Skrevet av Emne: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9  (Lest 91612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Læshy

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #510 på: September 05, 2009, 18:10:45 »
Så langt en meget god dag. Er på tredje halvliteren, Leeds seier, god gevinst på oddsen så langt i dag (med forbehold om at Kamerun holder inn), og venter bare på seier til henholdsvis Elfenbenskysten og Costa Rica for å toppe odds-kvelden.

Så blir det ned på vorse å se på Norge og drikke øl... Var studentlivet hardt sa du? Nei!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Joe Jordan

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #511 på: September 05, 2009, 18:11:07 »
Enda en seier i boks! Gledelig at Grella putta.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Pettersen97

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #512 på: September 05, 2009, 18:11:25 »
Tror jammen jeg skalta noen glass med skikkelig whisky for å feire ikveld (ikke jack D tennesse skvip med andre ord).  ;)

Kan ikke så mye om whisky om du sikta til mitt innlegg tidligere ;D
E kun JD æ har drokke..hehe..
Så kom gjerne med gode whisky forslag som IKKE koste skjorta ;D
The Mighty Whites

testo

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #513 på: September 05, 2009, 18:17:24 »
Vi slo vel en rekord idag også fra da Mr Lorimer spilte sesongen 73/74,den gang spillte de 13 hjemme kamper uten tap og med seieren idag er vi oppe i 14...
GRATULERER ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dag

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #514 på: September 05, 2009, 18:20:19 »
Herlig seier idag! Nå har vi 6 strake i årets serie, 18 poeng av 18 mulige. Det blir ikke bedre enn det. Ser at vi + Charlton begynner å få en liten luke ned til de andre lagene, og godt er det såppas tidlig i sesongen.  ;D

Boxman

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #515 på: September 05, 2009, 18:25:08 »
Vi slo vel en rekord idag også fra da Mr Lorimer spilte sesongen 73/74,den gang spillte de 13 hjemme kamper uten tap og med seieren idag er vi oppe i 14...
GRATULERER ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

To rekorder i dag. 14 strake hjemmeseiere i ligaen, og 8 strake seiere i alle konkurranser, fra sesongstart. Begynner å føle at vi har noe på gang her. Me like!  :)
Proud to be Leeds!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #516 på: September 05, 2009, 18:26:37 »
Har spilt kamp sjøl, kom nettopp hjem. Herlig med seier! Hva har skjedd med Becks? Hvorfor ble Bromby byttet ut med Robbo? Formasjonskifte? Doyle skadet? Ser han gikk ut tidlig..


Konge at Grella og Lubo er i scoringsform, gode rapporter på dem og Bromby ellers?


MOT!!
KEEP FIGHTING!!

Boxman

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #517 på: September 05, 2009, 18:29:03 »
Har spilt kamp sjøl, kom nettopp hjem. Herlig med seier! Hva har skjedd med Becks? Hvorfor ble Bromby byttet ut med Robbo? Formasjonskifte? Doyle skadet? Ser han gikk ut tidlig..


Konge at Grella og Lubo er i scoringsform, gode rapporter på dem og Bromby ellers?


MOT!!

Strekk. Strekk igjen. Ikke formasjonsskifte. Tidlig gult kort, som lå an til å bli rødt.
Proud to be Leeds!

Pettersen97

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #518 på: September 05, 2009, 18:29:18 »
Har spilt kamp sjøl, kom nettopp hjem. Herlig med seier! Hva har skjedd med Becks? Hvorfor ble Bromby byttet ut med Robbo? Formasjonskifte? Doyle skadet? Ser han gikk ut tidlig..


Konge at Grella og Lubo er i scoringsform, gode rapporter på dem og Bromby ellers?


MOT!!

