Ny venstrekant takk

Started by jarle, August 10, 2009, 17:24:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

B..Johnson... desverre ikke god nok.

Vårt håp om at Robinson er svaret er tydeligvis feil..
Jeg mener han har vist mye fotball kunnskaper av den typen jeg liker. Teknisk, bra overblikk, lure pasninger og bra skuddfot. Desverre ser det ut som det ikke er mulig å få mannen i matchvekt igjen.

DA er dette stedet å bruke noen kroner og TAYLOR fra Oldham passer perfekt inn!

Promotion 2010

Quote from: jarle on August 10, 2009, 17:24:16

Jeg mener han har vist mye fotball kunnskaper av den typen jeg liker. Teknisk, bra overblikk, lure pasninger og bra skuddfot. Desverre ser det ut som det ikke er mulig å få mannen i matchvekt igjen.

Men du følger altså ikke så bra med......Snodgrass spiller på høyre vettu...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Kjööööp och kjööööp!! Jag hör aldri annat!!
-SirOlsen-

McMidjo

Quote from: Promotion 2010 on August 10, 2009, 17:26:37

Når det gjelder Leeds United, er det alltid noen som ser det motsatte av hva vi andre ser  :)  ;)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

baste

Quote from: Promotion 2010 on August 10, 2009, 17:26:37

Andre høyre vel?!!

lojosang

Quote from: SirOlsen on August 10, 2009, 17:31:51

;D

Er det noen som har oversikt over spillermarkedet i Mariannelund?
- Leif Olav

Asbjørn

Nånå, vi skal da vel ikke ta alt jarle skriver i verste mening.

Han kan ha et solid poeng i at vi trenger andre alternativer til venstre!
Robinson er god når han er god, men det er strengt tatt en stund siden nå. Jeg har en mistanke om at han er best når han får spille fast (ala Kvisvik). Dessverre er vel løpskapasitet og kondis slik at han a) ikke hjelper backen sin tilstrekkelig b) ikke holder hele kamper.

Johnson kan ha sine kvaliteter til venstre, men noen tradisjonell kant er han ikke.

Synd at Hammill glapp :( (ikke det at jeg har sett ham spille, hehe, men det virket så lovende).
Så jeg håper vel egentlig som jarle at Larry fortsatt tenker på å forsterke venstrekanten.
Og det gjør han nok :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Quote from: lojosang on August 10, 2009, 17:44:12

;D

Er det noen som har oversikt over spillermarkedet i Mariannelund?
Det er visst en kar ved navn Emil som visstnok skal være litt av en rakker xD
-SirOlsen-

jarle

jarle

ja det er desverre fotball ala 2010... du har kanksje noen bedre ideér på hvordan vi skal få tak i en bra venstrekant... MUTASJON? - KLONING?...

Du får lukka øra eller skru tida tilbake 50 år... eller mer.

lojosang

Jeg ser at de har dyrka fram levedyktige mus fra hudceller fra musefosterhaler nå, så hvis noen litt skruppelløse Leedsfans med tilgang til bioteknologilaboratorier kan får Lorimer med på å gi fra seg noen celleprøver kan vi ha en rekke stortalent på gang om en 15-16 år...

Hvis jeg ikke liker det jeg ser av Johnson i kveld skal jeg forøvrig stille som tenor i et hylekor til fremme for ny venstrekant, med Jarle som dirigent og forsanger.  :)
- Leif Olav

berlin

Enig med jarle her. Taylor er en god spiller som vi har luktet på før, og Grayson var jo ute etter Hammil, som gikk til Barnsley. Johnson er opp og ned, mest ned, og Robbo synes jo heller ikke å slå til.

1 mill pund, så har vi en kanskje en deal.

Hallgeir *

Quote from: berlin on August 10, 2009, 18:09:53
Enig med jarle her. Taylor er en god spiller som vi har luktet på før, og Grayson var jo ute etter Hammil, som gikk til Barnsley. Johnson er opp og ned, mest ned, og Robbo synes jo heller ikke å slå til.

1 mill pund, så har vi en kanskje en deal.
Jeg signerer både berlins og jarles innlegg. Johnson har til gode å spille 1 - en god kamp av de jeg har sett. Robinson har sine lyspunkter, men er svært ustabil. Engelske "eksperter" bare venter på at noen kommer og henter Chris Taylor fra Oldham, men han drar naturligvis ikke gratis fra klubben.
Super Leeds since 1968

Frode

Tja, synes Robinson i glimt viser prov på kvalitet.  Kanskje tillit over tid er løsningen ...?

auren

Hvorfor er ikke Robinson aktuell som playmaker på midten? Mannen er for Guds skyld ingen kantspiller! Ikke er han rask nok, og han drar seg ofte inn i midten uansett.

Når det gjelder ny venstrekant kan jeg være enig i at vi trenger en. Men som ryktene tilsier er nok SG på jakt etter en.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert H.

Taylor er en bra ung spiller som har levert varene for Oldham i flere sesonger - løp og kjøp Grayson!

Hallgeir *

Quote from: Frode on August 10, 2009, 19:00:43
Tja, synes Robinson i glimt viser prov på kvalitet.  Kanskje tillit over tid er løsningen ...?
Kan godt signere denne også. Trodde ellers at Robinson var en kantspiller. Har han spilt sentralt på midten for Leeds? Kan i alle fall ikke huske å ha sett han der... kun på vingen.
Super Leeds since 1968

ooh aah

Enig med at vi trenger å prøve noe nytt her. Johnson har ikke imponert så langt i år og Robinson har ikke klart å vise at han er så bra som han nok var i Swansea. Jeg håper at White kan få prøve seg, men det baserer seg jo på glimt fra backspill i fjor. Virker ikke som SG vil satse på han ennå. Likte Puncheon på MK Dons i fjor, men han gikk vel på lån igjen til dem i år også.

