RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13

Started by kjelvi, August 02, 2009, 13:48:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Promotion 2010

Quote from: testo on August 31, 2009, 18:48:26
Much of the speculation is coming from Bolton’s local rag who claim Gary Megson will make a £3m move for Jermaine should his bid for Nantes forward Ivan Klasnic fail. It now appears this move has failed so it’ll be a worrying day and a bit for Leeds fans

Jeg bryr meg filla om disse ryktene 8).....Beckford blir ;D

DONE DEAL:
DONE DEAL! Ivan Klasnic's loan move to Bolton has been completed. Trotters  boss Gary Megson said: "Ivan is a player who we have been tracking for quite a while. His goalscoring record is very good and he has an excellent pedigree at international level with Croatia and domestically in Europe."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

trosetti

Wohoo!  :DTakker for at deres i-siste-liten-signering ikke var vår storscorer!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Fripp

Davide Somma har signert 1.års kontrakt. Spiss. Trialist

Blank_File

anders

Quote from: Blank_File on September 01, 2009, 17:31:23
Det er slutt om en halvtime, right?

Yeah, men ikke alltid at overganger blir offentliggjort før senere på kvelden.. men alt av papirer skal være underskrevet.

Fripp

Er den ingen som har track på hva Beckford bedriver, eller hvor han er??

Vært betryggende å høre at han var hjemme og sov middag ;D

Erik M

Quote from: mac_gyver on September 01, 2009, 16:43:26
Quote from: MooCow on September 01, 2009, 15:56:05
Sodje på veg til Charlton?  :-\

http://www.charlton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=168592

samma for meg

Litt unødvendig bør det være å selge spillere til det som ser ut som vår ypperste konkurrent i år.  Har vanskelig for å tro at Bates gjør en slik deal.

Tom S

Quote from: Erik M on September 01, 2009, 17:36:42
Quote from: mac_gyver on September 01, 2009, 16:43:26
Quote from: MooCow on September 01, 2009, 15:56:05
Sodje på veg til Charlton?  :-\

http://www.charlton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=168592

samma for meg

Litt unødvendig bør det være å selge spillere til det som ser ut som vår ypperste konkurrent i år.  Har vanskelig for å tro at Bates gjør en slik deal.

Vi kan skylde Kenneth for mykje, men om Sodje går til Chrarlton tviler eg på om han har mykje med den dealen å gjere.
COME ON LEEDS !!

anders

Bates har ingen råderett over Sodje, han var bare på lån hos oss fra Reading i fjor.

Erik M

Det hadde jeg glemt.  Hvis leieavtalen er utløpt så er det ikke noe Kenny kan gjøre. 

anders

Beckford til Cardiff ryktes det på Waccoe..

Fripp

Quote from: anders on September 01, 2009, 17:49:37
Beckford til Cardiff ryktes det på Waccoe..

Sett samme rykte på sky. Dog bare fra fans.....

lufc86

En kar som har blitt linka sterkt til oss i sommar har gått til nabo Doncaster på lån ut sesongen,

"Sheffield United striker Billy Sharp has switched to South Yorkshire rivals Doncaster on loan for the rest of the season."

Kjelde: Sky sports
@m_sortland på twitter

auren

Jeg ser ikke bort i fra at Carl Dickinson kan komme på lån for resten av sesongen i løpet av den nærmeste tiden. Lånevinduet er vel åpent et par måneder til (?)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

Quote from: auren on September 02, 2009, 09:32:36
Jeg ser ikke bort i fra at Carl Dickinson kan komme på lån for resten av sesongen i løpet av den nærmeste tiden. Lånevinduet er vel åpent et par måneder til (?)

auren

eg krysser fingrene....en god venstreback som også er trygg defensivt er det eneste 1.ellveren mangler 8)

.....og så signer Viduka en av dagene ??? :o

flynn

auren

Nå har vi 6 midtstoppere, skulle nesten bare mangle at vi ikke skaffer oss 5 venstrebacker også da  ;)

Jeg synes Parker, White, Hughes og Sheehan egentlig er nok. I tillegg kan jo Johnson ta et tak om det skulle bli nødvendig.
Ønsker ikke en stall med mer enn 25 spillere som til enhver tid er aktuelle for laget, det er demoraliserende og dyrt.