Beckford e ute med Hamstring skade. Bromby blei bytta ut pga mulig hamstring skade eller en liten strekk, Doyle ble bytta ut pga agresivitet og et tidlig gult kort. Larry ville spille "safe" og ikke få en utvisning.
The Mighty Whites

testo

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #519 på: September 05, 2009, 18:31:36 »
Vi slo vel en rekord idag også fra da Mr Lorimer spilte sesongen 73/74,den gang spillte de 13 hjemme kamper uten tap og med seieren idag er vi oppe i 14...
GRATULERER ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

To rekorder i dag. 14 strake hjemmeseiere i ligaen, og 8 strake seiere i alle konkurranser, fra sesongstart. Begynner å føle at vi har noe på gang her. Me like!  :)

Rekorden ble faktisk slått fra 69 og ikke 73/74 som jeg antydet.
Det var 8 strake seiere i alle konkurranser som var fra 73/74
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #520 på: September 05, 2009, 18:31:54 »
Har spilt kamp sjøl, kom nettopp hjem. Herlig med seier! Hva har skjedd med Becks? Hvorfor ble Bromby byttet ut med Robbo? Formasjonskifte? Doyle skadet? Ser han gikk ut tidlig..


Konge at Grella og Lubo er i scoringsform, gode rapporter på dem og Bromby ellers?


MOT!!

Beckford ute med hamstring, Bromby ut med hamstring, Crown inn i midten Hughes over på høyre og Johnson ned på back. Doyle byttet ut i 1. omg pga av gult kort og fare for rødt!

Trond90

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #521 på: September 05, 2009, 18:33:26 »
Deiligt og komme hjem fra en 7-3 seier  ;D til 3 nye poeng til Leeds! MOT!!!

Takk for updaten Sølvreven! God helg videre og skååål!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #522 på: September 05, 2009, 18:36:20 »
Følg opp denne gutter og jenter! La NRK få merke at interessen er der!!!

http://nrksport.no/fotball/1.6762232

HåvardK

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #523 på: September 05, 2009, 18:54:02 »
Tror jammen jeg skalta noen glass med skikkelig whisky for å feire ikveld (ikke jack D tennesse skvip med andre ord).  ;)

Kan ikke så mye om whisky om du sikta til mitt innlegg tidligere ;D
E kun JD æ har drokke..hehe..
Så kom gjerne med gode whisky forslag som IKKE koste skjorta ;D
Foreslår da at du starter med en Arran 10 år, som nettopp er lansert i basisutvalget til kr 400,-. Denne er nok polets beste kjøp pt, og en grei introduksjon til maltwhisky, i og med at den er såpass mild.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #524 på: September 05, 2009, 18:59:46 »
Thnx Boxman, Pettersen og Rudi  ;)
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #525 på: September 05, 2009, 19:04:49 »
Så langt en meget god dag. Er på tredje halvliteren, Leeds seier, god gevinst på oddsen så langt i dag (med forbehold om at Kamerun holder inn), og venter bare på seier til henholdsvis Elfenbenskysten og Costa Rica for å toppe odds-kvelden.

Så blir det ned på vorse å se på Norge og drikke øl... Var studentlivet hardt sa du? Nei!

Drikke øl? Er ikke du alltid han 14 år gamle Leeds fan som digger Simon Walton og drikker rødbrus på julebordet?  :o :o :o
marching on together,
derudaf forever...

Andersen

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #526 på: September 05, 2009, 19:43:30 »
Herlig med en ny seier igjen!  ;D måtte det bare fortsette ! Takk for oppdateringen Olsen Leeds på kampen ! LEEDS4EVER.

sportcarl1

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #527 på: September 05, 2009, 23:08:01 »
vilken underbar dag, leeds vann övertygande och zlatan avgjorde i absolut sista sekunden mot ungern, hann inte ens bli avspark efteråt :D
 

Pettersen97

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #528 på: September 05, 2009, 23:32:52 »
Tror jammen jeg skalta noen glass med skikkelig whisky for å feire ikveld (ikke jack D tennesse skvip med andre ord).  ;)

Kan ikke så mye om whisky om du sikta til mitt innlegg tidligere ;D
E kun JD æ har drokke..hehe..
Så kom gjerne med gode whisky forslag som IKKE koste skjorta ;D
Foreslår da at du starter med en Arran 10 år, som nettopp er lansert i basisutvalget til kr 400,-. Denne er nok polets beste kjøp pt, og en grei introduksjon til maltwhisky, i og med at den er såpass mild.

