Skrevet av Emne: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.  (Lest 66833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #270 på: Februar 25, 2010, 08:03:09 »
Vil takke alle for uforglemmelige dager i Leeds denne helgen...hadde trengt noen fridager kjenner jeg!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

ollan

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #271 på: Februar 25, 2010, 10:13:33 »
Tilbake at Rudi. Trodde vi skulle ta en pils hos Peter jeg på tirsdag


The deal is on! Snakkes hos Peter på tirsdag!

Jeg var der, det var ikke du :o

Jeg tror egentlig ikke at hb finnes......


 ;)

auren

Hehe.. ja, man kan begynne å lure litt. Noen som har truffet på h.b på denne turen?

Kanskje er "h.b" et alias? En eller annens negative underbevissthet som får utløp for mye gammel frustrasjon?

Ollan? Er det deg?

 ;D
nei må nok skuffe deg Per Arne. Regner med at h.b løper rundt i York og ser på hus han skal kjøpe om en 7 års tid. Det er jo da han skal over på statslønn..... ;)kansje han er på biljakt? Ja da skal det bli andre boller.. Mest sannsynlig er jo det at han ikke har vært/er der, for når en går ut så "høyt " med treffsteder der en skal møte andre leedsvenner finner jeg det meget merkelig at en ikke stiller opp.
I give a shit ;D ;D

Forøvrig en meget bra tur med mange Leedsvenner, levende oppdatering via facebook er populært helt til jeg kom hjem og så alle de tåpelige bildene som ble lagt ut i festhumør ;D ;D
Ollan

raffa-90

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #272 på: Februar 25, 2010, 15:40:05 »
Takk for ein god tur alle samman ;)

helsing stord gjengen
 

Runar

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #273 på: Februar 25, 2010, 18:21:41 »
stord gjengen e et kapitell for seg selv
 

ollan

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #274 på: Februar 25, 2010, 19:32:48 »
stord gjengen e et kapitell for seg selv

to.... ;D
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #275 på: Februar 25, 2010, 19:33:12 »
Kjempetur ;D Kjekt å bli kjent med Bergen nord gjengen (Florø), Stord guttene, Egersund gjengen med ArneS i spissen, Molde og den hardtdrikkende Osloklanen. Bergensgjengen var der også men de komuniserte stort sett gjennom FB :D Flere andre også. Håper vi snakkes i mai :)
« Siste redigering: Februar 26, 2010, 16:57:00 av Rudi G. »

Tom S

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #276 på: Februar 26, 2010, 07:59:44 »
Tilbake at Rudi. Trodde vi skulle ta en pils hos Peter jeg på tirsdag


The deal is on! Snakkes hos Peter på tirsdag!

Jeg var der, det var ikke du :o

Jeg tror egentlig ikke at hb finnes......


 ;)

auren

Hehe.. ja, man kan begynne å lure litt. Noen som har truffet på h.b på denne turen?

Kanskje er "h.b" et alias? En eller annens negative underbevissthet som får utløp for mye gammel frustrasjon?

Ollan? Er det deg?

 ;D
nei må nok skuffe deg Per Arne. Regner med at h.b løper rundt i York og ser på hus han skal kjøpe om en 7 års tid. Det er jo da han skal over på statslønn..... ;)kansje han er på biljakt? Ja da skal det bli andre boller.. Mest sannsynlig er jo det at han ikke har vært/er der, for når en går ut så "høyt " med treffsteder der en skal møte andre leedsvenner finner jeg det meget merkelig at en ikke stiller opp.
I give a shit ;D ;D

Forøvrig en meget bra tur med mange Leedsvenner, levende oppdatering via facebook er populært helt til jeg kom hjem og så alle de tåpelige bildene som ble lagt ut i festhumør ;D ;D

h.b. gjekk seg nok vill på den store togstasjonen i Hebden Bridge, og havnet på feil tog.
Kor ha er nå er det kun h.b. som veit...
COME ON LEEDS !!

