Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!

Started by SuperLeeds!, August 29, 2009, 18:37:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Askertiger

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

testo

Restarte maskineriet hjelper som regel..selv ser jeg på C+,men fikk logga inn med lavt signalstyrke(tråløst)og klare fine bilder som ikke har hakka en gang de siste 10 min
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

4ever arcticwhite

Pause. Syns vi har hengt godt med (og vel så det). Bare synd at målet ble annulert for offside.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Fripp

Håper ikke Gerrard - Torres bytter inn i pausen.

auren

Da var det pause. Bra første omgang. Liverpool kommer kun til et par sjanser. Leeds har vel kun en skikkelig stor sjanse, det var da Doyle headet over fra god posisjon. Teller ikke med "sjansen" det ble vinket offside for.

Higgs, Crowe, Michalik, Snodgrass og Becchio er de mest positive i første omgang.

auren, meget fornøyd med kvaliteten på canal + webtv :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Æ e så inn i helvetta stolt over guttan våre ikveld.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

raggen

henger godt med i kampen og har enda håp om Leeds seier. Har også satset en liten slant på Johnson som 1 målscorer ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Rudi G.

Bra 1. omg. Leeds snytt for scoring og Higgs med kjempe redning! Mikkelik imponerer 8)

Erik M

Toppkeeper på topplag.  Skal få mye morro med disse gutta.  Det føler jeg meg sikker på.

Xern

Joe Jordan

Bortsett fra den enorme sjansen til Liverpool nå på slutten syns jeg vi har styrt dette greit. Vi har enorme problemer når scousers sette fart på høyresida, men dette er ingen umulig oppgave.

Linjedommeren suger legghår og veit det sjøl, ikke minst når han blir fotfulgt av kamerafolk ved pause.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Askertiger

sveifors

Quote from: Xern... on September 22, 2009, 21:35:30
Skuffet over forumsaktiviteten 8)

Mange sitter benka rundt tven eller på pub og tv
Sveifors

clarke

...eller foran TVn hehe ;)
Spennede kamp =))
utrolig synd vi ikke leder =)))
SuperLeeds

sveifors

Sveifors

Askertiger

Ronald

Føler dette e så spennende at eg for min del ikkje har tid til å skrive på forumet. Dette e nesten som i gamle dager.

Hallgeir *

Quote from: always Leeds on September 22, 2009, 21:26:56
Quote from: Askertiger on September 22, 2009, 21:24:33
http://www.iraqgoals.net/ch4.html

Denne funker for de av dere som ikke har Canal+ Sport 2!

takk - funker her ja - come on Leeds
Funker av og til...eller som svenske blinklys: "Funkar.. funkar inte".
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Quote from: auren on September 22, 2009, 21:34:31
Da var det pause. Bra første omgang. Liverpool kommer kun til et par sjanser. Leeds har vel kun en skikkelig stor sjanse, det var da Doyle headet over fra god posisjon. Teller ikke med "sjansen" det ble vinket offside for.

Higgs, Crowe, Michalik, Snodgrass og Becchio er de mest positive i første omgang.

Instämmer om spelarna även kisnorbo  Ã¤r ok, innermittfältet väger lite lätt, och hughes är ingen ytterback, men mycket nöjd överlag med laget, vi har minst 50%chans att slå dom, fy tusan vad sugen man är på att åka till elland road, får bli det i februari

Espen J

Testet mange kanaler no..
Beste for meg so langt: http://www.zomse.com/1153.htm

Synd feilaktig annulert for offside...

auren

Quote from: sportcarl1 on September 22, 2009, 21:42:59
Quote from: auren on September 22, 2009, 21:34:31

Instämmer om spelarna även kisnorbo  Ã¤r ok, innermittfältet väger lite lätt, och hughes är ingen ytterback, men mycket nöjd överlag med laget, vi har minst 50%chans att slå dom, fy tusan vad sugen man är på att åka till elland road, får bli det i februari

Du får dra i februar når vi møter Manchester United i semifinalen i ligacupen ;)

Skuffet over Beckford. Virker pinglete og lett i duellene. Er nok ingen PL-spiller nei. Men, men... Plutselig så kommer litt Becksmagi :)

auren

Hallgeir *

Quote from: Espen J on September 22, 2009, 21:45:03
Testet mange kanaler no..
Beste for meg so langt: http://www.zomse.com/1153.htm

Synd feilaktig annulert for offside...
"Feilen" med alle disse er at de kun tåler et visst antall personer fra hvert land. Det er "først til mølla"-prinsippet. Nå er de i beste fall svært ustabile.
Super Leeds since 1968

auren

4ever arcticwhite

4ever arcticwhite

Bra gjennomløp av Beckford, men litt uheldig med touchen når han skal lobbe over keeper

close