Ny kontrakt for Grella

Started by Dennis, August 12, 2009, 18:38:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Marching on together!

sveifors

Quote from: Mr Kaizer on August 12, 2009, 18:38:28
http://www.leedsunited.com/news/grella-rewarded-20090812_2247585_1752552

Tydelig at klubben ser potensiale i amerikaneren!

Beklager, men det potensialet ser ikke jeg. Men jeg har tatt feil før........
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Rudi G.

Potensialet er der men p.d.d. er han ikke en utfordrer til de to B-ene. Håper han får en bratt oppadgående kurve i løpet av sesongen og da helst høstsesongen da det akkurat nå ikke ser ut til at vi får inn andre utfordrere. Jeg må si jeg er ganske nervøs for at at en av B-ene skulle pådra seg en langtidskade og da spesielt Beckford!

Svend Anders

Moro for Grella, og jeg håper virkelig vi får se mer av ham etterhvert som han blir "satt" i engelsk fotball.

Viste gode ferdigheter mot Darlo, og ble, etter mitt syn, korrekt utnevnt til Man of the Match. At samspillet med Enoch ikke satt 100 prosent er jeg ikke fullt så bekymret for. Men han trenger kamper, skulle gjerne sett han over tid med Becks eller Luciano - men det må vi nok vente til det kommer skader med....

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

anders

Støtters Aurens forslag om Grella på høyrekant!

fjellhaugen

Quote from: anders on August 12, 2009, 19:38:27

da med snoddy over på venstre el?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Hehe.. Takk Anders! Grella fremstår pdd ikke som en typisk spiss, men som en typisk kantspiller!

Grella på høyre og Snoddy på venstre tror jeg hadde funket pølse!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Quote from: auren on August 12, 2009, 19:53:58

Hehe.. Takk Anders! Grella fremstår pdd ikke som en typisk spiss, men som en typisk kantspiller!

auren

Ingen dum tanke :)

Erik_

lojosang

auren

Hva betyr det? At de defansivt stadig hadde havna opp i pølsebua?
- Leif Olav

auren

Quote from: lojosang on August 12, 2009, 20:03:10

auren

Hva betyr det? At de defansivt stadig hadde havna opp i pølsebua?

Neida, syntes bare uttrykket "funket pølse" passet inn. Kanskje fordi jeg har spist pølse til middag i dag :)

Men defansivt tror jeg også Grella funker bra. Virker å ha bra arbeidskapasitet ala Snoddy.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Funket pølse! haha! :) Som om jeg skulle sagt det selv!

sportcarl1

är han verkligen tillräckligt bra för leeds? tyckte inte han var märkvärdig mot darlington fattade massa felbeslut och verklade för lätt,förutom de sista 20 minutrarna då deras lag var slutkört, darlington skall vara bland de sämsta lagen i league2

raggen

er en av de som har etterlyst mere spilletid for grella og etter cup kampen så ble jeg ikke så veldig overbevist. Han har "noe" i seg uten tvil men tror han blir litt for lett fysisk i denne ligaen. liker de som lanserer han som en kantspiller, kunne vært spennende og se ham der. Noen må tipse Larry :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

BB mot Darlington? Du store verden, det sier mye om resten.

h.b

Grella er desverre for lett i denne knokkeldivisjonen. Morro å se på hans  kjappe føtter. Men for å være helt ærlig så skjer det absolutt ingenting ut av det og Grella er like farlig innenfor 16 meteren som en gullfisk i en pirayastim

stefan

Quote from: Kato on August 12, 2009, 22:55:18
Sier meg enig her. Ble ikke særlig imponert over Grella. Var særdeles lite bevegelse på gutten både med og uten ball. Alle kan stå og trikse men det blir ikke mye mål ut av det.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Svend Anders

Quote from: stefan on August 12, 2009, 23:34:55
Quote from: Kato on August 12, 2009, 22:55:18
Sier meg enig her. Ble ikke særlig imponert over Grella. Var særdeles lite bevegelse på gutten både med og uten ball. Alle kan stå og trikse men det blir ikke mye mål ut av det.

