Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13  (Lest 67925 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #90 på: August 11, 2009, 14:53:03 »
Ja...Becks ikke med i går. Visstnok skadet.

Skriver han under for WBA i dag?

DERSOM han gjør det, har Grayson null troverdighet.  Nå har han et par ganger forsikret om at Beckford ikke blir solgt, og i går var altså forklaringen at han var skadet.  Stiller meg litt undrende til at Grayson "got his man" for hver gratissignering, frykter han bare er "god gutt" med Bates.  Føler rett og slett at Graysons troverdighet står og faller på hva som skjer med Beckford. 20 dager igjen ..

Det jeg har lest er at Bates har lovet Grayson at Beckford blir. Grayson har vel ikke lovet noe. Og Bates lovnad stoler jeg ikke helt på....

La nå ikke dette bli en Bates-tråd også. Please

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #91 på: August 11, 2009, 15:54:10 »
Ja...Becks ikke med i går. Visstnok skadet.

Skriver han under for WBA i dag?

DERSOM han gjør det, har Grayson null troverdighet.  Nå har han et par ganger forsikret om at Beckford ikke blir solgt, og i går var altså forklaringen at han var skadet.  Stiller meg litt undrende til at Grayson "got his man" for hver gratissignering, frykter han bare er "god gutt" med Bates.  Føler rett og slett at Graysons troverdighet står og faller på hva som skjer med Beckford. 20 dager igjen ..

Det jeg har lest er at Bates har lovet Grayson at Beckford blir. Grayson har vel ikke lovet noe. Og Bates lovnad stoler jeg ikke helt på....

La nå ikke dette bli en Bates-tråd også. Please

Bates yer legs!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #92 på: August 13, 2009, 13:48:10 »
Leicester are ready to join the race to sign Leeds striker Jermaine Beckford. (The Sun)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #93 på: August 13, 2009, 14:28:34 »
Billy Sharp har gått på lån til MK Dons!

Det var da fælt da hvor disse gode angriperne går til lag rundt oss i League One!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #94 på: August 13, 2009, 14:50:19 »
Det er helt utrolig at ikke vi har skaffet oss Billy Sharp på lån dersom han var tilgjengelig. Mannen har jo skutt opp Scunny tidligere og holder jo hus i området.
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #95 på: August 13, 2009, 15:15:00 »
Det er helt utrolig at ikke vi har skaffet oss Billy Sharp på lån dersom han var tilgjengelig. Mannen har jo skutt opp Scunny tidligere og holder jo hus i området.

Lambert til Soton og nå Sharp til Dons....Henger meg på den, Runar. Han utgjorde jo 50 % av superduoen Beckford/ Sharp i Scunny tiden. Med andre ord en spiss vi VET går godt sammen med vår toppscorer. Med Becchio tilsynelatende totalt ute av form  burde Sharp vært et naturlig mål for oss. Her må "noen" ha sovet i timen. Savner i det hele tatt en mer proaktiv innstiling fra Grayson & co nå som transfervinduet snart lukkes, og vi har transfermidler tilgjengelig etter Delph. Det OSTE jo ikke akkurat goalgetter egenskaper av våre neste beste på mandag.  Hva gjør Grayson hvis Beckford blir skadet? ::)
Jon R.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #96 på: August 13, 2009, 15:20:48 »
DERSOM han gjør det, har Grayson null troverdighet.  Nå har han et par ganger forsikret om at Beckford ikke blir solgt...

Han har vel strengt tatt ikke forsikret om noen ting, han har sagt de ikke ønsker å selge ham, og gjør det heller ikke om det ikke kommer "silly money".
Det betyr at dersom et bud er latterlig høyt, så kan det bli godtatt.

Men for all del, jeg tror Becks blir, og at han signer ny kontrakt innen mai 2010.