flynn

Corleone

Hent inn Dickinson på lån og Viduka permanent, så kan vi heller la Aidan White og Mike Grella/Davide Somma  skaffe seg spilletid et annet sted. Vil tro at begge to vil fange interesse fra andre L1 klubber dersom de skulle bli gjort tilgjengelige for lån.

auren

Quote from: flynn on September 02, 2009, 09:50:27

auren

Nå har vi 6 midtstoppere, skulle nesten bare mangle at vi ikke skaffer oss 5 venstrebacker også da  ;)

Jeg synes Parker, White, Hughes og Sheehan egentlig er nok. I tillegg kan jo Johnson ta et tak om det skulle bli nødvendig.
Ønsker ikke en stall med mer enn 25 spillere som til enhver tid er aktuelle for laget, det er demoraliserende og dyrt.

flynn

Jeg er litt enig. Men Sheehan er ikke god nok (sendt på lån allerede), Hughes er ingen venstreback og i mine øyne en nødløsning. Parker er skadet, og ville fungert som backup for Dicko. White er tydeligvis ikke god nok enda, evt enda bedre som venstre ving.

auren

Budda

Quote from: AHM on September 02, 2009, 11:19:00
Hent inn Dickinson på lån og Viduka permanent, så kan vi heller la Aidan White og Mike Grella/Davide Somma  skaffe seg spilletid et annet sted. Vil tro at begge to vil fange interesse fra andre L1 klubber dersom de skulle bli gjort tilgjengelige for lån.

Det er vel litt for seint med lån nå. Trur regelen er at det bare er kriselån, dvs skader osv. Viduka kan hentes. Men hvorfor stoppe der? Dacourt står også uten kontrakt   :)
Endre

auren

Jevnfør Football Manager så mener jeg free transfer/lånevinduet har åpent til i slutten av november. Jeg tror at dette krisevinduet for lån varer noen uker lengre enn dette igjen. Men sikker er jeg ikke.

auren

Budda

Quote from: auren on September 02, 2009, 11:58:25
Jevnfør Football Manager så mener jeg free transfer/lånevinduet har åpent til i slutten av november. Jeg tror at dette krisevinduet for lån varer noen uker lengre enn dette igjen. Men sikker er jeg ikke.

auren

I følge Wikipedia, så har du delvis rett: A club can request to sign a player on emergency basis, ie if several goalkeepers are injured at the same time.In England, clubs from the Football League Championship to the Football Conference can loan in players from 8 September to 23 November and also from 8 February until 23 March

http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window#Current_schedules_and_exceptions

Så vi må vente til 8 September i tilfelle vi skal låne Dickinson
Endre

Budda

Endre

LeifMorten

Dersom Notts County  er interessert er vi vel sjanseløs...

4ever arcticwhite

Quote from: Budda on September 02, 2009, 12:05:54
Quote from: auren on September 02, 2009, 11:58:25

auren

I følge Wikipedia, så har du delvis rett: A club can request to sign a player on emergency basis, ie if several goalkeepers are injured at the same time.In England, clubs from the Football League Championship to the Football Conference can loan in players from 8 September to 23 November and also from 8 February until 23 March

http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window#Current_schedules_and_exceptions

Så vi må vente til 8 September i tilfelle vi skal låne Dickinson

Det heter "Emergency loan", men i de seneste årene har det i alle fall ikke vært nødvendig med noen "emergency" for  å kunne låne spillere i dette vinduet, som er åpent store deler av sesongen. 

Det er grovt sett to typer lån som kan foretas i League 1:
I de periodene der det vanlige vinduet er åpent, kan man låne spillere enten fram til neste vindu åpner, eller til vinduet etter det igjen, det vil i praksis si i enten halve eller hele sesongen. Avtalene kan ikke inneholde noen callback-klausul

Når emergency-vinduet er åpent (tidsrom varierer fra år til år), kan man låne spillere i opp til 90 dager(tror jeg det er). Kan utvides i spesielle tilfeller, f.eks. playoff. Avtalene kan inneholde callback-klausul. Det er begrenset hvor mange spillere på emergency-lån man kan ha på banen i en kamp.
The future's so White I've got to wear shades 8)

LEO

Ser at både Hammil (Barnsley ex.Liverpool) og Sharp (Doncaster) har scoret i går.

Begge var linket til Leeds.

I tillegg ser jeg at M. Gray spilte for Sheff. W. i går. 

Det var en feiltakelse at vi ikke beholdt ham for et par år siden.  Først i år ser det ut som Parker/White kan fylle den plassen.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

baste

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)