Leeds United vs. Huddersfield 5. des

Started by martind, July 28, 2009, 09:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SaccoMan

Quote from: readysteady on August 25, 2009, 12:26:56
Vi er 4-5 stykker som drar for å se denne kampen. Flybilletter ikke bestilt ennå, men flyr høyst sannsynlig OSL-Manchester (tidlig) fredag og tilbake søndag.

Den reiseruten har jeg allerede bestillt. Kr. 1640,- pr. pers. t/r med SAS. Kr. 500,- pr. pers for 2 netter på Jurys Inn. Framme i Manchester fredag kl. 1215 om jeg ikke husker feil. Retur fra Manchester søndag en gang mellom kl. 1300 og 1400.

Håper bare at SAS ikke går konkurs før denne turen  :)

RuneR

Quote from: SaccoMan on August 25, 2009, 13:13:15
Vi er 4-5 stykker som drar for å se denne kampen. Flybilletter ikke bestilt ennå, men flyr høyst sannsynlig OSL-Manchester (tidlig) fredag og tilbake søndag.

Den reiseruten har jeg allerede bestillt. Kr. 1640,- pr. pers. t/r med SAS. Kr. 500,- pr. pers for 2 netter på Jurys Inn. Framme i Manchester fredag kl. 1215 om jeg ikke husker feil. Retur fra Manchester søndag en gang mellom kl. 1300 og 1400.

Vi er også 4 (+Kjell = 5) som reiser med SAS fra Gardermoen til Stockport Int'l fredag kl 1105-1215, retur søndag kl 1305-1605....
Tilsammen er vi altså minst 10 personer som reiser med samme fly - skulle vi vurdere maxitaxi/minibuss?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ArneS

3 billetter er bestilt fra Egersund via Sola til Newcastle fredag 4.12.   Leiebil derfra til Leeds.   Det er julebordtid da....har de pinnekjøtt i Leeds mon tro?
Den 17. mann

SaccoMan

Quote from: RuneR on August 25, 2009, 13:28:15
Quote from: SaccoMan on August 25, 2009, 13:13:15

Vi er også 4 (+Kjell = 5) som reiser med SAS fra Gardermoen til Stockport Int'l fredag kl 1105-1215, retur søndag kl 1305-1605....
Tilsammen er vi altså minst 10 personer som reiser med samme fly - skulle vi vurdere maxitaxi/minibuss?

Jeg reiser sammen med min datter på 18, og vi er gjerne med på et opplegg med maxitaxi/minibuss hvis det er en kjappere måte enn tog for å komme seg til Leeds på. Er første reisen til Mekka så jeg har ingen erfaring med hva som er billigst/raskest på en fredags formiddag.

fjellhaugen

Quote from: ArneS on August 26, 2009, 10:17:44
3 billetter er bestilt fra Egersund via Sola til Newcastle fredag 4.12.   Leiebil derfra til Leeds.   Det er julebordtid da....har de pinnekjøtt i Leeds mon tro?

hvem reiser dere med?
bilettpris og greier, evt mulig å hive seg med?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

vurderer å reise over til denne kampen, men min trofaste reisepartner er "tied up" denne helgen så jeg lurer om det er andre som skal reise opp via london f.eks.
lurte på ryan air til london tors/fre og hjem på søndagen

gi en lyd eller send meg en PM  :-*    ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Svend Anders

Mitt reisetips for denne helgen:

Fly: Sandefjord - Liverpool tors. 3. kl 21.50, ankomst 22.45.
Buss henter oss på flyplassen og kjører direkte til hotel i Leeds, ankomst rundt midnatt.

Velg hotel selv (min lille guide på http://www.svendanders.com/overnatting.html), får mye for en 6-700 kr natta i dobbeltrom.

Fly hjem fra Liverpool på søndag kveld, avreise med felles buss i 15-tiden så du får litt ut av søndagen også.

Jeg bestilte som nevnt for 17 stk i helgen, til 2.600,- per pers med fly (1 koffert inkl), hotel m/frokost, buss t/r Liverpool-Leeds og dyreste kampbillett. En av de jeg har med er barn, som dessuten bor og spiser gratis på hotel, og da ikke koster mer enn 1.700,-

Tror ikke prisene har endret seg så mye ennå.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

ArneS

Quote from: fjellhaugen on August 26, 2009, 21:51:23
3 billetter er bestilt fra Egersund via Sola til Newcastle fredag 4.12.   Leiebil derfra til Leeds.   Det er julebordtid da....har de pinnekjøtt i Leeds mon tro?

hvem reiser dere med?

