Leeds United vs. Huddersfield 5. des

Started by martind, July 28, 2009, 09:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thomas

Jeg er på en London-weekend den helgen. Selv om jeg neppe får med meg mitt reisefølge planlegger jeg å komme med tog oppover til Leeds lørdag morgen og tilbake til London lørdag kveld. Spørsmålet mitt blir da: Er kampen endelig berammet eller risikerer vi at den kan flyttes til fredag/søndag? National express har togbilletter til £ 26 tur/r lørdag 5 desember. Meget bra pris, men venter man for lenge med å bestille øker prisene ganske kraftig. 

Dette blir min første Leeds-kamp så dette blir en stor opplevelse!

anders

Quote from: Thomas on September 11, 2009, 15:01:02
Jeg er på en London-weekend den helgen. Selv om jeg neppe får med meg mitt reisefølge planlegger jeg å komme med tog oppover til Leeds lørdag morgen og tilbake til London lørdag kveld. Spørsmålet mitt blir da: Er kampen endelig berammet eller risikerer vi at den kan flyttes til fredag/søndag? National express har togbilletter til £ 26 tur/r lørdag 5 desember. Meget bra pris, men venter man for lenge med å bestille øker prisene ganske kraftig. 

Dette blir min første Leeds-kamp så dette blir en stor opplevelse!

Den er nok ikke endelig berammet, uten at jeg vet når den blir det av FA. Jeg tror ikke kampdato blir endret, men kamptidspunktet slik som i fjor, med avspark tidlig lørdag( 12.15 Engelsk tid)

ollan

stor sjanse for at kamptidspunktet blir 12.15....
Ollan

martind

Da var fly bestilt og vi reiser onsdagen i forveien og hjem igjen på søndag. Ryanair fra Torp til Liverpool. Tidligere kamptidspunkt må jo resultere i at puben åpner tidligere også???
MOT!! We are Leeds!

Svend Anders

Og med Martin pluss noen andre påmeldt er bussen på torsdag nå oppe i 21 personer, returbussen søndag på 28.

Om kampen flyttes til noon så får vi se om ikke Peter kan åpne litt tidlig  :)

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

R - R

Quote from: ollan on September 11, 2009, 17:59:04

Har tenkt på det same sjølv. Tre av fire kampar mot Huddersfield dei to siste sesongane har gått 12.15. Begge heimekampane har blitt spelt då. Sannsynet er derfor stort for at kampen vil bli spelt 12.15.

For min del så kjem eg frå London på laurdagen. Kan bestille tog allereie no, og få veldig billige billettar. Er det nokon som veit når kamptidspunktet blir stadfesta (Svend Anders?)?
- Rune

fjellhaugen

Quote from: R - R on September 18, 2009, 19:07:04
Quote from: ollan on September 11, 2009, 17:59:04

Har tenkt på det same sjølv. Tre av fire kampar mot Huddersfield dei to siste sesongane har gått 12.15. Begge heimekampane har blitt spelt då. Sannsynet er derfor stort for at kampen vil bli spelt 12.15.

For min del så kjem eg frå London på laurdagen. Kan bestille tog allereie no, og få veldig billige billettar. Er det nokon som veit når kamptidspunktet blir stadfesta (Svend Anders?)?

hvile priser har du funnet?
blir dyrt synes jeg. tenkte reise opp fredag kveld
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

R - R

Med tog frå London laurdagsmorgon finn eg billettar til £10.40, altså 100 kroner. Har nemleg hotell i london til laurdagen, så må reise opp den morgonen. Men det går med plenty av tog som gjer at eg vil vere i Leeds i god tid før kampen.

*edit: i dag er billegaste billett £14.60.

- Rune

stikles

1. tur blir neste helg mot Charlton. Returnerer så jeg får med Oldham borte ( 1.des)før jeg igjen ankommer Leeds fredag 4. des og får med Huddersfield. Håper på samling fredag kveld. Bor på Queeen`s

fjellhaugen

Quote from: R - R on September 19, 2009, 11:45:16
Med tog frå London laurdagsmorgon finn eg billettar til £10.40, altså 100 kroner. Har nemleg hotell i london til laurdagen, så må reise opp den morgonen. Men det går med plenty av tog som gjer at eg vil vere i Leeds i god tid før kampen.

*edit: i dag er billegaste billett £14.60.

når tar du toget?
å jo opp blod tidlig da?

link til sida du bestiller?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

R - R

nationalrail.co.uk - finner alt av togruter

http://www.nationalexpresseastcoast.com/
- Selskapet som betjener London-Leeds linja.

Viss kampen startar 12.15, så vil eg vere i Leeds halvanna time før i alle fall. Må jo innom hotellet med bagasjen m.m.

Har derfor tenkt på 08.10 frå Kings Cross. Er i Leeds 10.35 då, kostar £14.60 (£13.00 viss du bestiller direkte hos National Express East Coast).

