Carling Cup 09/10

Started by testo, August 12, 2009, 00:07:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Carling Cup 1 round

Darlington 0-1 Leeds United 4,487  
  Showunmi 54

Crystal Palace 2-1 Torquay United 3,140    
Ambrose 65, 78p  Sills 74

Accrington Stanley 2-1 Walsall 1,041  
Grant 53  Nicholls 9
Mullin 90  

Barnet 0-2 Watford 3,139 aet
  Williamson 105
  Severin 120

Brentford 0-1 Bristol City 3,024  
  Maynard 58

Bristol Rovers 2-1 Aldershot Town 3,644  
Duffy 37p, 58  Morgan 60p

Bury 0-2 West Bromwich Albion 3,077  
  Dorrans 5
  Jones (og) 25

Cardiff City 3-1 Dagenham & Redbridge 5,545  
Rae 20  Scott 81
Bothroyd 26p  
Whittingham 90  

Carlisle United 1-0 Oldham Athletic 2,509  
Dobie 89  

Cheltenham Town 1-2 Southend United 1,918  
Hammond 45  Barnard 77, 88

Colchester United 1-2 Leyton Orient 3,308  
Hackney 90  Patulea 2
  Melligan 63

Crewe Alexandra 1-2 Blackpool 2,991  
Zola 73  Nowland 52
  Nardiello 79

Exeter City 0-5 Queens Park Rangers 4,614  
  Routledge 53, 61, 66p
  Pellicori 85
  Ephraim 89

Gillingham 2-1 Plymouth Argyle 3,306  
Jackson 42  Summerfield 49
Barcham 45  

Hereford United 1-0 Charlton Athletic 2,017 aet
Godsmark 98  

Huddersfield Town 3-1 Stockport County 5,120  
Rhodes 45, 48  Poole 88
Robinson 74  

Lincoln City 0-1 Barnsley 3,635  
  Bogdanovic 72

Millwall 4-0 AFC Bournemouth 3,352  
Alexander 31  
Harris 40, 69, 74  

Milton Keynes Dons 1-4 Swindon Town 4,812  
Easter 53p  McGovern 41
  Paynter 56, 72
  McCracken(og) 74

Notts County 0-1 Doncaster Rovers 4,893  
  Coppinger 54

Preston North End 5-1 Morecambe 5,407  
Brown 33  Twiss 90
Elliott 45  
Nicholson 57  
Trotman 89  
Mellor 90  

Rotherham United 2-1 Derby County 4,345  
Warne 44  Teale 11
Ellison 65  

Scunthorpe United 2-1 Chesterfield 2,501  
Sparrow 12  Currie 72p
Hayes 54  

Sheffield United 1-2 Port Vale 7,627  
Sharp 33  Richards 20, 61

Sheffield Wednesday 3-0 Rochdale 6,696  
Esajas 19  
Johnson 21, 50  

Shrewsbury Town 3-3 Ipswich Town 4,184 aet, pen 2-4
Robinson 18  Wickham 11, 59
Hibbert 24  Quinn 32
Cansdell-Sherriff 74  

Southampton 2-0 Northampton Town 10,921  
Lambert 29  
Lallana 68  

Swansea City 3-0 Brighton & Hove Albion 6,400  
Monk 17  
Dobbie 60, 90  

Tranmere Rovers 4-0 Grimsby Town 3,527  
McLaren 32  
Thomas-Moore 37p  
Curran 40  
Edds 71  

Wycombe Wanderers 0-4 Peterborough United 2,078  
  Mclean 24
  Rowe 33
  Boyd 59
  Frecklington 68

Yeovil Town 0-4 Norwich City 3,860  
  Hoolahan 55p
  Holt 64, 82, 90

Reading 5-1 Burton 5,893  
Mooney 6, 77  Phillips 59
Bignall 7, 9  
Sigurdsson 27  

Coventry City 0-1 Hartlepool United 6,055 aet
   Boyd 105

Macclesfield Town 0-2 Leicester City 2,197   
   N'Guessan 58
   Fryatt 71

Nottingham Forest 3-0 Bradford City 4,639   
Anderson 46 
Blackstock 60 
McGugan 82 

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kendo

Trekning 2 runde 12.08 onsdag kl 10am på Skysport

Hallgeir *

Vi møter Watford hjemme i neste runde. Kjelvi lager garantert ny tråd..
Super Leeds since 1968

testo

Carling Cup 2009/10 Second Round Draw:

