Skrevet av Emne: Grayson har det sportslige ansvar  (Lest 10128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Grayson har det sportslige ansvar
« på: August 16, 2009, 13:59:58 »
Nå er dette en tråd hvor Navnet til vår kjære styreformann  ;) ikke skal nevnes i et eneste negativt ladet ord
Hvis Leeds på et eller annet tidspunkt blir hektet av direkte opprykk på grunn av dårlig dekning på diverse plasser grunnet at den spilleren som har denne plassen fast blir skadet, og Leeds ikke har cover som er god nok. Ja da mener jeg at manageren bør få sparken.
Det sportslige er hans ansvar og ingne annens i og med at han sier han har penger til nye spillere hvis det trengs. Denne sesongen er det kun direkte opprykk som gjelder. Ingenting annet

ollan

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #1 på: August 16, 2009, 14:01:04 »
jeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzesss!!!
Ollan

TK20

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #2 på: August 16, 2009, 14:02:29 »
Nå er dette en tråd hvor Navnet til vår kjære styreformann  ;) ikke skal nevnes i et eneste negativt ladet ord
Hvis Leeds på et eller annet tidspunkt blir hektet av direkte opprykk på grunn av dårlig dekning på diverse plasser grunnet at den spilleren som har denne plassen fast blir skadet, og Leeds ikke har cover som er god nok. Ja da mener jeg at manageren bør få sparken.
Det sportslige er hans ansvar og ingne annens i og med at han sier han har penger til nye spillere hvis det trengs. Denne sesongen er det kun direkte opprykk som gjelder. Ingenting annet

Det er sant. Det har blitt gjort klart for Grayson at han har midler tilgjengelig, og han har valgt å handle deretter.

Hvorvidt det blir handlet mer vil tiden vise, det er fortsatt to uker igjen av transfervinduet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #3 på: August 16, 2009, 14:06:40 »
Ja h.b, det er kun opprykk som gjelder. Jeg mener SG har god dekning på de fleste plasser men jeg har et ønske om en ny sentral midtbanespiller, mulig en ny venstrekant og ihvertfall en spiss. En ny spiss må på plass så fort som mulig da de erstatterene vi har akkurat nå ikke kan garantere mål hvis en av B-ene blir skadet eller må ut i suspensjon!

auren

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #4 på: August 16, 2009, 14:13:49 »
Grayson post Wycombe: "We're looking to improve the squad, and by the end of august we'll hopefully have one or two new additions".

Satser på det kommer noe spennende inn. En venstreving og en spiss ligger vel kanskje i kortene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #5 på: August 16, 2009, 15:12:56 »
Er det overhodet noe som helst i hele verden som tyder på at vi får noen nye spillere i nærmeste fremtid? Jeg har ikke akkurat følelsen av det...

Eriksen55

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #6 på: August 16, 2009, 15:25:22 »
2 uker igjen... endelig så handler ikke Leeds bare for å handle, hentet mye dritt de siste årene.

Blir ingen som går rett inn på laget tilgjenglig til en fornuftig pris, så kommer ingen flere inn...heldigvis for det.

Stoler på Grayson fullt ut.

lojosang

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #7 på: August 16, 2009, 15:28:21 »
Synd vi ikke har Wise lenger. Da hadde det blitt handling, da. Rett nok kun et tosifra antall sentrale midtbanespillere som er dårligere enn de vi har fra før, men handel åkke som.  :)
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #8 på: August 16, 2009, 15:28:37 »
Hva er en fornuftig pris. Vi kan ikke forvente å få alle på billigsalg. Hvis det viser seg at Grayson trenger en spiller til 1 million pund. Ja da bør det hentes inn en spiller til denne prisen. Kvalitet koster. Det gjelder også i League one. Og penger til slike kjøp bør være tilgjengelig

sveifors

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #9 på: August 16, 2009, 15:29:59 »
Nå er dette en tråd hvor Navnet til vår kjære styreformann  ;) ikke skal nevnes i et eneste negativt ladet ord


Vi andre har jo prøvd og lage andre diskusjoner, men du får ha lykke til at ikke du også blir sett på som en håpløs romantiker på lykkepille av enkelte   ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

stefan

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #10 på: August 16, 2009, 15:34:36 »
At det ikke har blitt handlet nye spillere til klubben etter Doyle, betyr vel at de ikke har prøvd? Vi får heller bare godta at  manageren vår ikke handler spillere gjenom media. Hughes har mye å lære her.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

auren

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #11 på: August 16, 2009, 15:37:54 »
At det ikke har blitt handlet nye spillere til klubben etter Doyle, betyr vel at de ikke har prøvd? Vi får heller bare godta at  manageren vår ikke handler spillere gjenom media. Hughes har mye å lære her.