Alternativt, viss ein ynskjer å vere endå tidlegare i Leeds, så kan ein ta toget 07.10.
- Rune

R - R

Då er togbillettane bestilt frå London til Leeds om morgonen 5. desember. Anbefalar alle som skal same ruta å førehandsbestille, får togbillett til £11 for ein veg.
- Rune

fjellhaugen

da er alt bestillt utenom biletter til kamp.
vi kommer på 2200,-

da er fly t/r, tog fra flyplass til leeds t/r og 3 netter på jurys inn.

så de som sier det er grisedyrt å reise over kan bare sette seg ned og planlegge litt ;)

sviper

allt klart her og,har også booket kampbilletter i dag.
salget starter i dag gutter,løp å kjøp,Revie stand er nesten utsolgt..... ;D ;D
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

biletter i box.. takk for "heads up" ;D

Asbjørn

Puh. Da rakk eg også (såvidt) å få kjøpt billetter til denne kampen  :D

...ikke allverden mange hjemmekamper før den tid, gett.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Da var 19 kampbilletter booket! Kjekt å gjøre når pundet nå er under 9 kroner (på børs, vel og merke, litt mer når man betaler).

Skulle pundet fortsette samme nedgang de neste to månedene vil det bli en real shopping-gave til alle reisende.

Flybilletten til Liverpool ligger nå rundt 1400,- med avgifter og en koffert - og det er stadig plasser ledig på bussene mine :-)

SA,
back to TPN-work
Følges på:

Budda

Quote from: Svend Anders on October 11, 2009, 12:26:31
Da var 19 kampbilletter booket! Kjekt å gjøre når pundet nå er under 9 kroner (på børs, vel og merke, litt mer når man betaler).

Skulle pundet fortsette samme nedgang de neste to månedene vil det bli en real shopping-gave til alle reisende.

Flybilletten til Liverpool ligger nå rundt 1400
,- med avgifter og en koffert - og det er stadig plasser ledig på bussene mine :-)

SA,
back to TPN-work

Hvilket selskap?
Endre

Tom S

Quote from: Budda on October 11, 2009, 12:59:56
Quote from: Svend Anders on October 11, 2009, 12:26:31

Flybilletten til Liverpool ligger nå rundt 1400
,- med avgifter og en koffert - og det er stadig plasser ledig på bussene mine :-)

SA,
back to TPN-work

Hvilket selskap?

Ryan Air
COME ON LEEDS !!

roaldv

Bare for å ha dette helt klart; Det er altså ikke slik at vi gjennom vårt LUSCOS-medlemskap kan booke billetter nå, men må vente til 16. november dersom vi ikke har international membership?
(ja, dette var et spørsmål)

Har bestilt reise og hotell, men ikke kampbillett ennå, og sparer jo gjerne de 23 pund jeg må ut med for membership. Er vel uansett ikke fare for at kampen blir utsolgt til 16. nov.

Svend Anders

Quote from: roaldv on October 11, 2009, 20:49:17
Bare for å ha dette helt klart; Det er altså ikke slik at vi gjennom vårt LUSCOS-medlemskap kan booke billetter nå, men må vente til 16. november dersom vi ikke har international membership?
(ja, dette var et spørsmål)

Har bestilt reise og hotell, men ikke kampbillett ennå, og sparer jo gjerne de 23 pund jeg må ut med for membership. Er vel uansett ikke fare for at kampen blir utsolgt til 16. nov.

Det stemmer at LUSCOS-medlemskapet ikke har noe å si på billettkjøpet. Du må ha individuelt Membership eller International Membership.

Merk derimot at et medlemskap kan kjøpe 8 billetter, derfor holdt de tre medlemskapene i min gruppe til at vi kunne dra ut 19 billetter alt nå.

Med en kapasitet på rundt 39.000 til denne kampen, og "bare" 2.500 til gjestene tror jeg ikke det blir utsolgt før 16- november. Men jeg ville vært rask på pletten derfra!

SA
Følges på:

Svend Anders

Quote from: Budda on October 11, 2009, 12:59:56
Hvilket selskap?

Ryanair, ja, kveldsfly over torsdag (slipper å ta fri fra jobb/skole) og hjem søndag kveld (får litt ut av søndagen i Leeds også).

Merk dere at pundet ikke har vært lavere mot krona siden 1976. Jeg ble trukket til en kurs av 9,17 da jeg bestilte kampbilletter fredag, og sparte da flere hundre kroner på de (totalt) enn bare noen uker tilbake. Hvordan kursen går de neste to månedene er vanskelig å si, jeg tipper litt opp frem til avreise.

Den lave kursen gjør også at bussbilletten på min oppsattte tur fra Liverpool Airport til Leeds (og hjem igjen søndag) nå er satt til 200,- per pers. Skal du bare være med en vei er prisen fortsatt 150,-

SA
Følges på:

R - R

Uansett om pundet vil stige litt framover, så vil pundet sannsynlegvis vere veldig svakt i forhold til krona framover. Når eg studerte i York hausten 2006, så kosta pundet 12,5-13 kroner. Hundre pund kostar derfor 300-400 kroner mindre enn då...
- Rune

Kalle

Svend Anders: Når vil bussen gå fra Leeds til Liverpool på søndag?

ArneS

Da er 3 billetter på C18 innkjøpt...
Den 17. mann

fjellhaugen

biletter bestillt på 08. og kom i posten i dag.

meget bra service.

gleder meg max nå. nå henger de på tavla og bare skinner ;D

Svend Anders

Quote from: Kalle on October 12, 2009, 13:29:21
Svend Anders: Når vil bussen gå fra Leeds til Liverpool på søndag?

Det spørs litt hvor mange hoteller vi skal innom, men jeg regner med avreise fra Radisson i 15-tiden.

SA
Følges på:

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sviper