Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373269 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3750 på: November 11, 2012, 21:19:35 »
Magefølelsen ikveld: GFHC-dealen i boks før onsdag.

Så får vi se hva Bates finner på nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Magefølelse eller .... Kunnskap ?

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3751 på: November 11, 2012, 21:28:27 »
Magefølelsen ikveld: GFHC-dealen i boks før onsdag.

Så får vi se hva Bates finner på nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor Onsdag?? :-\ :-\

samadhi

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3752 på: November 11, 2012, 21:45:31 »
@DuncanCastles
Preston Haskell, Susannah Bates and Ken Bates in front of one of the American businessman's private jets. #LUFC



Vet ikke helt om jeg liker dette .
Hvilken kjeltring vi har som eier ,hva med folka i gfhc som sikkert har jobba som f... får å få denne handelen i boks .
CFHC må føle seg rimelig lurt vis dette stemmer .Bates har vell hvist hvor dette bar i flere måneder nå tenker jeg .
Amrikanerne i engelsk fotball har vell ikke akkurat verdens beste rykt da .
Og dette er vell en innvistering ingen full takover ,bates blir sammen med amrikanern .
Håper dette bare er tull jeg .
Skal det være en spøk?? 6 måneder forhandlinger å de klarer ikke legge nok penger på bordet til at Bates f**ker off. Detaljer? Gi mannen en ekstra koffert med penger da.. .Så stikker han garantert. Lei hele Bahrain pga disse twitter idiotene.


Sikkert at ikke Bates har gjemt unna pengene under skjorta??

Tror gammern har lagt på seg under forhandlingene  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3753 på: November 11, 2012, 21:51:45 »
Mandag 12.November......like greit det.
Due Dilligence utgår 17.November.....klubben vår ligger i skrivende stund på 18.plass i NPC-
og prisen er synkende........Bates lukter dette , og skriver under i morgen ;)
 

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3754 på: November 11, 2012, 22:09:28 »
Mandag 12.November......like greit det.
Due Dilligence utgår 17.November.....klubben vår ligger i skrivende stund på 18.plass i NPC-
og prisen er synkende........Bates lukter dette , og skriver under i morgen ;)

Due dilligence er da ferdig for lenge siden. Hvor har du 17.november fra?

Hvorfor jeg sa onsdag? Fått ganske klart antydet at 2-3 dager bør være nok til å fullføre.

SA

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3755 på: November 11, 2012, 22:35:03 »
Mandag 12.November......like greit det.
Due Dilligence utgår 17.November.....klubben vår ligger i skrivende stund på 18.plass i NPC-
og prisen er synkende........Bates lukter dette , og skriver under i morgen ;)

Due dilligence er da ferdig for lenge siden. Hvor har du 17.november fra?

Hvorfor jeg sa onsdag? Fått ganske klart antydet at 2-3 dager bør være nok til å fullføre.

SA

Da venter vi til Onsdag, men mer håper enn stoler  på at antydningene du har tilgang på blir realitet.

Promotion 2010

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3756 på: November 11, 2012, 22:38:45 »
jEG HAR EN TØNNE MED OLJE OG EN DYNE MED FJÆR!

Jeg er klar, Bates!!!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3757 på: November 11, 2012, 23:53:58 »
Magefølelsen ikveld: GFHC-dealen i boks før onsdag.

Så får vi se hva Bates finner på nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Håp!
MOT!

4ever arcticwhite

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3758 på: November 12, 2012, 09:04:10 »
Tror det er "now or never" for GFH-takoveren. Nå har man vært så offensive i media, og sagt at det står om dager, og hvis det da ikke skjer no i løpet av denne uka, så mener jeg at det tyder på at Bates ikke VIL selge til denne gjengen, men bare spiller "waiting game" fram til perioden med eksklusivitet er over, dvs. ut året.
The future's so White I've got to wear shades 8)

DW

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3759 på: November 12, 2012, 09:38:05 »
"However on Sunday, American millionaire Preston Haskell was quoted as saying he saw Leeds as a "long-term investment opportunity" and paid tribute to Bates and manager Neil Warnock. This appeared in the Sunday Times.

The Yorkshire Post this morning (Monday) report that Haskell's alledged interest focuses on "investment" rather than "buy out" so the unthinkable for many fans would happen and Bates would STAY at Elland Road.
The paper also claims of a THIRD possible bidder backed by wealthy Saudi investors could also emerge."

En mulig 3. oppkjøper...??  ;D
For ei suppe...

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3760 på: November 12, 2012, 09:51:32 »
"However on Sunday, American millionaire Preston Haskell was quoted as saying he saw Leeds as a "long-term investment opportunity" and paid tribute to Bates and manager Neil Warnock. This appeared in the Sunday Times.

The Yorkshire Post this morning (Monday) report that Haskell's alledged interest focuses on "investment" rather than "buy out" so the unthinkable for many fans would happen and Bates would STAY at Elland Road.
The paper also claims of a THIRD possible bidder backed by wealthy Saudi investors could also emerge."

En mulig 3. oppkjøper...??  ;D
For ei suppe...
BOIKOTT ALLE HJEMMEKAMPER!STÃ… UTENFOR ELLAND ROAD MED BATES OUT PLAKATER!DA SELGER GEITEBUKKEN GANSKE FORT!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3761 på: November 12, 2012, 10:53:30 »
But GFH Capital remains confident of securing control of Leeds and is hopeful of finalising a long-awaited agreement later this week. Sources close to the deal say the company’s bid has “gone too far” for the club or Bates to turn to a rival proposal.




 ;D ;D ;D ;D ;D ;D får jeg lyst til når jeg leser ordene "later this week".......men kanskje mulige konkurrenter fra blant annet USA kan få prosessen fremover....... ;D ;D ;D ;D ;D ;D...jeg beklager, men dette skjer hver gang jeg forsøker å antyde for meg selv at TO er nær.....
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3762 på: November 12, 2012, 11:15:22 »
"However on Sunday, American millionaire Preston Haskell was quoted as saying he saw Leeds as a "long-term investment opportunity" and paid tribute to Bates and manager Neil Warnock. This appeared in the Sunday Times.

The Yorkshire Post this morning (Monday) report that Haskell's alledged interest focuses on "investment" rather than "buy out" so the unthinkable for many fans would happen and Bates would STAY at Elland Road.
The paper also claims of a THIRD possible bidder backed by wealthy Saudi investors could also emerge."

En mulig 3. oppkjøper...??  ;D
For ei suppe...
BOIKOTT ALLE HJEMMEKAMPER!STÃ… UTENFOR ELLAND ROAD MED BATES OUT PLAKATER!DA SELGER GEITEBUKKEN GANSKE FORT!
sorry jag står över,delar inte din åsikt, tänker på spelare, anställda och framtida ägare, en bojkott kommer inte gynna några av dom,men respekterar din åsikt  skall över  minst 2 matcher till denna säsong med eller utan bates, förhoppningsvis mot huddersfield hemma  till att börja med
 

rober

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3763 på: November 12, 2012, 12:54:02 »
Tror Bates velger å kjøre klubben i grøfta fremfor en takeover.... >:(

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3764 på: November 12, 2012, 13:18:03 »
"However on Sunday, American millionaire Preston Haskell was quoted as saying he saw Leeds as a "long-term investment opportunity" and paid tribute to Bates and manager Neil Warnock. This appeared in the Sunday Times.

The Yorkshire Post this morning (Monday) report that Haskell's alledged interest focuses on "investment" rather than "buy out" so the unthinkable for many fans would happen and Bates would STAY at Elland Road.
The paper also claims of a THIRD possible bidder backed by wealthy Saudi investors could also emerge."

En mulig 3. oppkjøper...??  ;D
For ei suppe...
BOIKOTT ALLE HJEMMEKAMPER!STÃ… UTENFOR ELLAND ROAD MED BATES OUT PLAKATER!DA SELGER GEITEBUKKEN GANSKE FORT!
sorry jag står över,delar inte din åsikt, tänker på spelare, anställda och framtida ägare, en bojkott kommer inte gynna några av dom,men respekterar din åsikt  skall över  minst 2 matcher till denna säsong med eller utan bates, förhoppningsvis mot huddersfield hemma  till att börja med
Alt iorden, men nå er det engang slik at KB bryr seg kun om business og ikke Leeds United som foppalklubb. Jeg er faktisk helt sikker på at dette vil skje hvis han fortsetter å behandle supporterne slik han gjør. Det er kun et tidsspørsmål før folk uteblir fra Elland Road. Det er faktisk den eneste måten å fremtvinge et salg på-dessverre :(

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3765 på: November 12, 2012, 13:25:14 »
Helt urealistisk at det skal møte opp 0 (null) stk på Elland Road når Leeds har hjemmekamp, uansett hvem som er eier. Så den spådommen(ønsket) kan du bare legge bort.
Men at antallet minsker, det gjør det.

Uansett, jeg er rimelig sikker på at en takeover kommer snart. Hvem som blir kjøper er jeg litt mer usikker på.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3766 på: November 12, 2012, 13:28:16 »
Detta TO greiene har vært ganske komisk leeeenge nå  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3767 på: November 12, 2012, 13:33:44 »
Mandag 12.November......like greit det.
Due Dilligence utgår 17.November.....klubben vår ligger i skrivende stund på 18.plass i NPC-
og prisen er synkende........Bates lukter dette , og skriver under i morgen ;)

Due dilligence er da ferdig for lenge siden. Hvor har du 17.november fra?

Hvorfor jeg sa onsdag? Fått ganske klart antydet at 2-3 dager bør være nok til å fullføre.

SA

Ok, høres gromt ut ift denne uken...må det stemme!

Var en klausul om at GFH hadde opsjon til å kjøpe klubben til en satt dato jeg har blandet sammen da muligens..
 

J-R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3768 på: November 12, 2012, 13:50:27 »
Jaja..
We are Leeds!
MOT!

morten1966

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3769 på: November 12, 2012, 19:10:46 »
blir det denne uka.... ???

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3770 på: November 12, 2012, 19:22:34 »
blir det denne uka.... ???

Min kilde sier det skjer noe i løpet av uken  ::) ::) ::)
Rogaland Whites

Erik M

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3771 på: November 12, 2012, 19:30:32 »
Tror Bates velger å kjøre klubben i grøfta fremfor en takeover.... >:(

For så å tape 52 millioner pund pluss-pluss?  Saklig.
 

raggen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3772 på: November 12, 2012, 21:33:13 »
blir det denne uka.... ???

Min kilde sier det skjer noe i løpet av uken  ::) ::) ::)

hvilken uke,denne?? ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3773 på: November 12, 2012, 22:00:28 »
Vi trenger sårt et takeover nå !
Pontus ❤

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3774 på: November 12, 2012, 23:06:20 »
Litt oppdatering - fristen er faktisk natt til torsdag. Da løper eksklusivitetsperioden ut, jeg trodde det var ut året de hadde.

GFHC jobber så svetten renner for å rekke det - amerikaneren venter i kulissene.

Hobben har nok snakket med en tidligere Riise-agent for jeg hører den karen også forsøker å skaffe penger for Bates. Som han har forsøkt før også, uten å lykkes.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

J-R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3775 på: November 12, 2012, 23:28:49 »
Litt oppdatering - fristen er faktisk natt til torsdag. Da løper eksklusivitetsperioden ut, jeg trodde det var ut året de hadde.

GFHC jobber så svetten renner for å rekke det - amerikaneren venter i kulissene.

Hobben har nok snakket med en tidligere Riise-agent for jeg hører den karen også forsøker å skaffe penger for Bates. Som han har forsøkt før også, uten å lykkes.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk for update:-)
MOT!

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3776 på: November 13, 2012, 07:17:09 »
Det positive er da ivertfall at vi får en avklaring i forhold til GFHC denne uken.
Pga deres somling, så er jeg litt i tvil om de er de rette eierne for oss...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3777 på: November 13, 2012, 08:25:54 »
Det positive er da ivertfall at vi får en avklaring i forhold til GFHC denne uken.
Pga deres somling, så er jeg litt i tvil om de er de rette eierne for oss...

Enig. Denne somlingen er ingen kvalitetsbetegnelse. Blir vel til at de akkurat ikke rekker det, så er det denne amerikaneren sin tur til å bruke 4-5 mnd, og vips spiller vi i L1 til neste sesong  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3778 på: November 13, 2012, 08:30:33 »
Det positive er da ivertfall at vi får en avklaring i forhold til GFHC denne uken.
Pga deres somling, så er jeg litt i tvil om de er de rette eierne for oss...
De rette eierne= de som sørger for at KB blir 100% ute av klubben!

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3779 på: November 13, 2012, 08:44:33 »
Det positive er da ivertfall at vi får en avklaring i forhold til GFHC denne uken.
Pga deres somling, så er jeg litt i tvil om de er de rette eierne for oss...
De rette eierne= de som sørger for at KB blir 100% ute av klubben!

Ikke helt enig i det.
Viktig at Bates forsvinner, men det er også viktig at de nye eierne har de rette hensiktene og midlene for å føre Leeds fremover.
Virker ikke akkurat som om at GFHC er de som slår hånden i bordet og får gjennomført ting....virker puslete!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."