Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373275 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2280 på: August 16, 2012, 20:58:31 »
Men i svarte.....eh hvite....så gi noen den pennen da så de kan få dette signed and sealed!

Er det så vanskelig å få navnetrekket på noe som vil gi selgeren 350 til 400 millioner kroner! ...og i tillegg har melket salgsobjektet for hundretalls av millioner allerede?

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Takeover
« Svar #2281 på: August 16, 2012, 21:46:31 »
Ok, Asbjørn. Ny dag i morra. Da blir det takeover i morra. Helt sikkert.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2282 på: August 16, 2012, 21:48:32 »
Ok, Asbjørn. Ny dag i morra. Da blir det takeover i morra. Helt sikkert.

...men jeg hakke tid til å følge så godt med da ;)  Først jobb og så rett på flyet #Leedsbound
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #2283 på: August 16, 2012, 21:54:05 »
Jeg anbefaler dere å lese denne artikkelen hvis dere ikke har sett den. for de som har lest de-les den 1 gang til!! Dette for å få et lite innblikk i hva Bates har drevet med....mannen er en vandrende katastrofe og det er ingen overraskelse at en eventuell takeover tar tid....å få oversikt over hans eierstruktur er jo nærmest umulig.De som tidligere har skrevet at klubben blir bygget sten for sten under Bates bør skamme seg!Han har ingen interesse av å bygge opp klubben sportslig :(

http://www.thesquareball.net/noel-lloyd/

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2284 på: August 16, 2012, 22:11:15 »
...en oppsummering av dagen i dag

Leeds United And The Groundhog Day Takeover

posted August 16, 2012/ 8 Comments

It’s been a day of conflicting takeover speculation for Leeds United fans and one that perfectly encapsulates the summer at large.
 
Ken Bates’ arrival on UK shores earlier this week led many to believe that the takeover was reaching it’s conclusion. With speculation that Ken had flown in to complete the deal in time for Leeds United’s season-opener against Wolverhampton Wanderers on Saturday, fans were starting to get excited again after the off again, on again drama of the week previous.
 
That was until Neil Warnock gave his weekly press conference at least.
 
Despite the obviously tongue-in-cheek manner in which Warnock said he expected to still be talking about the takeover this time next year, it was enough to bring into question the belief that we’ve reached the endgame of this long drawn out saga.
 
Suddenly, any hopes that Ken Bates may have left by the time we kick-off against Wolves on Saturday were shattered. From being days, maybe only hours away from an announcement, fans were once again thinking in terms of weeks and months. The likelihood of the 2-3 quality signings almost everyone insists we’re lacking arriving this transfer window dissipated as fans started to ponder the possibility of a January splurge.
 
But then, just as all hope was once again lost, the Yorkshire Evening Post told how two separate sources had last night told them “the deal was in the final throes of completion,” thus sending us all in a huge circle and leaving us back where the day had begun – believing that the takeover has reached it’s endgame. Just in time to repeat the whole cycle again tomorrow.
 
This is the problem with takeovers, trying to put an ETA on them is almost impossible. But that’s not a concept we understand as football fans, patience is a virtue that none of us possess, least of all Leeds United fans after eight long and frustrating seasons outside the Premier League.
 
I’ve used the deliberately vague term “endgame” twice in the 300 or so words that precede this sentence because I’m no better informed than the majority of Leeds United fans. My understanding is that the bulk of the work is done – save for the odd kink or two that may need working out – and that this is being considered the final phase by those better informed than I am. Whether that’s a day, two days, two weeks or a month, I couldn’t possibly say, and the reality is, no one else can either.
 
Until the process reaches a stage where Ken Bates and the buyers set-up a meeting to sign the papers, all anyone can possibly know is that we’ve reached a stage where that meeting is technically possible. Even if it is possible for them to do that tomorrow, there’s an infinite number of things that could change in the meantime – one of the parties could review the contracts and insist on an amendment, someone may have a change of heart or maybe their camel (or cat) gets sick and they’re tied up at the vets. Anything could happen.
 
What we do know however – and as the YEP point out in the article I linked to earlier – is that this process has been going on for almost three months now and a lot of money, time and effort has been spent by both sides. The silence and repetitively up and down nature of speculation is incredibly frustrating for all of us, but the longer this goes on, the more it’s costing both parties. I sincerely doubt either one of them is dragging their heels for the fun of it and suspect they both want to put this deal to bed as soon as possible.
 
