Skrevet av Emne: Sol Campbell til League 2  (Lest 12806 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

75 SOLLI

Sol Campbell til League 2
« på: August 25, 2009, 20:30:19 »
Ja, da er det offisielt!

Money talks, Campbell walks!

Sol Campbell skrev i dag under på en 5-års avtale med Notts County i League 2.
Dette beviser at det ikke hjelper alt for mye å ha ett stort navn (ala Leeds United) hvis man skal hente kjente/gode spillere, man må rett å slett ha penger! LOADS......

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #1 på: August 25, 2009, 20:34:28 »
Kor gammel er Sol? 35 år?
Og så gi mannen 5-års kontrakt! Galskap!!

Hadde ikkje bytta Naylor eller Kisnorbo med Campbell uansett.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #2 på: August 25, 2009, 22:36:57 »
Trist for fotballen.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #3 på: August 26, 2009, 17:23:51 »
£ 40 000 i uken i fem år!!! Svennis er gal, eierene er dum og Sol er en heldig mann som virkelig får tynt karrieren sin. Jeg har alltid følgt med Notts County pga at det er verdens eldste eksisterende klubb men dette prosjektet håper jeg skjerer seg!

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2606656/Its-all-gone-Nuts-County.html

fjellhaugen

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #4 på: August 26, 2009, 19:01:48 »

10.400.000 £


det er dette nuts county betaler sol på 5 år.
til sammenligning tjener manager mcfarland 60.000£ i året.
rene sjære galskapen
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #5 på: August 26, 2009, 19:06:39 »
Helt sprøtt. Sol vil tjene mer på syv dager enn hva resten av stallen tjener. Det kan ikke være bra for moralen i klubben.
Endre

Dennis

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #6 på: August 26, 2009, 19:36:16 »
For en parodi!

£40.000 i uka?!  :o
Marching on together!

lojosang

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #7 på: August 26, 2009, 19:40:11 »
At Svennis først og fremst er i fotballen for tiden for å menge seg med kjendiser har vi vel visst en stund. Festlig at han nå har funnet noen som vil finansiere livsstilen hans. Papin, Donadoni og Brehme neste ut?  ::)
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #8 på: August 26, 2009, 21:33:22 »
Dere er bare missunelige på det han får til med Notts County.

fjellhaugen

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #9 på: August 26, 2009, 21:45:51 »
Dere er bare missunelige på det han får til med Notts County.

klart vi er mange som drømmer om at en milliardær skal komme og kjøpe opp leeds, men selv dette blir for drøyt mener nå jeg
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #10 på: August 26, 2009, 22:01:00 »
Hvis jeg hadde hatt mange nok milliarder, Ja da ville jeg gjort akkurat det sammen. Sol Cambel er en glimrende stopper. Han holder nok en 3 års tid til.  Og det vil si at med riktig innkjøp av spillere så kan faktisk Notts County rykke opp til Premier League om noen år. De leder ihvertfall League 2 etter en brukbar start. Og da er faktisk Sol Campbell en forsterkning som ikke akkurat svekker laget.
Om han tener 40.000 pund i uka eller ikke er her totalt irrelevant. Har de råd så hvorfor ikke. Se på Man City. Alle dømte at de ville slite. Nå synes faktisk andre managere at de er på rett vei 

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #11 på: August 26, 2009, 22:05:50 »
Dere er bare missunelige på det han får til med Notts County.

Nei, på ingen måte.
Men, det gjenstår no å sjå kva han virkelig får til med NC da. Tviler på om vi ser de i PL neste 10 år.
The Mighty Whites derimot!
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #12 på: August 26, 2009, 22:38:53 »
Hvis jeg hadde hatt mange nok milliarder, Ja da ville jeg gjort akkurat det sammen. Sol Cambel er en glimrende stopper. Han holder nok en 3 års tid til.  Og det vil si at med riktig innkjøp av spillere så kan faktisk Notts County rykke opp til Premier League om noen år. De leder ihvertfall League 2 etter en brukbar start. Og da er faktisk Sol Campbell en forsterkning som ikke akkurat svekker laget.
Om han tener 40.000 pund i uka eller ikke er her totalt irrelevant. Har de råd så hvorfor ikke. Se på Man City. Alle dømte at de ville slite. Nå synes faktisk andre managere at de er på rett vei 

det er vel å ta LITT hardt i håkon?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #13 på: August 27, 2009, 11:24:36 »
Merkelige greier! Sol er da vel ikke sååå fantastisk! Nei, rett og slett underlig!
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #14 på: August 27, 2009, 11:35:02 »
Dere er bare missunelige på det han får til med Notts County.

Overhodet ikke!

40.000 pund i uka? Galskap!
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #15 på: August 27, 2009, 17:27:01 »
Dere er bare missunelige på det han får til med Notts County.

Nei, på ingen måte.
Men, det gjenstår no å sjå kva han virkelig får til med NC da. Tviler på om vi ser de i PL neste 10 år.
The Mighty Whites derimot!

Eg er redd for at du tar feil.....Notts County vinner CCC i 2012,det er eg skråsikker på.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #16 på: August 27, 2009, 21:28:51 »
Hva jeg vet så er Notts County det eldste fotball laget i England, kansje også i verden. Da må de jo også ha de eldste spillerne i verden, Sol Campell (35) på 5 års kontrakt er jo således  en glimrende start. Hørte dessuten at de hadde forsøkt å trekke Nedved ut av sofaen også. Nå mangler de snart bare Kevin Keegan og Erik Thorstvedt så er de snart der de vil være. Nærmer ikke snart også Svennis seg de 70???  he-he ;D ;D

bwirum

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #17 på: August 28, 2009, 08:18:20 »
Wikipedia:
Sheffield FC (stiftet 24. oktober 1857) er verdens eldste fotballklubb. Sheffield FC har vært med å forme fotballen mer enn noen andre fotballklubber. Klubben fant blant annet opp tverliggeren, cornere og frispark.

Notts er derimot regnet som det eldste ligalaget i verden.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

tori_no

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #18 på: August 28, 2009, 12:50:44 »
Wikipedia:
Sheffield FC (stiftet 24. oktober 1857) er verdens eldste fotballklubb. Sheffield FC har vært med å forme fotballen mer enn noen andre fotballklubber. Klubben fant blant annet opp tverliggeren, cornere og frispark.

Notts er derimot regnet som det eldste ligalaget i verden.

Hadde det vært noen kloke hoder i Sheffield FC og tatt patent på tverrliggeren, corner og frispark, så hadde nok klubben vært i verdenstoppen idag.
 

fjellhaugen

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #19 på: August 28, 2009, 17:37:23 »
Hva jeg vet så er Notts County det eldste fotball laget i England, kansje også i verden. Da må de jo også ha de eldste spillerne i verden, Sol Campell (35) på 5 års kontrakt er jo således  en glimrende start. Hørte dessuten at de hadde forsøkt å trekke Nedved ut av sofaen også. Nå mangler de snart bare Kevin Keegan og Erik Thorstvedt så er de snart der de vil være. Nærmer ikke snart også Svennis seg de 70???  he-he ;D ;D

er vel rett over tenåra vår egen landslag sjef også?   ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #20 på: August 28, 2009, 22:03:44 »
Hei! Ja Drillo hadde jo glidd rett inn der, takker ellers for fotballhistorieundervisningen, det er som jeg har sagt før, det er masse(bare) oppegående hoder i fanklubben vår.

Rudi G.

  • Gjest
« Siste redigering: August 31, 2009, 21:50:53 av Rudi G. »

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #22 på: August 31, 2009, 21:50:55 »
Denne galskapen har eg svært liten tru på.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #23 på: August 31, 2009, 21:52:53 »
Denne galskapen har eg svært liten tru på.


En veldig riktig betegnelse på dette prosjektet!

Budda

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #24 på: August 31, 2009, 22:01:45 »
Må være nokså surrealistisk for fansen. Trur få fans hadde sett for seg noe sånt ett år tilbake  :)
Endre

mac_gyver

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #25 på: August 31, 2009, 22:43:02 »
Må være nokså surrealistisk for fansen. Trur få fans hadde sett for seg noe sånt ett år tilbake  :)

har en kompis som er Notts County fan på sin hals...(er det egentlig et uttrykk?)... han har hvertfall meget blandede følelser rundt oppkjøpet av klubben. Han syns jo det er artig at klubben satser, men han ønsker ikke at NC skal bli en sjeleløs pengeklubb som f.eks. Chelsea, Man City, Real, osv.. Og signeringen av Sol Campbell bare ler han av...
Pride of Yorkshire

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #26 på: August 31, 2009, 22:50:41 »
Må være nokså surrealistisk for fansen. Trur få fans hadde sett for seg noe sånt ett år tilbake  :)

har en kompis som er Notts County fan på sin hals...(er det egentlig et uttrykk?)... han har hvertfall meget blandede følelser rundt oppkjøpet av klubben. Han syns jo det er artig at klubben satser, men han ønsker ikke at NC skal bli en sjeleløs pengeklubb som f.eks. Chelsea, Man City, Real, osv.. Og signeringen av Sol Campbell bare ler han av...

Så han vil heller ligge i League 2 da enn muligheten med tiden til å være med i Champions League. Jaja. Hver sin lyst

mac_gyver

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #27 på: August 31, 2009, 22:55:27 »
Må være nokså surrealistisk for fansen. Trur få fans hadde sett for seg noe sånt ett år tilbake  :)

har en kompis som er Notts County fan på sin hals...(er det egentlig et uttrykk?)... han har hvertfall meget blandede følelser rundt oppkjøpet av klubben. Han syns jo det er artig at klubben satser, men han ønsker ikke at NC skal bli en sjeleløs pengeklubb som f.eks. Chelsea, Man City, Real, osv.. Og signeringen av Sol Campbell bare ler han av...

Så han vil heller ligge i League 2 da enn muligheten med tiden til å være med i Champions League. Jaja. Hver sin lyst

han vil gjerne ut av Coca-Cola sumpen og opp i PL, men det er en stor forskjell på klubber som Man City, Chelski og f.eks. Burnley, Hull, Portsmouth osv... enig?
Pride of Yorkshire

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #28 på: September 05, 2009, 20:21:44 »
Og Notts County rykker stadig nedover tabellen etter 1-1 hjemme mot Burton! Hvor lenge sitter Svennis?

http://www.leedsunited.com/page/MatchdayLive/0,,10273,00.html

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #29 på: September 07, 2009, 17:06:29 »
Svennis er på hugget igjen! Roberto Carlos (36) er på vei!

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/svennis-vil-ha-roberto-carlos-2893392.html

Dette er jo en kjempe komedie :D