Skrevet av Emne: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11  (Lest 405966 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

SDalen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #450 på: August 20, 2011, 18:34:43 »
Som jeg nevnte mange ganger så holdt ikke denne karen PL nivå.
Langt derifra!!

Ikke alltid bra å ha stort ego og veldig stor tro på egne evner.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=251540

Han holdt jo PL nivå han ? er du blind ? synes han imponerte de gangene han spillte, Leicester byr på alt men også Newcastle har visst interresse, Beckford er og blir en kjempe spiller , rundt spilte CHELSEA! :)

Beckford hadde en meget god vårsesong ifjor etter en treg start. Han  har utviklet seg mye under en manager som har hatt tro på han, men samtidig stilt krav til han. Beckford kan score 15 mål + denne sesongen og jeg tror ikke Everton lar han gå for latterlige 3 mill £.
Spilte også meget bra i dag, selv om Everton slet! Kom til flere gode inlegg, blant annet et som Cahill headet utenfor på tomt mål fra 1,5 meter, og et par nesten sjanser! Har også troa på han i år, og det ser ut som han får tillitt fra Moyes!
Rogaland whites!


HåvardK

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #452 på: August 21, 2011, 13:14:53 »
Artig portrett. En aldri så liten faktafeil hadde sneket seg inn: Han forlot nok klubben allerede i -86; ikke -96.

David Harle

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #453 på: August 21, 2011, 16:35:25 »
Elsker portrettene av tidligere spillere i YEP. Dickinson var en skikkelig møkkaspiller. Husker jeg var glad hver gang han ikke spilte! Han og Gwyn Thomas!

Somma27

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #454 på: August 22, 2011, 21:40:32 »
Livermore fra start for Spurs mot Scum i dag. Spennende å se!


kongsmo

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #456 på: August 30, 2011, 10:54:35 »
spilleren som vel ikke var god nok for leeds, var det wise?? er kanskje spilleren vi har savnet de siste åra....

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7138119,00.html

Sitat
Derry has arguably been QPR's best performer in their opening three Premier League games so far this term and he has been rewarded with fresh terms.
"SNIFFER"

lojosang

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #457 på: August 30, 2011, 11:01:00 »
spilleren som vel ikke var god nok for leeds, var det wise?? er kanskje spilleren vi har savnet de siste åra....

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7138119,00.html

Sitat
Derry has arguably been QPR's best performer in their opening three Premier League games so far this term and he has been rewarded with fresh terms.

Det Wise kan om fotballedelse kan han få noen til å skrive for seg på et firmerke. Med solid sprittusj.  8)
- Leif Olav

Jon R

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #458 på: August 30, 2011, 13:38:44 »
spilleren som vel ikke var god nok for leeds, var det wise?? er kanskje spilleren vi har savnet de siste åra....

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7138119,00.html

Sitat
Derry has arguably been QPR's best performer in their opening three Premier League games so far this term and he has been rewarded with fresh terms.

Behandlingen Derry fikk av radarparet Dennis Wise/ Dave Bassett, og måten han ble frosset ut av klubben på, er etter mitt syn et svært mørkt kapittel i  historien om Leeds United.  :-[
Jon R.

AndyMathie

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #459 på: August 30, 2011, 14:48:35 »
spilleren som vel ikke var god nok for leeds, var det wise?? er kanskje spilleren vi har savnet de siste åra....

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7138119,00.html

Sitat
Derry has arguably been QPR's best performer in their opening three Premier League games so far this term and he has been rewarded with fresh terms.

Behandlingen Derry fikk av radarparet Dennis Wise/ Dave Bassett, og måten han ble frosset ut av klubben på, er etter mitt syn et svært mørkt kapittel i  historien om Leeds United.  :-[

Ja etter mitt skjønn så hadde vi vært langt bedre stilt med han de siste årene i laget enn de mange som har prøvd seg i den defensive midtbane posisjonen som vi har slitt med i mange mange år nå. Savner Derry må jeg innrømme :'(
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #461 på: August 31, 2011, 14:46:50 »
Beckford på vei til Leicester. Bud på £4 millioner skal ha blitt akseptert.