ArneS

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #277 på: Februar 26, 2010, 09:41:45 »
Kjempetur ;D Kjekt å bli kjent med Bergen nord gjengen (Florø), Stord guttene, Sandnes gjengen med ArneS i spissen, Molde og den hardtdrikkende Osloklanen. Bergensgjengen var der også men de komuniserte stort sett gjennom FB :D Flere andre også. Håper vi snakkes i mai :)

Hei Rudi og takk for sist.   Har riktignok en søster som bor på Sandnes, men er vi fra Egersund så er vi fra Egersund :)

Forøvrig:  Takk til alle for gode opplevelser og topp stemning fra fredag til tirsdag.
Den 17. mann

RuneR

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #278 på: Februar 26, 2010, 10:38:54 »
Må slenge meg på og takke alle som var med å gjøre denne turen stor.
Dersom jeg hadde visst for 27 år siden, det jeg vet i dag, kunne jeg nesten blitt Leeds-supporter på grunn av de fantastiske supporterne alene  8)
Nå blir det nok en ganske lang "reisepause", før jeg drar over til siste seriekamp i mai. Håper jeg treffer et par hundre kongesupportere fra Norge da også....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

chief

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #279 på: Februar 26, 2010, 11:35:48 »
Må slenge meg på og takke alle som var med å gjøre denne turen stor.
Dersom jeg hadde visst for 27 år siden, det jeg vet i dag, kunne jeg nesten blitt Leeds-supporter på grunn av de fantastiske supporterne alene  8)
Nå blir det nok en ganske lang "reisepause", før jeg drar over til siste seriekamp i mai. Håper jeg treffer et par hundre kongesupportere fra Norge da også....

Da blir vi nok mange Rune.

Husk vekke-klokke da  ;)
1 4 all and all 4 1

Rudi G.

  • Gjest
Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #280 på: Februar 26, 2010, 16:58:01 »
Kjempetur ;D Kjekt å bli kjent med Bergen nord gjengen (Florø), Stord guttene, Sandnes gjengen med ArneS i spissen, Molde og den hardtdrikkende Osloklanen. Bergensgjengen var der også men de komuniserte stort sett gjennom FB :D Flere andre også. Håper vi snakkes i mai :)

Hei Rudi og takk for sist.   Har riktignok en søster som bor på Sandnes, men er vi fra Egersund så er vi fra Egersund :)

Forøvrig:  Takk til alle for gode opplevelser og topp stemning fra fredag til tirsdag.

Hei og takk for sist. Selvsakt var det Egersund :-[ Det er nå rettet :)

holmen92

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #281 på: Februar 28, 2010, 20:02:45 »
Vil takke alle for uforglemmelige dager i Leeds denne helgen...hadde trengt noen fridager kjenner jeg!

Haha, nydelig tur:D

holmen92

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #282 på: Februar 28, 2010, 20:03:54 »

Runar

 

flynn

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #284 på: Mars 02, 2010, 10:32:08 »
Kort reiseskildring fra årets vinterferie i den forjettede by;

Vi reiste fra Torp til Stansted fredag morgen, opprømte og spente. Jeg har ikke vært i Leeds på mange år nå, og de andre hadde aldri vært der. Mange lot seg imponere over at jeg klarte å "lure" hele familien med på dette, i stedet for mer tradisjonelle vinterferiesteder, eller mer berømte storbyferier. Men, det viste seg at jeg fikk rett; det finnes ikke mange bedre steder enn Leeds å tilbringe noen feriedager  :)

Både på flyet og på togturen via Peterborough dukket det opp en rekke Leeds-folk, noen gladere enn andre tidlig på dagen. Men, stemningen steg i takt med antall mil gjenstående til Mecca.

Vi tok inn på Bewleys, som viste seg å være et helt perfekt sted å anbringe legemene. Store fine rom, hyggelig miljø, og perfekt plassert med 10 minutter til sentrum, 2 til Lorimer, og 25 til Elland Road...
De disket til og med opp med Eurosport i lobbybaren, slik at vi fikk med oss ett og annet høydepunkt fra OL underveis. Ellers var ikke akkurat det lett å oppdrive på andre steder.

