Leeds United vs. Huddersfield 5. des

Started by martind, July 28, 2009, 09:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inge

Vi er 7 stk som skal bo på marriott.

roaldv

Vi er to som skal bo på Etap tor-søn. Har ikke billetter ennå, men regner med at det ordner seg. Kanskje noen her inne som har to for mye??

Har imidlertid billett til Joe Bonamassa på Leeds Academy torsdag kveld. Det blir også konge!!

Kalle

Inge: Hva koster et rom på Marriot for 2 pers. ? Skal over til Hudds-kampen, men ikke bestilt hotell ennå.

Tom S

Quote from: Kalle on October 23, 2009, 17:16:29
Inge: Hva koster et rom på Marriot for 2 pers. ? Skal over til Hudds-kampen, men ikke bestilt hotell ennå.

£78 pr. natt for dbl/twinrom
£68 pr. natt for enkelt rom

Desse prisene gjelder i helgene (fre-man) og du må vere medlem i luscos.
COME ON LEEDS !!

Per Arne

Bare et tips: Bewleys, Park Plaza, Crown Plaza og Hilton har alle veldig bra priser denne helgen. Sjekk hotels.com

Asbjørn

Quote from: Tom S on October 23, 2009, 17:33:40

Jeg betalte i sin tid £41.25 pr natt på Discovery Inn for denne helgen...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

500 pr natt på jurys in.
vi er jo to så det blir 250 på hver. fin fint for oss ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

Quote from: Asbjørn on October 23, 2009, 20:16:51
Quote from: Tom S on October 23, 2009, 17:33:40

Jeg betalte i sin tid £41.25 pr natt på Discovery Inn for denne helgen...

Samme pris nå om du bestiller via booking.com

Kalle

3 netter på Discovery Inn er bestilt. Totalt £ 115,- for dobbeltrom. Noen billigere ?

Måtte forhåndsbetale, det er nok grunnen til at det var så billig. Kun 2 rom igjen til den prisen.

Asbjørn

Quote from: Kalle on October 23, 2009, 20:57:14
3 netter på Discovery Inn er bestilt. Totalt £ 115,- for dobbeltrom. Noen billigere ?

Måtte forhåndsbetale, det er nok grunnen til at det var så billig. Kun 2 rom igjen til den prisen.

Det fine med Discovery Inn, vil du merke, er beliggenheten. Tvers over gata til jernbanestasjonen (når du kommer ut av den ser du skilt til Discovery Inn ned en trapp). Og i underetasjen ligger Scarboroghs, stampub for mange
Tell me  Tell me

Dylan

Kalle

Jeg har bodd der tidligere, men da het hotellet noe annet. I gamle, gamle dager het det vel Griffin Hotel, eller noe lignende. 6 år siden sist jeg var i Leeds, så det blir moro med tur igjen.

ollan

Quote from: Kalle on October 23, 2009, 21:23:09
Jeg har bodd der tidligere, men da het hotellet noe annet. I gamle, gamle dager het det vel Griffin Hotel, eller noe lignende. 6 år siden sist jeg var i Leeds, så det blir moro med tur igjen.

comfort Inn, het det vel en periode.
Ollan

ollan

Thomas Dybdalh spiller på The Cockpit fredag 4.desember. Noe å bruke fredagskvelden til?
http://thecockpit.co.uk/gigs.aspx?EvtID=2253&TypeID=1
Ollan

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

readysteady

Angående tog Manchester Airport - Leeds t/r; er det noe poeng å kjøpe billett på forhånd? På nationalrail.co.uk? Får man åpen billett, eller gjelder den kun en gitt avgang? I tilfelle dumt dersom flyet er forsinket.

Asbjørn

Quote from: readysteady on October 26, 2009, 11:23:00
Angående tog Manchester Airport - Leeds t/r; er det noe poeng å kjøpe billett på forhånd? På nationalrail.co.uk? Får man åpen billett, eller gjelder den kun en gitt avgang? I tilfelle dumt dersom flyet er forsinket.

Nope, ikke vits å kjøpe på forhånd. Kjøp med åpen retur ja.

Tell me  Tell me

Dylan

RuneR

Quote from: Asbjørn on October 26, 2009, 11:49:38

Selv synes jeg det ER en fordel å forhåndskjøpe billett, mest pga. returen, hvor du da får anledning til å booke sete, uten tillegg i prisen.  Toget, som kommer fra Newcastle, kan være ganske fullt når det kommer til Leeds (spesielt dersom du reiser på "populære tidspunkt").
Billettypen "Off peak Return" gjelder de aller fleste avganger, hvilket betyr at det ikke gjør noe om flyet er forsinket og du må vente til neste avgang.

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

readysteady

Quote from: RuneR on October 26, 2009, 11:59:14

Selv synes jeg det ER en fordel å forhåndskjøpe billett, mest pga. returen, hvor du da får anledning til å booke sete, uten tillegg i prisen.  Toget, som kommer fra Newcastle, kan være ganske fullt når det kommer til Leeds (spesielt dersom du reiser på "populære tidspunkt").
Billettypen "Off peak Return" gjelder de aller fleste avganger, hvilket betyr at det ikke gjør noe om flyet er forsinket og du må vente til neste avgang.

Hvorfor kan sete bookes bare på returreisen, og ikke på turreisen?

RuneR

Quote from: readysteady on October 26, 2009, 12:04:56
Quote from: RuneR on October 26, 2009, 11:59:14

Hvorfor kan sete bookes bare på returreisen, og ikke på turreisen?
Sete bookes på "turreisen" også, men det er ikke like viktig, for da stiger du på toget på start-stasjonen (og det går greit å finne ledige seter)  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

sviper

Quote from: ollan on October 24, 2009, 21:06:38
Thomas Dybdalh spiller på The Cockpit fredag 4.desember. Noe å bruke fredagskvelden til?

hadde nok dratt dit,men har med meg min 14 år gamle sønn denne gangen og da er det vel litt problem eller??
LIFE IS LEEDS

ArneS

Quote from: sviper on October 26, 2009, 12:18:29
Quote from: ollan on October 24, 2009, 21:06:38

hadde nok dratt dit,men har med meg min 14 år gamle sønn denne gangen og da er det vel litt problem eller??

Hvis du sjekker linken, står det 14+ with adults, så det går sikkert bra....
Den 17. mann

martind

Vi er 8 stk som drar med Ryan Air til Liverpool på onsdag kveld. Vi tenker da på å booke en maxitaxi. Er det flere som skal reise samtidig, så kan vi samle oss. Jo flere jo billigere. Gi en lyd!
MOT!! We are Leeds!

Asbjørn

Etter kampen lørdag skal forresten vår kjære ØBS opptre på Duck and Drake. Det er vel obligatorisk å stille & støtte ham der :)

Tell me  Tell me

Dylan

Tore P

Tore P

Forresten gøy å være på prøvespill....lenge siden  :D

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Tore P on October 29, 2009, 22:20:59
Forresten gøy å være på prøvespill....lenge siden  :D
...i stedet ble det Brann  ::)

Tell me  Tell me

Dylan

Tore P

Ja,men har spilt på Elland Road og mot Leeds noen ganger.

Da sees vi i desember  :D

Marching on together

RuneR

Quote from: Asbjørn on October 29, 2009, 22:30:07
Quote from: Tore P on October 29, 2009, 22:19:41
Area C20
Row QQ
Seat 164-170
;D
Area C20
Seat 164
...men rad RR her
:)
Area C20
Seat 171-174
Radene QQ og RR for oss 8.... bra samling ;-)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

SaccoMan