Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Davide Somma  (Lest 147658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #90 på: Mars 22, 2010, 17:38:30 »
Ryktes at trenerstaben til Leeds har ekstremt store forventninger til Somma, og at han er et talent utenom det vanlige.

Jeg har i hvertfall blitt imponert i de kampene jeg har sett ham spille, og noen av målene han har skort for Lincoln skal visstnok ha vært noen perler.

Håper han fortsetter formen og får sjansen i Leeds etter hvert. : )

A late bloomer, slik som Beckford kanskje? Karen fyller 25 år på fredag, så det er kanskje på tide å begynne å vise ferdighetene sine... Synes vi skal la han fortsette i Lincoln ut sesongen og gi han en ny 1-års kontrakt. Ã… begynne å "gamble" med Somma nå som det gjenstår så få kamper ønsker jeg ikke. Bak Beckford og Becchio er både Kandol, Grella og Gradel foran i køen. La han få tillit i Lincoln ut sesongen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #91 på: Mars 23, 2010, 11:17:15 »
Ryktes at trenerstaben til Leeds har ekstremt store forventninger til Somma, og at han er et talent utenom det vanlige.

Jeg har i hvertfall blitt imponert i de kampene jeg har sett ham spille, og noen av målene han har skort for Lincoln skal visstnok ha vært noen perler.

Håper han fortsetter formen og får sjansen i Leeds etter hvert. : )

A late bloomer, slik som Beckford kanskje? Karen fyller 25 år på fredag, så det er kanskje på tide å begynne å vise ferdighetene sine... Synes vi skal la han fortsette i Lincoln ut sesongen og gi han en ny 1-års kontrakt. Ã… begynne å "gamble" med Somma nå som det gjenstår så få kamper ønsker jeg ikke. Bak Beckford og Becchio er både Kandol, Grella og Gradel foran i køen. La han få tillit i Lincoln ut sesongen!

auren

Gamble gamble! Denne karen skaper jo sjanser og mål ut av ingenting. Og ingenting er akkurat det vi skaper!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #92 på: Mars 23, 2010, 11:34:09 »
Ryktes at trenerstaben til Leeds har ekstremt store forventninger til Somma, og at han er et talent utenom det vanlige.

Jeg har i hvertfall blitt imponert i de kampene jeg har sett ham spille, og noen av målene han har skort for Lincoln skal visstnok ha vært noen perler.

Håper han fortsetter formen og får sjansen i Leeds etter hvert. : )

A late bloomer, slik som Beckford kanskje? Karen fyller 25 år på fredag, så det er kanskje på tide å begynne å vise ferdighetene sine... Synes vi skal la han fortsette i Lincoln ut sesongen og gi han en ny 1-års kontrakt. Ã… begynne å "gamble" med Somma nå som det gjenstår så få kamper ønsker jeg ikke. Bak Beckford og Becchio er både Kandol, Grella og Gradel foran i køen. La han få tillit i Lincoln ut sesongen!

auren

Gamble gamble! Denne karen skaper jo sjanser og mål ut av ingenting. Og ingenting er akkurat det vi skaper!  ::)

Synes heller vi skal gi Dickov 5-7 kamper på å spille seg i form...... ::) ::)
Marching on together

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #93 på: Mars 23, 2010, 16:15:06 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1847_6049913,00.html

Somma blir i Lincoln ut sesongen. Fornuftig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #94 på: April 12, 2010, 12:35:07 »
http://www.teamtalk.com/lincoln-city/6086465/Imps-star-Somma-picks-off-Cherries

To nye mål av Somma i helga som sikret 2-1 seier til Lincoln. Det ene målet var visstnok ett kanonskudd. Står nå med 7 mål på 9 kamper og er i ferd med å sikre Lincoln sin plass i L1 nesten på egenhånd.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #95 på: April 12, 2010, 12:59:45 »
Håper han slår til i Leeds fra høsten av.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

torivar

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #96 på: April 12, 2010, 13:16:52 »
http://www.teamtalk.com/lincoln-city/6086465/Imps-star-Somma-picks-off-Cherries

To nye mål av Somma i helga som sikret 2-1 seier til Lincoln. Det ene målet var visstnok ett kanonskudd. Står nå med 7 mål på 9 kamper og er i ferd med å sikre Lincoln sin plass i L1 nesten på egenhånd.

