Skrevet av Emne: Sol Campbell til League 2  (Lest 12805 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #30 på: September 07, 2009, 21:54:01 »
Svennis er på hugget igjen! Roberto Carlos (36) er på vei!

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/svennis-vil-ha-roberto-carlos-2893392.html

Dette er jo en kjempe komedie :D

Farse!
Takk for at Leeds United ikkje har samme filosofi.
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #31 på: September 07, 2009, 22:01:09 »
Carlos,Vieri og Benjani i tilegg til Sol Cambel. Blir ihvertfall englands beste old boys lag dette. Men jeg kan ikke si at jeg ikke synes det er herlig med slike lag

Dennis

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #32 på: September 07, 2009, 22:06:07 »
Kjøpelag!
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #33 på: September 07, 2009, 22:09:52 »
Kjøpelag!

Enig i at det er et kjøpelag. Alle lag er stort sett det. Bortsett fra at Notts County har råd til det. Og hvordan skal de ellers komme seg opp i Premier league uten å måtte og ikke minst være villige til å satse.
Ps Disse overgangene er free transfers = Inget kjøpelag

Sleivind

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #34 på: September 07, 2009, 23:29:51 »
Carlos,Vieri og Benjani i tilegg til Sol Cambel. Blir ihvertfall englands beste old boys lag dette. Men jeg kan ikke si at jeg ikke synes det er herlig med slike lag


Nå har vel hverken Vieri, Carlos eller Benjani gått til Notts County, bare løse rykter, enn så lenge!

Dennis

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #35 på: September 07, 2009, 23:42:40 »
Kjøpelag!

Enig i at det er et kjøpelag. Alle lag er stort sett det. Bortsett fra at Notts County har råd til det. Og hvordan skal de ellers komme seg opp i Premier league uten å måtte og ikke minst være villige til å satse.
Ps Disse overgangene er free transfers = Inget kjøpelag

Nå forstår jeg hvorfor du ikke ser på Pat Kisnorbo, Richard Naylor m.fl. som forsterkninger. De ble jo ikke kjøpt!  :D Det er klart, hadde Kaka gått gratis til Leeds, så burde vi sendt noen millioner andre veien - om bare for syns skyld.  ::) ;)

Tror du ikke Carlos, Vieri, Campbell og co skal ha til salt i maten? Om alle disse spillerne kommer til klubben, vil lønnsbudsjettet prosentvis være langt mer sprengt enn City eller Real Madrid i forhold til omsetning.

Mulig du synes det er greit, jeg synes det er vanvittig ødeleggende for fotballen. Det tror jeg også de fleste som tenker på ringvirkningene mener - uten å prøve og virke arrogant.

Tom S har forklart det som det bør - dette er en farse!
« Siste redigering: September 07, 2009, 23:44:48 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #37 på: September 09, 2009, 17:36:53 »
Kjøpelag!

Enig i at det er et kjøpelag. Alle lag er stort sett det. Bortsett fra at Notts County har råd til det. Og hvordan skal de ellers komme seg opp i Premier league uten å måtte og ikke minst være villige til å satse.
Ps Disse overgangene er free transfers = Inget kjøpelag

Nå forstår jeg hvorfor du ikke ser på Pat Kisnorbo, Richard Naylor m.fl. som forsterkninger. De ble jo ikke kjøpt!  :D Det er klart, hadde Kaka gått gratis til Leeds, så burde vi sendt noen millioner andre veien - om bare for syns skyld.  ::) ;)

Tror du ikke Carlos, Vieri, Campbell og co skal ha til salt i maten? Om alle disse spillerne kommer til klubben, vil lønnsbudsjettet prosentvis være langt mer sprengt enn City eller Real Madrid i forhold til omsetning.

Mulig du synes det er greit, jeg synes det er vanvittig ødeleggende for fotballen. Det tror jeg også de fleste som tenker på ringvirkningene mener - uten å prøve og virke arrogant.

Tom S har forklart det som det bør - dette er en farse!

Et lite regnestykke. Notts county sjefen er muligens god for endel milliarder kroner. Han har da råd til skyhøy lønn.
Bates eier ikke nåla i veggen. derfor er høy lønn for ham et selvmord.
Dette er en av grunnene til at uansett hvordan det går med klubben, så må Bates bort. Rykker vi opp så har vi ikke råd til CCC lønninger. Og dette igjen tilsier et nedrykk

Dennis

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #38 på: September 09, 2009, 17:43:13 »
Kjøpelag!