B_Ød

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #462 på: August 31, 2011, 15:11:40 »
Beckford på vei til Leicester. Bud på £4 millioner skal ha blitt akseptert.
kort opphold i PL mao.
Ups & Ups!!

kongsmo

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #463 på: August 31, 2011, 15:14:31 »
4m for en spiller de signerte gratis et år tilbake er jo ikke så gærnt d da....
"SNIFFER"

fjellhaugen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #464 på: August 31, 2011, 15:28:12 »
Beckford på vei til Leicester. Bud på £4 millioner skal ha blitt akseptert.

RETT inn på topp på texaco fantasy laget mitt ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #465 på: August 31, 2011, 16:42:05 »
Beckford på vei til Leicester. Bud på £4 millioner skal ha blitt akseptert.

RETT inn på topp på texaco fantasy laget mitt ;D

Høres ut som en som kan kompensere for alle minuspoengene Stockdale skaffet meg for et par kamper siden....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #466 på: August 31, 2011, 17:40:25 »
Mike Grella has signed a permanent deal with Brentford and will see out the season at Griffin Park.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_7140673,00.html


lykke til  :)
"SNIFFER"

SDalen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #467 på: August 31, 2011, 18:13:07 »
Beckford på vei til Leicester. Bud på £4 millioner skal ha blitt akseptert.

RETT inn på topp på texaco fantasy laget mitt ;D

Høres ut som en som kan kompensere for alle minuspoengene Stockdale skaffet meg for et par kamper siden....
Gikk på samme smell....
Rogaland whites!

Sydhagen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #468 på: September 02, 2011, 11:03:30 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/ovrig/spillerne-er-livredde-for-denne-mannen-3573583.html

Siste avsnitt....har denne spilleren spilt for Leeds? Kan ikke huske han...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ollan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #469 på: September 02, 2011, 13:02:44 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/ovrig/spillerne-er-livredde-for-denne-mannen-3573583.html

Siste avsnitt....har denne spilleren spilt for Leeds? Kan ikke huske han...

kan ikke huske han i følge siden hans på wikipedia hadde han to kamper for oss i 2006...?? anyone, but who cares?

http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Griffiths
Ollan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #470 på: September 02, 2011, 13:18:32 »
Jeg husker Griffiths , fikk vel ikke mye kamper men husker overgangen
Pontus ❤

Jon R

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #471 på: September 02, 2011, 17:15:27 »
Griffiths var en av Blackwells mindre vellykkede signinger. Ambisjonene var vel som da Beckford ble hentet inn: "Kanskje han slår til. "  :P
Jon R.

Hallgeir *

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #472 på: September 04, 2011, 16:56:40 »
 Dette innlegget gjelder egentlig ikke en ex Leedsspiller, men sønnen hans. I tillegg får fjerde siste avsnitt meg til å sette spørsmålstegn ved det medisinske apparatet som Leeds rår over.

 
Sunday 4 September 2011

Former Leeds United youngster signs contract at Manchester City

A FORMER Leeds United starlet from Wakefield has achieved “every boy’s dream” by signing a professional contract at Premier League giants Manchester City.


Sixteen year-old George Swan, son of former Leeds United player Peter Swan, followed in his father’s footsteps when he bagged a place within the Leeds Academy but left Elland Road two years ago to join City.

And his hard work at Eastlands has paid off with a professional contract that will start on September 12 - Swan’s 17th birthday.

The promising centre-half from Normanton, who played for Durkar Devils as a junior, has appeared for City’s U16s and U18s teams but is now hoping to break into the reserve squad. He said: “I am not going to rush anything.

“I want to concentrate on improving within the U18s and take it from there but hopefully I can break into the reserves at some point within the next year.”

Swan admits that leaving Leeds was difficult but the chance to work in Manchester proved too good to turn down. He said: “I got some stick when I left Leeds because people said I was moving just for the money but that was not true.

“I wanted to challenge myself and the set-up at City is a different class.

“I had a groin injury at Leeds but as soon as I moved to Manchester they identified the problem and put me in for a hip operation that has sorted it.”

He added: “I wanted to train and play with the best players and I have improved so much.”

Swan has now moved to Manchester and harbours the dream of one day making it into the City first team, saying: “That would be my dream but I know that the demands are massive to play at that level.

