Premier League 2009/10

Started by Dennis, August 15, 2009, 12:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Mindre interessante - dog mer profilerte - ligaer sparkes i gang i dag. Blant de Premier League. Hvordan tror dere det går?

Min mening
Seier: Chelsea

Øvrig CL-plass: Scum, Pool, Man City
Overraskelsen: Sunderland
Skuffelsen: Arsenal

Nedrykk: Står mellom Burnley, Portsmouth, Blackburn, Hull og Wigan
Marching on together!

anders

Ser Dag Solheim har hatt en god pre-season! Her snakkes det maaange kilo i minus.

Jeg håper ikke at Arsenal blir årets skuffelse, men det kan være de ryker ut av topp 4 på bekostning av City. Wenger satser rekordungt i år og spesielt Jack Wilshere blir spennende å følge.

Vil legge til Stoke som et lag som må kjempe mot nedrykk, tror Stoke vil få følge av Hull og Burnley.

Tom S

Trur / håper Arsenal vinner. Det er minst vondt, samtidig som eg liker filosofien til Wenger.

Scum, Chelskie og Scousers slår følge til CL.

City kommer til å skuffe. Har ikkje tru på Hughes.

Burnley, Hull og Tottenham (håper) rykker ned.
COME ON LEEDS !!

auren

Herlig å se at Chelsea sliter hjemme mot Hull. 1-1 20 min før slutt. Hull tok sågar ledelsen. Come on big brothers ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Tipper Portsmouth, Hull og Burnley forsvinner ned.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

Hvem som vinner bortsett fra scum betyr ingenting!

Håper scum rykker ned!

Asbjørn

Teten:
Hååper på Chelsea denne gangen (unner ikke Man U fire på rappern). Tror dessuten de er riimelig svekket uten Ronaldo/Tevez. Liverpool er visst også svekket (hehe). Arsenal, kan de yppe seg nå med Arshavin innabords... ekspertisen sier de fortsatt er for ung.
Det gliiiiiiimrende hadde vært om Man C hadde balndet seg inn på Top4 slik at et av de andre unngår Ch L (aner jeg øk. probls) :)

Virker ikke som Aston V er sterk nok defensivt til å komme helt oppe, tviler vel på Everton også...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

metaljon

Portsmouth ,Burnley og Hull rykker ned.
Topp seks : City , Scum , Chelsea , Arsenal , Villa og L'pool
The Chief!

fjellhaugen

lett;
chelski med mr carlo vinner rundt påsketider
scum knepent mr 2 forran gunners

og det deilige;
city tar siste CL plass på målforskjell forran en gråtende gerrard som har fått beskjed fra usa at han har blitt solgt til everton for knapper og glansbilder grunnet finanskrisen ;D

burnley slår sunderlands tvilsomme rekord med minst poeng og er nede ved juletider.
wolves og hull går samme vei.
skulle selv ønske å sett tottenham ned tom, men tviler litt :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Wigan vinner foran Arsenal og Aston Villa.

Chelski, Leverbasseng og ManU rykker ned.
Rettferdighetens time er like om hjørnet!

Lov å håpe?
- Leif Olav

Hallgeir *

Quote from: fjellhaugen on August 16, 2009, 15:41:42
lett;

og det deilige;
city tar siste CL plass på målforskjell forran en gråtende gerrard som har fått beskjed fra usa at han har blitt solgt til everton for knapper og glansbilder grunnet finanskrisen ;D

burnley slår sunderlands tvilsomme rekord med minst poeng og er nede ved juletider.
Derby 11 poeng..., er ikke det bunnrekorden da? Eller var det 12?
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Quote from: hallghel on August 16, 2009, 17:55:30
Quote from: fjellhaugen on August 16, 2009, 15:41:42
lett;

og det deilige;

Derby 11 poeng..., er ikke det bunnrekorden da? Eller var det 12?

jeg legger meg paddeflat hallghel.

til info hadde sunderland rekorden i 05/06 med 15 poeng, noe derby "knuste" ved å klare 1 seier og 8 uavgjorte på 38 forsøk i 07/08 sesongen. 11 poeng er vel ikke mye å skrive hjem om ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Kan det være at Liverpool ender utenfor topp 4 i år eller enda "bedre": mid-table?

Vel er jeg mest interessert i at Leeds rykker opp, men jo....jeg er "ekkel" nok til å smile dersom Liverpool ikke kvalifiserer seg til CL.

Why Liverpool are another Leeds United in the making

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/blogs/fans-blog/premier-league/liverpool/Why-Liverpool-are-another-Leeds-United-in-the-making-article122349.html

Har ikke "tilfellet Leeds" lært pengeklubbene noe? Vel, antagelig - noe, men kanskje ikke nok?. Tviler på om Newcastle og evt. Liverpool havner i administrasjon, men hvem vet?

hmm, lurer på om Liverpool taper hjemme mot Stoke i kveld...

Sleivind

Quote from: berlin on August 19, 2009, 16:57:29
Kan det være at Liverpool ender utenfor topp 4 i år eller enda "bedre": mid-table?

Vel er jeg mest interessert i at Leeds rykker opp, men jo....jeg er "ekkel" nok til å smile dersom Liverpool ikke kvalifiserer seg til CL.

Why Liverpool are another Leeds United in the making

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/blogs/fans-blog/premier-league/liverpool/Why-Liverpool-are-another-Leeds-United-in-the-making-article122349.html

Har ikke "tilfellet Leeds" lært pengeklubbene noe? Vel, antagelig - noe, men kanskje ikke nok?. Tviler på om Newcastle og evt. Liverpool havner i administrasjon, men hvem vet?

hmm, lurer på om Liverpool taper hjemme mot Stoke i kveld...

CL uten Liverpool ville vært som en våt drøm! Euro League? uten Liverpool ville vært som en våt drøm! Et tap mot Tottenham "tiendeplass" Hotspurs i åpningskampen var jo glimrende!

Det er bare til å krysse fingrene og håpe på at Liverpool får grisebank av Stoke i kveld.

Sleivind

Trond90

ROBBIE BLAKEEEE SCORET MOT SCUMCHESTER!!!  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Rudi G.

Quote from: Trond90 on August 19, 2009, 21:10:21
ROBBIE BLAKEEEE SCORET MOT SCUMCHESTER!!!  ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Og Kalvenes e fra Bergen og sitter på benken ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Robert

Fint mål av Robbie.
Og det holdt helt inn :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Rudi G.

Quote from: Trond90 on August 19, 2009, 21:10:21
ROBBIE BLAKEEEE SCORET MOT SCUMCHESTER!!!  ;D

;D Og slik endte det. Burnley-scum 1-0 ;D Rett og slett et vidunderlig resultat! ;D

Sleivind

Artig resultat! Et lite skjær i gleden var det jo at Liverpool vant.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Dennis

Moro med Burnley-seier!

Ikke bare fordi Scum er hatlaget vårt, men for fotball generelt!  8)
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on August 19, 2009, 22:45:38
Moro med Burnley-seier!

Ikke bare fordi Scum er hatlaget vårt, men for fotball generelt!  8)

Helt klart, men det smakte ekstra godt 8)

Hallgeir *

Det spørs om det ikke foregår en aldri så liten feiring i Burnley i kveld..  !!  :D
Super Leeds since 1968

Rudi G.

Quote from: hallghel on August 19, 2009, 22:54:08
Det spørs om det ikke foregår en aldri så liten feiring i Burnley i kveld..  !!  :D

Regn med det :D

Rudi G.

Brian Jensen hadde en kanon kamp for Burnley. Han stengte buret fullstendig og toppet det med å redde straffesparket til carrick :P i slutten av 1. omg. ;D

nellejr

Og vi har jo nylig slått Burnley, så da konkluderer jeg glatt med at i år er Leeds et bedre lag enn MAnchester United ;D
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Dennis

Quote from: nellejr on August 19, 2009, 23:10:59
Og vi har jo nylig slått Burnley, så da konkluderer jeg glatt med at i år er Leeds et bedre lag enn MAnchester United ;D

8)  8)  8)

Marching on together!

lojosang

George Best, Sir Bobby Robson, Rio Ferdinand, Sir Alex Ferguson, Ryan Giggs! Vi har slått dem alle sammen. Vi er best i verden! Vi er best i verden! Leeds! Kjempers fødeby!  ;D
- Leif Olav

brenaldo

Deilig dag på jobben, mange MU supportere her.

Gjett om Burnleys seier skal brukes for alt det er verdt 8) 8) 8)
Medlem nr. 850