SA

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #97 på: August 13, 2009, 15:22:26 »
Det er helt utrolig at ikke vi har skaffet oss Billy Sharp på lån dersom han var tilgjengelig. Mannen har jo skutt opp Scunny tidligere og holder jo hus i området.

Lambert til Soton og nå Sharp til Dons....Henger meg på den, Runar. Han utgjorde jo 50 % av superduoen Beckford/ Sharp i Scunny tiden. Med andre ord en spiss vi VET går godt sammen med vår toppscorer. Med Becchio tilsynelatende totalt ute av form  burde Sharp vært et naturlig mål for oss. Her må "noen" ha sovet i timen. Savner i det hele tatt en mer proaktiv innstiling fra Grayson & co nå som transfervinduet snart lukkes, og vi har transfermidler tilgjengelig etter Delph. Det OSTE jo ikke akkurat goalgetter egenskaper av våre neste beste på mandag.  Hva gjør Grayson hvis Beckford blir skadet? ::)

Hvis Beckford blir skadet, så ber Grayson Bates om tillatelse til å hente inn en spiller på lån

Leeds er ikke godt besatt på de fleste plasser. Skal et lag regne med å rykke opp. Ja da må det laget ha gode erstattere på enhver plass.
Er redd dette kan bli vår bane. Altfor mye stallfyll som desverre ikke er gode nok

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #98 på: August 13, 2009, 15:23:11 »
Lambert solgt til Southampton for 1 mill. pund.

Og dette hadde ikke vi råd til ?????????? :'(

Neste de kjøper er vel Sharp og da rykker de OPP selv med minus 10.

Men de har råd som har vært under administrasjon og fått minus poeng !!???

Hvor kommer disse spørsmålene fra? Leeds har vel ikke vært koblet til denne spilleren, ikke har vi noe akutt behov for å kaste ut en million på en spiss, og hvem vet hvilke andre spillere som finsiktes.

Og som andre påpeker: Southampton er ute av administrasjon og fått en riking til eier. Da kan de bruke overgangspenger...

SA

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #99 på: August 13, 2009, 15:23:57 »
DERSOM han gjør det, har Grayson null troverdighet.  Nå har han et par ganger forsikret om at Beckford ikke blir solgt...

Han har vel strengt tatt ikke forsikret om noen ting, han har sagt de ikke ønsker å selge ham, og gjør det heller ikke om det ikke kommer "silly money".
Det betyr at dersom et bud er latterlig høyt, så kan det bli godtatt.

Men for all del, jeg tror Becks blir, og at han signer ny kontrakt innen mai 2010.

SA

Latterlig høyt for en spiller som har  år igjen av kontrakten tilsier salg hvis budet er over 1 million pund

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #100 på: August 13, 2009, 15:27:12 »
Skulle ikke forundre meg om vi ser Beckford i en Southamton trøye innen 1 september. Nå er nok ikke det noe opprykk til høyere divisjon. Men lønningen til Beckford vil nok stige til det dobbelte. Og vi vet alle hva økt lønning betyr

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #101 på: August 13, 2009, 15:35:51 »
Ifølge noen eksperter så har Southampton beste spissen i ligaen med Rasiak.

Likevel hentet de Lambert.

Vi hadde trengt en notorisk goalgetter ved siden av Beckford.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #102 på: August 13, 2009, 15:37:31 »
Skulle ikke forundre meg om vi ser Beckford i en Southamton trøye innen 1 september. Nå er nok ikke det noe opprykk til høyere divisjon. Men lønningen til Beckford vil nok stige til det dobbelte. Og vi vet alle hva økt lønning betyr

For å tenke i Football Manager baner: Hadde jeg vært Soton manager hadde jeg brukt en million eller to på Beckford og sikret meg ham! Det ville kanskje betydd CCC spill neste sesong, selv med -10 poeng i sekken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #103 på: August 13, 2009, 16:03:29 »
Skulle ikke forundre meg om vi ser Beckford i en Southamton trøye innen 1 september. Nå er nok ikke det noe opprykk til høyere divisjon. Men lønningen til Beckford vil nok stige til det dobbelte. Og vi vet alle hva økt lønning betyr

Skulle ikke forundre meg om Beckford spiller i Leeds-trøye den første kampen etter 1.september.
Marching on together!