Enig i at det er et kjøpelag. Alle lag er stort sett det. Bortsett fra at Notts County har råd til det. Og hvordan skal de ellers komme seg opp i Premier league uten å måtte og ikke minst være villige til å satse.
Ps Disse overgangene er free transfers = Inget kjøpelag

Nå forstår jeg hvorfor du ikke ser på Pat Kisnorbo, Richard Naylor m.fl. som forsterkninger. De ble jo ikke kjøpt!  :D Det er klart, hadde Kaka gått gratis til Leeds, så burde vi sendt noen millioner andre veien - om bare for syns skyld.  ::) ;)

Tror du ikke Carlos, Vieri, Campbell og co skal ha til salt i maten? Om alle disse spillerne kommer til klubben, vil lønnsbudsjettet prosentvis være langt mer sprengt enn City eller Real Madrid i forhold til omsetning.

Mulig du synes det er greit, jeg synes det er vanvittig ødeleggende for fotballen. Det tror jeg også de fleste som tenker på ringvirkningene mener - uten å prøve og virke arrogant.

Tom S har forklart det som det bør - dette er en farse!

Et lite regnestykke. Notts county sjefen er muligens god for endel milliarder kroner. Han har da råd til skyhøy lønn.
Bates eier ikke nåla i veggen. derfor er høy lønn for ham et selvmord.
Dette er en av grunnene til at uansett hvordan det går med klubben, så må Bates bort. Rykker vi opp så har vi ikke råd til CCC lønninger. Og dette igjen tilsier et nedrykk

Hvorfor har vi ikke råd til de lønningene, om vi rykker opp? Vet du dette?

Tror uansett ikke klubben rykker ned, om vi så stiller samme stall i CCC. Men dette er over i din kategori med synsing, så den gidder vi ikke ta.

PS. Om Notts County har råd eller ikke, er ett fett. Poenget er om dette er sunt for fotballen eller ikke! Jeg er forresten overrasket over at du nå innrømmer at høye lønninger er selvmord. Tidligere ville du gi Beckford alt han ville, samt hente folk som Scholes.
« Siste redigering: September 09, 2009, 17:45:09 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #39 på: September 09, 2009, 17:44:48 »
Kjøpelag!

Enig i at det er et kjøpelag. Alle lag er stort sett det. Bortsett fra at Notts County har råd til det. Og hvordan skal de ellers komme seg opp i Premier league uten å måtte og ikke minst være villige til å satse.
Ps Disse overgangene er free transfers = Inget kjøpelag

Nå forstår jeg hvorfor du ikke ser på Pat Kisnorbo, Richard Naylor m.fl. som forsterkninger. De ble jo ikke kjøpt!  :D Det er klart, hadde Kaka gått gratis til Leeds, så burde vi sendt noen millioner andre veien - om bare for syns skyld.  ::) ;)

Tror du ikke Carlos, Vieri, Campbell og co skal ha til salt i maten? Om alle disse spillerne kommer til klubben, vil lønnsbudsjettet prosentvis være langt mer sprengt enn City eller Real Madrid i forhold til omsetning.

Mulig du synes det er greit, jeg synes det er vanvittig ødeleggende for fotballen. Det tror jeg også de fleste som tenker på ringvirkningene mener - uten å prøve og virke arrogant.

Tom S har forklart det som det bør - dette er en farse!

Et lite regnestykke. Notts county sjefen er muligens god for endel milliarder kroner. Han har da råd til skyhøy lønn.
Bates eier ikke nåla i veggen. derfor er høy lønn for ham et selvmord.
Dette er en av grunnene til at uansett hvordan det går med klubben, så må Bates bort. Rykker vi opp så har vi ikke råd til CCC lønninger. Og dette igjen tilsier et nedrykk

Feil! I CCC har vi høyere inntekter, bla Tv og flere tilskuere!

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #40 på: September 09, 2009, 18:10:59 »
Kjøpelag!

Enig i at det er et kjøpelag. Alle lag er stort sett det. Bortsett fra at Notts County har råd til det. Og hvordan skal de ellers komme seg opp i Premier league uten å måtte og ikke minst være villige til å satse.
Ps Disse overgangene er free transfers = Inget kjøpelag

Nå forstår jeg hvorfor du ikke ser på Pat Kisnorbo, Richard Naylor m.fl. som forsterkninger. De ble jo ikke kjøpt!  :D Det er klart, hadde Kaka gått gratis til Leeds, så burde vi sendt noen millioner andre veien - om bare for syns skyld.  ::) ;)

Tror du ikke Carlos, Vieri, Campbell og co skal ha til salt i maten? Om alle disse spillerne kommer til klubben, vil lønnsbudsjettet prosentvis være langt mer sprengt enn City eller Real Madrid i forhold til omsetning.

