Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373171 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

ToreLA

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3840 på: November 15, 2012, 19:00:58 »
Dersom det viser seg at dette har dratt ut fordi prisen som er tilbudt Bates er £20 mill under det Bates ønsker, og dette likevel går i hop, så sier jeg bravo. Da har de kanskje næringsvett.


Bites Yer Legs

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3841 på: November 15, 2012, 19:10:58 »
Jøss. Denne er vel lik alle de andre "updates"

Hva er siste nytt fra Baardsen?
KEEP FIGHTING!!

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3842 på: November 15, 2012, 19:13:42 »
Jøss. Denne er vel lik alle de andre "updates"

Hva er siste nytt fra Baardsen?

Som sagt så ble han så sur på meg i sommer da jeg nevnte at det måtte jo være en takeover på gang at han ikke gidder å snakka med en så useriøs supporter som meg.
Rogaland Whites

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3843 på: November 15, 2012, 19:17:48 »
Jøss. Denne er vel lik alle de andre "updates"

Det kan du vel ikke mene?

I mine øyne viser dette at dealen er så godt som gjort og vil bli annonsert med det første (slik mange rykter har sagt i det siste, jeg mener kilder som aviser, ikke naboens katt...)

Likefullt,  GHFC har vel nesten prestert  at fansen har de i halsen allerede før de er installert som eiere.... Makan til prosess... Men, det skal flere parter til for å forhandle, og den ene parten var altså Bates... Så man kan selvfølgelig også si at de har klart mesterstykket å forhandle med Bates... og takk skal de ha for det. :)

Da settes champagnen INN i kjøleskapet igjen.... ;D ;D ;D 

Hehe, samme flaska har blitt satt inn og ut igjen noen ganger de siste 5-6 månedene...trøste & bære...skal den snart åpnes???????

MOT!!!!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

newsome

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3844 på: November 15, 2012, 20:14:59 »

newsome

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3845 på: November 15, 2012, 20:40:24 »
Ben Jacobs‏@JacobsBen

@k9myp GFH-C have neither confirmed or denied any third party investment, but once done I'm sure they'll tell all/explain delays

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3846 på: November 15, 2012, 21:01:32 »
BATES OUT!!!!!WE ARE LEEDS......MOT!!!!!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

KingHowson

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3847 på: November 15, 2012, 21:34:45 »
Kan dette virkelig stemme? Kan det hende vi endelig blir kvitt han?

Budda

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3848 på: November 15, 2012, 21:43:17 »
Jøss. Denne er vel lik alle de andre "updates"

Det kan du vel ikke mene?

I mine øyne viser dette at dealen er så godt som gjort og vil bli annonsert med det første (slik mange rykter har sagt i det siste, jeg mener kilder som aviser, ikke naboens katt...)

Likefullt,  GHFC har vel nesten prestert  at fansen har de i halsen allerede før de er installert som eiere.... Makan til prosess... Men, det skal flere parter til for å forhandle, og den ene parten var altså Bates... Så man kan selvfølgelig også si at de har klart mesterstykket å forhandle med Bates... og takk skal de ha for det. :)

Da settes champagnen INN i kjøleskapet igjen.... ;D ;D ;D 

Hehe, samme flaska har blitt satt inn og ut igjen noen ganger de siste 5-6 månedene...trøste & bære...skal den snart åpnes???????

MOT!!!!!!

Jeg har også en champagne som skal åpnes når Bates er ute av klubben. Men jeg har blitt skeptisk til GFH-C i løpet av denne takeover-perioden, så jeg vurderer om jeg må kjøpe en ny flaske med en gang.
Endre

martind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3849 på: November 15, 2012, 22:13:55 »
skal dette bli en real festhelg!!!????
MOT!! We are Leeds!

Einar

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3850 på: November 15, 2012, 22:30:08 »
Kanskje 120 sider med 'neste uke' endelig går inn med vinnerloddet  ;D
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3851 på: November 15, 2012, 22:34:28 »
kalle_92, eggus, Centurius, KingHowson, Smudge, Leif Egil, chief, Håvard, gill, the sheepshagger, Cannavaro, Borgegb, Sølvreven og 42 gjester leser dette emnet.

En torsdag kveld på en tråd, ikke kampdag...  :D

Forøvrig:

Duncan Castles @DuncanCastles
Worth bearing in mind that the Football League can examine documents from competing takeover bids in tandem. #LUFC http://sulia.com/my_thoughts/225c27b7-731e-4be7-a3c0-a6d264960d62/?source=twitter …

Svend Karlsen @svendleeds
@DuncanCastles Is that the case for #LUFC you reckon?
« Siste redigering: November 15, 2012, 22:41:10 av kalle_92 »

Sleivind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3852 på: November 15, 2012, 23:31:50 »
kalle_92, eggus, Centurius, KingHowson, Smudge, Leif Egil, chief, Håvard, gill, the sheepshagger, Cannavaro, Borgegb, Sølvreven og 42 gjester leser dette emnet.

En torsdag kveld på en tråd, ikke kampdag...  :D

Forøvrig:

Duncan Castles @DuncanCastles
Worth bearing in mind that the Football League can examine documents from competing takeover bids in tandem. #LUFC http://sulia.com/my_thoughts/225c27b7-731e-4be7-a3c0-a6d264960d62/?source=twitter …

Svend Karlsen @svendleeds
@DuncanCastles Is that the case for #LUFC you reckon?

Ser ikke helt poenget med det Castles skriver her?  ???

Hvis det er flere som har kommet med bud på klubben, så bør vel dette være uinteressant for FL/FA? Leeds kan vel bare takke ja til et bud om gangen? Så hvorfor skulle FL/FA bruke tid på å sjekke ut potensielle oppkjøpere? Og er det ikke lite trolig at det har kommet inn flere bud, siden GHFC har hatt "enerett" på dette i en lang periode nå?
« Siste redigering: November 16, 2012, 10:43:50 av Sleivind »

J-R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3853 på: November 16, 2012, 01:04:27 »
MOT!

Bites Yer Legs

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3854 på: November 16, 2012, 10:00:40 »
Sitat
Full @GFHCapital Press release:
GFH Capital and Leeds City Holdings Ltd announce that an extension of the exclusivity period has been formally agreed around negotiations for the acquisition of Leeds United Football Club.
The relevant agreements are being processed by the respective legal teams and information supplied to the Football League as required under their regulations.
David Haigh, Deputy CEO, GFH Capital comments: “The fact that we are in such advanced talks means this extended exclusivity window is merely to ensure we can get past the final post without distraction.
"We have come so far and are looking forward to what we hope will be a positive statement about change in ownership of Leeds United shortly.”
http://www.twitlonger.com/show/k18i3h
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3855 på: November 16, 2012, 10:03:53 »
Hvor mye utvidet er denne perioden nå...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Mr. Leeds

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3856 på: November 16, 2012, 10:05:03 »
Sitat
Full @GFHCapital Press release:
GFH Capital and Leeds City Holdings Ltd announce that an extension of the exclusivity period has been formally agreed around negotiations for the acquisition of Leeds United Football Club.
The relevant agreements are being processed by the respective legal teams and information supplied to the Football League as required under their regulations.
David Haigh, Deputy CEO, GFH Capital comments: “The fact that we are in such advanced talks means this extended exclusivity window is merely to ensure we can get past the final post without distraction.
"We have come so far and are looking forward to what we hope will be a positive statement about change in ownership of Leeds United shortly.”
http://www.twitlonger.com/show/k18i3h


Bare å fortsette å vente uten å holde pusten altså ;D. Da snakker vi utvidet frist og sikkert flere varianter av at overtakelsen er "imminent"  :-\
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3857 på: November 16, 2012, 10:09:56 »
Til dere med Champagnen - snart fin årgang på den.....når det gjelder FA og deres kontroll av kjøperne, kanskje det også er en lang prosess.....og hvis de skal sjekke andres budgivere også..... ;D ;D ;D ;D....beklager, der kom ironien frem igjen......seriøst så håper jeg på en avklaring nå altså!! Det MÃ… skje snart nå.
Yeboahs vitne

auren

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3858 på: November 16, 2012, 10:35:25 »
Fristen utvidet. Bombe! Klubben fremstår som den komplette amatør. Sesongen er sannsynligvis i dass uansett, så jeg vil heller få inn andre eiere enn GFH som virker like seigrompa som Kenneth William selv.

Hmpfr!!!  >:( >:( >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3859 på: November 16, 2012, 10:49:56 »
Måtte google   - fa 'Fit and proper' -  og fant følgende (wikipedia):

The fit-and-proper-person test or director's test is a test undergone by owners and directors of major British football clubs in the hope that it prevents corrupt or untrustworthy businessmen from buying them.

og videre under Disqualifying events

The Premier League has tighter restrictions than the rest of the Football League and Football Conference. In general, a businessman will fail the test if:

    They have power or influence over another Football League club
    They hold a significant interest in another Football League club
    They become prohibited by law from being a director
    They are filing for bankruptcy
    They have been director of a club while it has suffered two or more unconnected events of insolvency
    They have been a director of two or more clubs of which, while they have been director, has suffered an event of insolvency
    The club being purchased has previously been owned by Kenneth William Bates.

Det siste punktet gjør vel at vi sliter.... :D Er nok lagt til av en frustert fan, tenker jeg...


Yorkshire Evening Post skriver forøvrig
Football League rules require clubs to submit details of proposed new directors no later than 10 working days before an appointment is due to be made. A decision on the application is normally received from the governing body within five working days.

The future's so White I've got to wear shades 8)

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3860 på: November 16, 2012, 10:58:18 »
"A decision on the application is normally received from the governing body within five working days."

Dvs at vi får nyheter etter helgen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3861 på: November 16, 2012, 11:42:13 »
Forlenget frist for KB og oppkjøperne til å holde oss på pinebenken og slik at champagnen blir av bedre årgang.

Nytt over helgen..........GLEM DET!!!

 >:(
Yeboahs vitne

Erik M

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3862 på: November 16, 2012, 12:10:01 »
Ingen grunn til å glemme. Det går veien nå.  Jeg tror nok GHF vil representere en overgangsfase i klubben og en ny langsiktig eier vil komme inn senere.
 

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3863 på: November 16, 2012, 12:36:29 »
Ingen grunn til å glemme. Det går veien nå.  Jeg tror nok GHF vil representere en overgangsfase i klubben og en ny langsiktig eier vil komme inn senere.

Akkurat dette tror jeg også.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

trondt

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3864 på: November 16, 2012, 12:48:44 »
I Belgisk 2. divisjon møtes ikveld Heist og Sinter-Klaas. For Sinter-Klaasfansen så må det være lov å si at de tror på julenissen, litt som oss Leedsfans.

HåvardK

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3865 på: November 16, 2012, 13:38:13 »
I Belgisk 2. divisjon møtes ikveld Heist og Sinter-Klaas. For Sinter-Klaasfansen så må det være lov å si at de tror på julenissen, litt som oss Leedsfans.
;D

Cbas10an

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3866 på: November 16, 2012, 13:59:32 »
Den champagnen jeg satt av til når TO er i orden er av så gammel årgang nå at om jeg selger den, har jeg nok penger til å kjøpe LUFC!
MOT


Joachim

Larsen.

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3867 på: November 16, 2012, 14:31:56 »
Pride of Yorkshire

Erik M

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3868 på: November 16, 2012, 14:41:32 »
Pressekonferanse med NW:

http://www.skysports.com/video/inline/0,,12602_8251608,00.html

Kanskje ikke presskonferanse akkurat, men noen få frustrerte setninger til en mikrofon..
 

Bites Yer Legs

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3869 på: November 16, 2012, 15:01:23 »
Gary Cooper på waccoe:

Sitat
billyisgod
 

the guy, Joel, who i spoke to for radio aire is a passionate Leeds fan too, we talked well after the interview finished and an overwhelming sense of the fact that its gonna take a hell of a lot more than new owners to revitalise our club dawned on me.

i love Leeds United with a passion like most of you, to look at her now saddens me deeply, she's dying before our eyes and here we are still none the wiser, asked to wait for unknown FL bods to sign off unknow what and why when what we should be about is whats happening on the pitch and coming away every weekend from game,TV or radio with a voice so f**king sore it hurts.

i am only human mate.

Mr Bates all i ask is why? it could have been so different and you know it.
KEEP FIGHTING!!