Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373333 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3660 på: November 05, 2012, 21:46:06 »
Så hva skjer da???

- ingen som veit om det er aktivitet på kontoret til Bates?
- hvor er Bates?
- ...og hva med denne Haigh-fyren?
- Er de i samme by?
- de som var i banken før helga...er de der ennå?
- de som har peiling kan svare på denne: Varer ramadan heile året?

Hvorfor drøyer dette nå...? Jeg drar bortover på torsdag og hadde heilt klart beregnet at takeoveren var unnagjort i god tid...tenker å gå bananas i supporter-shoppen, og ville helst ikke legge mine penger i bøtta til Bates... Det begynner mao å haste...

MOT
pengarna går ju till spelare anställda med mera, men det kanske inte är intressant att stötta dem?
Spillerne får nok sine penger uansett hva jeg og andre kjøper og ikke kjøper på Elland Road...overskuddetav alles handel går til Bates...det viser historien de siste 7 årene...sånn er det bare!

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

gulle

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3661 på: November 05, 2012, 22:20:46 »
Så hva skjer da???

- ingen som veit om det er aktivitet på kontoret til Bates?
- hvor er Bates?
- ...og hva med denne Haigh-fyren?
- Er de i samme by?
- de som var i banken før helga...er de der ennå?
- de som har peiling kan svare på denne: Varer ramadan heile året?

Hvorfor drøyer dette nå...? Jeg drar bortover på torsdag og hadde heilt klart beregnet at takeoveren var unnagjort i god tid...tenker å gå bananas i supporter-shoppen, og ville helst ikke legge mine penger i bøtta til Bates... Det begynner mao å haste...

MOT
pengarna går ju till spelare anställda med mera, men det kanske inte är intressant att stötta dem?
Spillerne får nok sine penger uansett hva jeg og andre kjøper og ikke kjøper på Elland Road...overskuddetav alles handel går til Bates...det viser historien de siste 7 årene...sånn er det bare!

MOT
etter å nok en gang ha lest innlegg i denne tråden foreslår jeg å endre navnet på tråden til : rykter, spekulasjoner og FRUSTRASJONER om takeover.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Kickthemdown

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3662 på: November 05, 2012, 22:44:12 »
Så hva skjer da???

- ingen som veit om det er aktivitet på kontoret til Bates?
- hvor er Bates?
- ...og hva med denne Haigh-fyren?
- Er de i samme by?
- de som var i banken før helga...er de der ennå?
- de som har peiling kan svare på denne: Varer ramadan heile året?

Hvorfor drøyer dette nå...? Jeg drar bortover på torsdag og hadde heilt klart beregnet at takeoveren var unnagjort i god tid...tenker å gå bananas i supporter-shoppen, og ville helst ikke legge mine penger i bøtta til Bates... Det begynner mao å haste...

MOT
pengarna går ju till spelare anställda med mera, men det kanske inte är intressant att stötta dem?
;D Er det humor time nå ? Kom med mer. !!  :D

... vent...

Du tror virkelig paa det du  :o

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3663 på: November 06, 2012, 09:12:20 »
Mye sludder og vås er sagt og skrevet om TO! Da begge parter gikk ut for en drøy uke siden trodde jeg det var avklart, nå må jeg nok heller støtte forslaget om endring av navnet på tråden til rykter, spekulasjoner og frustrasjoner......forbanna sommel og seigpining er også et alternativt navn vi kan benytte. Supperådet burde vært koblet inn da jeg tror at lederen der, Herr Balle Klorin, ville vært mer effektiv enn Haigh, Bates og resten av gjengen.
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3664 på: November 06, 2012, 10:06:08 »
lurer på om alt ballet rundt dette her påvirker manager/spillere i nevneverdig grad jeg?
Ville ikke vært rart om det gjorde det.
Ups & Ups!!

Cbas10an

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3665 på: November 06, 2012, 10:57:15 »
Er LEI av å vente!!! ??? ???
MOT


Joachim

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3666 på: November 06, 2012, 12:27:38 »
Ikke lett å bli enig med seg selv om man skal være tålmodig enda litt til, eller bare gi opp å vente. Vil denne dealen, i alle fall med GFHC noen gang gjennomføres? At det skal ta så forbaska lang tid er vanskelig å forstå akkurat nå. Ramler dealen sammen står vel begge parter igjen som komplette amatører, i alle fall GFHC og David Haigh.

Tiden går, og i det siste har det blitt stillere og stillere fra begge leire. Om det skyldes hard jobbing eller liten fremgang er umulig å si. Litt tid etter siste statement hadde vel folk regnet med, men hvor mye er det egentlig som KAN gjenstå om pengene er vist og begge parter enige om at dealen skal skje? Lar GFHC dette trekke ut mye mer nå, ryker hele sesongen ganske fort - med manglende forsterkninger i januar.