Skal lægge det bakom øre å prøve den en dag/kveld :) Takk for tipse:)
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #529 på: September 05, 2009, 23:48:31 »
Følg opp denne gutter og jenter! La NRK få merke at interessen er der!!!

http://nrksport.no/fotball/1.6762232

Da har man fyrt inn et innlegg dær ;D
Enjoy!!
The Mighty Whites

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #530 på: September 05, 2009, 23:52:30 »
Følg opp denne gutter og jenter! La NRK få merke at interessen er der!!!

http://nrksport.no/fotball/1.6762232

Da har man fyrt inn et innlegg dær ;D
Enjoy!!

Keep on boys and girls! 8)
« Siste redigering: September 05, 2009, 23:59:17 av Rudi G. »

anders

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #531 på: September 06, 2009, 13:03:06 »
Finspillet uteble i gårsdagens kamp, men gutta skal ha kudos for oppofrende innsats i 1 omgang. Ikke mange lag som har spisser som jobber like hardt defensivt som Grella og Becchio gjorde i går. Pluss også til Bradley Johnson, strålende innsats begge veier og vant det meste i luften. På motsatt kant går det tyngre for Snoddy, virker som han har et stykke igjen til fjorårsformen.

Ellers var det hyggelig når Leeds og Stocport-fansen sammen stemte i på "stand up if you hate Man U"  
 

Scott N.

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #532 på: September 06, 2009, 13:21:19 »
Finspillet uteble i gårsdagens kamp, men gutta skal ha kudos for oppofrende innsats i 1 omgang. Ikke mange lag som har spisser som jobber like hardt defensivt som Grella og Becchio gjorde i går. Pluss også til Bradley Johnson, strålende innsats begge veier og vant det meste i luften. På motsatt kant går det tyngre for Snoddy, virker som han har et stykke igjen til fjorårsformen.

Ellers var det hyggelig når Leeds og Stocport-fansen sammen stemte i på "stand up if you hate Man U"  

 8) ;D ;D ;D
LUSCOS 7189              03.01.2010 scum - Leeds United 0-1 Beckford 19. min

Tom S

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #533 på: September 06, 2009, 13:23:45 »
22870 tilskuere.

Norwich igjen Tom! 23 041

Bates kan snakke saa mye han vil om at Elland Road er dyr aa drive.
Vi har mistet deler av en generasjon og hva er situasjonen om 10 til 20 aar.
I dag er det nesten like vanlig aa se barn/ungdom i Liverpool-/Man U- og Arsenaldrakt, som i Leedsdrakt, i gatene i Leeds.
Det maa fokuseres mye mer paa familier med barn.
Hvorfor ikke ha spesialpriser til skoler. Ansett personer som jobber tett inn mot skolene.
Det er disse vi har mistet og det er disse vi maa ha tilbake.
Tiden der barna ble laert opp av fedrene, er over, pga prisene.

Leeds United har rett og slett en ledelse som ikke bryr seg om grasrota.
Paa fremsiden av 09/10 sesongens ofisielle haandbok, staar det foelgende: "What makes a great club great?" YOU!
Dette er bare floskler. Man reiser rundt til de forskjellige RMC'ene og moeter medlemmene.
Bruk heller ressursene paa bla skolene. Det er disse som er viktig.

Scandinavian Regional Members Club, burde innvitere en skoleklasse til en kamp paa Elland Road. Man kunne faatt en voldsom blest om dette, i baade YEP og Look North. Gi de en skikkelig opplevelse.

Helt til slutt maa jeg si at billettprisene til Liverpoolkampen er en haan mot supporterne!
Naa har cupkampene vaert en bonus for supporterne i mange aar. Det har vaert mulig for folk aa se en kamp for en billig penge. Saa trekkes Leeds-Liverpool og da kan supporterne dra til helvete. Naa vil sikkert en av "silke/champagnesupporterne" si at det koster aa aapne East Stand upper. Den biter iallefall ikke paa meg!



 









Ja, la merke til at Norwich "slo" oss nok ein gang mtp pubilkumsoppmøte.
Liker det ikkje!

Det er klart det må jobbes mot de yngre, det er det som er fremtiden. Gjerne spesialopplegg/priser mot denne gruppen.

Om Luscos har midler til å invitere med seg ein skoleklasse eller fotballag er eg usikker på, men det er ein spennende tanke.

Vi må nok forvente at billettprisene på ER er dyrere enn hos våre konkurrenter. Det er ikkje tvil om at LUFC er dyr å drifte. No veit eg ikkje kva Bates tar for billett til l'pool kampen, men heilt klart han er ikkje kjent for å vere venn med fansen!

Men, for å unngå å sjå unger med l'pool, manu, arsenal og andre ufyselige drakter i Leeds sine gater er nok det beste middel opprykk!
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #534 på: September 06, 2009, 13:53:01 »
 Før O'Leary-perioden i Leeds, var det akkurat som nå; ungene gikk i ufyselige røde drakter i Leeds. Med suksess kommer dette til å avta. Vi gjorde det skarpt i ligaen og fikk smaken på toppen i Europa for en stakket stund. Optimismen rådet i byen Leeds og områdene rundt.

 Når kurven nå peker opp igjen og vi rykker opp en divisjon til våren, vil optimismen igjen krype inn under huden på folket. Hvite drakter vil bli mer vanlig i Leeds-gatene igjen. Alle vet hvor lett barn påvirkes. Tilfeldigheter styrer ofte valg av klubb. (Hvorfor ble du Leeds-fan?)
 Jeg har tro på at tilskuertallene vil stige ytterligere ved at vi kjemper i toppen av divisjonen hele sesongen, og opprykket vil stimulere ytterligere. Selvfølgelig har billettpris sin innvirkning, og det gjelder å finne balansegangen det er å ikke prise seg totalt ut av markedet. Bates har en oppgave der.

 (Noe off topic, men jeg hengte meg bare på noen av innleggene over).  :)
Super Leeds since 1968

bwirum

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #535 på: September 07, 2009, 13:41:49 »
På fjellet, tomt batteri på telefon, ikke no tv, var ikke lett å være meg på lørdagen!

No veit eg ikkje kva Bates tar for billett til l'pool kampen
East+West lower £29
North+East upper £21
Family area £19

Alle adult priser. Ikke svin-billig for en carling cup billett akkurat, men så er det jo L'pool som er motstander og du må jo regne med at det blir relativt fullt uansett. Lett å ha en viss grad av forståelse for Bates og, selv om det sikkert hadde vært bra for local lads om det hadde vært billigere.
« Siste redigering: September 07, 2009, 17:25:14 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Læshy

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #536 på: September 09, 2009, 20:47:01 »
Så langt en meget god dag. Er på tredje halvliteren, Leeds seier, god gevinst på oddsen så langt i dag (med forbehold om at Kamerun holder inn), og venter bare på seier til henholdsvis Elfenbenskysten og Costa Rica for å toppe odds-kvelden.

Så blir det ned på vorse å se på Norge og drikke øl... Var studentlivet hardt sa du? Nei!

Drikke øl? Er ikke du alltid han 14 år gamle Leeds fan som digger Simon Walton og drikker rødbrus på julebordet?  :o :o :o

Alltid fjorten - Nei, det er fire år og litt over ni måneder siden sist.
Leeds fan som digger Simon Walton - Yes sir!
Drikker rødbrus på julebordet - ØL!
Drikke øl - Oh yes!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Another_Roger

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #537 på: September 23, 2009, 15:58:04 »
:-X OT

Ian Harte har putta for Carlisle!

Med hodet og greier.

Tipper John Barnes ryker som manager snart,

Sitter med tårer i øynene og tenker på Another-Roger.. :'(
Den skadefryden, den skadefryyden :)



John Barnes burde vore sparka for lenge sidan. Det må skje no! Forøvrig er livet mitt heit ok sjølv om Tranmere for augenblinken er heilt på felgen. Har både arbeid, mat og ein plass å bu.  Aafk skal i alle fall til finalen cupen :)

Trond90

Sv: KAMP:vs STOCKPORT COUNTY 5/9
« Svar #538 på: September 23, 2009, 16:26:08 »
Who the hell are Tranmere ?  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!