Skrevet av Emne: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!  (Lest 70950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #120 på: ſeptember 21, 2009, 22:06:30 »
Jeg sliter med å glede meg til denne kampen. Er redd den tapper spillerene for energi som burde vært spart til helgen. Kampen mot Dons er så mye mye viktigere!
Nei, nei, nei ! Slapp av. Suksess avler suksess  ;D  Dessuten er det mye artigere å spille en storkamp for fulle tribuner og topp stemning, enn en hard treningsøkt, så det er BARE positivt  ;D ;D  Etter denne seieren, så kan ikke Dons kampen komme fort nok  ;)      Bring'em on !!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ollan

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #121 på: ſeptember 21, 2009, 22:08:06 »
drakten er allerede på, eg gleder meg som en unge til denne kampen. Ingen press med tanke på opprykk osv..ingenting å tape,de fleste forventer at vi ryker ut i morgen.(altså de som ikke har våre Leedsbriller på.....)

ollan
Ollan

Robert

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #122 på: ſeptember 21, 2009, 22:13:00 »
Tror det blir fryktelig vanskelig imorgen, men skal stille opp med godt mot på Sportsbaren, og håper på å få en morsom kamp. Noe mer enn det tror jeg ikke vi skal forvente :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #123 på: ſeptember 21, 2009, 22:15:53 »
Jeg stiller med Leedspin!! og drakt selvfølgelig ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Killa

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #124 på: ſeptember 21, 2009, 23:17:54 »
Noen som har link til en stream på denne kampeen? Får ikkk sett den på TV, dessverre....
MOT!!!

Pettersen97

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #125 på: ſeptember 22, 2009, 00:56:06 »
Noen som har link til en stream på denne kampeen? Får ikkk sett den på TV, dessverre....
MOT!!!

Du finn den sikkert på: www.myp2p.eu
The Mighty Whites

Fripp

  • Gjest
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #126 på: ſeptember 22, 2009, 07:09:23 »
Noen som har link til en stream på denne kampeen? Får ikkk sett den på TV, dessverre....
MOT!!!

Du finn den sikkert på: www.myp2p.eu

Eller atdhe.net (Pleier å være bedre bilde)

Per Arne

  • Gjest
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #127 på: ſeptember 22, 2009, 07:31:23 »
Jeg sliter med å glede meg til denne kampen. Er redd den tapper spillerene for energi som burde vært spart til helgen. Kampen mot Dons er så mye mye viktigere!
Nei, nei, nei ! Slapp av. Suksess avler suksess  ;D  Dessuten er det mye artigere å spille en storkamp for fulle tribuner og topp stemning, enn en hard treningsøkt, så det er BARE positivt  ;D ;D  Etter denne seieren, så kan ikke Dons kampen komme fort nok  ;)      Bring'em on !!

Er du 11 år...?

 :o

GeirO

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #128 på: ſeptember 22, 2009, 07:51:01 »
Leeds stiller vel ikke med fullt lag i dag?
Bør vel spare noen spillere i en kamp mot masse B og C-spillere?
MOT

johnny gangster

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #129 på: ſeptember 22, 2009, 09:03:46 »
Då var endelig den store dagen komme folkens! Me ska møte liverpool på vår eiga heimebane foran vårt fantastiske heimepublikum (fullt!!!!!) :) dette blir stort. lykke lykke til alle sammen !

ollan

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #130 på: ſeptember 22, 2009, 09:28:50 »
Nydrakten på i dag, har endel kunder som lurer på hva som skjer???

MOT
Ollan

Blank_File

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #131 på: ſeptember 22, 2009, 09:55:56 »
Har vi fått noen indikasjon på hva slags lag Liverpool stiller med?

pesi

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #132 på: ſeptember 22, 2009, 09:56:32 »
Nydrakten på i dag, har endel kunder som lurer på hva som skjer???

