Skrevet av Emne: Boikott Bates-diskusjoner  (Lest 8167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Boikott Bates-diskusjoner
« på: August 17, 2009, 01:36:49 »
Hei, en Bates-tråd, gitt! Nei, så trivelig!

Nå er ikke dette et diplomatisk forsøk på "å forene" for- og mot Bates debattanter, men det er hevet over enhver tvil at debatten er blitt polarisert. Med det så mener jeg "de 2 ulike hovedstandpunkene" blir oppfattet som veldig pro-Bates eller veldig anti-Bates.

De aller fleste forum-deltakerne her ser frem til tiden når Bates er ute, med mindre man får enda mer frynsete og "fattige" eiere.
Med Bates sin historie, så er det rimelig å anta at han ikke har endret forretningsstil og -oppfatning med sin inntreden i Leeds. Bates er mest sannsynlig en ganske skruppelløs forretningsmann, men med sans for en del gammeldagse og stolte engelske verdier(når det passer han). Man tar mindre risiko ved å forskuttere at en del snusk i Bates samlede Leeds-karriere kommer frem med tiden, både sant og usant. Time will tell.

Oppfatningene om Bates, inkludert den dokumentasjon/informasjon som Karl Hot SHot skrev for en tid tilbake og dok/info/meninger rundt dette har vært omfattende og nærmest kontinuerlig frem til idag. Mye blir gjentatt.

Jeg vet ikke om forsøkene til f.eks hb, jarle, DHY eller SA og Mr Kaizer har som mål å rekruttere folk for og imot Bates. Hva er så målet? En eller annen form for boikott? F.eks splitte LUSCOS eller få LUSCOS til bryte med klubben så lenge Bates er der? Det må vel være de sterkeste bidragene fra Norge.

Det hadde vel vært smartere å engasjere seg på Waccoe, og sett hvilken respons man får på sine Bates-meninger der, det er tross alt de som utgjør en godt antall sesongkort-innehavere i England.

Den siste pollen (8.juli 2009) vedr. Bates som jeg fant på Waccoe lyder slik:
Ken Bates out 33,7 %
Ken Bates in 56,8 %
Ikke tatt standpunkt 9,5%

Kilde: http://www.waccoe.com/index.php?showtopic=59810&hl=Bates

Jeg trålet forresten en rekke tråder og sider på Waccoe, men kunne ikke se Waccoe-deltagerne diskuterte Bates like ofte som på vårt forum. Min foreløpige konklusjon er at de er lei av å debattere Bates.

Personlig er jeg (selvsagt) lei alt som er av info,meninger og dokumentasjon om Bates. Fyren er nærmest ikke-eksisterende for meg nå. Ikke tale om at han indirekte skal forsure min genuine interesse for laget, i såfall må det være noe mer sjokkerende enn det som har blitt sagt, skrevet og ment om han de siste 2 årene.

Jeg gidder ikke kommentere et eneste Bates-innlegg heretter, uansett om det er positivt eller negativt. Jeg har ikke fått Bates i vrangstrupen, men alle innleggene om han. Det er mulig jeg svarer på misforståelser e.l for akkurat dette innlegget, ellers ikke.

Energien og tiden jeg bruker på dette forumet vil jeg bruke på alt annet enn Bates. Det er meget mulig at flere mener at Bates er en naturlig "ingrediens" å diskutere i en del saker, p.g.a indirekte betydning eller skyld/ære for noe. Sikkert riktig i noen tilfeller. Jeg holder meg unna likevel.

Som en helt vanlig meddebattant har jeg ingen ambisjoner om at andre følger mitt eksempel,
men jeg oppfordrer til det!

Det må da kunne være lov til å enasjere seg i sportslige tråder som f.eks nye spillere uten at Bates blir dratt inn.

Det skulle jammen vært OK å oppleve en situasjon der man knapt ved navnet på styreformannen. Jeg ser jo at de er i vinden i en drøss klubber i dagens virkelighet,
og det dreper mye av min/andres glede ved å følge laget som man supporterer.
« Siste redigering: August 17, 2009, 16:18:57 av berlin »

Sander

Sv: Bates
« Svar #1 på: August 17, 2009, 02:02:06 »
Godt skrevet!

Du er absolutt ikke den eneste her inne som er lei av at navnet "Bates" nå dukker opp i omtrent alle tråder som lages..
 

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #2 på: August 17, 2009, 06:21:04 »
Er jo litt optimistisk å lage en Bates tråd med det formål at ingen skal nevne Bates i noen andre tråder her inne ???
Eller er det et forsøk på en form for diktatur her inne? ;)

h.b

  • Gjest
Positiv
« Svar #3 på: August 17, 2009, 08:13:49 »
Som et lite svar på Bates, så har jeg her lagd en tråd som man skal bruke hvis man vil si noe positivt.
Er så lei dere som sier at hvis dere har noe negativt ang Bates, så opprett en egen tråd for det.
« Siste redigering: August 17, 2009, 09:25:20 av h.b »

Jon R

Sv: Positiv
« Svar #4 på: August 17, 2009, 09:20:51 »
Som et lite svar på Bates, så har jeg her lagd en tråd som man skal bruke hvis man vil si noe negativt.
Er så lei dere som sier at hvis dere har noe negativt ang Bates, så opprett en egen tråd for det.

Dette begynner å utarte seg. Ã… starte en egen tråd som tilsvar til berlins bates tråd blir bare tull og vissvass. Flytter denne til Bates tråden, som jeg i sin tur vurderer å flytte til nok en annen bates tråd. Jeeeeeezes.  ::)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #5 på: August 17, 2009, 11:23:15 »
Det blir meget spennende å se hva som skjer her inne når Beckford blir solgt.Ja,jeg tror han blir solgt fordi han etter vår styreformanns mening er helt på viddene i sine lønnskrav.Det at kvalitet koster bryr han seg ikke så mye om...Denne sagaen om Beckford er jo noe av det samme som å kjøpe kvalitetsspillere.Begge deler koster kanskje mer enn man vil, men markedet er nå slik at hvis Leeds ikke er villige til å betale ekstra for at Beckford skal score for oss, er det garantert en annen klubb som er det...

TK20

Sv: Bates
« Svar #6 på: August 17, 2009, 11:23:20 »
Jeg trålet forresten en rekke tråder og sider på Waccoe, men kunne ikke se Waccoe-deltagerne diskuterte Bates like ofte som på vårt forum.

DET er et godt poeng. Hvorfor henger vi fortsatt igjen i Bates-debatten, en halvannen uke ut i seriespillet?

Generell misnøye er naturlig etter en mislykket sesong (les: et par uker etter play-off exiten mot Millwall), og man kan bruke tid og energi på å forbanne alt og alle som har bidratt til nedturen.

Allikevel, når ferien er over, når nye fjes ankommer portene på Elland Road og når ballen begynner å rulle i pre-season; da vil den genuine supporter igjen vende nesen mot det som virkelig betyr noe, nemlig det sportslige.

Hvorfor er det da slik at vi her på det etterhvert så meningsløse forumet mangler evnen til å snu fokus? Jeg tror det bunner i at vi ikke får sett kampene. Jeg savner sårt diskusjoner om "Doyles bevegelser uten ball" og "Kisnorbos generelle teknikk" (totalt tilfeldige eksempler). Manglende tyngde gjør således at diskusjonen dreier inn i et spor av typen "Vi slapp inn, ergo må vi ha nye stoppere, BATES OUT!".

Dette vil forøvrig også være mine siste 5 cents om denne mannen, la oss snu fokus mot det som betyr noe!

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #7 på: August 17, 2009, 11:28:01 »
Fordi Bates er gift for klubben. Man blir aldri kvitt en sykdom hvis man ikke hele tiden konsentrerer seg om å bli kvitt den.
Jeg er faktisk i den situasjon at jeg skal over til Leeds en helg i høst. Har tenkt å stå utenfor Elland Road når Leeds spiller kamp for å demonstrere min missnøye med denne mannen. Og jeg legger ikke igjen en krone i supportersjappa sålenge Bates er i Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #8 på: August 17, 2009, 11:33:18 »
Det hevdes at man har trålet waccoe og ikke funnet noe om Bates.Dette stemmer ikke da jeg for etpar uker siden leste en tråd om nettop Bates på waccoe.Hva de kaller ham der egner seg ikke på trykk her....Dessuten var det slik at det også der var 2 leire-en for og en imot.Faktisk med overvekt imot,da jeg leste.Så da foreslår jeg at hvis man ikke tror på dette så bør man gå inn på waccoe og finne trådene om "Bates out" og og ikke minst den lange tråden om rettsaken imot Levy.Dermed tror jeg ikke vi i Norge er så absolutt mer opptatt av styreformannens gjøren og laden enn de i west Yorkshire.....

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #9 på: August 17, 2009, 11:53:12 »
Jeg skal fortelle en hemmelighet som jeg sikkert deler med mange her inne:

Jeg hater den posisjonen klubben vår har kommet i.
Jeg forakter synspunkter som at det er gøy å spille i "the real league" der vi kan kjenne på den originale fotballkulturen.
Jeg skulle ønsket at Bates brukte millioner for at vi fortest mulig kommer opp i PL.
Jeg ofte lyst til å dyppe Bates i tjære og helle fjær over ham og være med å bære ham og hele styret ut av byen Leeds.

MEN på den annen side:
- er jeg veldig glad for at Bates har snudd den administrative siden til en overskuddsbedrift og jeg gir blaffen i om at han har gått over lik i den prosessen.
- er glad når vi kommer til et punkt da klubben igjen er salgbar (vi er på vei).
- er jeg sikker på at han nå har skaffet oss en manager som KAN ta oss oppover i ligasystemet.


MEN - Jeg er mest forbannet på Peter Ridsdale for at han tillot klubben i hans og mitt hjerte å gå konkurs og råtne i helvetes forgård. Det er ham jeg er forbannet på. Ikke Mills med sine utbetalinger, ikke Seth Johnson, ikke Blackwell, Macca eller Wise, ikke Kenneth Bates eller kona hans....


MEN - Jeg ER forbanna!

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Bates
« Svar #10 på: August 17, 2009, 12:15:06 »
Deler dine synspunkter til det fulle, promo!

Forøvrig ferdig med å diskutere Bates selv, skal ikke bidra med å holde Bates-diskusjonen levende lengre. Er lut lei av å faktisk forsvare en person jeg ikke har stort til overs for, og ved det bli fremstilt som en som koser seg i L1 og tilber Bates.

Synes også det er trist at diskusjonen har blitt så polarisert som berlin nevner i sitt gode innlegg.

Kaizer, konsentrerer seg om det sportslige heretter. Leeds skal opp!
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bates
« Svar #11 på: August 17, 2009, 12:21:13 »
Hei, en Bates-tråd, gitt! Nei, så trivelig!

Nå er ikke dette et diplomatisk forsøk på "å forene" for- og mot Bates debattanter, men det er hevet over enhver tvil at debatten er blitt polarisert. Med det så mener jeg "de 2 ulike hovedstandpunkene" blir oppfattet som veldig pro-Bates eller veldig anti-Bates.

......

Vet ikke helt hvor du ville med denne tråden, berlin – men jeg begynner også å bli temmelig lei av denne diskusjonen….

Har en litt annen oppfatning enn deg når det gjelder polarisering. Jeg mener debatten er polarisert mellom de som velger å ha et saklig og informert syn på Bates, og de som gnager ivei på gamle konspirasjonsteorier og får ukontrollerte raserianfall rettet mot Bates og hans ’tilhengere’ ved minste tegn til motgang.  Dette er for meg ikke en polarisering mellom de som er pro-Bates og de som er anti-Bates, men en polarisering mellom de som ønsker å ha et åpent og balansert syn på mannen – og de som for lengst har konkludert med at mannen er en eneste stor ulykke for Leeds.

Synes vi hadde noen fine og saklige meningsutvekslinger om Bates for et par år siden – hvor bl.a Veteranen og Jon R deltok i debatten. Svært lite nytt har kommet til etter dette, og jeg synes at mengden av det aggressive og repeterende anti-Batesvrøvlet som har kommet det siste året har undergravd enhver saklig diskusjon om fyren. Den eneste som tjener på det, er så vidt jeg kan se Ken Bates…..  :-\
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ollan

Sv: Bates
« Svar #12 på: August 17, 2009, 14:20:24 »
Fordi Bates er gift for klubben. Man blir aldri kvitt en sykdom hvis man ikke hele tiden konsentrerer seg om å bli kvitt den.
Jeg er faktisk i den situasjon at jeg skal over til Leeds en helg i høst. Har tenkt å stå utenfor Elland Road når Leeds spiller kamp for å demonstrere min missnøye med denne mannen. Og jeg legger ikke igjen en krone i supportersjappa sålenge Bates er i Leeds

Og som vanlig bløffer du her ;D......Når var du sist i Leeds???
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #13 på: August 17, 2009, 14:28:24 »
Var i Leeds i våres en tur. Ble ikke kamp da heller. Men jeg mener faktisk det. Jeg skal over til Leeds en tur i Høst og rett og slett boykotte kampen ved å stelle meg ved siden av Billy Bremner statuen for å demonstrere min missnøye mot Bates.

berlin

Sv: Bates
« Svar #14 på: August 17, 2009, 14:28:40 »

Jeg gidder ikke kommentere et eneste Bates-innlegg heretter, uansett om det er positivt eller negativt. Jeg har ikke fått Bates i vrangstrupen, men alle innleggene om han. Det er mulig jeg svarer på misforståelser e.l for akkurat dette innlegget, ellers ikke.
Energien og tiden jeg bruker på dette forumet vil jeg bruke på alt annet enn Bates. Det er meget mulig at flere mener at Bates er en naturlig "ingrediens" å diskutere i en del saker, p.g.a indirekte betydning eller skyld/ære for noe. Sikkert riktig i noen tilfeller. Jeg holder meg unna likevel.

Som en helt vanlig meddebattant har jeg ingen ambisjoner om at andre følger mitt eksempel,
men jeg oppfordrer til det!


Oppklaring: Denne tråden kunne sikkert hett "berlin speaking" eller "berlin breaking news". Jeg har sitert meg selv, og plukket ut det viktige:

- Med unntak av å svare på evt. misforståelser, som akkurat dette innlegget er et forsøk på å gjøre, er min intensjon å IKKE kommentere innlegg på forumet som har med Bates å gjøre, uansett tråd.
- Jeg oppforder alle som ser at de kjenner seg igjen i det jeg skriver til å gjøre det samme
- Jeg forsøker også å si at den berømte AV-knappen (ref TV) ikke virker helst som den skal, i stedet må du bruke et kunstig intelligens program for å unngå Bates innlegg.
- Jeg er drittlei all Bates-snakket, men ønsker å kunne fortsette å bruke dette egentlig utmerkede forumet som jeg har(?) og har hatt(!) mye glede av i omlag 4 år.

Det er kanskje noe som tenker: Jøss, han derre berlin har høye tanker om selv altså! Vel, kanskje det, men hadde jeg ikke trodd at mange andre tenker/føler ganske likt rundt dette som meg nå for tiden, så hadde jeg heller ikke skrevet innlegget. Man kan kanskje si det et et siste spedt forsøk fra min side for å oppmuntre til ikke å la seg friste til en ny runde med så og si de nøyaktig samme strofene/argumentene.

Spesifikke svar/oppklaring:

til LeedsUnited/h.b.: Nei, dette er egentlig ikke en Bates-tråd, det er kun mitt "statement", og jeg akter ikke å diskutere Bates mer. Jeg ser helst at tråden dør fortest mulig. Det er altså overhodet ikke noe forsøk på noen samling av Bates-snakk/-meninger. Jeg skriver jo at jeg ikke gidder å bry meg mer og oppfordrer andre til det samme.


til DHY: Waccoe er ganske stort, så det godt være at den som leter, den finner - og kanskje også det man vil/ønsker å se/få bekreftet, det være seg meg eller deg. Men linken jeg har lagt inn i innlegget mitt er jo ikke fake, pollen på bates in/out/na

til McMidjo: Det har sikkert blitt litt klarere for deg når du har lest så langt i dette svaret. Grunn til at jeg skriver polarisering pro-bates/con-bates, er at jeg forsøker så godt jeg kan "å se dette utenfra" eller "objektivt" om du vil. Siden debatten er blitt agressiv bidrar det til en ytterligere polarisering mellom "kall det hva du vil" gruppene. Det du skriver om polarisering er greit nok, men for å si det sånn: Når "anti-bates" leser det, så blir det ikke akkurat mindre polarisering.  Så dermed, det blir jo opp til deg, som for alle og enhver på forumet, både "pro" og "anti": Om man gidder å skrive og skrive og skrive, når det egentlig ser helt fastlåst ut.

Jeg GIDDER ikke mer Bates-snakk, det var.....igrunn bare det jeg ville si, med mitt innlegg.

...jo, også:......er det noen andre som blir inspirert til det samme, så blir det jo mindre bates innlegg,
og det liker jeg og noen andre her inne også.

« Siste redigering: August 17, 2009, 14:48:45 av berlin »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #15 på: August 17, 2009, 15:49:15 »









































































































































Så lei er jeg dette emnet!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #16 på: August 17, 2009, 16:13:14 »









































































































































Så lei er jeg dette emnet!













































































































































































































































Og allikevel greide du å skrive et sånt langt innlegg! ;)

berlin

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #17 på: August 17, 2009, 16:20:23 »
Velger å endre trådtittel for å klaregjøre mitt standpunkt

fra: Bates
til: Boikott Bates-diskusjoner

Hvis det ikke kommer flere innlegg tar jeg det som et godt tegn.....
Hvis det blir diskusjoner.....tar jeg det også som et godt tegn......
 ::)

med håp om inntil 50 % mindre Bates-innlegg.  :o

h.b

  • Gjest
Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #18 på: August 17, 2009, 16:22:34 »
Hvis alle boykotta Leeds sine hjemmekamper. Ja da ble vi kvitt Bates og du slapp å ha en boykotttråd av Bates emner

berlin

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #19 på: August 17, 2009, 16:24:52 »
Hvis alle boykotta Leeds sine hjemmekamper. Ja da ble vi kvitt Bates og du slapp å ha en boykotttråd av Bates emner

Enig. Faktisk.

Jeg ønsker deg lykke til. Og jeg mener det. Begynn med å engasjere deg også på Waccoe o.l.

Kato

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #20 på: August 17, 2009, 16:41:52 »
Opprette en Ken Bates-tråd for å fortelle verden at du ikke gidder mer Ken Bates-snakk......omtrent som å ta valget å bli avholdsmann, for så å fylle barskapet.
 

bwirum

Sv: Bates
« Svar #21 på: August 17, 2009, 16:48:43 »
Var i Leeds i våres en tur. Ble ikke kamp da heller. Men jeg mener faktisk det. Jeg skal over til Leeds en tur i Høst og rett og slett boykotte kampen ved å stelle meg ved siden av Billy Bremner statuen for å demonstrere min missnøye mot Bates.
Vi forlanger selvsagt et bilde av dette. Uhyre interessant. Med et utførlig referat av livet utenfor ER. Bare så det er sagt.

Jeg skal også til Leeds i høst forresten. Men jeg kommer til å gå på kamp allikevel. Og det skulle ikke forundre meg om jeg tok en tur innom sjappa og, for å kjøpe litt dill til unga, kanskje en ny skjorte til meg selv. Charlton-matchen for øvrig. Hvis det er den helga du er det så kan vi jo ta en øl :) Jeg kan kanskje til og med ta bildet for deg :D
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #22 på: August 17, 2009, 16:58:10 »
Opprette en Ken Bates-tråd for å fortelle verden at du ikke gidder mer Ken Bates-snakk......omtrent som å ta valget å bli avholdsmann, for så å fylle barskapet.

Det er vel mer som å bekjempe alokoholismen i landet ved å drikke opp hele Vinmonopolets sortement på egen hånd, men jeg er tilbøyelig til å være enig med både deg og Berlin.  :)
- Leif Olav

berlin

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #23 på: August 17, 2009, 17:22:06 »
Opprette en Ken Bates-tråd for å fortelle verden at du ikke gidder mer Ken Bates-snakk......omtrent som å ta valget å bli avholdsmann, for så å fylle barskapet.


Det er kanskje noe som tenker: Jøss, han derre berlin har høye tanker om selv altså! Vel, kanskje det, men hadde jeg ikke trodd at mange andre tenker/føler ganske likt rundt dette som meg nå for tiden, så hadde jeg heller ikke skrevet innlegget. Man kan kanskje si det et et siste spedt forsøk fra min side for å oppmuntre til ikke å la seg friste til en ny runde med så og si de nøyaktig samme strofene/argumentene.

Det er mulig jeg er en over-sensitiv fyr, men jeg mener at forumet før (vanskelig å tidfeste) var preget av konstruktiv kritikk og en hyggeligere tone, der folk kunne diskutere helt OK, uten en ironsik/sarkastisk etterslenger. Til og med Bates-diskusjoner var ikke slik de er nå. Det er jo unektelig litt teit at Leeds-supportere nærmest blir uvenner her på forumet, og slik jeg ser det  har "Bates" noe av skylden for det, det er komisk. Til slutt roper vi alle Bates Out - for forumets beste:D

jarle

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #24 på: August 17, 2009, 17:24:49 »
Blir mektig provosert av dette menings politiet som dukker opp histen og pisten omdagen...

Det forumet her består av 90% ræll og tull... diskusjoner om Bates er noe av det med mening her.

For de som savner gode temaer og diskusjoner... start en tråd selv. Maken til vås... jeg savner ditt og jeg savner datt... Har du noe du vil diskutere trykk på nytt emne knappen.

Desverre er det Bates som styrer alt som skjer... Spillerkjøp, salg... tilbakekjøp ER / TA osv osv osv...
Skulle bare mangle at dette ikke blir diskutert...


Bare ta et eksempel... salget av Lennon... 1 million pund... (jeg ler).... hvor mye har vi brukt på Sweeney´ser og Wetslak´er og jeg vet ikke hva etter det...Mye mer en 1 million det kan jeg love deg... Hadde vi rykket opp eller kanskje ikke ned med Lennon på laget... hmmm mulig det ja!!!
Kilgallon det samme... never ending story of stupid mistakes...hvor mange ubrukelige stoppere har vi lsitt med etter dette???

Jeg kan liste opp en haug av eksempler hvor gode spillere er solgt for glansbilder og ertstattet med x antall møkka spillere slik at vinningen gikk opp i spinningen... SMART!!

Nå er det Delph og Beckford som er neste...

Hvor er planen...hvor er strategien... DET ER BARE SURR ALT SAMMEN!!!

Men nei... og hoi hvor det går... og ikke kritiser Bates.. fy fy fy!!!


PRAVDA NEWS neste...







auren

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #25 på: August 17, 2009, 17:28:26 »
Ja, og tenk hvis vi ikke hadde solgt Ferdinand, Viduka, Smith, Matteo, Dacourt, Kewell, Keane etc. Da hadde vi jammen ALDRI rykket ned til L1!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #26 på: August 17, 2009, 17:33:26 »
Det var vel ikke poenget Auren... slike tulle innlegg forsurer forumet og bør slettes av administrator... Nå må det bli kvalitet på innleggene her... :o



Poenget var å selge juveler for slikkepinner og erstatte de med x antall kuer som vi har gjort til stadighet ikke er særlig smart...

Alle er enige om at de spillerne du nevnte der måtte gå slik ståa var...
men du mener Lennon salget var smart kanskje... Da foreslår jeg god bedring...

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #27 på: August 17, 2009, 17:35:14 »
Den overskriften var jo bare dum :-\

Skal jeg lage en egen boikott kampforumet fordi jeg ikke liker det?
Da lar jeg heller være å delta der og det kan jo du f.eks gjøre i Batesdiskusjonene også.  Hvis alle de som ikke liker Bates diskusjonene hadde latt være å svare på det hadde kanskje innleggene dødd ut av seg selv.
Dette ble jo bare en ny tråd som fyrer opp under emnet og tror neppe man klarer å målbinde noen av den grunn.

Samtidig har vi jo forum administratorer som skal rydde opp hvis tråder sporer helt av :)
« Siste redigering: August 17, 2009, 17:52:58 av LeedsUnited »

baste

Sv: Bates
« Svar #28 på: August 17, 2009, 17:53:30 »
Jeg skal fortelle en hemmelighet som jeg sikkert deler med mange her inne:

Jeg hater den posisjonen klubben vår har kommet i.
Jeg forakter synspunkter som at det er gøy å spille i "the real league" der vi kan kjenne på den originale fotballkulturen.
Jeg skulle ønsket at Bates brukte millioner for at vi fortest mulig kommer opp i PL.
Jeg ofte lyst til å dyppe Bates i tjære og helle fjær over ham og være med å bære ham og hele styret ut av byen Leeds.

MEN på den annen side:
- er jeg veldig glad for at Bates har snudd den administrative siden til en overskuddsbedrift og jeg gir blaffen i om at han har gått over lik i den prosessen.
- er glad når vi kommer til et punkt da klubben igjen er salgbar (vi er på vei).
- er jeg sikker på at han nå har skaffet oss en manager som KAN ta oss oppover i ligasystemet.


MEN - Jeg er mest forbannet på Peter Ridsdale for at han tillot klubben i hans og mitt hjerte å gå konkurs og råtne i helvetes forgård. Det er ham jeg er forbannet på. Ikke Mills med sine utbetalinger, ikke Seth Johnson, ikke Blackwell, Macca eller Wise, ikke Kenneth Bates eller kona hans....

MEN - Jeg ER forbanna!

 >:(

BRA !! Ridsdale gjorde alt galt. Iflg Seth`s agent håpet Seth Johnsen på en lukrativ avtale med LEEDS UNITED..på £15.000,- i uken. Får de hadde frammet kravet kunne Ridsdale fortelle agenten og Seth at det ikke kom på tale med en kontrakt verd mere enn £ 30.000,- i uken. Det endte opp med latterlige £37,500,- i uken.. Ã… klage på Bates for å tenke økonomi synes i den sammenheng å være litt urimelig.

auren

Sv: Boikott Bates-diskusjoner
« Svar #29 på: August 17, 2009, 18:00:38 »
Det var vel ikke poenget Auren... slike tulle innlegg forsurer forumet og bør slettes av administrator... Nå må det bli kvalitet på innleggene her... :o



Poenget var å selge juveler for slikkepinner og erstatte de med x antall kuer som vi har gjort til stadighet ikke er særlig smart...

Alle er enige om at de spillerne du nevnte der måtte gå slik ståa var...
men du mener Lennon salget var smart kanskje... Da foreslår jeg god bedring...

Klart jeg satte det på spissen, men da Kilgallon og Lennon ble solgt var vi fremdeles i deep shit, og dermed var det kjøpers marked. Klart Lennon var mer verdt enn 1 mill! Men når klubber høyere opp i divisjonssystemet vil ha spillere i en kriserammet klubb, ja da takker både klubb og spiller ja takk. Hvis 1 millioner pund kunne få oss et pusterom på noen måneder, så takker man ja selv til skambud. Nå husker jeg ikke om det var Bates eller Krasner som var styreformann da Lennon ble solgt, men ikke kom og si at ikke Bates får ut gode dealer for talenter (jf. Taiwoo og Woods).

Når spillere selv vil vekk og klubben er skakkjørt, ja da blir det til solgt til en skampris. Heldigvis er vi nå på fote igjen og har kunnet takke nei til skambud og mindre gode bud på våre største assets.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.