All kick offs are 19:45 unless stated

Monday 24th August

Norwich City v Sunderland

Tuesday 25th August

Gillingham v Blackburn Rovers
Hartlepool United v Burnley
Hull City v Southend United
Leeds United v Watford
Nottingham Forest v Middlesbrough
Peterborough United v Ipswich Town
Port Vale v Sheffield Wednesday
Portsmouth v Hereford United
Preston North End v Leicester City
Queens Park Rangers v Accrington Stanley
Reading v Barnsley (20:00)
Southampton v Birmingham City
Swansea City v Scunthorpe United
Tranmere Rovers v Bolton Wanderers
West Ham United v Millwall
Wolverhampton Wanderers v Swindon Town

Wednesday 26th August

Blackpool v Wigan Athletic
Bristol City v Carlisle United
Cardiff City v Bristol Rovers
Doncaster Rovers v Tottenham Hotspur
Leyton Orient v Stoke City
Newcastle United v Huddersfield Town
West Bromwich Albion v Rotherham United

Thursday 27th August

Crystal Palace v Manchester City (20:00)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

always Leeds

hjemme mot Watford - fin mulighet til å hevne playoff finalen 2005/06

Trond90

Er vel ikke mye håp for tv kamp siden vi var i 1 runde på sky, + West Ham - Millwall, Crystal Palace - ManCity er vel hetere kamper.. men låv og håpe  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

asLeeds

Quote from: Trond90 on August 13, 2009, 01:16:38
Er vel ikke mye håp for tv kamp siden vi var i 1 runde på sky, + West Ham - Millwall, Crystal Palace - ManCity er vel hetere kamper.. men låv og håpe  :)

INGEN er vell hetere en LEEDS vell? ;)
DALHEIM WHITES

McMidjo

Bare 17 lag fra L1/L2 videre. Må være bunnrekord.

Moro med Port Vale som slo ut Sheffield Utd i Sheffield - og nå får Wednesday i neste runde...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

testo

Time for revenge

La oss feie dem av banen og ut av Elland Road med halen mellom beina,
je er sugen på HEVN

obs!! advarer mot sterke sener :'(
http://www.youtube.com/watch?v=ktUfKxXAf6E
Terje

baste

Tragisk..og Leeds startet kampen med en enslig spiss om jeg husker riktig? Hvem i faen som ønsker å vinne kjører en slik formasjon?

Se heller denne

http://www.youtube.com/watch?v=IvdFC8sh9Fw

Rudi G.

Quote from: baste on August 23, 2009, 20:26:24
Tragisk..og Leeds startet kampen med en enslig spiss om jeg husker riktig? Hvem i faen som ønsker å vinne kjører en slik formasjon?

Se heller denne

http://www.youtube.com/watch?v=IvdFC8sh9Fw

Kanskje den feigeste kampen jeg har sett LU spille noen gang. Blackwell ville ikke vinne den kampen. Kan gått forstå at noen og en hver trodde det lå noe bak denne feigheten, uten at det skal bli et diskusjonsemne her.

Tiden er inne for HEVN!

LEO

Jeg liker å lese at Grayson ønsker å bruke de elve beste.  Kun hvis antydning til skade.

Da skifter han.  BRA

flynn

Quote from: LEO on August 24, 2009, 12:00:20
Jeg liker å lese at Grayson ønsker å bruke de elve beste.  Kun hvis antydning til skade.

Da skifter han.  BRA

Det samme sa han før Darlington-kampen. Allikevel lot han BeBe hvile, samt at han ble tvunget til å bytte midtstopperne. Beckford var neppe værre skadet enn at han hadde spilt om det ikke var for at man ønsket å holde ham skadefri samt unngå at han ble cup-tied.
Det er noe som heter å pynte brura,- i dette tilfellet tror jeg vi snakker mer om å skjerme den ferdigpyntede brura...

Dersom Beckford heller ikke spiller i morgen, og det tror jeg ikke at han gjør, er det beviset på at han faktisk er til salgs nå.

flynn

auren

Er man cup tied i både FA-cupen og liga-cupen hvis man spiller 1 cup-kamp for et annet lag? I utgangspunktet synes jeg det er en latterlig regel. Forklar den gjerne til meg hvis noen kan!

Tviler på at klubber vegrer seg for å kjøpe Beckford selv om han skulle bli cup-tied. Men er enig i flynn at varsellampene begynner å lyse hvis han plutselig ikke er å finne i startoppstillingen i morgen kveld.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Tror ikke man er cup-tied i FA-cupen om man har spilt i ligacupen. Om jeg ikke tar feil blir de to turneringene skilt fra hverandre i sånne tilfeller.

Uansett tror jeg ikke det har noe å si hverken på pris eller hvor attraktiv Beckford er på overgangsmarkedet om han har spilt cupkamper eller ikke.