Reiser med Widerøe,  1700 t/r.  Lander i Newcastle i ti-tiden på formiddagen.  Hjem igjen søndag 19:25.  Det vil være plass i bilen.
Den 17. mann

fjellhaugen

Quote from: ArneS on August 26, 2009, 23:24:30
3 billetter er bestilt fra Egersund via Sola til Newcastle fredag 4.12.   Leiebil derfra til Leeds.   Det er julebordtid da....har de pinnekjøtt i Leeds mon tro?

hvem reiser dere med?

Reiser med Widerøe,  1700 t/r.  Lander i Newcastle i ti-tiden på formiddagen.  Hjem igjen søndag 19:25.  Det vil være plass i bilen.

setter det opp som et alternativ ;)
går 0800 fra sola da el?

ArneS

Quote from: fjellhaugen on August 27, 2009, 08:25:28
Quote from: ArneS on August 26, 2009, 23:24:30

hvem reiser dere med?

setter det opp som et alternativ ;)
går 0800 fra sola da el?

Avgang Sola 08:25
Den 17. mann

readysteady

Da er vi 5 stk klare for tur. 2 stk booket Torp-Liverpool torsdag-søndag, 3 stk Oslo-Manchester fredag-søndag.
See you all in Leeds!

Svend Anders

Da er vi oppe 19 personer på bussen fra Liverpool torsdag kveld. Og hjem søndag.

Fortsatt ledige plasser - og flybilletter til 1100,- t/r!

SA
Følges på:

testo

Fikk en annen pris da jeg søkte......Er det samme rute SA

Going Out
  Adult 179.00 NOK
03 Dec 09
Flight FR9619 21:50
22:45 Depart
Arrive Oslo (Torp) (TRF)
Liverpool (LPL)

Coming Back
  Adult 15.00 NOK
06 Dec 09
Flight FR9618 18:35
21:25 Depart
Arrive Liverpool (LPL)
Oslo (Torp) (TRF)

Pricing

Going Out (Web Fare) 
2 Adult @ 179.00 NOK 358.00 NOK
Taxes/Fees details 394.48 NOK
Coming Back (Web Fare) 
2 Adult @ 15.00 NOK 30.00 NOK
Taxes/Fees details 641.14 NOK

4 x (Web Check in) 200.00 NOK
Total Cost of Flight 1,623.62 NOK
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

ta sykkelen til haugesund og fly til london for 700 t/r samme helgen  ;D

Svend Anders

Quote from: testo on August 29, 2009, 19:11:47

Going Out (Web Fare) 
Coming Back (Web Fare) 

Det er samme ruta, ja. Men ifht min pris har du ikke regnet med én koffert per reisende (200 kr på en t/r per pers) og betalingsgebyr (100 kroner per pers på t/r om du ikke har VISA electron). Legger du på 300 per pers har du 1111,-

SA
Følges på:

fjellhaugen

Quote from: Svend Anders on August 30, 2009, 00:32:42
Quote from: testo on August 29, 2009, 19:11:47

Going Out (Web Fare) 
Coming Back (Web Fare) 

Det er samme ruta, ja. Men ifht min pris har du ikke regnet med én koffert per reisende (200 kr på en t/r per pers) og betalingsgebyr (100 kroner per pers på t/r om du ikke har VISA electron). Legger du på 300 per pers har du 1111,-

SA

hilsen svend anders,
journalist og deltids ansatt i Ryan air ;) :D

ArneS

Bor på Discovery Inn (£50 pr natt pr rom).  Kortest mulig vei til Scarborough Hotel.
Den 17. mann

R - R

Ser ut som det blir Huddersfield-kamp på meg og! Kjærasten min vil spandere billett og fly til meg som bursdagsgåve til meg (ho fortalte om planane sidan ho ikkje var sikker på bestilling av billett samt kva kampar), så blir langweekend i London/Leeds så sant vi begge får fri ;D
- Rune

fjellhaugen

Quote from: R - R on September 02, 2009, 01:15:09
Ser ut som det blir Huddersfield-kamp på meg og! Kjærasten min vil spandere billett og fly til meg som bursdagsgåve til meg (ho fortalte om planane sidan ho ikkje var sikker på bestilling av billett samt kva kampar), så blir langweekend i London/Leeds så sant vi begge får fri ;D

reise du fra bergen rune?
billig til london med ryan air fra haugesund den helga. jeg og broren min har tenkt oss over.
satser på å reise direkte opp denne gang dog. ikke opphold i london.

