Michael Doyle

Started by Boxman, August 06, 2009, 14:34:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tom S

"He's a player I've been looking at for a long time. I'm surprised Coventry have let him go"
- Larry

http://www.leedsunited.com/news/boss-delighted-to-secure-long-term-target-20090806_2247585_1745715
COME ON LEEDS !!

Tony Currie

Deler vurderingen til McMidjo angående Kisnorbo/Sodje.

Jeg ser positivt på denne Doyle. Nevnte i en annen tråd at vi savner mer en defensiv mb-spiller med erfaring og høy arbeidsrate, enn noen "Delph-type"(som selfølgelig ikke finnes på dette nivået). Slik sett vil Doyle "fit the bill".

Tror som flere andre at vi ikke får kjøpt noen "stjernespiller". Et sesonglangt lån på Doyle gir liten risiko, og han kan bli fast på laget.

Leste på en Sky Blues side at mannen har vært for nedadgående siste 2 sesonger, men likevel vært tilnærmet fast på laget. Coventry har åpenbart hentet inn spiller(e) som de mener er bedre enn Doyle.

Vi får håpe Doyle fortsatt har plenty med motivasjon. Da kan det jo bli bra?

Dennis

Ingen åpenbaring for meg denne signeringen, men Grayson har (heldigvis) langt større og bedre oversikt over aktuelle objekter enn oss bedrevitere.

En tøff type sentralt på midten som ikke trekker seg i duellene, har i mine øyne i alle fall vært mangelvare siden Douglas forsvant.

Naylor ble jo en stor overraskelse, eller?  ;)
Marching on together!

marve

Lite spennende ,men stoler på grayson her .

Robert H.

Lånesignering av en middelmådig midtbanespiller dager etter salg av lagets juvel for bøttevis av pund. Huff, lover ikke bra dette...

Tony Currie

Quote from: Mr Kaizer on August 06, 2009, 19:53:15
En tøff type sentralt på midten som ikke trekker seg i duellene, har i mine øyne i alle fall vært mangelvare siden Douglas forsvant.

Du mener vi har savnet Douglas i sommer, eller?  8)

sveifors

Quote from: Papi on August 06, 2009, 18:06:10
Eg prøver og finne ein forklaring på denne signeringen.
For meg en utrulig merkelig.

Betyr dette at Prutton er history i klubben?

I såfall et stort steg framover
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Quote from: Tony Currie on August 06, 2009, 20:28:21
Quote from: Mr Kaizer on August 06, 2009, 19:53:15

Du mener vi har savnet Douglas i sommer, eller?  8)

;)
Marching on together!

sveifors

Det som har manglet i dette laget i 2 sesonger i L1 er en tacklingsterk tøff ballvinner på midtbanen. Vi har hatt/har mange kreative "gode " agrepsspillende midtbanefolk, men de fleste lag har stort sett sprunget igjennom denne midtbanen uten motstand mot oss og laget trøbbel.
Jeg har savnet en som er "made of steel" tackler på midtbanen . Doulas skulle være det, men klarte aldri å bli det. Det skal gjøre vondt å møte Leeds også på midtbanen.
Om Doyle er det gjennstår å se, 300 kamper i championship tilsier ihvertfall at han er en championshipspiller, vi er i L1. Jeg tror Grayson vet hva han gjør når han sier at han har hatt Doyle i siktet lenge.
Vi er i L1, 46 TØFFE kamper på allslags baner og vi skal UT av L1, Da trenger vi litt muskler også.
Sveifors

p0ndus

Coventry låner ut en spiller en hel sesong , det p.g.a  at han ikke er god nok for dem, ellers hadde de jo logisk nok ikke lånt han ut. Tror dog at Grayson er en klok mann og han ser helt sikkert ser  at denne spilleren kompletterer Leeds på en god måte. Har derfor godt håp om at dette kan være et smart trekk. Syntes det forøvrig er fint at det ikke kjøpes og leies inn en masse spillere som bare blir stallfyll.

fjellhaugen

må si jeg deler enkeltes skepsis til vår o store grayson og hans nese for gull på forum her inne.

alt hva han henter inn (LES: vrakgods fra skyblues som erstatning for delph) blir ikke engang overprøvd, men kun kommentert med; jaja larry har stålkontroll og han er en ringrev i gamet :)

måtte jeg ta evig feil, og denne doyle bli vår player of the season men jeg er skeptisk til at han blir lånt ut en hel sesong fra et lag hvis supportere har "brent" drakten med hans navn på.
det må jo være noe i det? :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Quote from: fjellhaugen on August 06, 2009, 22:58:18
må si jeg deler enkeltes skepsis til vår o store grayson og hans nese for gull på forum her inne.

alt hva han henter inn (LES: vrakgods fra skyblues som erstatning for delph) blir ikke engang overprøvd, men kun kommentert med; jaja larry har stålkontroll og han er en ringrev i gamet :)

måtte jeg ta evig feil, og denne doyle bli vår player of the season men jeg er skeptisk til at han blir lånt ut en hel sesong fra et lag hvis supportere har "brent" drakten med hans navn på.