Tipper vi starter med Becchio og Grelle på topp i morgon, med Beckford på benken.
marching on together,
derudaf forever...

lojosang

Quote from: flynn on August 24, 2009, 13:08:10

Da skifter han.  BRA

Det samme sa han før Darlington-kampen. Allikevel lot han BeBe hvile, samt at han ble tvunget til å bytte midtstopperne. Beckford var neppe værre skadet enn at han hadde spilt om det ikke var for at man ønsket å holde ham skadefri samt unngå at han ble cup-tied.
Det er noe som heter å pynte brura,- i dette tilfellet tror jeg vi snakker mer om å skjerme den ferdigpyntede brura... 

Dersom Beckford heller ikke spiller i morgen, og det tror jeg ikke at han gjør, er det beviset på at han faktisk er til salgs nå.

flynn

Ja, det er jo tross alt en liten skandale at man ønsker å holde førstevalgene på spissplass skadefri og dermed hviler dem når de småhangler i en livsviktig førsterundekamp mot mektige Darlington i Ligakøppen...  ::)
- Leif Olav

jackbauer68

Føler meg rimelig sikker på seier i denne....hvis vi stiller toppa sjølsagt 8)

Eriksen55

Spiller nok ikke toppet, men med den bredden vi har i stallen så blir vi nok ikke svekket om vi gjør 5-6 bytter i 11ern vi har brukt i ligaen.

metaljon

Quote from: eriksen55 on August 24, 2009, 20:37:59
Spiller nok ikke toppet, men med den bredden vi har i stallen så blir vi nok ikke svekket om vi gjør 5-6 bytter i 11ern vi har brukt i ligaen.
Mot et lag som Wtford tror jeg så absolutt at vi blir svekket med 5-6 reserver...
The Chief!

MacMurder

Ingen muligheter for at denne muligens streames???

flynn

Quote from: lojosang on August 24, 2009, 15:54:51

Da skifter han.  BRA

flynn

Ja, det er jo tross alt en liten skandale at man ønsker å holde førstevalgene på spissplass skadefri og dermed hviler dem når de småhangler i en livsviktig førsterundekamp mot mektige Darlington i Ligakøppen...  ::)

Hvem tipper du starter på topp i kveld da Lojo ? Jeg tipper Becchio og Grella...

flynn

JacobScreek

Beckford og Becchio starter...glasskula har talt  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Eriksen55

Quote from: metaljon on August 25, 2009, 15:43:42
Quote from: eriksen55 on August 24, 2009, 20:37:59
Mot et lag som Wtford tror jeg så absolutt at vi blir svekket med 5-6 reserver...

Var det berømte fjeset vi ikke har her da :)

Tror nok at vi blir svekket av det ja....bare vært en heftig diskusjon om at stallen ikke holder mål og at et par skader hadde vært krise.

Personlig så tror jeg stallen er såpass bra at 3-4 bytter ikke trenger bety noe :)

Gleder meg til kamp i kveld, vinner etter eeo ;D

lojosang

Quote from: flynn on August 25, 2009, 16:31:25
Quote from: lojosang on August 24, 2009, 15:54:51

Da skifter han.  BRA

flynn

Hvem tipper du starter på topp i kveld da Lojo ? Jeg tipper Becchio og Grella...

flynn

Jeg har ikke kontakt med medisinmennene i Leeds, men etter å ha konsultert kaffegruten tipper jeg Showunmi og Beckford jeg da, så har vi dekka opp de fire mest aktuelle alternativene.  :)

- Leif Olav

Eriksen55

Higgs-crowe, hunt, lubo, white-snood,prutton,howson,robinson-beccio, grella. 6 bytter siden sist, syntes laget fortsatt virker sterkt.

Beckford på benken fra start,kommer inn... så ingen fare for at Leeds sparer han for at han ikke skal bli cup tied :)

berlin

Det kan f.eks også tenkes at Watford lar noen spillere "hvile".
Vel, det ser vi om 2-3 timer. Morro med kamp åkke som, og så cup da gitt.

ahh, føler meg avslappet.

h.b

Nå har jeg satt 2 pils på kjøling. De skal ikke åpnes før Leeds har vunnet neste gang. Ã...HHHHHH som jeg gleder meg til å begynne på disse klokken 22.30

Sheridan

Quote from: h.b on August 25, 2009, 17:30:24
Nå har jeg satt 2 pils på kjøling. De skal ikke åpnes før Leeds har vunnet neste gang. Ã...HHHHHH som jeg gleder meg til å begynne på disse klokken 22.30

2 kasser, hb.....du mener vel 2 kasser ?

h.b

Quote from: Sheridan on August 25, 2009, 17:31:46
Quote from: h.b on August 25, 2009, 17:30:24

2 kasser, hb.....du mener vel 2 kasser ?
Hysj. med mitt rykte så betyr selvsagt 2 pils 2 kasser. 1 pils er 1 kasse osv