R - R

Vi reiser frå Bergen til London ja, men vi skal vere der frå onsdag til måndag. Reiser til Leeds laurdag, og York søndag (studerte der for tre år sidan). Fekk flybillett med Norwegian til 249 bort, så blir ikkje mykje billegare enn det ;D Og så blir det Eastern Airways tilbake frå Newcastle måndag.
- Rune

fjellhaugen

da var brodern overtalt og vi reiser over fredag til hudds kampen. ;D ;D ;D ;D

hvor bor folk denne helgen?
har bodd på disco, jury og hilton før.
er det en plass folk er spes fornøyd med?
greit det skal være billig men fint om det er LITT komfort også da ;)

ArneS

Quote from: fjellhaugen on September 03, 2009, 07:41:04

Discovery Inn £50 pr rom uten frokost.  Mer enn bra nok komfort.  Nærmeste nabo til stampuben Scarborough Hotel.
Den 17. mann

fjellhaugen

Quote from: ArneS on September 03, 2009, 08:30:38

Discovery Inn £50 pr rom uten frokost.  Mer enn bra nok komfort.  Nærmeste nabo til stampuben Scarborough Hotel.

ja jeg har bodd der en gang før. var helt ok det. mener det var der hvertfall. ligger ikke det ganske med togstasjonen?

sviper

tenkte å bestille på Discovery Inn,men leste en del anmeldelser og blei bekymret,var møkkete,ikke trygt,mye støy utenfra,generelt dårlig.stemmer dette??har noen erfaring derifra?ser det er bra tilbud på Jurys Inn,kjenner noen til den.bruker normalt å bo på Hilton,men faller dyrt ut denne gangen da jeg reiser alene
LIFE IS LEEDS

ArneS

Quote from: fjellhaugen on September 03, 2009, 12:14:56

ja jeg har bodd der en gang før. var helt ok det. mener det var der hvertfall. ligger ikke det ganske med togstasjonen?

Har bodd på Discovery inn 2 ganger før.  Ingen problemer verken med komfort, trygghet eller renhet som jeg har opplevd.
Vanskelig å finne et hotell som er nærmere togstasjonen enn Discovery...
Den 17. mann

Svend Anders

Jeg tror det blir så mange nordmenn over denne helgen at det ikke blir "ett norsk hotell" den helgen. Selv har jeg booket åtte rom på SAS-hotellet til en meget gunstig pris med frokost inkludert.

Jeg vet mange allerede har booket på Marriott - her får du også LUSCOS-rabatt om de har rom igjen.

Jurys Inn blir sikkert også populært, rimelige rom der nå om dagen og man har dobbelt + enkeltseng på alle rom. Hilton, Golden Lion, Park Plaza og Bewleys blir sikkert også norskpreget.
Discovery har jeg ingen erfaring med.

Har som andre har påpekt min egen "anbefalingsliste" på hjemmesiden min med linker til de ulike hotellene, inkl gjestekommentarer.

SA
Følges på:

fjellhaugen

da blir det jurys inn på oss denne gangen...
blir en god gjeng nordmenn der den helgen får jeg håpe.

ser ut som "halve" forumet skal over :D :D

Svend Anders

Quote from: fjellhaugen on September 03, 2009, 18:12:25
ser ut som "halve" forumet skal over :D :D

Med 2109 registrerte brukere ser det ut til å bli en del med "halve forumet" over!  :)
Men som sagt tidligere: jeg blir ikke forundret om vi blir over 200 der den helgen.

Bussen min fra Liverpool Airport torsdag 3. des. har per idag 19 påmeldte. Flybillettene er fortsatt de samme i pris.

SA
Følges på:

voldball

Da ser jeg og på billetter nedover til denne kampen!!
Da jeg ikke er så veldig stødig på dette lurer jeg på om sola-London er goe greie?
Og hva er beste rute derfra?
Og et greit hotell med grei pris til greie rom...Flyet går forøvrig Torsdagen og hjem mandagen!!
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

fjellhaugen

Quote from: voldball on September 11, 2009, 13:10:23
Da ser jeg og på billetter nedover til denne kampen!!
Da jeg ikke er så veldig stødig på dette lurer jeg på om sola-London er goe greie?
Og hva er beste rute derfra?
Og et greit hotell med grei pris til greie rom...Flyet går forøvrig Torsdagen og hjem mandagen!!

arne reiser fredag fra sola - newcastle.
ellers reiser jeg og broderen fredag - mandag haugesund london. jeg betaler ca 1000 ink koffert med ryan air