Mulig du synes det er greit, jeg synes det er vanvittig ødeleggende for fotballen. Det tror jeg også de fleste som tenker på ringvirkningene mener - uten å prøve og virke arrogant.

Tom S har forklart det som det bør - dette er en farse!

Et lite regnestykke. Notts county sjefen er muligens god for endel milliarder kroner. Han har da råd til skyhøy lønn.
Bates eier ikke nåla i veggen. derfor er høy lønn for ham et selvmord.
Dette er en av grunnene til at uansett hvordan det går med klubben, så må Bates bort. Rykker vi opp så har vi ikke råd til CCC lønninger. Og dette igjen tilsier et nedrykk

Hvorfor har vi ikke råd til de lønningene, om vi rykker opp? Vet du dette?

Tror uansett ikke klubben rykker ned, om vi så stiller samme stall i CCC. Men dette er over i din kategori med synsing, så den gidder vi ikke ta.

PS. Om Notts County har råd eller ikke, er ett fett. Poenget er om dette er sunt for fotballen eller ikke! Jeg er forresten overrasket over at du nå innrømmer at høye lønninger er selvmord. Tidligere ville du gi Beckford alt han ville, samt hente folk som Scholes.

Ikke helt  korrekt. Jeg mener at klubben må satse og være villige til høyere lønninger. Og å være i gjeld med noen millioner pund er ikke selvmord for klubben. Men for Bates er det selvmord. Tenk at stakkars Bates må bruke noen av sine egne penger på klubben

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #41 på: September 21, 2009, 21:43:03 »
The Football League has confirmed they are looking into the recent takeover of Notts County by Munto Finance and said: "We have received fit and proper persons documentation. Discussions are ongoing with regard to the club's ownership structure."
Full story: The Sun
COME ON LEEDS !!

Budda

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #42 på: September 23, 2009, 10:10:39 »
Farsen fortsetter, Sol Campbell vil slutte etter én kamp:

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=590155

 ::)

Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #43 på: September 23, 2009, 10:40:07 »
Farsen fortsetter, Sol Campbell vil slutte etter én kamp:

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=590155

 ::)



Kunne vel ikke språket stakkars. For det var unnskyldningen til en viss Lillestrømspiller for endel år siden når han kom med halen mellom beina tilbake fra tyskland etter under 1 måned der nede

Dennis

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #44 på: September 23, 2009, 11:04:37 »
Farsen fortsetter, Sol Campbell vil slutte etter én kamp:

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=590155

 ::)



Kunne vel ikke språket stakkars. For det var unnskyldningen til en viss Lillestrømspiller for endel år siden når han kom med halen mellom beina tilbake fra tyskland etter under 1 måned der nede

Nå er det vel en viss forskjell på det norske og tyske språk, kontra det engelske og det .... engelske.
Marching on together!

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #45 på: September 23, 2009, 13:30:14 »
Latterlig!
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #46 på: September 23, 2009, 13:52:28 »
Hadde vært megaflau hadde jeg vært Sol Campell. Pinlig. Sier både litt om både penger og (mangel på) vett.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #47 på: September 23, 2009, 19:38:32 »
Dette er komisk. Det kommer til å bli morsomt å følge Notts County og Svennis fremover :D
« Siste redigering: September 23, 2009, 20:39:47 av Rudi G. »

Robert

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #48 på: September 23, 2009, 19:43:28 »
Ikke helt  korrekt. Jeg mener at klubben må satse og være villige til høyere lønninger. Og å være i gjeld med noen millioner pund er ikke selvmord for klubben. Men for Bates er det selvmord. Tenk at stakkars Bates må bruke noen av sine egne penger på klubben

Jøss, greit nok at man kan satse på høye lønninger, men har du fulgt med de siste årene? Du vet hvorfor vi spiller i L1? Du vet hvorfor vi har Bates som eier?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

h.b

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #49 på: September 24, 2009, 09:53:47 »
Jeg var på Naxos en sommer og ble frastjålet lommeboka med alle pengene i. Fikk heldigvis lånt penger til videre ferie. Men været var på trynet denne sommeren. Jeg misstrivdes helt jævlig. Dro derfra og sa til meg selv at aldri Naxos.
For et par år siden ble jeg invitert til Naxos igjen og gikk motvillig med på det. Jeg hadde en fantastisk ferie og sa til meg selv. Her skal jeg desidert tilbake.
Hva er sammenligingen her tro.
Jo sammenligningen er at selv om vi hadde en styreformann før som het Peter Ridsdale, så trenger man ikke å gå i samme fella en gang til. Man kan gjøre det litt annerledes. Ting trenger ikke å bli det samme som før.
Noe av feilen Ridsdale gjorde var å kjøpe spillere og sette sikkerheten i spilleren. Da falt automatisk verdien og klubben fikk større gjeld når  spilleren gjordedet dårligere. Hvis Leeds ikke har råd til ca 20 mill pund i geld. Ja da er det ingen fremtid for klubben.
Slik jeg ser på Leeds United og økonomi. Ja da sammenligner jeg det med Norske sykehus, De får mange milliarder i året fra Staten men går stadig med underskudd. Dette fordi sykehusene bruker pengene helt feil og har et pengesluk deretter=Hvor blir pengene av
Leeds går heldigvis med overskudd=Hvor blir pengene av

ollan

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #50 på: September 24, 2009, 12:47:38 »
Jeg var på Naxos en sommer og ble frastjålet lommeboka med alle pengene i. Fikk heldigvis lånt penger til videre ferie. Men været var på trynet denne sommeren. Jeg misstrivdes helt jævlig. Dro derfra og sa til meg selv at aldri Naxos.
For et par år siden ble jeg invitert til Naxos igjen og gikk motvillig med på det. Jeg hadde en fantastisk ferie og sa til meg selv. Her skal jeg desidert tilbake.
Hva er sammenligingen her tro.
Jo sammenligningen er at selv om vi hadde en styreformann før som het Peter Ridsdale, så trenger man ikke å gå i samme fella en gang til. Man kan gjøre det litt annerledes. Ting trenger ikke å bli det samme som før.
Noe av feilen Ridsdale gjorde var å kjøpe spillere og sette sikkerheten i spilleren. Da falt automatisk verdien og klubben fikk større gjeld når  spilleren gjordedet dårligere. Hvis Leeds ikke har råd til ca 20 mill pund i geld. Ja da er det ingen fremtid for klubben.
Slik jeg ser på Leeds United og økonomi. Ja da sammenligner jeg det med Norske sykehus, De får mange milliarder i året fra Staten men går stadig med underskudd. Dette fordi sykehusene bruker pengene helt feil og har et pengesluk deretter=Hvor blir pengene av
Leeds går heldigvis med overskudd=Hvor blir pengene av

?? 10 åring, altså du..................
Ollan

p0ndus

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #51 på: September 25, 2009, 20:11:11 »
Lurer også på hvor pengene blir av? Veldig bra "bilde" du tegnet der ollan.

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #52 på: Oktober 10, 2009, 16:29:16 »
Speculation mounts that former England manager Sven-Goran Eriksson may decide to leave Notts County.
Full story: MirrorFootball

COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #53 på: Oktober 10, 2009, 16:57:28 »
Speculation mounts that former England manager Sven-Goran Eriksson may decide to leave Notts County.
Full story: MirrorFootball



Dette utvikler seg til¨å bli årets farse :D

Dette er årets farse :D
« Siste redigering: Oktober 10, 2009, 16:59:17 av Rudi G. »

bwirum

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #54 på: Oktober 12, 2009, 10:26:15 »
Han skal vel bli svensk landslagstrener kanskje?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

trondt

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #55 på: Oktober 12, 2009, 10:49:27 »
Han skal vel bli svensk landslagstrener kanskje?
Med Sol Campbell som assistent  ;)

bwirum

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #56 på: Oktober 12, 2009, 11:10:35 »
Hehe, stakkars Zlatan.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tom S

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #57 på: Desember 04, 2009, 09:18:03 »
Dette er komisk. Det kommer til å bli morsomt å følge Notts County og Svennis fremover :D

Notts County director of football Sven Goran Eriksson is on the brink of quitting the League Two club because he is not being paid the full amount of his seven-figure contract.
Full story: Daily Mail

 :D

COME ON LEEDS !!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #58 på: Desember 04, 2009, 19:20:25 »
Forundrer meg ikke, godt det er noen fornuftige mennesker i den klubben som holder igjen på lønna hans. Syv sifret lønn. Latterlig latterlig latterlig.. Eriksson er en pengegribb og intet annet. :(

lojosang

Sv: Sol Campbell til League 2
« Svar #59 på: Desember 05, 2009, 15:00:29 »
Forundrer meg ikke, godt det er noen fornuftige mennesker i den klubben som holder igjen på lønna hans. Syv sifret lønn. Latterlig latterlig latterlig.. Eriksson er en pengegribb og intet annet. :(

Villde du tatt jobb i Notts County for noe mindre?  ;D
- Leif Olav