Lørdagen ble i all hovedsak viet til å lade opp til kamp. Kona mente at det var i drøyeste laget å starte oppkjøringen allerede etter frokost, så det ble en liten rusletur i Sentrum først. Men klokka 13:30 var vi på veg i riktig retning, dvs nedover Sweet Street, mot The Commercial.
Kampen mot Brighton ble en aldri så liten nedtur selvsagt. En ting var at kampen var særdeles svak, men stemningen på ER var også heller laber. Selv med over 24.000 tilskuere var store deler av publikum minst like tafatte som gutta på banen. Etter 0-1 klarte vi endelig å skape et trykk mot Brighton-målet, men Gus's disipler var forbannet flinke til å drepe farta i kampen.
Snodgrass' utligning kom i grevens tid, og medførte i det minste at jeg slapp å krysse av for første Leeds-tap live. Og eksplosjonen på tribunen veiet på mange måter opp for den oppsamlede frustrasjonen og oppgittheten over de første 89 minuttene. Du verden hvor godt det er å kunne skrike ut sin glede sammen med 24.000 andre trosfeller. Ikke til å undres over at religiøse sekter lykkes med å fange folk...

Etter kampen slapp vi til min store overraskelse inn på Billy's Bar, selv med barna på slep. Denne "pub'en" viste seg å være en flott tilvekst på stadion, som jeg opplevde for første gang, men absolutt ikke siste!

Søndag våknet vi til snøvær og kald sno. Dagen ble delvis tilbrakt på Royal Armouries, også det et sted jeg ikke tidligere har tatt meg tid til å oppleve. Kan anbefales!

Mandag formiddag trasket vi tilbake til Elland Road, for å gjøre spise frokost i Billys' Bar, og gjøre et dyphogg i supporterbutikken, som på kampdag er litt i fulleste laget. Sterkt nedsatte priser gjorde at vi kunne frotse i godsaker, og returnere med flere handleposer med stasj til kun drøye 2.000 kr. totalt! I tillegg fikset vi billetter til Oldham-kampen, denne gang litt høyere opp på West Stand enn sist (D12).

Tirsdagen opprant, og det var tid for ny oppladning, og nye poengsjanser. Business as usual, med besøk hos Lorimer igjen, i god tid før kamp. Denne kvelden var det mindre folk der, men det forhindret oss ikke i å nyte atmosfæren. Mindre folk var det også på ER, men denne gang var det mer trøkk i både spillere og publikum. Flomlyskamper er noe eget, selv i snøfokk  ;D
Selve kampen var jo også langt bedre, og Snodgrass vartet i perioder opp med spill som minner om selveste Eddie Gray i glansdagene! Allikevel var det Luciano Becchio-sangen som runget høyest, sammen med The Kops konstante "Jason Price,- F***ing Shite!"
Etter en kort varmerunde i Billy's Bar igjen ruslet vi glade tilbake til hotellet. 5 minutter etter oss kom Max Gradel også innom, for å kjøpe en Cola, sikkert før festen startet inne i byen. Vi rakk noen ord med ham, og noen stategisk plasserte autografer før han løp videre. Stor stas!

Onsdag satte vi kursen mot London, men reiseskildringer derfra hører sikkert hjemme i andre fora enn dette, så det skal jeg spare dere for...

Og alle var enige at det hadde vært en fin tur  ;D

flynn

PetterH

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #285 på: Mars 02, 2010, 11:58:54 »
Nå som jeg endelig er kommet til hektene igjen :-)) er det bare å takke alle kjente og ukjente for en kjempetur :-))
 

berlin

Sv: 2 Hjemmekamper på 4 dager i Februar 2010.
« Svar #286 på: Mars 02, 2010, 12:32:16 »
Fint brev, det Brian!  :)