Det var vel Sky som kåret ham. Fra rad 5 så han både livlig og god med ballen i bena. Jeg tror det bor såpass mye i ham at han kan bli en spennende type fremover, men han må få spilletid på høyest mulig nivå for å ta nye steg.
De har i alle fall stor tro på ham på TA.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

lojosang

Quote from: h.b on August 12, 2009, 23:00:52
Grella er desverre for lett i denne knokkeldivisjonen. Morro å se på hans  kjappe føtter. Men for å være helt ærlig så skjer det absolutt ingenting ut av det og Grella er like farlig innenfor 16 meteren som en gullfisk i en pirayastim

Quote from: h.b on August 27, 2006, 05:32:46
Beckford kommer aldri til å bli noe annet enn stallfyll. Og tro meg fyll kan jeg

Quote from: h.b on January 14, 2009, 18:43:19
En lånespiller som har vært utlånt en god del ganger tidligere har jeg mine tvil til. Tydeligvis ikke i nærheten av en plass på Ipswich. Nei takk til Rejects

Og denne h.b-mannens vurderinger skal vi altså stole på?  :P  ;D

- Leif Olav

h.b

Quote from: lojosang on August 13, 2009, 00:02:09
Quote from: h.b on August 12, 2009, 23:00:52
Grella er desverre for lett i denne knokkeldivisjonen. Morro å se på hans  kjappe føtter. Men for å være helt ærlig så skjer det absolutt ingenting ut av det og Grella er like farlig innenfor 16 meteren som en gullfisk i en pirayastim

Quote from: h.b on August 27, 2006, 05:32:46
Beckford kommer aldri til å bli noe annet enn stallfyll. Og tro meg fyll kan jeg

Quote from: h.b on January 14, 2009, 18:43:19
En lånespiller som har vært utlånt en god del ganger tidligere har jeg mine tvil til. Tydeligvis ikke i nærheten av en plass på Ipswich. Nei takk til Rejects

Og denne h.b-mannens vurderinger skal vi altså stole på?  :P  ;D

Er litt koselig da at dere leiter etter gamle innlegg som jeg har skrevet. Akkurat som Jens som arresterer Siw for noe hun sa for lenge siden ;D

lojosang

Søkefunksjonen i dette forumet er ganske snasen.  ;D
- Leif Olav

h.b

Når det gjelder Beckford så tok jeg nok kraftig feil. Når det gjelder Naylor så er jeg ikke så sikker på at det er rett spiller for Leeds hvis Leeds skulle greid å rykke opp. Ble ikke så imponert av ham. Føler at det var Sodje som var hovedkjernen bak der på vårsesongen. Grella er som en lett Danny Pugh. Altså for veik og lett

Dennis

Og om eventuelt Sodje skulle signere, så er det "hva skal vi egentlig med en skadeforfulgt spiller som ikke er ønsket i Reading? Njææææ, skeptisk!"
Marching on together!

soumoh

Quote from: Mr Kaizer on August 13, 2009, 00:19:02
Og om eventuelt Sodje skulle signere, så er det "hva skal vi egentlig med en skadeforfulgt spiller som ikke er ønsket i Reading? Njææææ, skeptisk!"

Hvor ER Sodje nå?
We'll be back.

samadhi

Blir spennende å følge utviklingen til Grella. Forhåpentlegvis har vi nå 3 spisser som kjemper om de 2 spissplassene, og ikke bare 2 som vi hadde i fjor...
marching on together,
derudaf forever...

sveifors

Quote from: sportcarl1 on August 12, 2009, 22:21:13
är han verkligen tillräckligt bra för leeds? tyckte inte han var märkvärdig mot darlington fattade massa felbeslut och verklade för lätt,förutom de sista 20 minutrarna då deras lag var slutkört, darlington skall vara bland de sämsta lagen i league2

Jeg er svært så enig, etthvert spark som man må kunne forvente , gis ros som noe eksepskjonelt.

Han har ikke rykk, styrke, velger feil løsning og en dårlig skuddfot. Men vi kan godt ønske at han gjør det bra.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Bites Yer Legs

Vel vel, det er kjekt å se at han ikke trenger mer enn en eneste start i Leeds-drakt før han blir nederlagsdømt..  :)    ::)

Siden denne kampen ble vist på tilgjengelige Canal plus, har flere av mine kamerater som ikke er så oppdatert på Leeds fått den med seg. Samtlige nevnte Grella som den spilleren som utmerket seg, og jeg er hjertens enig! Nå gjelder det å få ut det utvilsomt store potensialet han besitter!
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

vil nok se ham litt mer, før jeg uttaler meg for bastant. Virket hvertfall helt "innafør" på meg.
Ups & Ups!!

asLeeds

la oss håpe han tar steget i år.
og blir ein viktig mann for oss.
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Quote from: Mr Kaizer on August 13, 2009, 00:19:02

deilig å se at "alle" de positive går mot hb nok en gang det er mulighet..... :P

og for all del, ikke prøv å vær negativ her inne for da kommer "positivitets politiet" og tar deg :D

PS: tifeldig at det ble deg denne gang kaizer
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!