Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!

Started by SuperLeeds!, August 29, 2009, 18:37:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Sitter igjen med en veldig god følelse selv etter et 0-1 tap mot ett av englands beste lag.

Vi leverte en veldig god kamp og tapte ufortjent,vi var det beste laget meste av kampen ble jeg fortalt på tlf av en garvet Liverpool fan som har sett myyyye fotball igjennom tidene.Spiller vi sånn i ligaen så er Leeds snart på Anfield igjen,samtidig som han gratulerte med et spillende Leeds lag som han ble veldig overasket over.

På en måte er jeg personelig glad for at vi nå kan konsentrere oss om kun en ting nå,og det er selvfølgelig det å rykke rett opp.Det er mest viktig denne sesongen.

Jeg er stolt av gutta på ER idag
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Ut med Mascherano, inn med Michalik-gållen! Dette hadde vi fortjent å vinne!
KEEP FIGHTING!!

Joensen

Synd Leeds taper i dag, hadde fortjent bedre enn dette :'(Men er stolt av og være Leeds supporter etter innsatsen i dag :)Hadde vi fått det målet tror jeg kampen hadde vært noe annet...Får håpe vi reiser oss til helgen,blir nok en tøff kamp...

arneg

Enhver TVkamp ender med tap.  Der er vi, selv om det bare nesten er sant.  Det som er sant er at vi spilte en god kamp. mye bedre enn noen av de jeg så i fjor.  Vi er rett å slett tatt noe steg videre.  Derfor er jeg optimistisk.  I Kristiansund hadde vi felles arrangement med supporterne til Liverpool.  Vi var 10 til 15 flere enn de.  
Vi gir oss ikke.  Opprykk og snart blant de store igjen!

Ferre

Leser på WACCOE at Sky snakket med dommerne etter kampen, og de sa at målet ble annulert pga angrep på keeper av Beckford!

Helt utrolig avgjørelse... :o

R - R

Til dei som meinar vi har sett kampen med Leeds-briller, så anbefalar eg å gå inn på kamptråden på liverpool.no (http://liverpool.no/forum/t/7378.aspx?PageIndex=1). Dei må i så fall ha hatt Leeds-briller på dei og..

Dei fleste som skriver der er samstemte i at Leeds var det beste laget på bana, og at Mascherano skulle ha vore utvist.
- Rune

TrJ

Så også kampen i går og jeg er imponert over nivået til Leedsgutta, tydelig at Grayson har klart å løfte laget kraftig denne sesongen. Slik Liverpool så ut i 1.omgang virket det mer som et L1-oppgjør. Kjipt med annulleringen, men sånn er livet noen ganger. Like greit kanskje slik at gutta kan ha fokus på ligaen i stedet!? :)

The future is white!

/Terje
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

bwirum

Mine synspunkter på kampen, punktvis og pent:

1. Kisnorbo var banens beste i går.
2. Leeds var totalt sett banens beste lag i går.
3. Becchio gjorde en framifrå match, Beckford er dukk-opp-mannen deluxe.
4. Det var DRIT GØY å se Crowe's stadige overlapper som tok fullstendig luven av pool-forsvaret.
5. Det var IKKE offside og hvis du så linjemannen i nærbilde litt senere i kampen så så det ut som han var dritings.
6. Mascha skulle vært utvist på rappen for slaget mot Becks.
7. Degen sin albue er litt tøff å gi rødt på synes jeg, men hvis han først skal dra kort for den så er det vanskelig å unnskylde et gult, da slag er slag på en måte. Synes dommeren gjorde en god vurdering i den situasjonen. Helt objektivt for en gangs skyld.
8. Dårlig markering på N'gog på målet, sånt straffer seg når du møter lag fra høyere divisjoner enn vår egen.
9. Leeds BURDE ha punktert kampen med 2 mål i første omgang. Tror ikke Pool hadde klart å komme tilbake etter det. Ikke med det forsvaret vi satte opp. Vi kan egentlig skylde på vår egen ineffektivitet.
10. Bra blogginnlegg fra en merkelig nyansert pool-supporter: http://www.liverpoolblogg.no/2009/09/leeds-0-1-liverpool/
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Masinga

Surt tap! Jeg vet ikke om denne linken er lagt ut tidligere. Denne Liverpooltilhengereren gir mye skryt til Leeds og mye pes til sine egne og dommeren/ linjemann.

http://www.liverpoolblogg.no/2009/09/leeds-0-1-liverpool/
Masinga, medl.nr. 1250

auren

Godt blogginnlegg fra en Liverpoolfan. Hyggelig lesing :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Therese

Surt å tape når det er slike ting som kan være avgjørende, men likevel sitter jeg ikke skuffet igjen.

Som jeg sa i går, så spiller vi tidvis ganske så god fotball! Vi stengte av romma, var hutige oppi og effektive. Klart var det en liten tempoforskjell, men det tok vi igjen med fantasi og genialitet!!

Rykker vi ikke opp i år.... :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

stefan

Dette var en kamp som gav meg håp om opprykk. fordi at:
1. Vi har den beste keeperen klubben har hatt siden Martyn's glansdager
2. Vi har et forsvar med klare enere som Naylor (endelig tilbake på benken i hvertfall!) og Kisnorbo. Når Parker er tilbake så blir det enda mer spennende å se begge backene våre fremover.
3.Vi har kanskje den beste midtbanesammensetningen siden vi rykket ned fra PL.
4. Vi har det best sammensatte laget siden tiden vi gjorde det godt i PL, med et et sinnsvakt mye bredere offensivt register enn hva vi har hatt på flere år.
5. Vi har spillere som er klar til å ta over hvis noen skulle spille seg ut av form (Kilkenny,Naylor, Bromby,Parker, Grella, Robinson)
6. Vi må rett og slett ha ligaens beste manager (utenom PL)
MOT!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Karl Hot Shot

Michalik/Beckford-målet etter 12 minutter burde vært godkjent. Assistentdommeren flagga helt klart for offside, så denne forklaringa til dommeren i etterkant er bare nok en dårlig unnskyldning for slett dommerarbeid.

Leeds United spilte klart bedre enn Liverpool. Det er ikke det at Leeds United spilte spesielt godt, men det var langt høyere tenning hos våre gutter enn hos utlendingene fra Merseyside. Bestod førsteelleveren hos Liverpool i går av andre engelskmenn enn Carragher? Disse spanjolene og italienerne hos dem virket som noen ordentlige jålebukker, og jeg tipper Benitez har ett og annet sannhetens ord å meddele dem i etterkant av denne matchen.

fmtj

Quote from: arneg on September 23, 2009, 01:21:29
Enhver TVkamp ender med tap.  Der er vi, selv om det bare nesten er sant.  Det som er sant er at vi spilte en god kamp. mye bedre enn noen av de jeg så i fjor.  Vi er rett å slett tatt noe steg videre.  Derfor er jeg optimistisk.  I Kristiansund hadde vi felles arrangement med supporterne til Liverpool.  Vi var 10 til 15 flere enn de.  
Vi gir oss ikke.  Opprykk og snart blant de store igjen!

Flere enn dem!!! Knallbra!!! Rakk dessverre ikke se kampen, men når jeg så resultatet ble jeg egentlig beroliget og lett overrasket. Hadde forventet en styggere smell! Leser også her at gutta greide seg bra og til og med hadde fortjent bedre! Lover godt! Kanskje en endelig kan begynne å stole på gode resultater videre....!  :)
Yeboahs vitne

fmtj

Quote from: Karl Hot Shot on September 23, 2009, 12:49:38
Michalik/Beckford-målet etter 12 minutter burde vært godkjent. Assistentdommeren flagga helt klart for offside, så denne forklaringa til dommeren i etterkant er bare nok en dårlig unnskyldning for slett dommerarbeid.

Leeds United spilte klart bedre enn Liverpool. Det er ikke det at Leeds United spilte spesielt godt, men det var langt høyere tenning hos våre gutter enn hos utlendingene fra Merseyside. Bestod førsteelleveren hos Liverpool i går av andre engelskmenn enn Carragher? Disse spanjolene og italienerne hos dem virket som noen ordentlige jålebukker, og jeg tipper Benitez har ett og annet sannhetens ord å meddele dem i etterkant av denne matchen.

Tror nok han vil skryte av dem som klarte 1-0 borte mot MIGHTY WHITES tror du ikke?  ;)
Yeboahs vitne

steinhar

DET ER DEILIG Ã... VÆRE LEEDS SUPPORTER IGJEN. VI KAN ENDLIG KALLE OSS ETT FOTBALL-LAG, FANTASTISK

TAKK SIMON GRAYSON

sportcarl1

stolt över mitt Leeds i går! finns kvalité framåt i snoddgrass bechio och beckford,de plus crowe kisnorbo och higgs håller Pl.klass, innermittfältet väger lite lätt och hughes var inte bra som vänsteback, men överlag en  mycket btra match, härligt med alla fansen

Tom S

Litt kjedelig:

Leeds United v Liverpool: Arrests after fans clash
Police made three arrests for public order offences after rival fans clashed at the end of last night's Carling Cup tie between Leeds United and Liverpool.

A spokesman for West Yorkshire Police described the disorder outside United's Elland Road ground as "minor".

Reports said the trouble was concentrated in the Wesley Street area, close to the stadium's Billy Bremner statue.

Liverpool won the game 1-0 before a sell-out crowd of 38,000.

23 September 2009
COME ON LEEDS !!

auren

Ingen skikkelig storkamp uten litt tumulter. Slik hører til ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

holmen92

det var vel mer enn litt. politiet hadde i hvert fall ikke kontroll med det første, og det tok litt tid før de var på plass å fikk roet det hele ned.

TK20

Noen som vet hvorfor kampbildene ikke ligger ute på LUTV?

Torgeir

Quote from: holmen92 on September 24, 2009, 00:26:59
det var vel mer enn litt. politiet hadde i hvert fall ikke kontroll med det første, og det tok litt tid før de var på plass å fikk roet det hele ned.

Det som var av bråk var minimalt. Var noen drittunger som prøvde seg, men de ble raskt tatt hånd om..

Det beste tirsdag kveld var og være tilbake på Elland Road med flomlys og elektrisk stemning fra ett fullsatt stadion... fy f...... Bare konge.

og fotball messig så var det heller ikke gærnt ;) ;) ;)

8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

jackbauer68

Hva er dette? Er vi i krig med pressefotografene?

"The Daily Mail has decided not to publish pictures from this match in support of several news and photographic agencies, who are in dispute with Leeds United over photographer admission to this game."

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1215471/Liverpool-midfielder-Javier-Mascherano-escapes-FA-charge-swinging-Leeds-striker-Jermaine-Beckford.html#ixzz0S0oTt6SN

Sleivind

Jeg kan ikke fatte og begripe at Mascherano ikke får noen som helst form for straff. Hva er det egentlig FA mener? At det er naturlig å snu seg på den måten? Bullshit!

http://www.youtube.com/watch?v=4CJ_8z-NN9E

Jeg er 100% sikker på at hadde det vært en Leedsspiller eller en hvilken som helst spiller i en annen klubb fra CCC og nedover, så hadde spilleren garantert blitt straffet.

En albue er en albue, et slag er et slag, man må vel ikke få kul eller begynne å blø for at man skal straffes for det?

Leedsulf

Quote from: JohnnyDouglas on September 24, 2009, 09:22:19

Jeg har ikke fått sjekket selv de siste dagene, så jeg vet ikke om de ligger der eller ei, men har du valgt riktig fane? League 1, Carling cup, Overseas osv..?
Leita selv rundt på League 1-fanen etter kampen mot Watford  ::)

R - R

Quote from: Sleivind on September 24, 2009, 12:24:35
Jeg kan ikke fatte og begripe at Mascherano ikke får noen som helst form for straff. Hva er det egentlig FA mener? At det er naturlig å snu seg på den måten? Bullshit!

http://www.youtube.com/watch?v=4CJ_8z-NN9E

Jeg er 100% sikker på at hadde det vært en Leedsspiller eller en hvilken som helst spiller i en annen klubb fra CCC og nedover, så hadde spilleren garantert blitt straffet.

En albue er en albue, et slag er et slag, man må vel ikke få kul eller begynne å blø for at man skal straffes for det?

Eg er heilt einig med deg. Utruleg feigt av FA å ikkje slå ned på det der. Dei sår tvil om handlinga var gjort med vilje, men ein treng berre sjå videoen ein gang for å sjå at slaget heilt klart var viljestyrt. Det ser ein mellom anna i krafta han legg til når han svingar seg rundt, litt likt Adebayor-situasjonen i den forstand at ein ser kroppsbevegelsen hans var unaturleg og med ekstra kraft i tilslaget.

Men, tragisk nok forventa eg ikkje anna. Hadde det vore Beckford som hadde gjort på Gerrard, så hadde pipa fått ein anna lyd vil eg tru.
- Rune

testo

Quote from: The boy Eddie Gray on September 24, 2009, 14:45:29

Jeg har ikke fått sjekket selv de siste dagene, så jeg vet ikke om de ligger der eller ei, men har du valgt riktig fane? League 1, Carling cup, Overseas osv..?

Bildene ligger under NEWS
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Quote from: testo on September 24, 2009, 17:23:54
Quote from: The boy Eddie Gray on September 24, 2009, 14:45:29

Bildene ligger under NEWS

Eventuelt under fanen Carling cup!

Evig Pint

SINNSYK STEMNING på ER på tirsdag!! Og vi hadde fortjent å vinne..
Marching on together