“But I am just going to continue to work hard and take it one step at a time.”
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #473 på: September 04, 2011, 17:21:47 »
Dette innlegget gjelder egentlig ikke en ex Leedsspiller, men sønnen hans. I tillegg får fjerde siste avsnitt meg til å sette spørsmålstegn ved det medisinske apparatet som Leeds rår over.

 
Sunday 4 September 2011

Former Leeds United youngster signs contract at Manchester City

A FORMER Leeds United starlet from Wakefield has achieved “every boy’s dream” by signing a professional contract at Premier League giants Manchester City.


Sixteen year-old George Swan, son of former Leeds United player Peter Swan, followed in his father’s footsteps when he bagged a place within the Leeds Academy but left Elland Road two years ago to join City.

And his hard work at Eastlands has paid off with a professional contract that will start on September 12 - Swan’s 17th birthday.

The promising centre-half from Normanton, who played for Durkar Devils as a junior, has appeared for City’s U16s and U18s teams but is now hoping to break into the reserve squad. He said: “I am not going to rush anything.

“I want to concentrate on improving within the U18s and take it from there but hopefully I can break into the reserves at some point within the next year.”

Swan admits that leaving Leeds was difficult but the chance to work in Manchester proved too good to turn down. He said: “I got some stick when I left Leeds because people said I was moving just for the money but that was not true.

“I wanted to challenge myself and the set-up at City is a different class.

“I had a groin injury at Leeds but as soon as I moved to Manchester they identified the problem and put me in for a hip operation that has sorted it.”

He added: “I wanted to train and play with the best players and I have improved so much.”

Swan has now moved to Manchester and harbours the dream of one day making it into the City first team, saying: “That would be my dream but I know that the demands are massive to play at that level.

“But I am just going to continue to work hard and take it one step at a time.”


Det spares der det spares kan.

Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #474 på: September 18, 2011, 13:26:29 »
Teamtalk:

Sitat
Peter Reid has been sacked as Plymouth manager after the stricken club's miserable start to the new League Two season.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #475 på: September 18, 2011, 18:50:32 »
Kanke dy meg. Men dette er rett og slett off topic. Ex players eller ex managere har ingenting med dagens Leeds å gjøre ;D ;D ;D ;D

Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #476 på: September 18, 2011, 18:58:36 »
Kanke dy meg. Men dette er rett og slett off topic. Ex players eller ex managere har ingenting med dagens Leeds å gjøre ;D ;D ;D ;D

Ta et foto eller et glass whiskey..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #477 på: September 18, 2011, 19:19:14 »
Kanke dy meg. Men dette er rett og slett off topic. Ex players eller ex managere har ingenting med dagens Leeds å gjøre ;D ;D ;D ;D
Så du trådtittelen?
Hekta på Leeds siden 1974


Gufrias

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #479 på: September 24, 2011, 11:35:21 »
Ikke akkurat nyheter, men jeg fant en side med noen gullkorn fra Gordon Strachan:

Sitat
A man well renowned for not mincing his words, Gordon Strachan has a made a fool of many a football reporter. Ask a silly question and get a silly answer is the age old adage but some of these questions aren’t even that stupid. Gordon’s ability to make them look stupid, however, is second to none!
 
Reporter: “Gordon, Do you think James Beattie deserves to be in the England squad?”
 Strachan: “I don't care, I'm Scottish.”
 
Reporter: "Gordon, can we have a quick word please?"
 Strachan: "Velocity" [walks off]
 
Reporter: “Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?”
 Strachan: “No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home,
 become an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can
 take it, yeah.”
 
Reporter: “There's no negative vibes or negative feelings here?”
 Strachan: “Apart from yourself, we're all quite positive round here. I'm
 going to whack you over the head with a big stick, down negative man,
 down.”
 
Reporter: “Where will Marion Pahars fit into the team line-up?”
 Strachan: “Not telling you! It's a secret.”
 
Reporter: "What is your impression of Jermaine Pennant?"
 Strachan: "I don't do impressions"
 
Reporter: “So, Gordon, any plans for Europe this year?”
 Strachan: “Aye, me and the wife quite fancy Spain in August.”
 
Gary Lineker: “So Gordon, if you were English, what formation would you
 play?”
Gordon Strachan: “If I was English I'd top myself!”
 
Reporter: “So Gordon, any changes then?”
 Strachan: “Naw, still 5ft 6, ginger hair, and a big nose!”
 

Hekta på Leeds siden 1974