For selv om de har tatt høyde i uttalelsene sine om at de har til nyttår (visstnok da avtalen utløper), må vel selv Haigh og co merke hvor fort klokka tikker mot jul nå. Samtidig er det vanskelig å tolke Bates' posisjon i det hele - har han slått seg til ro med GFHC som oppkjøpere etter først å ha tvilt sterkt på deres gjennomføringsevne? Eller jakter han fortsatt alternativer? Noen forslag på hvem han lufter dette til dukker opp med jevne mellomrom - amerikansk investor, de som trakk seg fra GFHC-konsortiumet og noen til - men enn så lenge sitter vi alle i skjærsilden og venter.

SA

Tom S

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3667 på: November 06, 2012, 14:35:35 »
Ikke lett å bli enig med seg selv om man skal være tålmodig enda litt til, eller bare gi opp å vente.

SA

Har, for ei god stund sidan, gitt opp å vente.
Det positive er at nissefar framstår som at han ønsker å selge, så da får det skje når det skjer.
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3668 på: November 06, 2012, 15:10:43 »
Ikke lett å bli enig med seg selv om man skal være tålmodig enda litt til, eller bare gi opp å vente. Vil denne dealen, i alle fall med GFHC noen gang gjennomføres? At det skal ta så forbaska lang tid er vanskelig å forstå akkurat nå. Ramler dealen sammen står vel begge parter igjen som komplette amatører, i alle fall GFHC og David Haigh.

Tiden går, og i det siste har det blitt stillere og stillere fra begge leire. Om det skyldes hard jobbing eller liten fremgang er umulig å si. Litt tid etter siste statement hadde vel folk regnet med, men hvor mye er det egentlig som KAN gjenstå om pengene er vist og begge parter enige om at dealen skal skje? Lar GFHC dette trekke ut mye mer nå, ryker hele sesongen ganske fort - med manglende forsterkninger i januar.

For selv om de har tatt høyde i uttalelsene sine om at de har til nyttår (visstnok da avtalen utløper), må vel selv Haigh og co merke hvor fort klokka tikker mot jul nå. Samtidig er det vanskelig å tolke Bates' posisjon i det hele - har han slått seg til ro med GFHC som oppkjøpere etter først å ha tvilt sterkt på deres gjennomføringsevne? Eller jakter han fortsatt alternativer? Noen forslag på hvem han lufter dette til dukker opp med jevne mellomrom - amerikansk investor, de som trakk seg fra GFHC-konsortiumet og noen til - men enn så lenge sitter vi alle i skjærsilden og venter.

SA

Du tegner et riktig bilde slik jeg ser det og personlig følger jeg kun med på prosessen med et halvt øye. Engasjerer jeg meg, blir jeg bare frustrert, og det er waste of time and energy.

Støtter laget som alltid, men eierskiftet får bare komme når det kommer, jeg er tross alt yngre enn Bates
så jeg vil mest sannsynlig få oppleve det.

Cherry

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3669 på: November 06, 2012, 18:00:59 »
" finer details"........ :D
 

Kato

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3670 på: November 06, 2012, 21:28:46 »
Bates skal vel rake med seg noen pundsedler fra en kvatfinale i ligacupen før han selger
 

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3671 på: November 06, 2012, 22:33:06 »
Bates skal vel rake med seg noen pundsedler fra en kvatfinale i ligacupen før han selger

Tror ikke inntektene er spesielt store derfra, og er uansett bare en dråpe i havet av totalsummen. Uansett er det vel ikke noe han får "tatt ut".

SA

Elland RD LS 11

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3672 på: November 07, 2012, 13:51:19 »
Det ser ikke ut som de som skal bli våre nye eiere akkurat er overivrig i å ta tak i det sporslige. Ny nedtur i går, og nå er det under to måneder til vinduet åpner.

Vil de noe med sesongen 2012/2013 må noe skje nå. Frustrert !!!

Leedsfan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3673 på: November 07, 2012, 14:51:54 »
Flere enn meg som nesten "spyr" når de leser tweetsene til Haigh og Patel..? Jeg er nesten lei og negative til de nye eierne før de har finalisert kjøpet...

Apati!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3674 på: November 07, 2012, 15:08:53 »
Flere enn meg som nesten "spyr" når de leser tweetsene til Haigh og Patel..? Jeg er nesten lei og negative til de nye eierne før de har finalisert kjøpet...

Apati!
Tweetene i seg selv hadde vært herlige, om de allerede var eiere. Men det er definitivt mer ord enn handling i denne saken!
Så ja, jeg er definitivt lei ventingen!

Elland RD LS 11

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3675 på: November 07, 2012, 15:09:48 »
Flere enn meg som nesten "spyr" når de leser tweetsene til Haigh og Patel..? Jeg er nesten lei og negative til de nye eierne før de har finalisert kjøpet...

Apati!

Kan fort bli negativitet til de nye eierne ja. Håper årsaken til " sommelet " er Bates og ikke de.

Leedsulf

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3676 på: November 07, 2012, 17:38:21 »
Ian Dennis ‏@Iandennisbbc
I understand Leeds United takeover worth 44m should be completed by the weekend with GFH Capital #lufc @BBCSport
Retweeted by Phil Hay


Nevner ikke noe om hvilken helg det er snakk om...


*Edit:
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Senior GFH C source says #lufc TO deal is "getting there" but thinks completion before the weekend is "unlikely". Didn't rule it out though
« Siste redigering: November 07, 2012, 17:44:35 av Leedsulf »

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3677 på: November 07, 2012, 18:20:12 »
@AndrewHaigh: BBC report Nov 15 is deadline for @GFHCapital's #lufc takeover exclusivity period. @Iandennisbbc says done by weekend @APOPEY says unlikely.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3678 på: November 07, 2012, 18:29:20 »
Flere enn meg som nesten "spyr" når de leser tweetsene til Haigh og Patel..? Jeg er nesten lei og negative til de nye eierne før de har finalisert kjøpet...

Apati!
Ditto, virker bare ufattelig useriøse. Fra 1 idiot til 2 idioter ?  :-\

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3679 på: November 07, 2012, 20:33:38 »
Det at Ian Dennis (BBC) tweetet dette, gjorde at opptil flere ITK'ere etter lang tids stillhet kom opp med hva de hadde fått vite.

Det er liksom Dennis/Jacobs (før helgen) vs Pope (rundt 15.) og LUST (ingen dato), men alle er i det minste enige i at det nærmer seg veldig nå :)

Og, som quotene under her viser, man lurer på om ikke Jacobs er nærmest kilden nå, han har drukket kaffi med Haigh før han....

Sitat
Ian Dennnis: Radio Leeds have their sources and I have mine. I'm confident

Sitat
So Dennis and Jacobs sources v Pope and LUST's

Have a feeling Jacobs and Dennis are right as Jacobs speaks directly to GFH or has done recently.

Sitat
As Jacobs says on his twitter, it seems GFH are saying one thing, their PR agency another and the club yet another. My guess is that jacobs source is GFH and LUST and Pope are speaking to the PR agency. Ill go with Jacobs
[/b]
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3680 på: November 07, 2012, 20:37:41 »
@GFHCapital: GFH Capital plan on sustained investment in Leeds United following a successful acquisition. Read more here: http://t.co/JdF3Xhet #LUFC

...er de amatører eller?

Først tweeter de (nå nettopp) som om takeover er completed, og så linker de til statementen i september???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3681 på: November 07, 2012, 20:52:18 »
@GFHCapital: GFH Capital plan on sustained investment in Leeds United following a successful acquisition. Read more here: http://t.co/JdF3Xhet #LUFC

...er de amatører eller?

Først tweeter de (nå nettopp) som om takeover er completed, og så linker de til statementen i september???

Ben Jacobs‏@JacobsBen

 Trying to get to bottom for you as to why GFH have just tweeted acquisition is complete, albeit with an old statement... #promising #bizarre





Ben Jacobs‏@JacobsBen

@racingsnake @GFHCapital no it's a new tweet but an old article. Less relevant what it says, more interesting why they're tweeting it now

 
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3682 på: November 07, 2012, 20:59:52 »
Gjesp..... ;)
Super Leeds since 1968

J-R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3683 på: November 07, 2012, 21:15:45 »
MOT.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3684 på: November 07, 2012, 21:27:25 »
James Hartley‏@J_W_Hartley
 The deal is not done until @haighdavid and @SalemPatel are standing on the pitch holding the #LUFC shirt! #OnThePitchInTheFlesh #mot #Toma


 






Salem Patel‏@SalemPatel
@J_W_Hartley @haighdavid I haven't got a shirt yet! Only a scarf.....


- dette er hinting...


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3685 på: November 07, 2012, 21:31:44 »
Ja, nå skjer det nok helt sikkert snart? Kanskje i morgen? I løpet av helga? Neste uke kanskje?  ::)

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3686 på: November 07, 2012, 21:43:53 »
Ingenting nytt altså..
Rogaland Whites

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3687 på: November 07, 2012, 22:29:21 »
Ingenting nytt altså..
tja, når var det noe nytt sist egentlig...? >:(
For et latterlig opplegg!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3688 på: November 07, 2012, 22:30:49 »
Ja, nå skjer det nok helt sikkert snart? Kanskje i morgen? I løpet av helga? Neste uke kanskje?  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3689 på: November 07, 2012, 23:02:10 »
Leeds United Supporters Trust
From what we have ascertained from our sources, the news that the takeover will be completed by Saturday is incorrect. #lufc #twitterwhites
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje