KAMP: vs WATFORD FC (ligacupen) 25/8

Started by TK20, August 24, 2009, 20:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

From the stands:
Higgs is defo now no 1 in goal made some quality saves, snoddy .... well what can I say, other than brilliant, gives 110% in every game
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Quote from: Asbjørn on August 25, 2009, 23:27:02
Quote from: auren on August 25, 2009, 23:23:23
Når trekkes neste runde egentlig ???  ;D

auren, som mener vi hadde en lik runde med slike spørsmål i fjorårets sesong.. :)
Ikke vet jeg men tipper at på lørdag så er det noen som vet når trekninger er...

Finner det meste her
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12684.msg205980#new
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Jeg ønsker meg et av de "på papiret" dårligere lagene i neste runde. Det er kun Leeds fra L1 og Port Vale fra L2, som har "overlevd" denne runden, sålangt. Noen kamper i morgen også:

Wednesday, 26 August 2009
Blackpool v Wigan, R2, 19:45
Bristol City v Carlisle, R2, 19:45
Cardiff v Bristol Rovers, R2, 19:45
Doncaster v Tottenham, R2, 19:45
Leyton Orient v Stoke, R2, 19:45
Newcastle v Huddersfield, R2, 19:45
West Brom v Rotherham, R2, 19:45

Så Port Vale, Barnsley, Scunny og Pborough ønskes, evt. andre lag fra L1 og L2.

Runde 4, gitt at vi kommer dit, kan vi godt begynne å ta PL-skalper.  ;D

Kickthemdown

Newcastle, Chelsea , scum eller et drittlag. Sier ikke nei takk til et møte med en av de 3. Da lukter det englandstur lang vei merker jeg.  :D

nord

Fantastisk - det kører bare for Leeds United  ;D

Bjorn

Jeg smiler fortsatt!  ;D  ;D
Ha en fin dag alle sammen.

Leeds trøye på jobb er alltid en god dag!
Marching On! 4276

tori_no

Quote from: SirOlsen on August 25, 2009, 23:26:52
Forbaskade apekatter dere er altså! :) :p
her har jeg mast ørten ganger om noen kan si hvordan det gikk, men det virker umulig? Jeg sitter på en forp**t iPhone og prøver få med meg hva som skjer her :D

En eller annen her som IKKE tenker være fjott;
kan den være så ærbødigst og fortelle meg stilling ved slutt og målscoorere? :)

Har du Iphone og har ikke lastet ned iFooty? Her kan du jo følge Leeds sine kamper med live-tekst fra BBC.
Alternativ er My Football som også er oppdatert med scoringer etc(men altså ingen live-tekst).

Joe Jordan

Hadde vært artig å møte en av de store, men kanskje i runde 4 ja.

Og til deg med iPhone; hva skal du med den når du ikke får frem kampresultater?  ;D Du kan jo browse deg igjennom x antall tusen websider med fotballresultater i tillegg til apps som ifooty?  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

flynn

Mens vi venter på highlights fra kampen på LUTV kan man kose seg meg intervju med både Grayson og Snodgrass. Ingen oppsiktsvekkende uttalelser fra noen av dem, men Snodgrass lirer av seg 12 "you know" på 1 min og 40 sek.

Pretty impressive you know...

flynn

Geiremann

Jeg ønsker størst mulig sjanse til avansement og håper å møte et av de små lagene i neste runde, gjerne knøttene.
Member of "The Peterborough eight".

baste

Det jeg setter mest pris på er hvordan Leeds framstår nå om dagene. Knallbra !

Ser nå fram til neste seriekamp- ha en flott dag folks !

Bites Yer Legs

De som i går påsto, av årsaker ukjent for meg, at Rui var skyld i målet til Watford, er velkommen til å spise sine ord i dag..  ::)

Rui får en hel del skryt på WACCOE av folk som ser kampene :o, i motsetning til ekspertpanelet her inne som.....tenker på?.....hører?.....leser?....kampene...
KEEP FIGHTING!!

Bjorn

Hehe. Det er helt sant! Han er da ikke skylden i målet? 
Fy til de som sprer rykter om spillerne på den måten! Som jeg sa i Rui sitt forsvar igår da de negative komentarene kom... Rui er en god spiller og jeg liker karen!  ;)

PS: Alle kan gjøre feil.
Marching On! 4276

baste

But home goalkeeper Shane Higgs - with three clean sheets this season - kept his side on level terms in the 19th minute, producing a brilliant save to tip Don Cowie's 25-yard drive away for a corner.

Tror 1. valget mellom stengern er rimelig enkelt...

auren

Quote from: Bites Yer Legs on August 26, 2009, 12:30:05
De som i går påsto, av årsaker ukjent for meg, at Rui var skyld i målet til Watford, er velkommen til å spise sine ord i dag..  ::)

Rui får en hel del skryt på WACCOE av folk som ser kampene :o, i motsetning til ekspertpanelet her inne som.....tenker på?.....hører?.....leser?....kampene...

Må nok ta på meg skylda for uthengingen av Rui. Da jeg hørte målene i reprise sa kommentatorene: "Rui slides in" eller noe sånn. Rett etterpå kom scoringen. Tolket det dit hen at Rui kom med en dårlig takling. Men, men...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Når enden er god, er allting godt.  8)
Marching on together!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Etter å ha sett highlightsa på LUTV, kan vi vel renvaske Marques for utligningen.

ooh aah

Lettet av at Snoddy er litt på gang igjen. Godt at han også har innsett selv at han ikke har begynt så bra som han burde. Grella viste jo også bra ting på highlights, men jeg må ikke bite i meg at han ikke er noen storscorer ennå. Håper egentlig at jeg må gjøre det i løpet av sesongen..

baste

Ser at spillegleden er tilbake i Leeds laget. Grella hadde en fin stikker til Becks. Bare en kanon redning gjorde at det ikke ble mål. Becks virker roligere m ball, og skulle bare chippe over keeper der. Snoddy kommer til å score flere mål, men jeg lurer på om han ikke har en høyre fot? Skulle dratt til på direkten ved en annledning, drar seg innover i banen for å få ballen på venstre ni av ti ganger.  ;D

Godt å vinne litt igjen ja !

bwirum

Jeg foreslår en offentlig uthenging av Auren for hans offentlige (og urettmessige) uthenging av Rui.

All in favor, say aye!

Dette innebærer selvsagt naming and shaming på forsiden av LUSCOS, samt minst en helsides artikkel i neste Peacock.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

TK20

Ja auren, nå foreslår jeg at du tar et alvorlig oppgjør med deg selv. Ingen pølser på en uke!

Bjorn

I mine øyne er Auren tilgitt for sin erlighet.  ;D Synes det var en fin gest.

Men det er jo bare meg...  ;D

Marching On! 4276

bwirum

HVA???

Skal vi begynne å belønne ærlighet og nå?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv

Bjorn

hmmm... På den annen side... Du har virkelig et poeng der!
Marching On! 4276

lojosang

Vi kan ha bilag til hvert Peacock News fra nå av med uthenging av alle som har sagt noe som viste seg å ikke holde vann på OEF.  ;D

Jeg mener å ha uttalt meg i varme ordelag om en fransk ving hvis navn jeg ikke en gang husker lenge for eksempel.
- Leif Olav

bwirum

Bilaget blir jo tykkere enn bladet jo...
Best post ever:

Grattis m  1-2 ikv

sportcarl1

Tom S

COME ON LEEDS !!