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #104 på: August 13, 2009, 16:05:17 »
Ifølge noen eksperter så har Southampton beste spissen i ligaen med Rasiak.

Likevel hentet de Lambert.

Vi hadde trengt en notorisk goalgetter ved siden av Beckford.

Da kan vi nok trygt puste ut, de henter neppe Becks i tillegg. Med mindre de gjør det førr å ødelegge vår sjanse på opprykk. Men slik tror jeg neppe Soto tenker, selv med mye penger.

Om 2 uker vet vi!!!

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #105 på: August 13, 2009, 16:09:49 »
Ifølge noen eksperter så har Southampton beste spissen i ligaen med Rasiak.

Likevel hentet de Lambert.

Vi hadde trengt en notorisk goalgetter ved siden av Beckford.

Da kan vi nok trygt puste ut, de henter neppe Becks i tillegg. Med mindre de gjør det førr å ødelegge vår sjanse på opprykk. Men slik tror jeg neppe Soto tenker, selv med mye penger.

Om 2 uker vet vi!!!
Kommer vel ann på spillestilen.
Etter hva jeg har fått med meg, så er Lambert en mer defansiv spiss. Og da vil angrepsrekka med de 3 være meget farlig

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #106 på: August 13, 2009, 16:14:48 »
Ifølge noen eksperter så har Southampton beste spissen i ligaen med Rasiak.

Likevel hentet de Lambert.

Vi hadde trengt en notorisk goalgetter ved siden av Beckford.

Rasiak forsvinner nok ganske sikkert før den 1.september. Spekulasjonene har vært mange!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #107 på: August 13, 2009, 17:50:54 »
Det er helt utrolig at ikke vi har skaffet oss Billy Sharp på lån dersom han var tilgjengelig. Mannen har jo skutt opp Scunny tidligere og holder jo hus i området.

Lambert til Soton og nå Sharp til Dons....Henger meg på den, Runar. Han utgjorde jo 50 % av superduoen Beckford/ Sharp i Scunny tiden. Med andre ord en spiss vi VET går godt sammen med vår toppscorer. Med Becchio tilsynelatende totalt ute av form  burde Sharp vært et naturlig mål for oss. Her må "noen" ha sovet i timen. Savner i det hele tatt en mer proaktiv innstiling fra Grayson & co nå som transfervinduet snart lukkes, og vi har transfermidler tilgjengelig etter Delph. Det OSTE jo ikke akkurat goalgetter egenskaper av våre neste beste på mandag.  Hva gjør Grayson hvis Beckford blir skadet? ::)


Hva baserer dette seg på? Becchio har desverre slitt med skader siden Newcastle-kampen, og mot Blackburn storspilte han. En kar som har slitt benken i to sesonger er plutselig et bedre alternativ?  Vel kan du ha riktitig i at Becks og Sharp fant tonen i Scunny, men det har da Becchio og Becks gjort ettertrykkelig i Leeds!!?

KEEP FIGHTING!!

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #108 på: August 13, 2009, 18:49:40 »
Ikke MOBB nr 10 Becchio (my man). Han kommer til å få en kanon sesong i LEEDS trøya.


jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #109 på: August 13, 2009, 19:20:11 »
Blir spennende å se hva Larry gjør...

Og merkelig at spillere som vi kunne trengt går til andre lag i samme liga.
(de betaler kanskje bedre??)

Laget er ikke styrket fra ifjor...