MOT


 ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

nellejr

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #133 på: ſeptember 22, 2009, 09:58:58 »
Sitter på jobb, men får ikke gjort en dritt. Eneste jeg tenker på er kveldens kamp. JP i Kristiansund er notert. Spørs om ikke kona blir fortalt at det blir overtid i kveld ;D
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

auren

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #134 på: ſeptember 22, 2009, 10:07:26 »
Drømte at Leeds ledet 3-0 i natt. Men Liverpool kom tilbake og puttet 2 ganger. Og så fikk vi et rødt kort. Hvordan kampen endte husker jeg ikke.

Hvis Liverpool stiller betydelig svekket og Leeds med toppet lag, så tror jeg vi kan vinne. Selv om benkeslitere og tribuneslitere i Liverpool vil gjøre det meste for å imponere Benitez, så er de langt i fra samspilte. Vi ser jo gjerne det samme når Leeds mønstrer et meget sterkt mannskap i reservelagsligaen. Da spiller vi som regel dårlig og taper. Denne kampen kan selvsagt ikke sammenlignes med en reservelagskamp, men noen likheter mener jeg nå det er.

auren, forsiktig optimist...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #135 på: ſeptember 22, 2009, 10:13:34 »
Nå, folkens? Nå vil jeg vite hva / hvordan dere vil gjøre / dere reagerer dersom vi nå skulle stikke av med seieren i kveld. Er det et spesielt ritual på gang, en spesiell kompis som skal henges ut? Skal sønnen få en flott presang for trofast tjeneste som supporter? Kanskje en god kombinasjon? Jeg kommer i tilfelle til å møte opp litt redusert på skolen, iført en leedsdrakt som akkurat har blitt benyttet som pysjamas, hehe :)

torivar

  • Gjest
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #136 på: ſeptember 22, 2009, 10:30:40 »
Noen som har link til en stream på denne kampeen? Får ikkk sett den på TV, dessverre....
MOT!!!

Du finn den sikkert på: www.myp2p.eu

Eller atdhe.net (Pleier å være bedre bilde)


Denne var ny for meg. Pleier det å være sky kamper på denne?

ollan

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #137 på: ſeptember 22, 2009, 10:49:09 »
Nå, folkens? Nå vil jeg vite hva / hvordan dere vil gjøre / dere reagerer dersom vi nå skulle stikke av med seieren i kveld. Er det et spesielt ritual på gang, en spesiell kompis som skal henges ut? Skal sønnen få en flott presang for trofast tjeneste som supporter? Kanskje en god kombinasjon? Jeg kommer i tilfelle til å møte opp litt redusert på skolen, iført en leedsdrakt som akkurat har blitt benyttet som pysjamas, hehe :)

Leeds drakten på jobb/messe i morgen. Orker ikke hovere så mye med sms,mail,fjes og twitter slår så utrolig lett tilbake....og vi er jo litt ydmyke etter å ha startet L1 for 3 gang nå??mooohaaaaa. F***k the scousers
Ollan

MacMurder

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #138 på: ſeptember 22, 2009, 10:59:38 »
Vises kampen på canal+sport 1 eller 2? Mye rot med sendeplanene virker det som, noen sendeplaner har den på 2'ern, mens andre på 1'ern.

Killa

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #139 på: ſeptember 22, 2009, 11:56:55 »
Hører at kampen i kveld er utsolgt (surprise...) men hvor mange folk betyr det? Er alle seksjoner på E.R. åpne da eller?

Fripp

  • Gjest
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #140 på: ſeptember 22, 2009, 12:13:29 »
Noen som har link til en stream på denne kampeen? Får ikkk sett den på TV, dessverre....
MOT!!!

Du finn den sikkert på: www.myp2p.eu

Eller atdhe.net (Pleier å være bedre bilde)

Den hender det! Ofte 2 linker. En til justiv.tv som er søppel og en som er sky(Kan ikke garantere)


Denne var ny for meg. Pleier det å være sky kamper på denne?

berlin

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #141 på: ſeptember 22, 2009, 12:16:30 »
Hører at kampen i kveld er utsolgt (surprise...) men hvor mange folk betyr det? Er alle seksjoner på E.R. åpne da eller?

Ja, alle seksjoner er åpne etter hva jeg har lest.
Tror det betyr i underkant av 39.000. Vistnok gjort noen endringer som gjør at kapasiteten ikke lenger er 40.242, kapasiteten skal visst nå være 39.401.

Kilde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elland_Road

« Siste redigering: ſeptember 22, 2009, 12:25:33 av berlin »

Førde

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #142 på: ſeptember 22, 2009, 12:45:04 »
Vises kampen på canal+sport 1 eller 2? Mye rot med sendeplanene virker det som, noen sendeplaner har den på 2'ern, mens andre på 1'ern.

http://www.canaldigital.no/TV-guide/Post.aspx?channel=306

http://www.canaldigital.no/TV-guide/Post.aspx?channel=306

Både canal+sport 1 (60min, vises av kampen)?  og canal+sport 2  (125 min vises, altså heile)?
synes dette verkar litt rotete....
Marching On Together

4ever arcticwhite

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #143 på: ſeptember 22, 2009, 13:32:08 »
Denne ligger ute på en liverpoolside som heter "anfieldred"

http://www.anfieldred.co.uk/leeds-v-liverpool-look-what-our-defence-against-video/3029

med teksten:

Liverpool's defence will be facing Jermaine Beckford tonight, who has been scoring some decent goals at the end of last season & this season so far, check out this video of him in action and see what Liverpool's back four are up against!

Whoever starts will have a tough time on their hands; watch and see what you think:


En fin oppsummering som viser hva Beckford er god for.
Enjoy!

The future's so White I've got to wear shades 8)

Dennis

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #144 på: ſeptember 22, 2009, 13:33:07 »
Skal ikke gå ut og si vi er favoritter i kveld, men sett i lys av Liverpools tropp, vår (hjemme)form og situasjonene (vi er "uten" press, mens Pool må balansere pga viktige kamper hele tiden) så tror jeg det nærmer seg 50-50.

Litt partisk er det selvsagt å uttale seg slik, men jeg mener uansett at vi ikke har noe å tape i kveldens kamp. Vi har 15 seiere på rad hjemme, et publikum som kommer til å synge Pool-gjestene i senk; om gutta er up to it, så tror jeg de kommer til å sparke godt fra seg.

Som flere påpeker er ikke reservene til Pool dårlige spillere, men det er lov å håpe at de føler presset både med at de burde slå et tredjedivisjonslag og at de ikke "har råd til å feile" om de skal nærme seg førstelaget.

Tap eller seier, uansett forventer jeg fullt trøkk av Leeds-gutta i kveld!

PS: Ser at Bananajon er med i troppen. Bak Torres og Diving-Gerrard er vel han den skumleste spilleren for de mens-røde.
« Siste redigering: ſeptember 22, 2009, 13:35:50 av Mr Kaizer »
Marching on together!

MrK

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #145 på: ſeptember 22, 2009, 13:34:47 »
Kan bli veldig morsomt dette..............intet å tape - og Lpools eneste mulighet på trofe iår............kan bli veeeeeeldig morsomt!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Pleinar

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #146 på: ſeptember 22, 2009, 16:14:31 »

Eller atdhe.net (Pleier å være bedre bilde)

Joda. Leeds - Liverpool er på atdhe.net.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Xern

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #147 på: ſeptember 22, 2009, 16:24:49 »
Vi hadde garantert tapt mot Man Utd. Mot Liverpool har vi en grei sjans. Syns denne trekningen var helt topp!
Aldri si aldri  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Fripp

  • Gjest
Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #148 på: ſeptember 22, 2009, 16:30:04 »
Noen som vet troppene til kampen??

HåvardK

Sv: Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!
« Svar #149 på: ſeptember 22, 2009, 16:34:36 »
Vi hadde garantert tapt mot Man Utd. Mot Liverpool har vi en grei sjans. Syns denne trekningen var helt topp!
Aldri si aldri  8)
Garantert muligens, da?