Joda..de er i dialog med flere spillere jevnfør intervjuet med Grayson etter kampen i går:

"It's been a quite week. We obviosly have negotiated with a few players."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #12 på: August 16, 2009, 15:51:20 »
Vil heller bruke litt tid på den rette spillern, enn å slenge ut litt penger her og der. Leeds har ikke så mye penger.  De prioriterer TA først, skulle bare mangle.  etter TA så er det også greit å sitte igjen med litt likviditet...deretter så ser dem vel hva som er en fornuftig pris.  Og den summen vet dem vel nå, men igjen.  Vil heller at de bruker tid på den rette, og få en billig...evt lån enn å gamble med de få middlene vi har.

Promotion 2010

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #13 på: August 16, 2009, 15:55:20 »
VISTE IKE GRYSON HAR HANDLA INNN 6 SPILLERE SOM ALLE KOSTER 1 MILJON, INEN 1.SETPEMBER, SÃ… SYNS JEG HAN SKAL SPARKES SELL OM VI HAR VINNI ALLE KAMPA!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #14 på: August 16, 2009, 16:52:57 »
VISTE IKE GRYSON HAR HANDLA INNN 6 SPILLERE SOM ALLE KOSTER 1 MILJON, INEN 1.SETPEMBER, SÃ… SYNS JEG HAN SKAL SPARKES SELL OM VI HAR VINNI ALLE KAMPA!

 ;)

Bang on target:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #15 på: August 16, 2009, 18:27:16 »
VISTE IKE GRYSON HAR HANDLA INNN 6 SPILLERE SOM ALLE KOSTER 1 MILJON, INEN 1.SETPEMBER, SÃ… SYNS JEG HAN SKAL SPARKES SELL OM VI HAR VINNI ALLE KAMPA!

 ;)
Stiller spørsmål ved tegnsettingen her: Hva i all verden gjør det kommaet midt i setningen? Det skal vel være: "HVIS......... JA DA SYNS JEG.....".
Ortografien var imidlertid spot on.

Masinga

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #16 på: August 16, 2009, 18:40:45 »
Fælt til krisemaksimering, igjen. Det ropes ukritisk etter nye spillere. Noen nevner Wise og holder ham frem som et godt eksempel.

Går det an å ha litt is i magen? Jeg har i flere år etterspurt utvikling av talenter. Jeg ønsker vi kunne dyrke frem et helt nytt lag med Grayson-babes. Synd i så måte at Delph ble solgt. Jeg håper det var siste gang Leeds måtte selge. For nå har vi vel penger til å holde på spillerne? Jeg begynner å bli lei av å se leiesoldater og avdanka fotballspillere jeg aldri har hørt om. Jeg kan godta at det ikke blir opprykk denne sesongen dersom jeg ser at det gror i laget.
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #17 på: August 16, 2009, 18:42:22 »
Fælt til krisemaksimering, igjen. Det ropes ukritisk etter nye spillere. Noen nevner Wise og holder ham frem som et godt eksempel.

Eh...

Jo, jeg ropte etter Wise, men det var vel neppe som noe godt eksempel. Vi trenger en sarkasme-smiley.  ;D
- Leif Olav

josoer

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #18 på: August 16, 2009, 19:41:47 »
Det har vel snart vært snakket i en mnd. om 2-3 spillere som er på tur inn. F.eks hvor mange uker er det siden Bates sa at denne uken kom det til å skje saker og ting- ingenting skjedde.

Etter min mening må det forsterkes med minimum 3 spillere.
Har vi backup på høyrebacken?Venstrekant?Venstreback?

Og hvorfor satses det på A.Hughes foran A.White?Er B.Johnson god nok?

Husk: Sesongen er lang og stallen er tynn(dvs lite kvalitetsspillere som backup).

jarle

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #19 på: August 16, 2009, 20:04:44 »
Virker som Larry ikke har tenkt å legge seg ut med Bates... det er vel klokt :)))

At vi trenger et par nye GODE fotballspillere er hevet over enhver tvil!!!

Går dette dårlig vet vi alle at det er Bates som bestemmer om Grayson får bli eller ikke.

I dagens fotball er managere stort sett prisgitt pengepungen til eieren... hvis ikke må man tenke langsiktig som Arsenal... det har desverre ikke Leeds tid til... ihvertfall ikke når vi selger de beste fra Academiet på løpende bånd...
Det er rykk tilbake til start hver gang for å snakke monopol språk!

Andersen

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #20 på: August 16, 2009, 20:05:58 »
Stoler på SG virker som han vet hva slags spillere han vil ha, og ikke slenger penger ut i tide og utie. Om han får sparken i mai neste år , hvis vi ikke rykker opp gjenstår vel å se ? LEEDS4EVER.

trosetti

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #21 på: August 16, 2009, 20:16:40 »
Du er meg en parodi på deg selv, h.b.. Hvorfor skal du alltid svartmale hver eneste situasjon? Har sett meg dritt lei av alt det negative som spruter ut av deg og dine til tider. Nå har vi 6p av 6 mulige, og noen klarer å glede seg over det. Kom igjen, bli med du også!
 :-*

Hvis vi ikke kjøper forsterkninger, men likevel rykker opp i år, hva skal du klage på da?
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #22 på: August 16, 2009, 20:52:52 »
Ja vi har 6 poeng av 6 mulige. Og atpåtil mot de lagene som faktisk vil kjempe for å overleve. Hadde de  seirene vært mot lag som Charlton og Southampton. Ja da ville jeg allikevel syti over svak spillerstall.
Hvis du tenker deg om så er det ikke nå i sesongstarten jeg er bekymret. Men utover sesongen hvor skader vil komme. Og hvis vi får skader på sentrale spillere og utestengelser på grunn av gule kort. Ja da er jeg faktisk redd for at Leeds har en alt for svak stall som vil sørge for at vi mister opprykket

jarle

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #23 på: August 16, 2009, 21:01:44 »
h.b har rett... og de som er skeptiske har hatt rett i 6 år på rad...

de positive har hatt feil i 6 år...

stallen burde vært forsterket fra fjorårs sessongen... den er svekket med salget av Delph.
han var vår eneste spiller av PL format..


Gud bedre om Grella og Showmann må spille kamper fra start...


trosetti

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #24 på: August 16, 2009, 21:16:46 »
Jeg ser jo forsåvidt den, og det er greit at du synes vi har en for dårlig spillerstall. Men at du til stadighet starter nye tråder som er gjennomsyra av negativitet synes jeg blir litt trettende i lengden.

Nei, vi får trøste oss med at Blackburn-supporterne har mer å syte av når det kommer til bruk av transferpenger. 35 mill £ inn, (hvis vi regner med Bentley i fjor) 6 mill £ ut.

Selvfølgelig er det Grayson som får svi hvis laget ikke presterer, men jeg tror nok ikke det er utelukkende hans feil hvis han ikke får signert "kvalitet" ala Schmeichel. Tror du ikke Bates har en finger med i spillet da? ::)
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #25 på: August 16, 2009, 21:32:22 »
h.b har rett... og de som er skeptiske har hatt rett i 6 år på rad...

de positive har hatt feil i 6 år...

stallen burde vært forsterket fra fjorårs sessongen... den er svekket med salget av Delph.
han var vår eneste spiller av PL format..


Gud bedre om Grella og Showmann må spille kamper fra start...



Det er dette vi snakker om! Og tenk om det blir begge samtidig over lengre tid. Hva da?

Jeg er i utgangspunktet "overpositiv", det vet alle her inne, men vi må ha kvalitetscover på topp og regner med at SG har en plan og noe på gang, forhåpentlig snarest for plutselig får vi ubeleilige skader eller karantener. Vi trenger flere mål en motstanderen i nesten 30 seriekamper til for å rykke rett opp og vi må ha noen til å score disse målene!