Har du aldri hørt om spillere som har vært for lenge i sine respektive klubber. Doyle kan være en kar som får en fantastisk oppblomstring i en klubb med fanatiske supportere. Dette kan være en spiller som hungrer etter en STØRRE klubb og stemningen rundt et lag av Leeds' kaliber...!

Jeg tror i tillegg at spillere som Killa og Howson vil profitere stort på en ryddegutt som midtbneanker. Da vil deres offensive kvaliteter komme mye bedre til sin rett.

Den mye omtalte sentrallinjen med HIGGS, NAYLOR/Kisnorbo, HOWSON/Doyle og Beckford kan være nøkkelen til suksess. Jeg er mye mer optimist i år enn i fjor!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Quote from: sveifors on August 06, 2009, 15:38:17
Quote from: The boy Eddie Gray on August 06, 2009, 15:21:30
Pleier jo slå positivt ut når vi har minimale forventninger. Vi hadde vel ikke de helt store forventningene til Freedman heller, eller Higgs for den saks skyld.
Spillere som Ricketts, Nicholls, Trundle og da Costa derimot, var vi klare på skulle skyte oss opp en divisjon, ut i fra et par minutters klipp på youtube da de signerte. Kan forsåvidt være enig i at signeringen ikke var veldig spennende, men jeg velger å ha tiltro til at Larry vet hva han driver med.

Enig med deg. Skal vi nå lytte på et tilfeldig Coventry fan. De vet vi jo ikke har peiling......
.....eller hadde de vel ikke holdt med Coventry  ;D ;D ;D
Hehehe  ;D Jeg hoppet vel ikke av begestring, men jeg skal vente litt med å dømme både han og Gråsønn til jeg har fått sett/hørt han i aksjon. Jeg pleier å bomme når jeg forhåndsdømmer spillere som kommer til oss  ;) Trundle trodde jeg var et scoop og Becchio trodde jeg skulle bli en flopp. Så jeg Zipper kjeften min en liten stund til  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fjellhaugen

Quote from: Promotion 2010 on August 06, 2009, 23:06:42

Har du aldri hørt om spillere som har vært for lenge i sine respektive klubber. Doyle kan være en kar som får en fantastisk oppblomstring i en klubb med fanatiske supportere. Dette kan være en spiller som hungrer etter en STØRRE klubb og stemningen rundt et lag av Leeds' kaliber...!

Jeg tror i tillegg at spillere som Killa og Howson vil profitere stort på en ryddegutt som midtbneanker. Da vil deres offensive kvaliteter komme mye bedre til sin rett.

Den mye omtalte sentrallinjen med HIGGS, NAYLOR/Kisnorbo, HOWSON/Doyle og Beckford kan være nøkkelen til suksess. Jeg er mye mer optimist i år enn i fjor!  :)

som sagt; håper jeg tar feil men jeg må få lov å ha egne meninger eller?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

gill

Ser at få her inne har hørt om Doyle. Ifølge Coventry City sine hjemmesider spilte Doyle 32 ligakamper forrige sesong og har spilt rundt 300 ligakamper for klubben. Kanskje er vi for opptatt av vårt kjære Leeds United og følger heller dårlig med i hva som skjer i andre klubber??? Doyle kom fra Celtic i skotsk PL. Mye kan tyde på at dette er en annerkjent spiller i CCC.

Leser også på CC hjemmesider at Doyle ønsker å komme seg videre og at han er fornøyd med å få spille for Leeds. Jeg har tru på denne spilleren!!! Forøvrig 28 år..

Promotion 2010

Quote from: fjellhaugen on August 06, 2009, 23:24:06
Quote from: Promotion 2010 on August 06, 2009, 23:06:42

som sagt; håper jeg tar feil men jeg må få lov å ha egne meninger eller?

Jepp! Egne meninger er bra!  ;)  Jeg glemte et øyeblikk at vi alle er litt såre i huden etter denne sommeren med mye vær og urolig klima på forumet!  ::)

MOT
Min første Leeds-kamp:

sveifors

Synes vårt forum til tider er litt merkelig. Jeg bruker å følge endel på LeedsUnited forumet på

www.leedsunitedfanclub.com og der er det ingen sure miner over Doyle snarere tvert om. Her er noen utdrag:

..."Joy, we do have a lot of midfield players, but no bullies, they are all nice fluffy bunny footballers who can play only when the opposition let them. Doyle is the midfield hard man we need to knit the rest of them together, its a nice move by Larry and it should toughen us up.

..."Just the sort of player we need in the middle, someone able to break down the other teams, very good addition to the squad.

"...Doyle is a hard, tough and honest grafter! He's just what we need to give us a bit of 'bite' in that area!

"...Good signing. Seen Doyle quite a few times over recent seasons, very honest hard working player who also creates as well

Sveifors

fmtj

Quote from: Svend Anders on August 06, 2009, 15:51:52
Jeg er avventende til denne, aner ikke hva han står for, eller hva han kommer til å stå for i Leeds.

Har kun lest noen sporadiske beskrivelser, og noen av disse antyder at han er en skikkelig "bøsing" og et rivjern på midten. Kanskje ikke Den Store Lederen som skal styre Leeds-midtbanen de neste årene, men det høres ut som en type som kan bli fin å bruke i visse kamper.

Denne Liverpool-kanten hørtes mer spennende ut, men vi får se om Larry er ferdig ennå.

SA

Enig! La oss gi mannen en sjanse! Kanskje en typisk L1 spiller og det kan komme godt med når det røyner på rundt juletider og Leeds pleier å vakle litt!
Yeboahs vitne

TK20

Disse ordene bør ringe en bjelle for mange:

QuoteEn lånespiller som har vært utlånt en god del ganger tidligere har jeg mine tvil til. Tydeligvis ikke i nærheten av en plass på Ipswich. Nei takk til Rejects

QuoteLån lån lån. Når skal vi kjøpe kvalitet?

Quoteherregud det må vel finnes en stopper av høy kvalitet som kan kjøpes.

Quoteforstår ikke dette med å låne inn en spiller for noen uker. viss man skal låne inn en spiller, så gjør det ut sesongen for pokker!!

Alt dette ble skrevet da en viss Richard Naylor kom inn på lån til oss i fjor. La oss ikke forhaste oss enda en gang.

Som den dyktige kildehenviseren jeg er legger jeg også ved linken:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11671.0

Og her er altså kilden til "problemet" Richard Naylor:

QuoteMen hele problemet til Leeds er en gammel nisse ved navn Bates

Måtte bare.

auren

Da ble det en fin debut for godeste Doyle. Her uttaler han seg i ettertid. Sympatisk fyr:

I was training at Coventry on Wednesday, preparing to play for them on Sunday, and then I got a phone call to get myself up here.

"I played nearly every game there last season and would have been playing on against Ipswich on Sunday. But I'd spoken to the gaffer at the end of last season, and he said he wouldn't stand in my way if something came up, so I was prepared to move any time.

"I could have stayed in the Championship, but I didn't even think about it when Leeds came in. I was more than happy to come up. Most players want to play here and would take the opportunity. I want to be part of something here.

"I already knew a lot of the players here from seeing them or playing against them and they could all be playing Championship football."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

I Team Talk ble han nevnt 3 ganger tror jeg som KEY player.  Dette kommer kanskje fem,seks ganger i løpet av matchen.

Dette må jo bety at han gjorde en meget god kamp for oss mot Exceter.

McMidjo

Fin kommentar fra Doyle til YEP:

"If the ball's there to be won, then you win it.:)

Slike spillere vil vi ha på Elland Road!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

LeedsUnited

Quote from: McMidjo on August 10, 2009, 16:44:05

Støttes ;)

Evig Pint

Quote from: McMidjo on August 10, 2009, 16:44:05

Dette liker vi :)
Marching on together

fjellhaugen

ut fra den halvtimen jeg har sett i kveld, må jeg si at jeg har fått litt smaken på doyle.
som sagt tidligere håper jeg tar grusomt feil i min skepsis

MartinR

Er enig med Fjellhaugen, etter nå første omgang av kampen er jeg fornøyd med Doyle.

Promotion 2010

Quote from: fjellhaugen on August 10, 2009, 21:15:29
ut fra den halvtimen jeg har sett i kveld, må jeg si at jeg har fått litt smaken på doyle.
som sagt tidligere håper jeg tar grusomt feil i min skepsis
fått litt smaken på  = liker

::)

Litt vanskelig dette med ord!!!  ;)

MEN han hadde et utrolig teknisk bra utført skudd og mange giode taklinger. Kreativiteten derimot!
Min første Leeds-kamp:

lojosang

Murbrekker uten spesielt mange kreative fibre (er det fibre de kreative også, eller er det bare defenesive småbiter som er fibre?) Realtivt usynlig i dag, men så var det heller ikke kampen hvor defensive midtbanespillere viste mest igjen.
- Leif Olav

Evig Pint

Rolig dag på jobben for denne typen spiller. Gjorde det han skulle.
Marching on together

baste