gållene http://www.thescratchingshed.com/2010/04/loan-watch-davide-somma-spectaculor-at-lincoln/

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #97 på: April 12, 2010, 15:13:29 »
http://www.teamtalk.com/lincoln-city/6086465/Imps-star-Somma-picks-off-Cherries

To nye mål av Somma i helga som sikret 2-1 seier til Lincoln. Det ene målet var visstnok ett kanonskudd. Står nå med 7 mål på 9 kamper og er i ferd med å sikre Lincoln sin plass i L1 nesten på egenhånd.

L2 mener du vel. Hvis Lincoln skulle klare mesterstykket å rykke opp med 5 kamper igjen, og 18 poeng opp til play off, skal jeg spise en av Jonner'ns marinerte hatter ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #98 på: April 12, 2010, 21:17:39 »
mirakelens tid er ikke forbi  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #99 på: April 19, 2010, 20:41:53 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown


Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #101 på: April 19, 2010, 21:33:20 »
Unge Somma på TV...dvs BBC!

http://www.theimp.lincolnfans.co.uk/news/0082-leeds-united-davide-somma-on-bbc.shtml

 :)
Hvor er streamen?  >:(

"the programme is made available on the BBC IPlayer once the show has been broadcast"

På BBCs hjemmesider finner du IPlayer og her litt tips:

http://hubpages.com/hub/Watching-BBC-IPlayer-Abroad

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #102 på: April 19, 2010, 21:58:45 »

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #103 på: April 20, 2010, 12:38:03 »
http://www.sportsecho.co.uk/lincolncity/Leeds-boss-stays-Grayson-cool-Somma/article-2039103-detail/article.html

"We've watched him in nearly every game and he's doing what we expected of him," Grayson.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #104 på: April 25, 2010, 13:47:04 »
Davide Somma scoret sitt åttende mål for Lincoln i går og ble matchvinner. En stor favoritt hos fansen på Sincil Bank. Har vi en potensiell storspiller gående "på gress" der?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #105 på: April 25, 2010, 14:28:27 »
The Somma of Love - Davide`s 8 goals
The Precious Pieces of 8 - a view from the Stacey West special going through on loan Leeds united star Davide Somma's life saving Stunnas.


http://www.lincoln.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=196449


 :)  Beckford in disguise?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #106 på: April 25, 2010, 15:21:22 »
Rykker vi opp denne sesongen bør Somma selges. Blir vi imidlertid i L1 kan han kanskje være grei å ha. Jeg tviler sterkt på at han er CCC / PL materiale, og han har vel også en kontrakt som går ut etter sesongen.

Men selvsagt hyggelig at han ser ut til å sikre Lincoln en plass i L2 neste år.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #107 på: April 27, 2010, 12:08:59 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #108 på: Mai 01, 2010, 18:53:36 »
 Davide Somma scoret sitt niende mål på 13 kamper for Lincoln i ettermiddagens bortetap (1-3) for Aldershot.
Super Leeds since 1968

B-m

Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #109 på: Mai 11, 2010, 16:08:40 »
Har sett ham spille i reservekamper og blitt imponert over hans teknikk og ro. Har også sett en del av målene han har skoret for Lioncoln, noen absolutte perler.

Skal være sagt at Lincoln var et av bunnlagene og at Somma egenhendig reddet dem. Et lag som hadde skoret forferdelig lite mål og med en toppskorer på 4 mål.

Kan Somma bli en hit neste år? Har vi erstatteren til Beckford allerede i stallen vår?

Watch this space
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #110 på: Mai 11, 2010, 16:21:16 »
Han har vel fått en ett-års kontrakt i Leeds. Tviler sterkt på at han blir noen hit i CCC. Blir nok lånt ut eller blir evt stallfyll. Han kan fint selges for min del.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #111 på: Mai 11, 2010, 16:24:02 »
Han har vel fått en ett-års kontrakt i Leeds. Tviler sterkt på at han blir noen hit i CCC. Blir nok lånt ut eller blir evt stallfyll. Han kan fint selges for min del.

auren

I følge trenerteamet til Leeds er han "rated" meget høyt.. Men om du sier selg Auren, så bør vi gjøre det.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #112 på: Mai 11, 2010, 16:28:05 »
Han har vel fått en ett-års kontrakt i Leeds. Tviler sterkt på at han blir noen hit i CCC. Blir nok lånt ut eller blir evt stallfyll. Han kan fint selges for min del.

auren

I følge trenerteamet til Leeds er han "rated" meget høyt.. Men om du sier selg Auren, så bør vi gjøre det.

Tviler på at han er så sinnsykt høyt ansett i Leeds når han bare fikk en forlengelse med ett år. Jeg blir svært overrasket hvis han får mer enn 10 kamper for Leeds neste sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #113 på: Mai 11, 2010, 16:33:08 »
Men ingenting ville gledet meg mere om vi endelig kunne fått synge "Somma tider hei hei, Somma tider" til neste sesong  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #114 på: Mai 11, 2010, 16:34:58 »
Men ingenting ville gledet meg mere om vi endelig kunne fått synge "Somma tider hei hei, Somma tider" til neste sesong  ;D

auren

haha ;D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #115 på: Mai 11, 2010, 16:46:58 »
Somma-time
he makes scoring look easy
when he's jumpin'
And the crosses are high

Oh, his pace was quick
And and the pass was good lookin'
So hush little keeper
Don't you cry

Ja, hvis noen trenger hjelp med konfirmasjonssangene sine er det bare å ringe!  ;D
- Leif Olav

B-m

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #116 på: Mai 11, 2010, 16:52:23 »
Somma-time
he makes scoring look easy
when he's jumpin'
And the crosses are high

Oh, his pace was quick
And and the pass was good lookin'
So hush little keeper
Don't you cry

Ja, hvis noen trenger hjelp med konfirmasjonssangene sine er det bare å ringe!  ;D

haha, godt å se deg ute av leeds-depresjonen lojo!  :D :D

welcome back!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Sv: Somma - 9 mål på 14 kamper for Lincoln
« Svar #117 på: Mai 11, 2010, 17:06:27 »
Han har vel fått en ett-års kontrakt i Leeds. Tviler sterkt på at han blir noen hit i CCC. Blir nok lånt ut eller blir evt stallfyll. Han kan fint selges for min del.

auren

I følge trenerteamet til Leeds er han "rated" meget høyt.. Men om du sier selg Auren, så bør vi gjøre det.

Tviler på at han er så sinnsykt høyt ansett i Leeds når han bare fikk en forlengelse med ett år. Jeg blir svært overrasket hvis han får mer enn 10 kamper for Leeds neste sesong.

auren

Du tviler og tviler, du auren. :D

Hvis Somma får 10 inntredener neste sesong, så forsvarer han en plass i stallen vil jeg si.
Somma-investeringen til Leeds, så jeg som en av få spillerervervelser som Leeds ikke gjorde for at spilleren skulle gå omtrent direkte inn i første-elleveren.

Langsiktighet og Leeds er to begrep som ikke passet sammen de siste årene. Det er vel litt å ta i når det gjelder Somma også, men de ville se hvordan utviklet seg. Det samme kan sies om Grella.
Jeg tror begge vil være å finne i Leeds sin stall pr 1.september. Kan være at de lånes ut i løpet av sesongen, det er vanskelig å vite nå.

Hallgeir *

Sv:Davide Somma
« Svar #118 på: Mai 11, 2010, 17:47:32 »
 Somma så rødt i siste kamp for Lincoln. Dermed stoppet det altså på 9 mål på 14 kamper. Slett ikke ille!

 Somma summarum tror jeg han vil vise seg verdt å ha i stallen inntil det motsatte er bevist... ::)
« Siste redigering: Mai 11, 2010, 18:28:15 av Asbjørn »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv:Davide Somma
« Svar #119 på: Mai 11, 2010, 18:29:30 »
Somma så rødt i siste kamp for Lincoln. Dermed stoppet det altså på 9 mål på 14 kamper. Slett ikke ille!

 Somma summarum tror jeg han vil vise seg verdt å ha i stallen inntil det motsatte er bevist... ::)

Hallgeir, var bare innom og tok vekk "Ny spiller" i den gamle tittelen, redigerte ikke i noe du har skrevet :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan