Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373078 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3720 på: November 09, 2012, 18:25:20 »
Når vi ligger under nedrykksstreken i februar begynner GFH å få panikk og frykter nedrykk. Da gir de gammern litt mer for å lånekjøpe spillere før det er for sent. Da er TO endelig i boks.
Sannsynlig scenario?
MOT

Woody

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3721 på: November 09, 2012, 18:42:49 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
GFH C is maintaining that its TO of #lufc is a 100% buy-out, paid for up front with cash, not debt. Bates will not be staying on

Gode nyheter dette her!

Gode nyheter...ja det har vi sagt før ::) ::)

Ja, er det ikke det da? Bates Out!  ;)
Den dagen det skjer ja,er det en god nyhet  ;)
LIFE IS LEEDS

Ian Baird

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3722 på: November 09, 2012, 22:49:36 »
Ikke glem hva Ken Bates sa i 1984:  "I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the Earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make this happen". Komplottet nærmer seg slutten. Han tyner oss til vannvidd den jæ***

Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

RuneSve

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3723 på: November 10, 2012, 00:17:20 »
Ikke glem hva Ken Bates sa i 1984:  "I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the Earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make this happen". Komplottet nærmer seg slutten. Han tyner oss til vannvidd den jæ***



Ikke glem hva Alan Smith sa da han spilte i Leeds.
"Is there a team you'd never play for?"
"Yeah, Man United"

Eller hva Neil Warnock sa om Diouf. Blir for dumt å faktisk tro at han faktisk står for noe han sa for 30 år siden.
 

Erik M

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3724 på: November 10, 2012, 00:24:26 »
Når vi ligger under nedrykksstreken i februar begynner GFH å få panikk og frykter nedrykk. Da gir de gammern litt mer for å lånekjøpe spillere før det er for sent. Da er TO endelig i boks.
Sannsynlig scenario?

Nei.
 

Birger fra Grimstad

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3725 på: November 10, 2012, 07:36:21 »
Regner med at Takeover kan skje på Tirsdag den 13,det er min 50 års dag,i såfall ville det bli den beste gaven jeg kunne ønsket meg,ville bare være fantastisk,jeg krysser fingrene og håper  ;)

testo

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3726 på: November 10, 2012, 10:32:52 »
Leeds United takeover: Ken Bates will leave - GFH


Hva er vel livet uten Leeds! shit hva har jeg gjort!

By Phil Hay
Published on Saturday 10 November 2012 08:00

GFH Capital hopes to secure full ownership of Leeds United next week after reiterating its commitment to a 100 per cent buy-out of the Championship club.

Officials at the Dubai-based firm believe they are days away from signing a deal and sealing a takeover which brings to an end Ken Bates’ eight-year involvement at Elland Road.

Sources at GFH Capital were insisting last night that it remained on course to purchase all of Bates’ 72.85 per cent stake and buy Leeds outright amid conflicting reports that the company was considering a new proposal under which United’s current owner and chairman would remain at Elland Road until at least the end of the season.

As reported by the YEP last month, GFH Capital is planning to self-fund a £52million cash purchase and says it will seal the takeover with an upfront payment.

The private-equity firm intends to regain ownership of Leeds’ Elland Road stadium and Thorp Arch training ground, properties which were sold in 2004 by a previous United board.

Click here to register and have your say on the Leeds United stories and issues that matter to you

The YEP has been told that Bates has “no long-term future” at Leeds if the takeover goes through and it is understood that GFH Capital is preparing itself for the possibility of an announcement early next week.

Bates and United have been in negotiations with GFH Capital for the best part of six months, a process which spanned the whole of the summer and has overshadowed the early stages of the Championship season.

GFH Capital’s plan includes the promise of substantial transfer funds for manager Neil Warnock ahead of the January window, and Warnock revealed on Thursday that he had been told by Bates to begin identifying targets in anticipation of a takeover.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-ken-bates-will-leave-gfh-1-5117269
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3727 på: November 10, 2012, 10:58:03 »
LUFC Warnock desperate for Leeds takeover


Leeds United boss Neil Warnock is desperate for the takeover of the club to be concluded, as he is desperate to bring in new players to make the difference to the squad.

Leeds have slipped to fifteenth in the championship table in recent weeks having picked up just three points from a possible fifteen.

Warnock admits he does not want to be too far adrift of the teams fighting for promotion and he believes the addition of two or three really good signings would give Leeds a realistic chance of promotion in the second half of the season. "We don`t want to get too far adrift. I want us to be around it because I do think two or three signings would make the difference," Warnock told Yorkshire Radio.

The on-going saga of the takeover continues to drag on, with GFH Capital still in talks with Leeds chairman Ken Bates about the proposed deal.

Warnock admits if the deal does not go through, the likelihood of him bringing in the quality he requires to add to his squad is unlikely.

The Leeds boss wants the deal done as soon as possible to see Leeds push on.

Warnock continued "I have got to be optimistic, even though it is a long drawn out saga. I do think two or three really good signings would give us a real good chance in the second half of the season.

"Things will only change if the takeover goes through.

"I am looking at players to bring in, as and when, or if it happens.

"I want to be pushing for promotion and I hope that the chairman concludes the deal sooner rather than later so that we can move on and bring in the two or three targets and push on."

Warnock was hoping to bring in a loan signing ahead of the game with Watford today as he is desperate to add to his attacking options.

Stoke City striker Cameron Jerome and Sunderland striker Fraizer Campbell have both been linked with a move to Elland Road.

Warnock has also been linked with a move for QPR midfielder Alejandro Faurlin in recent weeks.

The loan transfer window closes on November 22nd, with no club able to add to their squad until the January transfer window opens on January 1st.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=299441#ixzz2BoQHdWUE
Super Leeds since 1968

Geir fra Grimstad

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3728 på: November 10, 2012, 15:52:19 »
Regner med at Takeover kan skje på Tirsdag den 13,det er min 50 års dag,i såfall ville det bli den beste gaven jeg kunne ønsket meg,ville bare være fantastisk,jeg krysser fingrene og håper  ;)
Haha ja det hadde vært noe.. God tur til varmere strøk... Skal holde deg oppdatert på Start også i morgen.

MOT!
revie

Blank_File

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3729 på: November 10, 2012, 16:01:58 »
Regner med at Takeover kan skje på Tirsdag den 13,det er min 50 års dag,i såfall ville det bli den beste gaven jeg kunne ønsket meg,ville bare være fantastisk,jeg krysser fingrene og håper  ;)
Haha ja det hadde vært noe.. God tur til varmere strøk... Skal holde deg oppdatert på Start også i morgen.

MOT!

Var en av dere to over på Tottenham - Leeds i FA-cupen for et par år siden?

gudme

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3730 på: November 10, 2012, 18:27:22 »
Skuffa i dag og er nå ganske klar for en psykiatrisk institusjon hvis Takeoveren ikke er fullført til uka. Da blir det storhandel i superstoren. MOT
LEEDS 4 EVER

kalle_92

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3731 på: November 10, 2012, 18:34:31 »
Skuffa i dag og er nå ganske klar for en psykiatrisk institusjon hvis Takeoveren ikke er fullført til uka. Da blir det storhandel i superstoren. MOT
:)

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3732 på: November 10, 2012, 22:04:07 »
Signingficant news kommer straks ifølge Castles.

Usikker på om det er samme info som Phil Hay nettopp sa, at Harvey forblir adm dir.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leedsfan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3733 på: November 10, 2012, 22:13:34 »
Signingficant news kommer straks ifølge Castles.

Usikker på om det er samme info som Phil Hay nettopp sa, at Harvey forblir adm dir.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Harvey blir = Bates stay?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3734 på: November 10, 2012, 22:45:04 »
Signingficant news kommer straks ifølge Castles.

Usikker på om det er samme info som Phil Hay nettopp sa, at Harvey forblir adm dir.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Harvey blir = Bates stay?
Slukk lyset.

Glenn K

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3735 på: November 10, 2012, 23:53:01 »
US multi-millionaire Preston Haskell offers Ken Bates alternative option for the sale of Leeds United.

An American businessman with a personal wealth of over $250million has offered Ken Bates an alternative option for the sale of Leeds United. Preston Haskell has proposed an investment into the Championship club that would surpass the funds Bahraini investment company GFH Capital has tabled.

In addition to the new equity Haskell wants to invest in Leeds, an immediate £10m would be made available to Neil Warnock to strengthen his squad in the Football League loan market and January transfer window. The American's stated aim is to first achieve promotion to the Premier League and ultimately return Leeds United to contention at the summit of the domestic and European game.

“I look at a team like Leeds United as a long-term investment,” Haskell told The Sunday Times yesterday. “As a businessman I see a club that has an incredible brand and that offers a great entrepreneurial opportunity to take it back to the level which it saw in its glory days. Leeds is a well-managed club from Ken Bates down to Neil Warnock, and I have great respect for that aspect of its operations."

“It's a very strategic investment. I love English football, the Premier League is where everyone aspires to be, and Leeds has an incredible support base, the pedigree, and a global reach, including South Africa, Australia, Ireland, and Norway. In short, it has a global following. It is one of the absolute blue-chip teams.”

http://sulia.com/source/17474811/?source=twitter&guid=c7be047a-ef7a-4b56-af89-808ad1a0ce44

nord

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3736 på: November 11, 2012, 00:44:24 »
Don´t worry my friends. Leeds skal nok rejse sig endnu engang.
 

Glenn K

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3737 på: November 11, 2012, 01:09:06 »
@DuncanCastles
Preston Haskell, Susannah Bates and Ken Bates in front of one of the American businessman's private jets. #LUFC



Blank_File

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3738 på: November 11, 2012, 01:15:23 »
Jøss. Dette var en vending jeg IKKE hadde sett for meg på det nåværende tidspunkt.

Bites Yer Legs

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3739 på: November 11, 2012, 01:28:18 »
Virker for godt til å være sant, jeg regner med det er en pisstake mot GFH regissert av Bates og utført av puppet-Castles.
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3740 på: November 11, 2012, 01:44:53 »
Virker for godt til å være sant, jeg regner med det er en pisstake mot GFH regissert av Bates og utført av puppet-Castles.
Helt enig!Har sluttet å tru på gode nyheter :(

marve

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3741 på: November 11, 2012, 02:02:06 »
@DuncanCastles
Preston Haskell, Susannah Bates and Ken Bates in front of one of the American businessman's private jets. #LUFC



Vet ikke helt om jeg liker dette .
Hvilken kjeltring vi har som eier ,hva med folka i gfhc som sikkert har jobba som f... får å få denne handelen i boks .
CFHC må føle seg rimelig lurt vis dette stemmer .
Bates har vell hvist hvor dette bar i flere måneder nå tenker jeg .
Amrikanerne i engelsk fotball har vell ikke akkurat verdens beste rykt da .
Og dette er vell en innvistering ingen full takover ,bates blir sammen med amrikanern .
Håper dette bare er tull jeg .
 

viking

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3742 på: November 11, 2012, 03:38:20 »
Det finnes ikke lenger noen gode nyheter   - halmstrå!
Tror neppe jeg har vært så frustrert noen gang som Leeds-tilhenger.
Og jeg har vært med siden 1968.
Dette er bare blytungt :'(
 

MacMurder

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3743 på: November 11, 2012, 08:44:46 »
@DuncanCastles
Preston Haskell, Susannah Bates and Ken Bates in front of one of the American businessman's private jets. #LUFC




Hvis dette er Preston Haskell, så holder han seg jaggu godt til å være født i 1934 !
Kan det være et avkom ?
« Siste redigering: November 11, 2012, 08:46:22 av MacMurder »

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3744 på: November 11, 2012, 08:45:48 »
Det er sønnen, Preston Haskell IV
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ankerjon15

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3745 på: November 11, 2012, 10:28:14 »
Det finnes ikke lenger noen gode nyheter   - halmstrå!
Tror neppe jeg har vært så frustrert noen gang som Leeds-tilhenger.
Og jeg har vært med siden 1968.
Dette er bare blytungt :'(
                                                           Må bare si meg helt enig, jeg har også vært Leedsfan i snart 50år og kampen igår var bare TRIST.

Kickthemdown

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3746 på: November 11, 2012, 11:01:10 »
@DuncanCastles
Preston Haskell, Susannah Bates and Ken Bates in front of one of the American businessman's private jets. #LUFC



Vet ikke helt om jeg liker dette .
Hvilken kjeltring vi har som eier ,hva med folka i gfhc som sikkert har jobba som f... får å få denne handelen i boks .
CFHC må føle seg rimelig lurt vis dette stemmer .Bates har vell hvist hvor dette bar i flere måneder nå tenker jeg .
Amrikanerne i engelsk fotball har vell ikke akkurat verdens beste rykt da .
Og dette er vell en innvistering ingen full takover ,bates blir sammen med amrikanern .
Håper dette bare er tull jeg .
Skal det være en spøk?? 6 måneder forhandlinger å de klarer ikke legge nok penger på bordet til at Bates f**ker off. Detaljer? Gi mannen en ekstra koffert med penger da.. .Så stikker han garantert. Lei hele Bahrain pga disse twitter idiotene.

Promotion 2010

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3747 på: November 11, 2012, 12:07:52 »

LUFC American businessman to make Leeds move

The Sunday Times are reporting that multi-millionaire American businessman Preston Haskell IV is ready to make a move for Leeds United with the exclusivity period for GFH Capital due to run out in the next week.

The exclusivity period given to GFH Capital is due to finish on November 17th and despite the Bahraini investors saying the deal is close to completion, it looks like Haskell is ready to make Leeds chairman Ken Bates a cash offer.

Haskell states that he is ready to hand Leeds boss Neil Warnock £10 million to invest in the squad as he wants to see Leeds return to their past glories in the top flight of English football.

Duncan Castles who is a freelance sports journalist for The Sunday Times is reporting that Haskell is worth £250 million having made his money in Russian real estate and in mining in North Asia and Africa.

He is also involved in restaurants and he has his own vineyard in South Africa

Haskell is the son of Peter Haskell III the founder of The Haskell Company, who are a privately owned construction company, reported to be amongst the biggest in America.

The American businessman was present at Elland Road alongside Ken Bates earlier this season and there has long been links with a possible American investment since the summer.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=299549#ixzz2BuYYKHMA
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3748 på: November 11, 2012, 13:21:29 »
Jaja.....

MOT!

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3749 på: November 11, 2012, 20:17:49 »
Magefølelsen ikveld: GFHC-dealen i boks før onsdag.

Så får vi se hva Bates finner på nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk