ein del andre. Men når eg ser alle innlegga her som er hinsides fornuft, kunne eg ikkje la vere. At Bates handlar som han gjer fordi han hatar Leeds og Leedsfansen, eller at han gjer det fordi han vil bli hata av Leedsfansen blir for drøyt.

Bates har eit hovudmål med å eige Leeds og det er å tene pengar, og for å virkeleg tene pengar må klubben tilbake i PL. På det området er det uomtvisteleg at Bates og Leedsfansen har samme mål. Kvifor Bates ikkje spyttar inn meir pengar for å få klubben opp i PL kan ein berre spekulere i. Kanskje han ikkje har meir pengar, eller kanskje han er for gnien til å innsjå kor mykje pengar som skal til, eller (mest sannsynleg) veit han at uansett kor mykje pengar som blir spytta inn så er det ingen garanti for opprykk og skulle det misslykkast så er klubben tilbake i samme sumpa som før.

Når det gjeld takeover så har ikkje LUST så mykje truverdigheit igjen for min del. Det meste av informasjonen vi har om denne takeover'en kjem frå LUST, og eg må anta at det er kjøparane som bruker LUST for å lekke dette. (Om LUST har handla på eigenhand så kan  det kun ha innverka negativt på prosessen). Såleis må ein tolke LUST sitt utspel for det som det eigentleg er: Eit partsinnlegg frå ein av to partar i ein forhandlingssituasjon. Viss det verkeleg er "end of story" så er eg sikker på at vi får høyre Bates sin versjon om ikkje så lenge. No skårar ikkje Bates så veldig høgt på truverdigheitsskalaen heller , men vi skal likevel vere forsiktige med å ta alt som kjem frå den eine parten for den heile og fulle sanninga.

Godt med litt frisk luft, flott innlegg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Sv: Takeover
« Svar #2089 på: August 09, 2012, 17:36:34 »
Pre-agreement has been signed today! Will go through at the end of the month to coincide with staff wages etc. #BatesIsOut

I can confirm: #BatesIsOut

Dette kommer fra gruppen som bruker å protestere mot Bates på kamper og ellers.

Det finnes en Gud?
Nei.

Nei? Har du glemt Job, Håvard?  ???  ???
Var det han med boken? Uansett ble det tungt å få gjort noe særlig mer på Jobb.
[/quote  sitat fra YEP:Leeds United: Proposed takeover by Middle Eastern consortium has collapsed - LUST
Hva skjer nå?bates kan da ikke nærme seg ER etter denne sommeren
Nå rykker vi opp! Jasederja

gulle

Sv: Takeover
« Svar #2090 på: August 09, 2012, 17:39:58 »
Pre-agreement has been signed today! Will go through at the end of the month to coincide with staff wages etc. #BatesIsOut

I can confirm: #BatesIsOut

Dette kommer fra gruppen som bruker å protestere mot Bates på kamper og ellers.

Det finnes en Gud?
Nei.

Nei? Har du glemt Job, Håvard?  ???  ???
Var det han med boken? Uansett ble det tungt å få gjort noe særlig mer på Jobb.
sitat fra YEP:Leeds United: Proposed takeover by Middle Eastern consortium has collapsed - LUST
Hva skjer nå?bates kan da ikke nærme seg ER etter denne sommeren
Nå rykker vi opp! Jasederja

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2091 på: August 09, 2012, 17:42:35 »
Still on...

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Statement from #lufc: Exclusivity period with buyers has ended. Club are "happy to continue discussions, but not on an exclusive basis."


Budda

Sv: Takeover
« Svar #2092 på: August 09, 2012, 17:42:51 »
"@PhilHayYEP: Statement from #lufc: Exclusivity period with buyers has ended. Club are "happy to continue discussions, but not on an exclusive basis.""

"@PhilHayYEP: In other words, this deal is not dead but Leeds are open to other offers to buy or invest in the club. #lufc"

"@PhilHayYEP: Also in statement: "Priority must be that the credibility of future investor/ owner is such that the Leeds legacy is in safe hands" #lufc"
Endre


Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2094 på: August 09, 2012, 17:47:48 »
Alltid to sider av en sak, men når det gjelder Bates så holder man med den andre parten automatisk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Budda

Sv: Takeover
« Svar #2095 på: August 09, 2012, 17:50:02 »
Hva betyr dette? 1) At det har kommet flere på banen eller 2) at Bates vil ha et bedre bud og ender derfor forhandlingene som et virkemiddel for å få dette. Er sikkert flere muligheter
Endre

MrK

Sv: Takeover
« Svar #2096 på: August 09, 2012, 17:51:28 »
Jon R - har den dypeste respekt, men ser ikke helt poenget med å støtte laget kun på bortebane, være seg Huddersfield, Alta eller kroker på Haugalandet!

Støtter Leeds ups and downs og vi har da hatt idioterni administrasjonen så lenge jeg kan huske!

Møt opp i Mekka og (ikke du Jon) ikke sitt å sutre på nett og aldri være på match der det betyr noe!
INGEN NEVNT! INGEN GLEMT!

MOT!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2097 på: August 09, 2012, 17:53:46 »
Jon R - har den dypeste respekt, men ser ikke helt poenget med å støtte laget kun på bortebane, være seg Huddersfield, Alta eller kroker på Haugalandet!

Støtter Leeds ups and downs og vi har da hatt idioterni administrasjonen så lenge jeg kan huske!

Møt opp i Mekka og (ikke du Jon) ikke sitt å sutre på nett og aldri være på match der det betyr noe!
INGEN NEVNT! INGEN GLEMT!

MOT!


MOT!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2099 på: August 09, 2012, 17:55:15 »
Sitat
Meanwhile, it is encouraging that there is a new spirit at the club under the management of Neil Warnock and his ten new signings.

Saklig siste setning i statementen ::)