Higgs - mulig noe bedre en Anker
Crowe - noe bedre en Fraz/ Douglas
Kisnorbo - neppe bedre en Sodje

Doyle - IKKE bedre en Delph

Meget tynt i angrep hvis det blir skader...
Forsvaret virker OK dekt inn
Midtbanen tynn på venstresiden... enten Robbo iform eller KJØP!!!


Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #110 på: August 13, 2009, 21:19:38 »
Blir spennende å se hva Larry gjør...

Midtbanen tynn på venstresiden... enten Robbo iform eller KJØP!!!



Her er jeg faktisk helt uenig med deg: Jeg ville aldri skrevet tynn og brukt Robbo som alternativ i samme slengen!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #111 på: August 13, 2009, 21:41:27 »
Becchio har desverre slitt med skader siden Newcastle-kampen, og mot Blackburn storspilte han. En kar som har slitt benken i to sesonger er plutselig et bedre alternativ?  Vel kan du ha riktitig i at Becks og Sharp fant tonen i Scunny, men det har da Becchio og Becks gjort ettertrykkelig i Leeds!!?



Myckat viktiga moment, Norman :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #112 på: August 13, 2009, 21:43:32 »
Blir spennende å se hva Larry gjør...

Og merkelig at spillere som vi kunne trengt går til andre lag i samme liga.
(de betaler kanskje bedre??)



Det er ett av alternativene mine også, Jarle.
Evt er de redd for ikke å få spille fast (B&B er ikke lette å splitte med sine 50 mål fra i fjor).
Evt er ikke Leeds interessert i de (og akkurat det sliter jeg også med å forstå, egentlig...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #113 på: August 13, 2009, 21:44:34 »
Blir spennende å se hva Larry gjør...

Midtbanen tynn på venstresiden... enten Robbo iform eller KJØP!!!



Her er jeg faktisk helt uenig med deg: Jeg ville aldri skrevet tynn og brukt Robbo som alternativ i samme slengen!   ;D
...det var et tynt argument, Promo  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #114 på: August 13, 2009, 22:54:53 »
Har ikke sett noe om at Billy Sharp har gått til MK Dons - annet enn det som er skrevet her på vårt forum? Hvor kommer ryktene fra?

Er det 'Tribalfans' som er på ferde igjen?  8)

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #115 på: August 13, 2009, 23:15:29 »
Blir spennende å se hva Larry gjør...

Midtbanen tynn på venstresiden... enten Robbo iform eller KJØP!!!



Her er jeg faktisk helt uenig med deg: Jeg ville aldri skrevet tynn og brukt Robbo som alternativ i samme slengen!   ;D
...det var et tynt argument, Promo  :D
Er nå det noe å gi folk tyn for, Asbjørn?  8)
- Leif Olav

JonK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #116 på: August 14, 2009, 08:55:21 »
Billy Sharp til MK Dons?

Rent svada? Eller har noen sett at det er bekreftet?
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #117 på: August 14, 2009, 11:52:27 »
På MK Dons offisielle side er det ingenting som tyder på at Sharp har kommet dit.

De har derimot signert Michael Bridges.  ::)
Marching on together!

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #118 på: August 14, 2009, 15:12:04 »
Ingen oppdateringer på Billy Sharp på Wikipedia heller, de pleier å være kjappe med å få inn endringer der, om det er noe med hold i.

Edit: Ingen endringer i status på SUFC's sider heller.
« Siste redigering: August 14, 2009, 15:33:41 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Boxman

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #119 på: August 14, 2009, 15:44:27 »
Kommer vel ann på spillestilen.
Etter hva jeg har fått med meg, så er Lambert en mer defansiv spiss. Og da vil angrepsrekka med de 3 være meget farlig

Lambert, som scoret 29 mål på 43 starter forrige sesong, er altså en "defansiv" spiss!?!  ??? Hvor tar du det fra, spør nå jeg...
Kan jeg bare spørre hvor mange kamper du har sett Lambert? Blir overrasket hvis du har sett ham spille en hel kamp!
Proud to be Leeds!