Skrevet av Emne: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.  (Lest 66723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #180 på: Januar 26, 2010, 14:04:30 »
Noen som har erfaring fra C20 området på West?

Har hatt billettt der mange ganger og synes det er veldig bra!
Nær bana og fullt utbytte frå The Kop.
Bedre oversikt selvfølgelig om du flytter nærmere midten og høgere på tribuna.
(sjølv vurderer eg D12 på neste tur i april)
COME ON LEEDS !!

leedsheim

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #181 på: Januar 26, 2010, 14:38:02 »
Takk for det,høres bra ut! Kun sittet på East lower tidligere,men tenkte å prøve noe nytt til disse to kampene :)
Vi skal tilbake!

ArneS

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #182 på: Februar 02, 2010, 14:33:21 »
Forslag til aktivitet lørdag / søndag:

http://www.realaletrail.net/

Dette er rett og slett et opplegg der vi kan kjøpe egen billett på toget, og så gå av og på som vi vil på disse stasjonene.  Pubene ligger i umiddelbar nærhet av hver stasjon, og alle har godt utvalg av real ales.   
En god kombinasjon av å få sett seg rundt samtidig som ølinntaket holdes konstant.
Den 17. mann

ollan

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #183 på: Februar 03, 2010, 13:07:57 »
Forslag til aktivitet lørdag / søndag:

http://www.realaletrail.net/

Dette er rett og slett et opplegg der vi kan kjøpe egen billett på toget, og så gå av og på som vi vil på disse stasjonene.  Pubene ligger i umiddelbar nærhet av hver stasjon, og alle har godt utvalg av real ales.   
En god kombinasjon av å få sett seg rundt samtidig som ølinntaket holdes konstant.

lørdagen brukes fortrinnsvis på Commercail, Peacock og andre puber i nærheten av ER ??? ;D
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #184 på: Februar 03, 2010, 17:04:56 »
Noen som har erfaring med å ta med smågutter på Commersial og Peacock?
« Siste redigering: Februar 04, 2010, 16:00:14 av Rudi G. »

Per Arne

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #185 på: Februar 03, 2010, 17:05:55 »
Noen som har erfaring med å ta smågutter på Commersial og Peacock?

Heldigvis ikke!!

Fysjameg....

 ;D
« Siste redigering: Februar 03, 2010, 17:11:12 av Per Arne »

Tom S

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #186 på: Februar 03, 2010, 17:09:58 »
Noen som har erfaring med å ta smågutter på Commersial og Peacock?

Ingen problem på Comercial, men eg ville ikkje tatt med meg Marius på Peacock før kamp.
Om våren/sommeren går det greit når ein kan vere ute, men inne på Peacock før kamp er trengsel og atter trengsel.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #187 på: Februar 03, 2010, 17:20:05 »
Noen som har erfaring med å ta smågutter på Commersial og Peacock?

Ingen problem på Comercial, men eg ville ikkje tatt med meg Marius på Peacock før kamp.
Om våren/sommeren går det greit når ein kan vere ute, men inne på Peacock før kamp er trengsel og atter trengsel.

Takk Tom. Jeg vet det kan gå ganske heftig for seg på Peacock ;D Jeg for se det ann, de får eventuelt stå utenfor med mor, eller kanskje en tur til i LU-shoppen mens far får seg en siste en før vi entrer ER :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #188 på: Februar 03, 2010, 17:21:46 »
Noen som har erfaring med å ta smågutter på Commersial og Peacock?

Heldigvis ikke!!

Fysjameg....

 ;D

 :D Så det nå :-[ Det var ikke ment som det var skrevet  ;)

Per Arne

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #189 på: Februar 03, 2010, 20:03:49 »
Noen som har erfaring med å ta smågutter på Commersial og Peacock?

Heldigvis ikke!!

Fysjameg....

 ;D

 :D Så det nå :-[ Det var ikke ment som det var skrevet  ;)

Sorry, buddy, klarte bare ikke å la være....  ;)

lojosang

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #190 på: Februar 04, 2010, 00:59:49 »
Noen som har erfaring med å ta smågutter på Commersial og Peacock?

Heldigvis ikke!!

Fysjameg....

 ;D

 :D Så det nå :-[ Det var ikke ment som det var skrevet  ;)

Sorry, buddy, klarte bare ikke å la være....  ;)

Stygg sak! Stygg sak! Anse dem for moderatoradvart, Rudi!  ;D
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #191 på: Februar 04, 2010, 16:02:27 »
Noen som har erfaring med å ta smågutter på Commersial og Peacock?

Heldigvis ikke!!

Fysjameg....

 ;D

 :D Så det nå :-[ Det var ikke ment som det var skrevet  ;)

Sorry, buddy, klarte bare ikke å la være....  ;)

Stygg sak! Stygg sak! Anse dem for moderatoradvart, Rudi!  ;D

Ja, den var stygg, men nå er den redigert og det skal aldri skje igjen. Jeg tar advarselen til etterretning :)

Torpe-do

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #192 på: Februar 04, 2010, 16:54:21 »
Da er tur bestilt!