In the meantime we all must make peace with our Groundhog Day existence and try to master the art of patience. Either that or we can grab the pitchforks and head for Elland Road? No?


http://www.thescratchingshed.com/2012/08/leeds-united-and-the-groundhog-day-takeover/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Takeover
« Svar #2285 på: August 16, 2012, 22:21:39 »
Ok, Asbjørn. Ny dag i morra. Da blir det takeover i morra. Helt sikkert.

...men jeg hakke tid til å følge så godt med da ;)  Først jobb og så rett på flyet #Leedsbound

Faen det er fint for dere der nede i sør. Svippturen over. For oss er det jo en jævla polarekspedisjon
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2286 på: August 16, 2012, 22:26:14 »
Ok, Asbjørn. Ny dag i morra. Da blir det takeover i morra. Helt sikkert.

...men jeg hakke tid til å følge så godt med da ;)  Først jobb og så rett på flyet #Leedsbound

Faen det er fint for dere der nede i sør. Svippturen over. For oss er det jo en jævla polarekspedisjon
;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2287 på: August 16, 2012, 22:33:19 »
Ok, Asbjørn. Ny dag i morra. Da blir det takeover i morra. Helt sikkert.

...men jeg hakke tid til å følge så godt med da ;)  Først jobb og så rett på flyet #Leedsbound

Faen det er fint for dere der nede i sør. Svippturen over. For oss er det jo en jævla polarekspedisjon

:D

marve

Sv: Takeover
« Svar #2288 på: August 16, 2012, 22:37:37 »
I kommende TPN sier formann Roaldsvik at lokalpressen (les YEP) har skuffet enormt (også) denne sommeren. Takeover-rykter en-massè i byen, men ingen undersøkende/kritisk journalistikk fra deres side. Heller ikke i dag er det Bates-kritikk ute og går, men jeg trøster meg med at de oppfattet det samme som flere her forleden kveld:
Sitat
Contrary to that view, two different sources told the YEP that the deal was in the final throes of completion last night.

...men tilbake til mangelen av Bates-kritikk, er de så redd for ytterligere vanskelige forhold rundt Elland Road at de ikke tør være kritiske, eller er de faktisk sååå desperate etter å få ham ut at de ikke tør å skrive noe som kan velte avtalen ;)


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-in-a-better-position-than-grayson-a-year-ago-but-only-just-1-4833107?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Er for meg også en gåte at en avis som yep ikke har vært mere pågående i denne takeover sagaen .Utrolig
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2289 på: August 16, 2012, 22:46:38 »
I kommende TPN sier formann Roaldsvik at lokalpressen (les YEP) har skuffet enormt (også) denne sommeren. Takeover-rykter en-massè i byen, men ingen undersøkende/kritisk journalistikk fra deres side. Heller ikke i dag er det Bates-kritikk ute og går, men jeg trøster meg med at de oppfattet det samme som flere her forleden kveld:
Sitat
Contrary to that view, two different sources told the YEP that the deal was in the final throes of completion last night.

...men tilbake til mangelen av Bates-kritikk, er de så redd for ytterligere vanskelige forhold rundt Elland Road at de ikke tør være kritiske, eller er de faktisk sååå desperate etter å få ham ut at de ikke tør å skrive noe som kan velte avtalen ;)


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-in-a-better-position-than-grayson-a-year-ago-but-only-just-1-4833107?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Er for meg også en gåte at en avis som yep ikke har vært mere pågående i denne takeover sagaen .Utrolig

Egenlig ikke så utrolig, journalistene i YEP er Leedsfans og er livredde for å tråkke feil slik at en eventuell takover skal gå fløyten, garantert :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2290 på: August 16, 2012, 22:54:38 »
I kommende TPN sier formann Roaldsvik at lokalpressen (les YEP) har skuffet enormt (også) denne sommeren. Takeover-rykter en-massè i byen, men ingen undersøkende/kritisk journalistikk fra deres side. Heller ikke i dag er det Bates-kritikk ute og går, men jeg trøster meg med at de oppfattet det samme som flere her forleden kveld:
Sitat
Contrary to that view, two different sources told the YEP that the deal was in the final throes of completion last night.