Dennis

Bradley Johnson mangler viktige kantegenskaper i fart og rykk. Han virker å ha ok ballbehandling og en fin innleggsfot, men tror han løper fra få høyrebacker - selv i denne divisjonen.

En "krittspiller" på venstre (eller høyre) hadde vært et fint supplement til Snoddy som liker å vandre innover i banen, men som kan bekle begge sidene. Da kan man spille på flere strenger; i dag ble det til tidrt altfor trangt. Crowe hadde et par fine løp fremover, på tross av at han ikke "turte" legge inn tidsnok. Om han kan bli en overlapper til Snoddy, med en bredere ving på venstre, så tror jeg det kan bli bra!

Chris Taylor virker spennende!
Marching on together!

auren

Jeg lanserer herved Mike Grella som forslag til høyre kant: Rask, teknisk og med gode fighteregenskaper. Så kan godt Snoddy spille på venstre siden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

[/quoteAgh.. Taylor er ikke venstreving.. Høyre indreløper eller høyrekant.

Snoddy bør og skal spille venstre. Tull og vas at han løper rundt på feil side av banen.

Ferre

Quote from: auren on August 10, 2009, 23:12:16
Jeg lanserer herved Mike Grella som forslag til høyre kant: Rask, teknisk og med gode fighteregenskaper. Så kan godt Snoddy spille på venstre siden.

auren

Hvorfor ikke? Tror han også kan fungere bra som offensiv midtbanespiller/hengende spiss.

lojosang

Hvis dagens kamp var representativt for nivået til Johnson som kantspiller er det bare å komme med toneart og forsanger, Jarle. Jeg er med. Vi trenger en kantspiller. Johnson presterer vel ETT brukbart innlegg i løpet av kampen og har en suser av et skudd, og birdrar ellers fint lite så vidt jeg kan se.
- Leif Olav

arne armoen

Quote from: auren on August 10, 2009, 23:12:16

auren

Fikk vist litt i kveld ja!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

jackbauer68

Av og til er det ikkje lett å forstå her inne.I dag vil eg påstå at Bradley Johnson var en av våre bedre spillere.Hva mer kan en forlange enn?:
1.Vinner alt av hodedueller(så ut som bevisst taktikk m at de lange skulle til venstre)
2.I innleggsposisjon uttallige ganger,mange gode legg som hadde blitt sjanser med rett spiss
3.Innsats/Vilje
4.En SINNSYK skuddfot
5.Spillende og tilgjenglig gjennom hele kampen,mistet ballen kun få ganger,i boksen når ballen er motsatt.
6.Målfarlig

Ikkje det at eg har blitt dødsimponert av fyren men han har stort potensiale,det er mer man kan si om mange på dagens Leeds lag.Fart er vel ikkje absolutt alt? 8)

Promotion 2010

Quote from: jackbauer68 on August 10, 2009, 23:30:05
Av og til er det ikkje lett å forstå her inne.I dag vil eg påstå at Bradley Johnson var en av våre bedre spillere.Hva mer kan en forlange enn?:
1.Vinner alt av hodedueller(så ut som bevisst taktikk m at de lange skulle til venstre)
2.I innleggsposisjon uttallige ganger,mange gode legg som hadde blitt sjanser med rett spiss
3.Innsats/Vilje
4.En SINNSYK skuddfot
5.Spillende og tilgjenglig gjennom hele kampen,mistet ballen kun få ganger,i boksen når ballen er motsatt.
6.Målfarlig

Ikkje det at eg har blitt dødsimponert av fyren men han har stort potensiale,det er mer man kan si om mange på dagens Leeds lag.Fart er vel ikkje absolutt alt? 8)

Jeg tror nok at Johnson heller er en sentral midtbanespiller. Han var utlånt til Brighton og skåret endel som midt midtbane. Da han kom fra Northampton var han vel også sentral....eller tar jeg feil.

På dagens Leeds er han vel også en av mange sentrale midbanefolk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Mener også å ha lest at han spilte det, promo.

Har ikke sansen for karen - måtte han bevise at jeg tar Ã... SÃ... FEIL! - men noen ving er han i alle fall ikke.
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: Mr Kaizer on August 10, 2009, 23:39:45
Mener også å ha lest at han spilte det, promo.

Har ikke sansen for karen - måtte han bevise at jeg tar Ã... SÃ... FEIL! - men noen ving er han i alle fall ikke.

I intervjuer maintain han dette selv også, flere ganger. Har sett det i LLL og i YEP.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

Quote from: Promotion 2010 on August 10, 2009, 23:36:58
Quote from: jackbauer68 on August 10, 2009, 23:30:05
3.Innsats/Vilje
4.En SINNSYK skuddfot
6.Målfarlig

Jeg tror nok at Johnson heller er en sentral midtbanespiller. Han var utlånt til Brighton og skåret endel som midt midtbane. Da han kom fra Northampton var han vel også sentral....eller tar jeg feil.

På dagens Leeds er han vel også en av mange sentrale midbanefolk!

Ja,mulig han er best sentralt,men han er jo blitt den alle skylder på uansett kor dårlig andre er.
Den mannen blir bra.....watch this space :)

Evig Pint

Jeg tror også Bradley har mye inne. Men han er nok best sentralt ja.. og der er det jo trangt
Marching on together