Promotion 2010

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #26 på: August 16, 2009, 21:32:55 »
h.b har rett... og de som er skeptiske har hatt rett i 6 år på rad...

de positive har hatt feil i 6 år...

stallen burde vært forsterket fra fjorårs sessongen... den er svekket med salget av Delph.
han var vår eneste spiller av PL format..


Gud bedre om Grella og Showmann må spille kamper fra start...



Men vi har en sterk stall. Kanskje L1's beste! Sånn ar det i fjor - da Macca ødela sesongen med Arsenalinspirert rotasjon (i en meget svak stall*) og Liverpoolstil med possessionorientert spillestil.

I sommer har dette reservelaget vårt med Showgummi og Grella vunnet borte mot Burnley i PL. Laget vårt har startet med 3 strake seire. Manageren vår har vist en kløkt i oppkjøringen til sesongen som ingen jag kan huske har lagt opp til før. Meningsfull stigning i kampprogrammet og bedring i resultatene....som altså ender i 3 strake seire.

*Les Westlake, Sweeney, Weston, Frazer, Douglas og Lucas.

Hvor svake er vi egentlig! Ikke så veldig.
Legg så til et par spillere: 1 kjøp og 1 lån, og vi er OK!  :)


1.ste 11'er                                           2.re elver:
Higgs                                                  Ankers

Crowe                                                 HUghes / Darvill
Naylor                                                 Margues
Kisnorbo                                              HUntingdon / LUbo
Parker                                                Sheehan

Snoddy                                               Prutton
Kilkenny                                              Howson
Doyle                                                 Johnson
Robbo                                                White

Beckford                                             GRella
Becchio                                              Showumni
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #27 på: August 16, 2009, 21:33:32 »
VISTE IKE GRYSON HAR HANDLA INNN 6 SPILLERE SOM ALLE KOSTER 1 MILJON, INEN 1.SETPEMBER, SÃ… SYNS JEG HAN SKAL SPARKES SELL OM VI HAR VINNI ALLE KAMPA!

 ;)
Hehehehehe, God den  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fjellhaugen

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #28 på: August 16, 2009, 21:42:37 »
h.b har rett... og de som er skeptiske har hatt rett i 6 år på rad...

de positive har hatt feil i 6 år...

stallen burde vært forsterket fra fjorårs sessongen... den er svekket med salget av Delph.
han var vår eneste spiller av PL format..


Gud bedre om Grella og Showmann må spille kamper fra start...



Men vi har en sterk stall. Kanskje L1's beste! Sånn ar det i fjor - da Macca ødela sesongen med Arsenalinspirert rotasjon (i en meget svak stall*) og Liverpoolstil med possessionorientert spillestil.

I sommer har dette reservelaget vårt med Showgummi og Grella vunnet borte mot Burnley i PL. Laget vårt har startet med 3 strake seire. Manageren vår har vist en kløkt i oppkjøringen til sesongen som ingen jag kan huske har lagt opp til før. Meningsfull stigning i kampprogrammet og bedring i resultatene....som altså ender i 3 strake seire.

*Les Westlake, Sweeney, Weston, Frazer, Douglas og Lucas.

Hvor svake er vi egentlig! Ikke så veldig.
Legg så til et par spillere: 1 kjøp og 1 lån, og vi er OK!  :)


1.ste 11'er                                           2.re elver:
Higgs                                                  Ankers

Crowe                                                 HUghes / Darvill
Naylor                                                 Margues
Kisnorbo                                              HUntingdon / LUbo
Parker                                                Sheehan

Snoddy                                               Prutton
Kilkenny                                              Howson
Doyle                                                 Johnson
Robbo                                                White

Beckford                                             GRella
Becchio                                              Showumni


liker ikke helt at du "vraker" howson der promo ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #29 på: August 16, 2009, 21:51:56 »

liker ikke helt at du "vraker" howson der promo ;)

Doyle - tøff murbrekke
Killa - finslepen pasningsfot

Howson - ingen av delene.....  ::)   .....først må han få på plss løpene sine før han får klarsignalet fra meg!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973