...men tilbake til mangelen av Bates-kritikk, er de så redd for ytterligere vanskelige forhold rundt Elland Road at de ikke tør være kritiske, eller er de faktisk sååå desperate etter å få ham ut at de ikke tør å skrive noe som kan velte avtalen ;)


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-in-a-better-position-than-grayson-a-year-ago-but-only-just-1-4833107?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Er for meg også en gåte at en avis som yep ikke har vært mere pågående i denne takeover sagaen .Utrolig

Egenlig ikke så utrolig, journalistene i YEP er Leedsfans og er livredde for å tråkke feil slik at en eventuell takover skal gå fløyten, garantert :)
Altså er de både leedsfans OG dårlige journalister ;) En journalist skal jo grave og være kritisk osv.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2291 på: August 16, 2012, 23:03:49 »
I kommende TPN sier formann Roaldsvik at lokalpressen (les YEP) har skuffet enormt (også) denne sommeren. Takeover-rykter en-massè i byen, men ingen undersøkende/kritisk journalistikk fra deres side. Heller ikke i dag er det Bates-kritikk ute og går, men jeg trøster meg med at de oppfattet det samme som flere her forleden kveld:
Sitat
Contrary to that view, two different sources told the YEP that the deal was in the final throes of completion last night.

...men tilbake til mangelen av Bates-kritikk, er de så redd for ytterligere vanskelige forhold rundt Elland Road at de ikke tør være kritiske, eller er de faktisk sååå desperate etter å få ham ut at de ikke tør å skrive noe som kan velte avtalen ;)


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-in-a-better-position-than-grayson-a-year-ago-but-only-just-1-4833107?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Er for meg også en gåte at en avis som yep ikke har vært mere pågående i denne takeover sagaen .Utrolig

Egenlig ikke så utrolig, journalistene i YEP er Leedsfans og er livredde for å tråkke feil slik at en eventuell takover skal gå fløyten, garantert :)
Altså er de både leedsfans OG dårlige journalister ;) En journalist skal jo grave og være kritisk osv.

Ikke dårlige journalister, men de setter Leeds United forran den delen av  jobben sin, det hadde jeg også gjort i en slik situasjon, hadde ikke du hvis du så en mulighet til å bli kvitt gjeitebukken? :) :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2292 på: August 16, 2012, 23:07:53 »
I kommende TPN sier formann Roaldsvik at lokalpressen (les YEP) har skuffet enormt (også) denne sommeren. Takeover-rykter en-massè i byen, men ingen undersøkende/kritisk journalistikk fra deres side. Heller ikke i dag er det Bates-kritikk ute og går, men jeg trøster meg med at de oppfattet det samme som flere her forleden kveld:
Sitat
Contrary to that view, two different sources told the YEP that the deal was in the final throes of completion last night.

...men tilbake til mangelen av Bates-kritikk, er de så redd for ytterligere vanskelige forhold rundt Elland Road at de ikke tør være kritiske, eller er de faktisk sååå desperate etter å få ham ut at de ikke tør å skrive noe som kan velte avtalen ;)


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-in-a-better-position-than-grayson-a-year-ago-but-only-just-1-4833107?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Er for meg også en gåte at en avis som yep ikke har vært mere pågående i denne takeover sagaen .Utrolig

Egenlig ikke så utrolig, journalistene i YEP er Leedsfans og er livredde for å tråkke feil slik at en eventuell takover skal gå fløyten, garantert :)
Altså er de både leedsfans OG dårlige journalister ;) En journalist skal jo grave og være kritisk osv.

Ikke dårlige journalister, men de setter Leeds United forran den delen av  jobben sin, det hadde jeg også gjort i en slik situasjon, hadde ikke du hvis du så en mulighet til å bli kvitt gjeitebukken? :) :)
Joda, det må jeg nok medgi. Håper det skjer snart ihvertfall. Denne sommeren har virket evig lang pga. alle spekulasjonene. Og med NW's siste utsagn virker takeoveren som en svært seig prosess.

Bites Yer Legs

Sv: Takeover
« Svar #2293 på: August 16, 2012, 23:12:32 »
Hvordan kan man ha tillit til journalister som setter egeninterresse først? Syntes også det har vært slett arbeid sommeren igjennom, desverre ikke overraskende.    Tore Strand er vel ikke meldem i LUSCOS for å beholde sin journalistiske integritet, eksempel til etterfølgelse, enn så lite aktuelt det er for en bergens tidene-journalist å jobbe med Leeds-stoff.
KEEP FIGHTING!!

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #2294 på: August 17, 2012, 00:08:25 »
I dag skjer det endelig!

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2295 på: August 17, 2012, 00:21:10 »
I dag skjer det endelig!

Yesss!!!

Leste akkurat Bates innlegg i Shrewsbury-programmet! "Read my notes next week, police-ruling and investment-talk!"

Nå skjer det!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rober

Sv: Takeover
« Svar #2296 på: August 17, 2012, 07:43:53 »
I dag skjer det endelig!

Yesss!!!

Leste akkurat Bates innlegg i Shrewsbury-programmet! "Read my notes next week, police-ruling and investment-talk!"

Nå skjer det!  :)

Med seier over Ulvene i morgen blir helgen toppet.

MOT!

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #2297 på: August 17, 2012, 08:06:32 »
Skal bli deilig å få dette unnagjort!
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Takeover
« Svar #2298 på: August 17, 2012, 08:14:32 »
Dette er bare tull. Kan jo ikke være noe TO. Ikke sjans, har ingen tro på det lenger. Må være noe konspirasjonsteoritekere som har funnet på at vi nå blir kjøpt. Dette er begynt å bli tragikomisk... he he he he ler Mathie som gal  ;D

Hørt på maken. Gå og ta deg en fluortablett, Anders!  ;D

Da kan du være med å ta noen tabletter Jon i og med at din kilde Tv2.no har skrevet om det nå nylig  ;)

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/forskning-for-mye-fluor-reduserer-barns-iq-3844257.html
We are Leeds and we are proud of it!

Frode

Sv: Takeover
« Svar #2299 på: August 17, 2012, 08:15:12 »
Er det ironien som herjer på morgenkvisten eller er det noe seriøst på gang?
 

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #2300 på: August 17, 2012, 08:30:29 »
Er det ironien som herjer på morgenkvisten eller er det noe seriøst på gang?
Tja..si det..tror nok at det kan være skadelig meg for mye fluor..men om barna blir trege av det..vet ikke.
Jeg har alltid brukt mye fluor..gjerne i supper.
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Takeover
« Svar #2301 på: August 17, 2012, 09:54:46 »
Er det ironien som herjer på morgenkvisten eller er det noe seriøst på gang?
Tja..si det..tror nok at det kan være skadelig meg for mye fluor..men om barna blir trege av det..vet ikke.
Jeg har alltid brukt mye fluor..gjerne i supper.

 ;D Fantastisk suppe  ;D
We are Leeds and we are proud of it!

Erik_

Sv: Takeover
« Svar #2302 på: August 17, 2012, 11:22:47 »
Glasset mitt har blitt halvtomt ut over sommeren. Drømmer om den tiden det var halvfullt... makan så lang tid alt skal ta. ???

auren

Sv: Takeover
« Svar #2303 på: August 17, 2012, 11:34:49 »
Hvis det i det hele tatt blir noen takeover, så kommer den garantert tidligst 1.september...  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #2304 på: August 17, 2012, 12:33:16 »
Hvis det i det hele tatt blir noen takeover, så kommer den garantert tidligst 1.september...  :(

auren

I alle fall garantert.. muligens..
Super Leeds since 1968

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #2305 på: August 17, 2012, 21:20:52 »
Fra @BatesOut for 10 min siden

I'd like to remind you all that I said it would be announced by 3pm tomorrow. Completed today. I haven't been wrong yet! #BatesIsOut

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2306 på: August 17, 2012, 21:26:36 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Negotiations over the takeover of #lufc have been relentless this week. A deal could hardly be much closer. Update in tomorrow's YEP

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #2307 på: August 17, 2012, 21:29:27 »
Phil Hay @PhilHayYEP38mLast I heard, there were "necessary legal matters" still to resolve. But the feeling is that there's not much talking left to be done #lufc

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2308 på: August 17, 2012, 21:32:14 »
Og det vanlige "said so"-koret!

LUFC Insider ‏@LUFCInsider
TAKEOVER COMPLETED. Announcement to be made before the game tomorrow. Bates is out! #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2309 på: August 17, 2012, 21:33:46 »
continued

LUFC Insider ‏@LUFCInsider
@Mickeypuk Rest assured, the takeover will be announced before the game tomorrow. Although it could be 9am, could be 2 minutes before k/o.

LUFC Insider ‏@LUFCInsider
@sstanley1985 I don't have a source. I am the source. I work at Leeds United Football Club.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973