Gleder meg noe sinnsykt, første gang jeg skal få se Leeds live :D :D :D :D

ArneS

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #193 på: Februar 04, 2010, 17:26:24 »
Forslag til aktivitet lørdag / søndag:

http://www.realaletrail.net/

Dette er rett og slett et opplegg der vi kan kjøpe egen billett på toget, og så gå av og på som vi vil på disse stasjonene.  Pubene ligger i umiddelbar nærhet av hver stasjon, og alle har godt utvalg av real ales.   
En god kombinasjon av å få sett seg rundt samtidig som ølinntaket holdes konstant.

lørdagen brukes fortrinnsvis på Commercail, Peacock og andre puber i nærheten av ER ??? ;D


Mener selvsagt søndag/mandag
Den 17. mann

Solveig

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #194 på: Februar 04, 2010, 18:31:27 »
Hei.  Vi, Øistein og Solveig drar fra Oslo med SAS til den litt større nabobyen torsdag 18 med retur torsdag 25.  og vi er på begge hjemmekampene lørdag og tirsdag.

We are Leeds....

Solveig

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #195 på: Februar 04, 2010, 18:58:53 »
Jo glemte å si at vi bor på Bewleys...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #196 på: Februar 04, 2010, 19:13:03 »
Hei.  Vi, Øistein og Solveig drar fra Oslo med SAS til den litt større nabobyen torsdag 18 med retur torsdag 25.  og vi er på begge hjemmekampene lørdag og tirsdag.

We are Leeds....

Solveig da.... I 'den litt større byen' bor det drøyt 400 000 (ranked 7th), i vår by ca 770 000 (ranked 2nd)  (kilde Wikipedia).
Mange blir forvirret av den engelske greia med å inkludere nabobyene (som Bolton), da er 'den byen' større...

Men, ha en fortreffelig tur :)

http://en.wikipedia.org/wiki/England

http://en.wikipedia.org/wiki/Leeds

http://en.wikipedia.org/wiki/Manchester
« Siste redigering: Februar 04, 2010, 19:16:30 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #197 på: Februar 04, 2010, 20:39:52 »
Du glimrer med ditt fravær Asbjørn?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #198 på: Februar 04, 2010, 23:58:10 »
Du glimrer med ditt fravær Asbjørn?

Jeg drar i min vinterferje, jeg :) (uke 9)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #199 på: Februar 05, 2010, 00:57:03 »
skjønner... Ulike vinterferie avikling på tvers av landet. Det var jo dumt. 5 år siden sist jeg var på ER var det i vinterferien (bergen) då kanskje.
 

Svend Anders

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #200 på: Februar 05, 2010, 13:19:54 »
Ingen andre som flyr over med torsdagsflyet til Liverpool?

Eller hjem Liverpool-Torp søndag?

Booket om hotel til Marriott nå, regner med å se flere av dere der.

SA

origo

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #201 på: Februar 06, 2010, 00:49:16 »
Går det direktefly Torp-Liverpool? Hvilket flyselskap?

 

Svend Anders

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #202 på: Februar 06, 2010, 01:01:09 »
Går det direktefly Torp-Liverpool? Hvilket flyselskap?



Ryanair har hatt rute dit i flere år...  :)

SA

Brian G.

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #203 på: Februar 06, 2010, 14:22:17 »
Ingen andre som flyr over med torsdagsflyet til Liverpool?

Eller hjem Liverpool-Torp søndag?

Booket om hotel til Marriott nå, regner med å se flere av dere der.

SA

Da treffes vi der Svend Anders :)
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Gruvegutten

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #204 på: Februar 08, 2010, 20:52:42 »
Skal på min første tur til Leeds-tur i en alder 43 !!! Har fulgt laget siden tidlig på 70-tallet, men de siste årene har jeg ikke fulgt så godt med. Fant ut at det var på tide med en tur dit nå. Moro å få med to kamper oxo da, 20 og 23 febr. !! Reiser alene.  Skal bo på Park Plaza. Noen andre som skal bo der ? Må jeg bestille match-billetter på forhånd ? Noen som veit hva slags billetter som er igjen og hva bør jeg kjøpe av billetter?
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Rudi G.

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #205 på: Februar 08, 2010, 21:06:23 »
Skal på min første tur til Leeds-tur i en alder 43 !!! Har fulgt laget siden tidlig på 70-tallet, men de siste årene har jeg ikke fulgt så godt med. Fant ut at det var på tide med en tur dit nå. Moro å få med to kamper oxo da, 20 og 23 febr. !! Reiser alene.  Skal bo på Park Plaza. Noen andre som skal bo der ? Må jeg bestille match-billetter på forhånd ? Noen som veit hva slags billetter som er igjen og hva bør jeg kjøpe av billetter?

Hei. På tide med tur da :) Billetter til disse kampene er nå lagt ut på general sale. Billetter kan du bestille her http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/productHome.aspx og da har du de i posten etter et par dager. Jeg skal selv sitte på D12 A. Der er det god utsikt (jeg har med meg to gutter på 8 og 9 år) og feltet er i nærheten av the kop. Disse kampene vil nok ikke bli utsolgt men det er jo greit å ha full kontroll før man reiser. Bor på Marriott.

Runar

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #206 på: Februar 08, 2010, 21:38:22 »
Skal på min første tur til Leeds-tur i en alder 43 !!! Har fulgt laget siden tidlig på 70-tallet, men de siste årene har jeg ikke fulgt så godt med. Fant ut at det var på tide med en tur dit nå. Moro å få med to kamper oxo da, 20 og 23 febr. !! Reiser alene.  Skal bo på Park Plaza. Noen andre som skal bo der ? Må jeg bestille match-billetter på forhånd ? Noen som veit hva slags billetter som er igjen og hva bør jeg kjøpe av billetter?

Masse nordmen som skal over til disse to kampene!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #207 på: Februar 08, 2010, 21:46:58 »
Skal på min første tur til Leeds-tur i en alder 43 !!! Har fulgt laget siden tidlig på 70-tallet, men de siste årene har jeg ikke fulgt så godt med. Fant ut at det var på tide med en tur dit nå. Moro å få med to kamper oxo da, 20 og 23 febr. !! Reiser alene.  Skal bo på Park Plaza. Noen andre som skal bo der ? Må jeg bestille match-billetter på forhånd ? Noen som veit hva slags billetter som er igjen og hva bør jeg kjøpe av billetter?

1) Følg med i denne tråden, avtal gjerne møtepunkter med noen av de andre reisende (de fleste er utrolig inkluderende). :)
2) Noen steder er du bortimot garantert å møte nordmenn, som f.eks. på The Commercial i timene før kamp, og Scarborogh (tvers over jernbanestasjonen) eller baren på Marriott de fleste kvelder.
3) Les deg opp  på trådene i "På tur til Leeds" og på http://www.svendanders.com/leedsunited.html

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gruvegutten

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #208 på: Februar 08, 2010, 22:51:42 »
Skal på min første tur til Leeds-tur i en alder 43 !!! Har fulgt laget siden tidlig på 70-tallet, men de siste årene har jeg ikke fulgt så godt med. Fant ut at det var på tide med en tur dit nå. Moro å få med to kamper oxo da, 20 og 23 febr. !! Reiser alene.  Skal bo på Park Plaza. Noen andre som skal bo der ? Må jeg bestille match-billetter på forhånd ? Noen som veit hva slags billetter som er igjen og hva bør jeg kjøpe av billetter?

1) Følg med i denne tråden, avtal gjerne møtepunkter med noen av de andre reisende (de fleste er utrolig inkluderende). :)
2) Noen steder er du bortimot garantert å møte nordmenn, som f.eks. på The Commercial i timene før kamp, og Scarborogh (tvers over jernbanestasjonen) eller baren på Marriott de fleste kvelder.
3) Les deg opp  på trådene i "På tur til Leeds" og på http://www.svendanders.com/leedsunited.html




takker !!!   gleder meg & teller ned ;-)

Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

jaho

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #209 på: Februar 08, 2010, 23:16:08 »
Skal på min første tur til Leeds-tur i en alder 43 !!! Har fulgt laget siden tidlig på 70-tallet, men de siste årene har jeg ikke fulgt så godt med. Fant ut at det var på tide med en tur dit nå. Moro å få med to kamper oxo da, 20 og 23 febr. !! Reiser alene.  Skal bo på Park Plaza. Noen andre som skal bo der ? Må jeg bestille match-billetter på forhånd ? Noen som veit hva slags billetter som er igjen og hva bør jeg kjøpe av billetter?

1) Følg med i denne tråden, avtal gjerne møtepunkter med noen av de andre reisende (de fleste er utrolig inkluderende). :)
2) Noen steder er du bortimot garantert å møte nordmenn, som f.eks. på The Commercial i timene før kamp, og Scarborogh (tvers over jernbanestasjonen) eller baren på Marriott de fleste kvelder.
3) Les deg opp  på trådene i "På tur til Leeds" og på http://www.svendanders.com/leedsunited.html



Skal også over på min første kamp i en alder av 45, etter å ha fulgt Leeds siden tidlig på 70-tallet. Bare sett de live i Norge og Sverige 4 ganger. Reiser med min nevø på 35 som også er Leeds-gal, også hans første tur. Reiser sammen med en Blackburn-fan som har 20 reiser før. Han skal være med på begge Leeds-kampene, og det er blitt slik at han også følger godt med Leeds sine resultater. Vi reiser tidlig lørdag morgen med SAS, og hjem tidlig på onsdag. I tillegg til Leeds kampene skal vi se Blackburn- Bolton, og Man C - Liverpool (to hat-lag...)/eller Wigan-Tottenham.. Skal bo de fire nettene på Cosmopolitian..(kanskje ikke korrekt skrevet..) Vi gleder oss sinnsykt...dette må bare ble STORT..!!